Skoči na vsebino

Enduro motorji do 350 ccm


VoodooMan

Priporočene objave

:P Jaz imam KLR250(4 takten, vodno hlajen) že drugo sezono in sem zadovoljen z njim. V sloveniji so redki in jaz sem ga iskal celo zimo po salamoncu, da sem ga staknil. Vecino takih motorjev sem zasledil v okolici Celja in Maribora to so letniki okoli 90. Moj je 88 letnik pa sem ga dobil kar solidno ohranjenega. Naredu se že kakih 5 000 Km in nisem imel še problemov z njim.

Gre tja do 140 Km/h in po cesti se da priti kar daleč z njim,res da noret glih ne moreš z njim.

Cena pa se giblje okoli 300 tisoč tolarjev, poletiv sezoni zraste tudi do okoli 400 tisoč.

Drugače pa na cesti tudi jaz nisem srečal še nobenega KLR 250 :? edino 650 sem videl dva enega celo novega. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman pa si ti ziher v to kar praviš?

Res ja, obstaja Husa WR 360 (k je drgač res 350cc) sam kuker vem je to premočn motor..ker se ne sklada z zakoni? Vsej tak je blo pred časom..

Aja, pa nima žmigovcev ane..tak, da za na cesto lih ni..

Drgač ma pa še KTM ene par modelov. Sam so vsi po večini Hard-Enduri...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman pa si ti ziher v to kar praviš?

Res ja, obstaja Husa WR 360 (k je drgač res 350cc) sam kuker vem je to premočn motor..ker se ne sklada z zakoni? Vsej tak je blo pred časom..

Na omejitve nisem pomislil, ampak sem samo odgovoril na vprašanje. Sicer pa, če je stvar v tem, da ima VoodooMan izpit do 350 ccm, nima omejitve kilovatov. Huska 360 je imela žmigavce, pa vzvratno ogledalo, samo da tega skoraj nihče ni imel namontiranega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman pa si ti ziher v to kar praviš?

Res ja, obstaja Husa WR 360 (k je drgač res 350cc) sam kuker vem je to premočn motor..ker se ne sklada z zakoni? Vsej tak je blo pred časom..

Aja, pa nima žmigovcev ane..tak, da za na cesto lih ni..

Drgač ma pa še KTM ene par modelov. Sam so vsi po večini Hard-Enduri...

Frend jo ima, gre ko sneta skira, ampak tudi v tanku bi se temu lahko tako reklo! Dobil je omejeno verzijo iz katere je potem odstranil blokade itd... je pa res da to obicen Enduro motor ampak je ze Offroad....pravi, se pravi luci dol in je kroska ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm mel KLRja 250 eno sezono, pa se na grossglockner sm su z njim....sm bil ful zadovoln, tko da ce dobis dobr ohranjenga pa ne prestarga se ti pomoje splaca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mel- v bistvu je mel moj fotr DR 350. 99l, Motor je ziher med boljšimi 350 ccm.Gre 150 km/h.Malo manj kot Yamaha xt 600.

Drugače pa motor in lega motorja je iber huda.Čez ovinke ali pa spust v doline z hitrimi zavoji po asvaltu ti ne bo konkurenčen noben cesten motor.polagaš do tačke motor svinjsko drži :evil: .Pa full je lahki, edino v prvo zavoro je treba zamenjat olje ker so na originalnem zavore slabe.

Jaz nisem mogel vrjet da se motor tako pelje.

Kar se tiče wr360 motor je dvotaktnik in to ni narejeno za na cesto ampak za hard enduro.Je zelo pa po moči močnejši od KTM Lc4 640(cestna verzija).Tako da na cesti verjetno zna bit dost problemov z njim.

Pa še ena napaka wr 360 če jo vozeš pod obrati ti zaliva svečko in motor crkne.In bos full sveč zmetal stran kar pa se ti po mestni vožnji lahko zgodi.

:roll: Ko dr 350 vlečeš v zavoju z gištelom po asvaltu greš po tleh???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da se DR drži ceste kot čigumi čevlja lahko tud jaz potrdim-zadnjič sem na končni postaji trojke na litostrojski cesti čakal bus ko je model s tem motorjem priletel v križišče in zavijal desno. Tačka ja bla že hudo zložena ko je bil nekje v sredini ovinka pa tud tist meter bočnega drsenja ki se je končal tik ob avtomobilu ki je čakal na zeleno je bil zelooo atraktiven!!!

Že pri DR125 gre skor do tačke sam je pa vseen malo previsok in prešibek motor za take akrobacije.Nekak sem pogruntal da bočno drsenje nastopi malce prehitro da bi pobiral barvo iz tačke :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred dvema letoma v Grčiji sem vozila eno 215 ccm Yamahino endurco. Umetniško ime je imela Serow. Sam pri nas je pa tut nisem videla.

Nekoč sem o DR 350 tudi sama razmišljala, ampak me je vse minilo, ko sem ga videla. Grd, previsok, prehard.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz sem mel pa Yamaho XT350, in sem bil zelo zadovoljen. Resnici na ljubo, ni veliko endur pod 350ccm. Yamaho dobiš le rabljeno, dobi se suzuki DR350, potem se pa že počasi konča. Prdeci (beri: cvaj takterji), pa zame niso endure, čeprav jih z obliko mal posnemajo :lol: Brez zamere...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč sem o DR 350 tudi sama razmišljala, ampak me je vse minilo, ko sem ga videla. Grd, previsok, prehard.

... a uporaben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč sem o DR 350 tudi sama razmišljala, ampak me je vse minilo, ko sem ga videla. Grd, previsok, prehard.

... a uporaben.

se prav nič ne pritožujem nad svojo odločitvijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot bivši lastnik DR350,ga lahko samo pohvalim,če vzameš ven blokado(pol ure dela),gre ko sneta sekira,dobro obvladljiv motor,poceni vzdrževanje,edino malo premehko vzmetenje,samo to ni nek problem,PRIPOROČAM!!!

Obstaja še XT350,samo so pri nas starejši letniki.Je pa tudi Cagiva elephant 350, V dvocilindraš,gre ko hudič,okol 50KM,zasnova motorja od Ducatija,pri nas zelo redki in samo starejši letniki.

DR350 je po veliko tujih revijah ocenjen,kot najboljši lahek enduro!

LP DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

kot novopečenega lastnika yamahe xt 350 '93 me zanima, me jo ima tu še kdo, oz. če še ima kdo kakršnekoli izkušnje s tem motorjem. meni je zadeva prav všečna, zelo okretna in poskočna, dobro vzmetenje, ne ustraši se tudi precej slabeg terena, edini minus ki se mi je dozdaj in prav očitno pokazal je vžig na kurbl, no ja pač old school, vsepovsod pač ne moreš pričakovati luksuza :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz tudi kupujem ta motor in me zanima kako je s tem kurblom ce je tezko vzigat

sploh ni problem, zadeva ima dekompresor, tak da kurbl ne udar nazaj gor. ko je motor mrzl samo odpreš zaug, nekajkrat kurbl dol da dekompresira in napolne cilinder, pol pa zakurblaš konkretno in voila, zadeva kresne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha to je pol dobr.Kake pospeske pa ma motor.Pa če je štorast?

štorast ta motor vsekakor ni, na cesti je prava igračka, razn če obtičiš kje v terenu, pol mal jeb*š ježa preden ga dobiš ven :BUA: , js sm obtičal v nekem jarku s sprednjim kolesom, pa ni blo ravn najlažji ga ven dobit (150 kil konc koncev ni tolk mal). glede pospeškov je pa tak... ti motorji obstajajo v dveh verzijih: 20kW in 13kW, js mam 20kW verzijo, pa je kr poskočna :)

evo en mali filmček, tolko da je približen občutek:

http://www.youtube.com/watch?v=LITUbzYvMBE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk ma pa tale yamaha kej končno hitrost?

Tut sam mam 350 enduro - Gilera Dakota, sam te so pa res redke pr ns. Razn moje še nobene nism v živo vidu v SLO. Če jo kdo ma nej se kr jav :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!