Skoči na vsebino

Prevoz motorja z ladjo


Rudolfo

Priporočene objave

Zivjo

Zanima me, ali je ze kdo nalozil motor na ladjo oz. kontejner za kaksni daljsi prevoz? Kako to priblizno izgleda in $$$?

Lp,

rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ali je ze kdo nalozil motor na ladjo oz. kontejner za kaksni daljsi prevoz? Kako to priblizno izgleda in $$$?

Lp,

rudi

Kontaktiraj me na PM!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj fičo napiši tu gor.. bi blo za ostale tudi zanimivo in poučno... .)

Ne je skrivnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj fičo napiši tu gor.. bi blo za ostale tudi zanimivo in poučno... .)

No, pa bom. Samo moja (stara) izkušnja.

Ne je skrivnost.

Ne, to si ti reku'!

Konkretno me zanima Australija.

Čestitam!!! :010 :010 :010 :OK: :beer2:

************************************

Rudolfo, najprej bi moral vedeti za tvoj plan, potem bi ti lažje kaj dorekel.

Če potuješ v Avstralijo in imaš namen tam potovati in se vrniti z letalom (sam), bi ti svetoval nekaj drugega.

(Namreč, tja po moje vozi barka več kot mesec dni. Ležarina v carinskih skladiščih je pa draga k' putana)! Če boš pa u luft gledal, bo pa zopet cel kažin!!!

Naslednje bo moja izkušnja, stara 18 let. Sedaj mora biti zadeva verjetno še enostavnejša kot tiste dni.

KUPI TAM motor in ga potem prodaj! Tako sem naredil jaz (žena je pa dala gnar!) :D :P

Bom bolj natančen:

Potrebuješ pasoš, vozniško (mednarodno) za registracijo. (Danes laufajo kreditne kartice - hvala bogu!) Prodajalca (Second Hand Shoop) zanima le denar! Njem' se jebe za papirje. Potem greš na urad (sem pozabil kam) in registriraš zverinico za koliko časa hočeš. Če ga zarentaš, ne moreš v predele (Outback itd.) kjer sem naprimer rinil jaz, ker zavarovanje ne velja!!!

Jaz sem plačal registracijo in zavarovanje za 3 mesece 101 AUS dolars. To pa ni veliko, in potuješ, kamor te je volja!

Ko sem prišel nazaj, (žena me je po mesecu pustila dol in jo odkurila domov) sem probal pri nekaj drugih trgovinah, a so bili tako skromni v ponudbi, da sem se vrnil v "Action Suzuki v Parramatti" (predel Sydneya) in ga prodal istemu patronu, kjer sem mašinko kupil.

Morda sem malo raztegnil. Če bo koga zanimalo kaj več, se bomo pa pogučali!

Rudolfo! Zakaj sem načelno proti ladji?!

Rok Borštnik, je imel za Južno Ameriko take pizdarije s prevozom, da te mine! Čas pa je vedno dragocen.

Jaz sem ga peljal dol (J.A.) z letalom. Bilo je O:K. ampak drago k'.... Nazaj mi ga pa vozijo, kot cigan medveda naokoli.

Zmenjeni smo bili iz Buenos Airesa v Venezzio. Motor je prišel, s tem, da še sami niso vedeli za kaj se gre, v Genovo. Našli smo ga pa v Milanu!!! S tem, da so izgubili vso carinsko in ostalo dokumentacijo in še in še...

Slišal sem (konkretno), da te lahko še izropajo na ladijskem prevozu¨! (Črn scenarij..., je pa boleč, če se ti to zgodi, ko moraš natovoriti motor in se paodati na cesto)

No, zdej sem bil pa mal' predolg... Raje vprašaj, pa potem konkretno v odgovor.

Nisem pa vseved, da bo jasno. Stvari se spreminjajo (tako, kot ljudje). :hmm: :? :unsure:

Hoj vsem!!! :cry:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo

Hvala za odgovore, saj sem si kar mislil, da je bolj jeba spraviti motor dol. Namrec, midva se seliva v Brisbane in sem malce čustveno navezan na mojega benflna, pa sem ga mislil dol odpeljati Ampak ocitno si bom kar dol novga kupil. Kolk fajn, ko se bo človek lahka celo leto vozil :)

Lp,

Rudi

Popravljeno . Popravil Rudolfo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je fejst poučna varianta!

Dodal bi le, da se je treba navkljub vsemu, dobro pozanimati o načinu pošiljanja tovora. Npr; kam, kdaj, kdo (pelje), kdo prevzema (robo), kontaktne osebe, telefonske številke, naslovi itd. (Lastne, slabe izkušnje):

Samo v razmislek (in poduk).

P.S.

Če bo kdo pošiljal motor z avionom, je pa tako:

Če je motor nov, ni problema in tudi cena je za NEnevaren tovor. Če je rabljen, je se smatra kot nevaren tovor in je cena mnogo višja. Motor mora biti brez motornega olja, brez goriva in brez akumulatorske kisline, razen če je ta suhoplnjen. (pa se da za to morda kaj zmenit. Jaz sem se v obeh primerih).

Kar se tega tiče, se pogoji niso spremenili več kot 25 let. Lastna izkušnja!

Do enega kubičnega metra, gre cena na kilažo. Od tod naprej, gre na volumen. Za potovalni motor gre (po volumnu), ki znaša 504 obračunskih kilogramov.

Meni so po prvi varianti naračunali takšno ceno, da sem se odločil ostati kar doma. Potem sem snel ogledala, vetrobransko steklo, znižal armaturo in krmilo, do maksimuma našponal s štriki motor k tlom (na paleto), s tem pridobil veliko na volumnu in zbil ceno skoraj na polovico. Pa še nekaj je; Ker gre tovor v tem primeru na volumen, je za kar nekaj krepkih kilogramov še "prostora". Zato sem poleg, na paleto zložil še kompletno opremo (kufre, torbo itd) in se izognil odvečni prtljagi za osebni avion. Pa še rizika ni, da ti prtljago izgubijo.

Varianta je draga, je pa zanesljiva in seveda točna (če ne pade avion v morje) .

V primeru, da potuješ po drugem kontinentu (kjer grešeš preko več držav) je najprimernejši ATACARNET.

Avstralija in ZDA sta idelani, ker sta to eni in veliki državi in ne potuješ preko mej.

Zaključek;

Za Avstralijo svetujem, motor kupiti tam in nato prodati. Sprobano! Morda tudi zarentati, a to je draga varianta.

Za Južno ameriko (vseeno kje), motor peljati s seboj. Kjer pa je potrebno biti pri pošilljanju tovora zelo pazljiv. Birokracija, nategovanje itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Glede na to da se selita doli. Vkolikor sta čustveno navezana na kakšne omare in podobno kramo katera zavzame veliko prostora, bo le ta tako ali tako potovala v zabojih ali pa kontejnerju z ladjo. V tem primeru pač dodasta še zaboj v katerem bi bil motor. Delal na selitvenem servisu in smo imeli kar nekaj takšnih primerov. Dobivali pošiljke z vsega sveta, pa načeloma ni bilo nikakršnih težav. Roba prišla v celoti in ob dogovorjenih datumih. Glede cen in pogojev pa ti bodo najtočneje svetovali pri kaki Interevropi ali pa Alpetourju. Lahko pa se obrneš tudi na selitveni servis Vatovec.

lp g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal .... torej zanima me, če kdo pozna način, kako bi spravil motor iz Istanbula (Turčija) v Slovenijo ali njeno bližnjo okolico (vlak, ladja, tovornjak .... )? Motor je rahlo poškodovan, tako da vožnja z njim ni mogoča.

Skysam

Popravljeno . Popravil SkySam69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno me zanima Australija.

V Avstraliji sem bil leta 1994, verjetno se stvari niso bistveno spremenile.

Moj nasvet: tam kupi motor (250 do max. 900 ccm), priporočam cestno enduro, ob odhodu pa jo spet prodaj. Te bo prišlo VELIKO ceneje kot kontejner.

Prevoz motorja z ladjo je bil takrat cca 3000 AUD v eno smer, sedaj pa računaj. In če pomisliš še na izgubo časa, je stvar več ali manj jasna.

LP, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal .... torej zanima me, če kdo pozna način, kako bi spravil motor iz Istanbula (Turčija) v Slovenijo ali njeno bližnjo okolico (vlak, ladja, tovornjak .... )? Motor je rahlo poškodovan, tako da vožnja z njim ni mogoča.

Skysam

stopi do kaksne spedicije/tovornjakarja iz EU in vprasaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj nasvet: tam kupi motor (250 do max. 900 ccm), priporočam cestno enduro, ob odhodu pa jo spet prodaj. Te bo prišlo VELIKO ceneje kot kontejner.

Prevoz motorja z ladjo je bil takrat cca 3000 AUD v eno smer, sedaj pa računaj. In če pomisliš še na izgubo časa, je stvar več ali manj jasna.

Ampak potem na fotkah nisi s "svojo lubico" ,ampak kr z nekim brezveznim motorom... Ko da bi ženo doma pustil in šel na Tajsko se kurbat... emm..... :kva1: :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak potem na fotkah nisi s "svojo lubico" ,ampak kr z nekim brezveznim motorom... Ko da bi ženo doma pustil in šel na Tajsko se kurbat... emm..... :kva1: :kva1:

HAHA

Je le ena majhna a pomembna razlika: če greš z ženo, zagoniš manj denarja, kot če greš sam.

In prevoz motorja je HUDIČEVO draga stvar.

Sem pa spregledal pomembno stvar - da se Down under odpravlja za stalno. In če denar ni problem, naj seboj vzame še motor. Jaz svojega verjetno ne bi pustil v LJ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene :kva2: na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )?

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene :kva2: na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... motor...

po cesti lepo počas - 4dni.

rrrr

To varianto vem, mislim, da 4dni bi tudi ladja potrebovala...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene :kva2: na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )?

To bi tudi mene zanimalo :rolleyes:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... motor...

po cesti lepo počas - 4dni.

rrrr

Če bi bil res priden pa ne bi kafetkal vsako urco se da tudi v 3 dneh pahnit tole.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To varianto vem, mislim, da 4dni bi tudi ladja potrebovala...

povprečen tranzitni čas ladje na relaciji Koper - Mersin je okrog 19 dni unsure.gif po mojih izkušnjah sodeč je tej številki potrebno še kak dan prišteti evilgrin.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene :kva2: na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )?

ugibam:

benetke do grčije npr. patras (24 ur z hitro minoan lines)od tam dalje pa je verjetno malo morje ladij v smeri turčije.

ali pa motor prej na ladjo do antalye potem pa ti zadaj s kakim last minute (graz,dunaj do antalya) za 200€ ali manj (povratna).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!