Rudolfo Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 Zivjo Zanima me, ali je ze kdo nalozil motor na ladjo oz. kontejner za kaksni daljsi prevoz? Kako to priblizno izgleda in $$$? Lp, rudi
moto rider Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 Zanima me, ali je ze kdo nalozil motor na ladjo oz. kontejner za kaksni daljsi prevoz? Kako to priblizno izgleda in $$$? Lp, rudi Kontaktiraj me na PM! LP
_THUNDER_ Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 daj fičo napiši tu gor.. bi blo za ostale tudi zanimivo in poučno... .)
vrho1679 Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 daj fičo napiši tu gor.. bi blo za ostale tudi zanimivo in poučno... .) Ne je skrivnost.
Rudolfo Objavljeno Marec 14, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Ne je skrivnost. Konkretno me zanima Australija.
MARE 65 Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Konkretno me zanima Australija. To pa ne sprašuj Riderja, ker on ziher nima pojma. :devil:
moto rider Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 (popravljeno) daj fičo napiši tu gor.. bi blo za ostale tudi zanimivo in poučno... .) No, pa bom. Samo moja (stara) izkušnja. Ne je skrivnost. Ne, to si ti reku'! Konkretno me zanima Australija. Čestitam!!! :010 :010 :010 :OK: :beer2: ************************************ Rudolfo, najprej bi moral vedeti za tvoj plan, potem bi ti lažje kaj dorekel. Če potuješ v Avstralijo in imaš namen tam potovati in se vrniti z letalom (sam), bi ti svetoval nekaj drugega. (Namreč, tja po moje vozi barka več kot mesec dni. Ležarina v carinskih skladiščih je pa draga k' putana)! Če boš pa u luft gledal, bo pa zopet cel kažin!!! Naslednje bo moja izkušnja, stara 18 let. Sedaj mora biti zadeva verjetno še enostavnejša kot tiste dni. KUPI TAM motor in ga potem prodaj! Tako sem naredil jaz (žena je pa dala gnar!) :D :P Bom bolj natančen: Potrebuješ pasoš, vozniško (mednarodno) za registracijo. (Danes laufajo kreditne kartice - hvala bogu!) Prodajalca (Second Hand Shoop) zanima le denar! Njem' se jebe za papirje. Potem greš na urad (sem pozabil kam) in registriraš zverinico za koliko časa hočeš. Če ga zarentaš, ne moreš v predele (Outback itd.) kjer sem naprimer rinil jaz, ker zavarovanje ne velja!!! Jaz sem plačal registracijo in zavarovanje za 3 mesece 101 AUS dolars. To pa ni veliko, in potuješ, kamor te je volja! Ko sem prišel nazaj, (žena me je po mesecu pustila dol in jo odkurila domov) sem probal pri nekaj drugih trgovinah, a so bili tako skromni v ponudbi, da sem se vrnil v "Action Suzuki v Parramatti" (predel Sydneya) in ga prodal istemu patronu, kjer sem mašinko kupil. Morda sem malo raztegnil. Če bo koga zanimalo kaj več, se bomo pa pogučali! Rudolfo! Zakaj sem načelno proti ladji?! Rok Borštnik, je imel za Južno Ameriko take pizdarije s prevozom, da te mine! Čas pa je vedno dragocen. Jaz sem ga peljal dol (J.A.) z letalom. Bilo je O:K. ampak drago k'.... Nazaj mi ga pa vozijo, kot cigan medveda naokoli. Zmenjeni smo bili iz Buenos Airesa v Venezzio. Motor je prišel, s tem, da še sami niso vedeli za kaj se gre, v Genovo. Našli smo ga pa v Milanu!!! S tem, da so izgubili vso carinsko in ostalo dokumentacijo in še in še... Slišal sem (konkretno), da te lahko še izropajo na ladijskem prevozu¨! (Črn scenarij..., je pa boleč, če se ti to zgodi, ko moraš natovoriti motor in se paodati na cesto) No, zdej sem bil pa mal' predolg... Raje vprašaj, pa potem konkretno v odgovor. Nisem pa vseved, da bo jasno. Stvari se spreminjajo (tako, kot ljudje). :hmm: :? :unsure: Hoj vsem!!! :cry: Popravljeno Marec 14, 2007. Popravil moto rider
vrho1679 Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Če znaš anglešk, lahko tuki mnogo stvari izveš: http://www.horizonsunlimited.com/tripplan/transport/ Je pa Fičotova varianta ziher boljša za primer Australije. Druge je če se od tam nameravaš pripeljati do doma :OK: LP, Rok
Rudolfo Objavljeno Marec 15, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 (popravljeno) Zivjo Hvala za odgovore, saj sem si kar mislil, da je bolj jeba spraviti motor dol. Namrec, midva se seliva v Brisbane in sem malce čustveno navezan na mojega benflna, pa sem ga mislil dol odpeljati Ampak ocitno si bom kar dol novga kupil. Kolk fajn, ko se bo človek lahka celo leto vozil :) Lp, Rudi Popravljeno Marec 15, 2007. Popravil Rudolfo
moto rider Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 http://www.horizonsunlimited.com/tripplan/transport/ LP, Rok Tole je fejst poučna varianta! Dodal bi le, da se je treba navkljub vsemu, dobro pozanimati o načinu pošiljanja tovora. Npr; kam, kdaj, kdo (pelje), kdo prevzema (robo), kontaktne osebe, telefonske številke, naslovi itd. (Lastne, slabe izkušnje): Samo v razmislek (in poduk). P.S. Če bo kdo pošiljal motor z avionom, je pa tako: Če je motor nov, ni problema in tudi cena je za NEnevaren tovor. Če je rabljen, je se smatra kot nevaren tovor in je cena mnogo višja. Motor mora biti brez motornega olja, brez goriva in brez akumulatorske kisline, razen če je ta suhoplnjen. (pa se da za to morda kaj zmenit. Jaz sem se v obeh primerih). Kar se tega tiče, se pogoji niso spremenili več kot 25 let. Lastna izkušnja! Do enega kubičnega metra, gre cena na kilažo. Od tod naprej, gre na volumen. Za potovalni motor gre (po volumnu), ki znaša 504 obračunskih kilogramov. Meni so po prvi varianti naračunali takšno ceno, da sem se odločil ostati kar doma. Potem sem snel ogledala, vetrobransko steklo, znižal armaturo in krmilo, do maksimuma našponal s štriki motor k tlom (na paleto), s tem pridobil veliko na volumnu in zbil ceno skoraj na polovico. Pa še nekaj je; Ker gre tovor v tem primeru na volumen, je za kar nekaj krepkih kilogramov še "prostora". Zato sem poleg, na paleto zložil še kompletno opremo (kufre, torbo itd) in se izognil odvečni prtljagi za osebni avion. Pa še rizika ni, da ti prtljago izgubijo. Varianta je draga, je pa zanesljiva in seveda točna (če ne pade avion v morje) . V primeru, da potuješ po drugem kontinentu (kjer grešeš preko več držav) je najprimernejši ATACARNET. Avstralija in ZDA sta idelani, ker sta to eni in veliki državi in ne potuješ preko mej. Zaključek; Za Avstralijo svetujem, motor kupiti tam in nato prodati. Sprobano! Morda tudi zarentati, a to je draga varianta. Za Južno ameriko (vseeno kje), motor peljati s seboj. Kjer pa je potrebno biti pri pošilljanju tovora zelo pazljiv. Birokracija, nategovanje itd...
skiper Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Hola! Glede na to da se selita doli. Vkolikor sta čustveno navezana na kakšne omare in podobno kramo katera zavzame veliko prostora, bo le ta tako ali tako potovala v zabojih ali pa kontejnerju z ladjo. V tem primeru pač dodasta še zaboj v katerem bi bil motor. Delal na selitvenem servisu in smo imeli kar nekaj takšnih primerov. Dobivali pošiljke z vsega sveta, pa načeloma ni bilo nikakršnih težav. Roba prišla v celoti in ob dogovorjenih datumih. Glede cen in pogojev pa ti bodo najtočneje svetovali pri kaki Interevropi ali pa Alpetourju. Lahko pa se obrneš tudi na selitveni servis Vatovec. lp g.
SkySam69 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal .... torej zanima me, če kdo pozna način, kako bi spravil motor iz Istanbula (Turčija) v Slovenijo ali njeno bližnjo okolico (vlak, ladja, tovornjak .... )? Motor je rahlo poškodovan, tako da vožnja z njim ni mogoča. Skysam Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil SkySam69
andi1 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Konkretno me zanima Australija. V Avstraliji sem bil leta 1994, verjetno se stvari niso bistveno spremenile. Moj nasvet: tam kupi motor (250 do max. 900 ccm), priporočam cestno enduro, ob odhodu pa jo spet prodaj. Te bo prišlo VELIKO ceneje kot kontejner. Prevoz motorja z ladjo je bil takrat cca 3000 AUD v eno smer, sedaj pa računaj. In če pomisliš še na izgubo časa, je stvar več ali manj jasna. LP, Andi.
Ice Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal .... torej zanima me, če kdo pozna način, kako bi spravil motor iz Istanbula (Turčija) v Slovenijo ali njeno bližnjo okolico (vlak, ladja, tovornjak .... )? Motor je rahlo poškodovan, tako da vožnja z njim ni mogoča. Skysam stopi do kaksne spedicije/tovornjakarja iz EU in vprasaj.
SiR Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Moj nasvet: tam kupi motor (250 do max. 900 ccm), priporočam cestno enduro, ob odhodu pa jo spet prodaj. Te bo prišlo VELIKO ceneje kot kontejner. Prevoz motorja z ladjo je bil takrat cca 3000 AUD v eno smer, sedaj pa računaj. In če pomisliš še na izgubo časa, je stvar več ali manj jasna. Ampak potem na fotkah nisi s "svojo lubico" ,ampak kr z nekim brezveznim motorom... Ko da bi ženo doma pustil in šel na Tajsko se kurbat... emm..... :kva1: :kva1:
andi1 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Ampak potem na fotkah nisi s "svojo lubico" ,ampak kr z nekim brezveznim motorom... Ko da bi ženo doma pustil in šel na Tajsko se kurbat... emm..... :kva1: :kva1: HAHA Je le ena majhna a pomembna razlika: če greš z ženo, zagoniš manj denarja, kot če greš sam. In prevoz motorja je HUDIČEVO draga stvar. Sem pa spregledal pomembno stvar - da se Down under odpravlja za stalno. In če denar ni problem, naj seboj vzame še motor. Jaz svojega verjetno ne bi pustil v LJ.
alkatraz Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )? motoristek, njofra in no_name 2 1
rrrr Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )?
rrrr Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 .... ( ladja, tovornjak .... )? ... motor... po cesti lepo počas - 4dni. rrrr
alkatraz Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 ... motor... po cesti lepo počas - 4dni. rrrr To varianto vem, mislim, da 4dni bi tudi ladja potrebovala... motoristek, no_name in njofra 2 1
njofra Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )? To bi tudi mene zanimalo alkatraz in motoristek 2
Leteči Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 ... motor... po cesti lepo počas - 4dni. rrrr Če bi bil res priden pa ne bi kafetkal vsako urco se da tudi v 3 dneh pahnit tole. sesir 1
urssa Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 To varianto vem, mislim, da 4dni bi tudi ladja potrebovala... povprečen tranzitni čas ladje na relaciji Koper - Mersin je okrog 19 dni po mojih izkušnjah sodeč je tej številki potrebno še kak dan prišteti sesir in m147 2
Pervy Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal. Torej, če kdo pozna način, kako bi spravil motor in mene na jug Turčije-(Mersin,Antakija, Adana .... ( ladja, tovornjak .... )? ugibam: benetke do grčije npr. patras (24 ur z hitro minoan lines)od tam dalje pa je verjetno malo morje ladij v smeri turčije. ali pa motor prej na ladjo do antalye potem pa ti zadaj s kakim last minute (graz,dunaj do antalya) za 200€ ali manj (povratna).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se