LuCy Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 Evo, se ena kost za glodanje :) v vrsti podobnih vprasanj. Moja frendica in njena močnejša polovica :004 ;) (nista prijavljena na Motosvet) se odlocata med omenjenima motorjema: Kawasaki VN 900 vs. Harley Sportstar 1200. Njima in meni na ljubo se prosim čimbolj razgovorite o plusih in minusih enega in drugega modela. Za vse nasvete ze vnaprej fuuuul hvala!
Pervy Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 Evo, se ena kost za glodanje :) v vrsti podobnih vprasanj. Moja frendica in njena močnejša polovica :004 ;) (nista prijavljena na Motosvet) se odlocata med omenjenima motorjema: Kawasaki VN 900 vs. Harley Sportstar 1200. Njima in meni na ljubo se prosim čimbolj razgovorite o plusih in minusih enega in drugega modela. Za vse nasvete ze vnaprej fuuuul hvala! vozil sem sportsterja 1200 (nekoliko predelanega) in VN 800, VN 800 drifter, VN 1500 in VN 1500 drifter. glede voznih sposobnosti mi je bila kawa bolj všeč, ampak harley je harley, zvok, vibracije in feeling je nekaj čisto drugega. doslej sem mislil da japonske čoperje kupujejo tisti ki nimajo denarja za HD pa vidim da očitno ni tako. če bi iskal vozne lastnosti in zanesljivost bi se racionalno odločil za kawo ampak ker motor ni racionalna stvar in ker pri čoperju itak ni bokve kaj voznih lastnosti :devil: bi (če nebi bil denar vprašanje) vedno izbral harleya :grim
andi1 Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 . če bi iskal vozne lastnosti in zanesljivost bi se racionalno odločil za kawo ampak ker motor ni racionalna stvar in ker pri čoperju itak ni bokve kaj voznih lastnosti :devil: bi (če nebi bil denar vprašanje) vedno izbral harleya :grim Se strinjam, a le pod pogojem, da denar RES NI vprašanje.
Broj Jedan Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Letošnji model Sportsterja 1200 (ali že lanskoleten) je precej izboljšan. O teh izboljšavah je na internetu napisanih kup prispevkov. Absolutno v voznih lastnostih vodi HD Sportster 1200 R, ki vsekakor 'da dol' prej navedene Kawlne in ga vsi testni novinarji dajejo, kar se tega tiče, v sam vrh HD izdelkov. Tudi vozniška poza je nekoliko višja in prijetnejša za vožnjo. Na Google poišči "HD Sportster 1200 R, roadtest", "... ride test" ali pa " .... Strassentest" Tako, da brez oklevanja: HD Sportster 1200 R (R+ Roadster). :D Če bo kdaj denar - bo pa samo za Sportster 1200 Nightster-ja, katerega se da priskrbeti iz USA preko neodvisnih uvoznikov. :rolleyes:
LuCy Objavljeno Marec 14, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Se strinjam, a le pod pogojem, da denar RES NI vprašanje. Hja, potencialna bodoča lastnika enega ali drugega motorja pravita, da sta oba motorja pod 2 mio SIT (ne a se mi v evre racunat ...), s tem da je Harley mal drazji. Kolk tocno so cene, si nisem zapomnila. Do zdaj sta bla prepricana, da so harleyi ful dragi - jaz tudi. Vendar to očitno drži zgolj za razne predelave, ki lahko očitno motor podrazijo tudi 10x. Sicer pa kar se izbire tiče: japonci so zakon :OK: (motorji, seveda), Harley je pa tudi zgodba zase, tako da se je res težko odločit... Čeprav se govori, da za Harleyi šraufi padajo po cesti, samo to verjetno spet do neke mere drži za tiste, ki jih sami "frizirajo" ali pa to prepustijo komu, ki ne obvlada najbolj ....
Kölm Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Odvisn kje se boš furu. Na Grobniku boš s Kawasakijam naredu boljši cajt, v gostilni pa s Harlitam. :P
Lucky Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 LuCy, mislim, da tvoja prijatelja primerjata preveč različna motorja. Če se nameravata voziti v dvoje, je sportster precej slaba izbira. Slišal sem že komentarje, da je to motor za egoiste, beri dovolj udoben za voznika, minimalističen za sopotnika. VN je čist iz drugega testa in ponuja tudi sopotniku dovolj udobja za daljše fure, čeprav imaš tudi pri njem nekoliko preveč pokrčene noge. Ne vem no, cenovna primerjava je v tem primeru zgrešena.
baddad Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Cenovno, se ta dva modela ne da primerjati VN 900 je cca 7000 evrov, HD 1200 pa skoraj 12000 evrov. Za ta denar dobiš VN 1600 Mean Streak oz. za moža VN 900 in za ženo En 500, pa smo tam za ceno enega HD 1200. Sicer, če si hočeš kupiti statusni simbol oz. mit potem, si kupiš Harleya. Simple like that!
Broj Jedan Objavljeno Marec 16, 2007 Opozori Objavljeno Marec 16, 2007 LuCy, ... primerjava je v tem primeru zgrešena. Vsekakor se strinjam - saj je v samem začetku vse skupaj zgrešeno, ker gre res za 2 popolnoma različna motorja, različna koncepta, različno filozofijo in ne nazadnje tudi popolnoma različno družbo in motoristično življenje. Osebno sem mnenja, da ob nakupu motorja ni upoštevati le železa, katerega dobiš za nek denar, ampak je treba upoštevati tudi vse ostalo, kar je marsikdaj bolj pomembno od tega, kaj ti ropota pod zadnjico. :)
motofrik Objavljeno Marec 17, 2007 Opozori Objavljeno Marec 17, 2007 Hja, potencialna bodoča lastnika enega ali drugega motorja pravita, da sta oba motorja pod 2 mio SIT (ne a se mi v evre racunat ...), s tem da je Harley mal drazji. Kolk tocno so cene, si nisem zapomnila. Do zdaj sta bla prepricana, da so harleyi ful dragi - jaz tudi. Vendar to očitno drži zgolj za razne predelave, ki lahko očitno motor podrazijo tudi 10x. Sicer pa kar se izbire tiče: japonci so zakon :OK: (motorji, seveda), Harley je pa tudi zgodba zase, tako da se je res težko odločit... Čeprav se govori, da za Harleyi šraufi padajo po cesti, samo to verjetno spet do neke mere drži za tiste, ki jih sami "frizirajo" ali pa to prepustijo komu, ki ne obvlada najbolj .... To s šravfi so si izmislili tisti, ki si ga ne morejo privoščiti (Harleya)... Sicer so se pa mnenja za in proti njemu zelo kresala v temi ''harley-kup železa'' ali nekaj takega. Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty:
jama1100 Objavljeno Marec 17, 2007 Opozori Objavljeno Marec 17, 2007 To s šravfi so si izmislili tisti, ki si ga ne morejo privoščiti (Harleya)... Sicer so se pa mnenja za in proti njemu zelo kresala v temi ''harley-kup železa'' ali nekaj takega. Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty: točno to
Ice Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 "to s sraufi" si nisem izmislil, sem kar lepo dozivel, ko sem za kolegom pobiral razne "rezervne dele" ki so odpadali s HD sporty-a 1200, letnik ´78. fura bila dolga natancno 38 km, pobral kar nekaj vijakov in matic, izpuh zadnjega cilindra, desno tacko sopotnika in eno plastiko smerokaza. po temeljiti predelavi sporty-a ne odpada nic vec. :grrr
baddad Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 (popravljeno) To s šravfi so si izmislili tisti, ki si ga ne morejo privoščiti (Harleya)... Sicer so se pa mnenja za in proti njemu zelo kresala v temi ''harley-kup železa'' ali nekaj takega. Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty: Kar se tiče zgodb o zgubljanju šravfov po cesti, očitno ne poznaš ljudi, ki imajo Harleya. Sicer, zanima me, kaj po tvojem Harley to je? :) Tukaj imaš recenzijo Street boba iz Independenta http://motoring.independent.co.uk/features/article316864.ece But there is a tiny caveat. Harley has not entirely embraced the reality that many riders will want to enjoy riding this bike as opposed to just being seen on it. After riding fast I found the clip that attaches the front exhaust to the frame grinding along the road on right-hand bends. By the time I reached the top of a winding pass the thing was ground flat. The bar beneath had taken a thorough scraping, too. The lean angles I was deploying are well within the margin of safety and should not put any part of the bike in contact with the road. The silly aspect is that the Street Bob was more than comfortable with being ridden properly. It is in every other respect an impressively agile bike on which the crucial suspension, braking and engine components revel in hard use. The Street Bob is beautiful and fun. Nearly all of it can go round corners well but, regrettably, it leaves small bits of itself behind. Popravljeno Marec 19, 2007. Popravil baddad
Broj Jedan Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Novinarji so včasih neverjetno hudobni - tale je gotovo moral plačati izposojevalnino, zato, da je naredil test. :BUA:
gerholdd Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty: kawasaki VN 900 Classic da je močnejši in hitrejši od HD Sportster 1200? :?
motofrik Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Ni mišljeno direktno tako, bolj v prenesenem pomenu. No, pa direktno: naj bo še tako lep, hiter, močan, oh in sploh, nikoli ne bo to, kar bi rad postal, oziroma, kogar kopira,-HD. Sicer pa, sto ljudi, 100 okusov. Meni je Harley zakon, furam pa japonca.
Broj Jedan Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 .. naj bo še tako lep, hiter, močan, oh in sploh, nikoli ne bo to, kar bi rad postal, .. :OK: mogoče, ko bo powprečen Japonc tako velik, kot powprečen Ewropejc mogoče takrat .. bo VN postal, kar bi rad bil .. do takrat bo pa le kopija .. ne glede na vse dobre lastnosti, bo samo kopija .. :P
motofrik Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 In ne glede na to, da je bil, je in bo le kopija, bo VN zasedal visoko mesto med potencialnimi motorji za naslednjo menjavo. :OK:
lasagna Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 VN 900 classic : http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=3360 VN 900 custom : http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=4076 nekaj malega o novostih pri Sportyju (v 2. delu) : http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=3523
Broj Jedan Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 In ne glede na to .. Te trditve pa ni mogoče izpodbijati na noben način. :OK:
Broj Jedan Objavljeno Marec 23, 2007 Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 Lucy, ali nas boš obvestila, kako sta se odločila tvoja prijatelja. Zelo verjetno bi to marsikoga zanimalo. :)
LuCy Objavljeno Marec 26, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 26, 2007 Lucy, ali nas boš obvestila, kako sta se odločila tvoja prijatelja. Zelo verjetno bi to marsikoga zanimalo. :) Itak da bom. Najprej morata se "tastarga" prodat, potem bomo pa vidl, kako in kaj. Tud mene zanima :kva2: Drgac sem mal gledala slikce v tem casu in moram rect, da me tko na uč bolj VN potegne. V druge karakteristike se nisem poglabljala in se tud nimam namena, ker men je ze 900 ccm cez glavo zadost, tko da raje tisti se kaj povejte, ki imate kaksne izkusnje s temi ali podobnimi motorji.
Pervy Objavljeno Marec 26, 2007 Opozori Objavljeno Marec 26, 2007 (popravljeno) V druge karakteristike se nisem poglabljala in se tud nimam namena, ker men je ze 900 ccm cez glavo zadost, tko da raje tisti se kaj povejte, ki imate kaksne izkusnje s temi ali podobnimi motorji. čoperja sem imel pa nikoli več razen če se mi ne zmeša in pozabim kako zgleda prav motor. sem pa vozil kar nekaj japonskih čoperjev in samo 1 H-D (sportster 1200) in Klemenčičevo nibiro (glej sliko :blush: ). če že ta stil, potem sigurno H-D (če je keš) ker je čisto drugi feeling ali seveda (pri predpostavki da je ful keša viška) nekaj custom in z ogromnim agregatom by Klemenčič, ki sodi tam v rang popularnih OCC z discoverya. jebi ga, če že, potem naj se trese mesto :grim Popravljeno Marec 26, 2007. Popravil PERVY
Broj Jedan Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 (popravljeno) Danes sem se ustavil na HDju v Celovcu. S trgovcem sva malo preračunala sledečo varianto za SLO. Sportster 1200 R, kupljen pri njih + 20% DDV (v SLO) bi moral biti v končni fazi okoli 10.000 €. To je cena brez vseh popustov, ki bi jih gotovo dobil, ko bi pokazal denar - tako, da bi bilo potem še ugodneje - verjetno bi se dalo stisniti še kakih 500€songov navzdol. :yes: ps: jasno da priskrbe vse potrebne papirje za homologacijo Popravljeno Marec 30, 2007. Popravil Broj Jedan
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se