Skoči na vsebino

Kawasaki VN 900 vs. HD Sportster 1200


LuCy

Priporočene objave

Evo, se ena kost za glodanje :) v vrsti podobnih vprasanj. Moja frendica in njena močnejša polovica :004 ;) (nista prijavljena na Motosvet) se odlocata med omenjenima motorjema: Kawasaki VN 900 vs. Harley Sportstar 1200.

Njima in meni na ljubo se prosim čimbolj razgovorite o plusih in minusih enega in drugega modela.

Za vse nasvete ze vnaprej fuuuul hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, se ena kost za glodanje :) v vrsti podobnih vprasanj. Moja frendica in njena močnejša polovica :004 ;) (nista prijavljena na Motosvet) se odlocata med omenjenima motorjema: Kawasaki VN 900 vs. Harley Sportstar 1200.

Njima in meni na ljubo se prosim čimbolj razgovorite o plusih in minusih enega in drugega modela.

Za vse nasvete ze vnaprej fuuuul hvala!

vozil sem sportsterja 1200 (nekoliko predelanega) in VN 800, VN 800 drifter, VN 1500 in VN 1500 drifter. glede voznih sposobnosti mi je bila kawa bolj všeč, ampak harley je harley, zvok, vibracije in feeling je nekaj čisto drugega. doslej sem mislil da japonske čoperje kupujejo tisti ki nimajo denarja za HD pa vidim da očitno ni tako.

če bi iskal vozne lastnosti in zanesljivost bi se racionalno odločil za kawo ampak ker motor ni racionalna stvar in ker pri čoperju itak ni bokve kaj voznih lastnosti :devil: bi (če nebi bil denar vprašanje) vedno izbral harleya :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

če bi iskal vozne lastnosti in zanesljivost bi se racionalno odločil za kawo ampak ker motor ni racionalna stvar in ker pri čoperju itak ni bokve kaj voznih lastnosti :devil: bi (če nebi bil denar vprašanje) vedno izbral harleya :grim

Se strinjam, a le pod pogojem, da denar RES NI vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letošnji

model Sportsterja 1200 (ali že lanskoleten) je precej izboljšan. O teh izboljšavah je na internetu napisanih kup prispevkov. Absolutno v voznih lastnostih vodi HD Sportster 1200 R, ki vsekakor 'da dol' prej navedene Kawlne in ga vsi testni novinarji dajejo, kar se tega tiče, v sam vrh HD izdelkov. Tudi vozniška poza je nekoliko višja in prijetnejša za vožnjo.

Na Google poišči

"HD Sportster 1200 R, roadtest",

"... ride test"

ali pa

" .... Strassentest"

Tako,

da brez oklevanja: HD Sportster 1200 R (R+ Roadster).

:D

Če

bo kdaj denar - bo pa samo za Sportster 1200 Nightster-ja, katerega se da priskrbeti iz USA

preko neodvisnih uvoznikov.

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, a le pod pogojem, da denar RES NI vprašanje.

Hja, potencialna bodoča lastnika enega ali drugega motorja pravita, da sta oba motorja pod 2 mio SIT (ne a se mi v evre racunat ...), s tem da je Harley mal drazji. Kolk tocno so cene, si nisem zapomnila. Do zdaj sta bla prepricana, da so harleyi ful dragi - jaz tudi. Vendar to očitno drži zgolj za razne predelave, ki lahko očitno motor podrazijo tudi 10x.

Sicer pa kar se izbire tiče: japonci so zakon :OK: (motorji, seveda), Harley je pa tudi zgodba zase, tako da se je res težko odločit... Čeprav se govori, da za Harleyi šraufi padajo po cesti, samo to verjetno spet do neke mere drži za tiste, ki jih sami "frizirajo" ali pa to prepustijo komu, ki ne obvlada najbolj ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisn kje se boš furu. Na Grobniku boš s Kawasakijam naredu boljši cajt, v gostilni pa s Harlitam. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LuCy, mislim, da tvoja prijatelja primerjata preveč različna motorja. Če se nameravata voziti v dvoje, je sportster precej slaba izbira. Slišal sem že komentarje, da je to motor za egoiste, beri dovolj udoben za voznika, minimalističen za sopotnika. VN je čist iz drugega testa in ponuja tudi sopotniku dovolj udobja za daljše fure, čeprav imaš tudi pri njem nekoliko preveč pokrčene noge.

Ne vem no, cenovna primerjava je v tem primeru zgrešena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cenovno, se ta dva modela ne da primerjati VN 900 je cca 7000 evrov, HD 1200 pa skoraj 12000 evrov. Za ta denar dobiš VN 1600 Mean Streak oz. za moža VN 900 in za ženo En 500, pa smo tam za ceno enega HD 1200. Sicer, če si hočeš kupiti statusni simbol oz. mit potem, si kupiš Harleya.

Simple like that!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LuCy, ... primerjava je v tem primeru zgrešena.

Vsekakor

se strinjam - saj je v samem začetku vse skupaj zgrešeno,

ker gre res za 2 popolnoma

različna motorja, različna koncepta, različno filozofijo in ne nazadnje tudi

popolnoma različno družbo in motoristično življenje.

Osebno

sem mnenja, da ob nakupu motorja ni upoštevati le

železa, katerega dobiš za nek denar, ampak je treba

upoštevati tudi vse ostalo, kar je marsikdaj bolj pomembno

od tega, kaj ti ropota pod zadnjico.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, potencialna bodoča lastnika enega ali drugega motorja pravita, da sta oba motorja pod 2 mio SIT (ne a se mi v evre racunat ...), s tem da je Harley mal drazji. Kolk tocno so cene, si nisem zapomnila. Do zdaj sta bla prepricana, da so harleyi ful dragi - jaz tudi. Vendar to očitno drži zgolj za razne predelave, ki lahko očitno motor podrazijo tudi 10x.

Sicer pa kar se izbire tiče: japonci so zakon :OK: (motorji, seveda), Harley je pa tudi zgodba zase, tako da se je res težko odločit... Čeprav se govori, da za Harleyi šraufi padajo po cesti, samo to verjetno spet do neke mere drži za tiste, ki jih sami "frizirajo" ali pa to prepustijo komu, ki ne obvlada najbolj ....

To s šravfi so si izmislili tisti, ki si ga ne morejo privoščiti (Harleya)... Sicer so se pa mnenja za in proti njemu zelo kresala v temi ''harley-kup železa'' ali nekaj takega.

Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To s šravfi so si izmislili tisti, ki si ga ne morejo privoščiti (Harleya)... Sicer so se pa mnenja za in proti njemu zelo kresala v temi ''harley-kup železa'' ali nekaj takega.

Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty:

točno to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"to s sraufi" si nisem izmislil, sem kar lepo dozivel, ko sem za kolegom pobiral razne "rezervne dele" ki so odpadali s HD sporty-a 1200, letnik ´78. fura bila dolga natancno 38 km, pobral kar nekaj vijakov in matic, izpuh zadnjega cilindra, desno tacko sopotnika in eno plastiko smerokaza.

po temeljiti predelavi sporty-a ne odpada nic vec. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To s šravfi so si izmislili tisti, ki si ga ne morejo privoščiti (Harleya)... Sicer so se pa mnenja za in proti njemu zelo kresala v temi ''harley-kup železa'' ali nekaj takega.

Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty:

Kar se tiče zgodb o zgubljanju šravfov po cesti, očitno ne poznaš ljudi, ki imajo Harleya.

Sicer, zanima me, kaj po tvojem Harley to je? :)

Tukaj imaš recenzijo Street boba iz Independenta

http://motoring.independent.co.uk/features/article316864.ece

But there is a tiny caveat. Harley has not entirely embraced the reality that many riders will want to enjoy riding this bike as opposed to just being seen on it. After riding fast I found the clip that attaches the front exhaust to the frame grinding along the road on right-hand bends. By the time I reached the top of a winding pass the thing was ground flat. The bar beneath had taken a thorough scraping, too. The lean angles I was deploying are well within the margin of safety and should not put any part of the bike in contact with the road.

The silly aspect is that the Street Bob was more than comfortable with being ridden properly. It is in every other respect an impressively agile bike on which the crucial suspension, braking and engine components revel in hard use.

The Street Bob is beautiful and fun. Nearly all of it can go round corners well but, regrettably, it leaves small bits of itself behind.

Popravljeno . Popravil baddad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novinarji so včasih neverjetno hudobni - tale je gotovo

moral plačati izposojevalnino, zato, da je naredil test.

:BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res, da je Classic močnejši, hitrejši, cenejši,... od Harleya. Vendar nikoli ne bo postal to, kar bi rad postal, -Harley Davidson. :naughty:

kawasaki VN 900 Classic da je močnejši in hitrejši od HD Sportster 1200? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mišljeno direktno tako, bolj v prenesenem pomenu. No, pa direktno: naj bo še tako lep, hiter, močan, oh in sploh, nikoli ne bo to, kar bi rad postal, oziroma, kogar kopira,-HD. Sicer pa, sto ljudi, 100 okusov. Meni je Harley zakon, furam pa japonca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. naj bo še tako lep, hiter, močan, oh in sploh, nikoli ne bo to, kar bi rad postal, ..

:OK:

mogoče,

ko bo powprečen Japonc tako velik,

kot powprečen Ewropejc

mogoče takrat .. bo VN postal, kar bi rad bil ..

do takrat bo pa le kopija ..

ne glede na vse dobre lastnosti,

bo samo kopija ..

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ne glede na to, da je bil, je in bo le kopija, bo VN zasedal visoko mesto med potencialnimi motorji za naslednjo menjavo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucy,

ali nas boš obvestila, kako sta se odločila tvoja prijatelja.

Zelo verjetno bi to marsikoga zanimalo.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucy,

ali nas boš obvestila, kako sta se odločila tvoja prijatelja.

Zelo verjetno bi to marsikoga zanimalo.

:)

Itak da bom. Najprej morata se "tastarga" prodat, potem bomo pa vidl, kako in kaj. Tud mene zanima :kva2:

Drgac sem mal gledala slikce v tem casu in moram rect, da me tko na uč bolj VN potegne.

V druge karakteristike se nisem poglabljala in se tud nimam namena, ker men je ze 900 ccm cez glavo zadost, tko da raje tisti se kaj povejte, ki imate kaksne izkusnje s temi ali podobnimi motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V druge karakteristike se nisem poglabljala in se tud nimam namena, ker men je ze 900 ccm cez glavo zadost, tko da raje tisti se kaj povejte, ki imate kaksne izkusnje s temi ali podobnimi motorji.

čoperja sem imel pa nikoli več razen če se mi ne zmeša in pozabim kako zgleda prav motor. sem pa vozil kar nekaj japonskih čoperjev in samo 1 H-D (sportster 1200) in Klemenčičevo nibiro (glej sliko :blush: ).

če že ta stil, potem sigurno H-D (če je keš) ker je čisto drugi feeling ali seveda (pri predpostavki da je ful keša viška) nekaj custom in z ogromnim agregatom by Klemenčič, ki sodi tam v rang popularnih OCC z discoverya.

jebi ga, če že, potem naj se trese mesto :grim

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes

sem se ustavil na HDju v Celovcu.

S trgovcem sva malo preračunala sledečo varianto

za SLO.

Sportster

1200 R, kupljen pri njih + 20% DDV (v SLO)

bi moral biti v končni fazi okoli 10.000 €.

To je cena brez vseh popustov, ki bi jih gotovo

dobil, ko bi pokazal denar - tako, da bi

bilo potem še ugodneje - verjetno bi se dalo

stisniti še kakih 500€songov navzdol.

:yes:

ps: jasno da priskrbe vse potrebne papirje

za homologacijo

Popravljeno . Popravil Broj Jedan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!