Skoči na vsebino

MENJAVA ZADNJEGA KOLESA


HORNET900

Priporočene objave

Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku.

Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju?

Motor je HONDA HORNET 900

HVALA ZA POMOČ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku.

Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju?

Motor je HONDA HORNET 900

HVALA ZA POMOČ

Če prav razumem, imaš problem kako nastaviti gumo, da bo v liniji motorja.

Na osi zadnjega kolesa je zataknjena pločevina na kateri so zareze, in če nastaviš na obeh straneh na isto zarezo mora biti vse :OK:

Če ni preveri še z kljunastim merilom(šubler) oddaljenost osi od konca nihajke.

Sej gumo maš gor originalnih dimenzij a ne :?

Kaj drugega se ne spomnim :krneki:

Popravljeno . Popravil thonda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eveljavljen način za domače mojstre je tudi merjenje z vrvico. Vrvico potegneš okoli motorja in zadnje gume, tako da se dotika obeh robov gume in potem vidiš kam te "linije" pridejo spredaj pred motorjem. Morajo biti poravnane z linijo motorja, uporabiš prvo kolo, os vilic, neko sredinsko točko na zadnjem delu motorja ipd., sicer poravnavaš naprej. Tehniko je potrebno malo prilagajati motorju, saj niso vsi narejeni enako in različni deli ovirajo postavljanje teh linij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku.

Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju?

Motor je HONDA HORNET 900

HVALA ZA POMOČ

Kot je bilo že rečeno, nastavi po zarezah na nihajki. Če bo na obeh straneh na isti zarezi mora bit ravno. Če ni, to pomeni da nekaj ni vredu z nihajko (povita :? )

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku.

Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju?

Motor je HONDA HORNET 900

HVALA ZA POMOČ

Tko kot so že povedali. Možna zvita nihajka ali pa samo zadnji blatnik. Upam da ti uspe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ne razšravfaš komplet distančnike (napenjalce ketne) nima kej bit iz centra... :blink:

vsaj jst jih ne in mam gumo vedno na isti poziciji..razen seveda če maš ketno preveč napeto in ne moreš nalahko potegnit osi ven...potem pa zacahni s flomastrom pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al si distančnike zamenju iz leve na desno, če jih tvoj motor ima al pa nisi oznak gledu na nihajki. Moraš bol točno napisat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!