HORNET900 Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku. Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju? Motor je HONDA HORNET 900 HVALA ZA POMOČ
T Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 (popravljeno) Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku. Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju? Motor je HONDA HORNET 900 HVALA ZA POMOČ Če prav razumem, imaš problem kako nastaviti gumo, da bo v liniji motorja. Na osi zadnjega kolesa je zataknjena pločevina na kateri so zareze, in če nastaviš na obeh straneh na isto zarezo mora biti vse :OK: Če ni preveri še z kljunastim merilom(šubler) oddaljenost osi od konca nihajke. Sej gumo maš gor originalnih dimenzij a ne :? Kaj drugega se ne spomnim :krneki: Popravljeno Marec 14, 2007. Popravil thonda
bna Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 jaz si vedno označim z alkoholnim flumastrom preden jo vzamem dol .
HHV Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Eveljavljen način za domače mojstre je tudi merjenje z vrvico. Vrvico potegneš okoli motorja in zadnje gume, tako da se dotika obeh robov gume in potem vidiš kam te "linije" pridejo spredaj pred motorjem. Morajo biti poravnane z linijo motorja, uporabiš prvo kolo, os vilic, neko sredinsko točko na zadnjem delu motorja ipd., sicer poravnavaš naprej. Tehniko je potrebno malo prilagajati motorju, saj niso vsi narejeni enako in različni deli ovirajo postavljanje teh linij.
Jure Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku. Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju? Motor je HONDA HORNET 900 HVALA ZA POMOČ Kot je bilo že rečeno, nastavi po zarezah na nihajki. Če bo na obeh straneh na isti zarezi mora bit ravno. Če ni, to pomeni da nekaj ni vredu z nihajko (povita :? ) LP
MARJA Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Zanima me kako se zadnje kolo po demontaži ponovno nastavi tako, da je ravno na smer vožnje, kajti če nastavljam po nihajkah (enaka razdalja od feltne z leve in desne) mi guma drsa na eni strani po blatniku. Ali je potrebno motror peljati k vulkanizerju? Motor je HONDA HORNET 900 HVALA ZA POMOČ Tko kot so že povedali. Možna zvita nihajka ali pa samo zadnji blatnik. Upam da ti uspe.
GorazdH Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 če ne razšravfaš komplet distančnike (napenjalce ketne) nima kej bit iz centra... :blink: vsaj jst jih ne in mam gumo vedno na isti poziciji..razen seveda če maš ketno preveč napeto in ne moreš nalahko potegnit osi ven...potem pa zacahni s flomastrom pa je.
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Al si distančnike zamenju iz leve na desno, če jih tvoj motor ima al pa nisi oznak gledu na nihajki. Moraš bol točno napisat. :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se