SiR Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 Ja nimaš kej mislt. .....12-tko če ma jajca za jo krotit ...
John2005 Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 A je kdo vozu 12r al pa 12r....a gre motor uredu al bolj tako tako
SiR Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 A je kdo vozu 12r al pa 12r....a gre motor uredu al bolj tako tako odvisno, kaj je zate u redu? Kaj si vozu do zdej in kaj ti je blo všeč in kaj ti ni blo? Agregat dobr potegne, prestave so dobr postavljene, zvok je hud ...
BEliEVER Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Jajca imam, ampak ne vem če potrebujem, ker motor ni za dirkat ampak je za uživat kar se vidi že po njegovih dimenzijah, drugače pa sam imam le 60kg in mislim da mu ne bi primankovalo moči-in kolikor vem ima ta motor precej navora v nizkih obratih. No ja to pa imaš prav za tiste 0,2l ampak ne gre se toliko za porabo ampak koliko kilometrov lahko prevoziš z enim tankom, da se ti ni treba prevečkrat ustavljati na črpalkah. LP
simon Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :slap:
KeC Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Jajca imam, ampak ne vem če potrebujem, ker motor ni za dirkat ampak je za uživat kar se vidi že po njegovih dimenzijah, drugače pa sam imam le 60kg in mislim da mu ne bi primankovalo moči-in kolikor vem ima ta motor precej navora v nizkih obratih.No ja to pa imaš prav za tiste 0,2l ampak ne gre se toliko za porabo ampak koliko kilometrov lahko prevoziš z enim tankom, da se ti ni treba prevečkrat ustavljati na črpalkah. LP Hm če ti gre za čimvečjo razdaljo med pumpami potem buell v osnovi ni pravi motor. Glej sicer pa se s tem niti ne preveč sekirat, dandanes so na cestah za takšne motorje pumpe dokaj pogoste. Razlika po moje v porabi ni tako očitna. V moči pa verjetno je. In kot bi kolega rekel, konjev ni nikoli preveč, če le imaš v glavi poštimano. :whistle:
KeC Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Sem pa par dni nazaj pod Trojanami srečal eno takšno mrcino. Deluje zanimivo pa tudi zvok je atraktiven. Motor je nekaj posebnega.
BEliEVER Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 No potem bom pa vzel 12ko, saj meni osebno je tudi lepša ker ima črn okvir... Drugače pa če že imam vas mojstre za vprašat zakaj vas ne bi. Ker če bi bila razlika večja potem bi bolj razmišljal o 9ki. Ima le večji tank in manjšo kubituro...(tako da prevožena razdalja z enim tankom bi lahko bila očitna-ampak kolikor sedaj pravite vi ni.). O realni moči pa nimam pojma ker ga osebno še nisem mogel sprobati ker tudi v motolegendi nimajo testnega modela. Sva se pa že zmenila za vse papirje in samo še pridem in ga naročim in pride v roku 7-10dni :D Ampak če morda kdo kaj ve kje bi imeli kakšen testni model se pa priporočam, preden ga dejansko vzamem. Mi je pa oblikovno pa zelo všeč in dejansko jih je zelooo malo :D LP
KeC Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Testnega boš bolj težko dobil. Veliko bolj razširjene znamke ne ponujajo testnih motorjev tako da boš malce kupoval mačka v žaklju. :whistle:
BEliEVER Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 (popravljeno) Na žalost ja... Edin še nekaj me skbi, motor je zračno hlajen... kaj pa pregrevanje poleti v najhujši vročini če stojiš recimo v kakšnem zastoju...oziroma zastojev za motoriste ni no :P ali pa pred semaforjem itd.....? Ja res je težko dobiti testni motor ampakga dobim za aprilio in suzuki :D LP Popravljeno Junij 29, 2007. Popravil BEliEVER
SiR Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Na žalost ja... Edin še nekaj me skbi, motor je zračno hlajen... kaj pa pregrevanje poleti v najhujši vročini če stojiš recimo v kakšnem zastoju...oziroma zastojev za motoriste ni no :P ali pa pred semaforjem itd.....? ja, nonstop ti bo ugašal na semaforjih, ne tega kupit, res ... inženirji na to sploh niso pomislili in sploh mu niso vgradil ventilatorja ... res ... grozno... (hecam se, ker neumnosti sprašuješ).
Ice Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 ce te ne moti "zujanje" ventilatorja (yep, zadnji cilinder im prisilno hlajenje), ki lahko tudi po par minut brni potem ko ugasnes masino ce te ne moti poraba ca. 5,5 l/100 km ce te ne moti, da se sovoznicam ne bos ravno prikupil potem je kar ok masinca. je okreten, igriv, skoraj ze nervozen.
BEliEVER Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 no dobr no itak da so pomisll na to da se ne bi pregrevu, sam nisem pa vedu da ima prisilno hlejenje. Ventilator me ne moti...lahko pa deluje smešno... poraba je zelo majhna tako da super edin zna bit problem pri sovoznicah :P bojo že potrpele :P Torej hvala vsem za odgovore, sedaj je odločitev dokončno padla, da sedaj v krfatkem pride v mojo garažo xb12s al pa xb12ss med s in ss modeloma je pa zgleda razlika samo v dolžini motocikla in pa rezervarju, in to kar 2,2l ima ss večjega (pa to je za 50km več) LP
XB9 Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 no dobr no itak da so pomisll na to da se ne bi pregrevu, sam nisem pa vedu da ima prisilno hlejenje. Ventilator me ne moti...lahko pa deluje smešno... poraba je zelo majhna tako da super edin zna bit problem pri sovoznicah :P bojo že potrpele :P Torej hvala vsem za odgovore, sedaj je odločitev dokončno padla, da sedaj v krfatkem pride v mojo garažo xb12s al pa xb12ss med s in ss modeloma je pa zgleda razlika samo v dolžini motocikla in pa rezervarju, in to kar 2,2l ima ss večjega (pa to je za 50km več) LP Dobra izbira. Mogoče ni neumno če pogledaš še XB12 STT, malo dvignjen z nekaterimi komponentami od manjšega CityX in večjega Ulyssesa. Še posebej je zanimiv v beli barvi na katero pač dodaš svoje vzorce. Kar se tiče pregrevanja; pri daljši vožnji po avtocesti z več kot 140 km/h se vklopi ventilator in hladi cel čas, pri vožnji po mestu od oštarije do oštarije se načeloma ne fklopi, razen če ga zelo "vrtiš". Velja, da 12-ka nima dosti več konjev od 9-ke ma pa zato boljši navor in gre na zadnjo brez težav. Se pa 9-ka hitreje vrti. Sam imam Lihtning CityX (plastične zaščitne ročke, srebrn okvir...) Daljše vožnje z Lightningom niso noben problem, saj se sedi res udobno ( v kolikor si srednje rasti ). Hitre vožnje tudi niso težava, paziti je treba le kratke zaporedne grbine pri veliki hitrosti (npr. avtocesta Graz-MB) kjer lahko pri 180 km/h začne kritično poskakovati. Drugače pa gre brez težav 200 ali čez. Dodatna oprema: gor ne paše skoraj nič neoriginalnega, originalne torbe pa se obnesejo dokaj dobro. Glede plastik pa je tako da pašejo vsevprek, torej če bi rad imel 12-ko z modrimi prozornimi plastikami jih pač dokupis, cena je cca 400 EUR in že imaš nov motocikl.
A_je_to Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Prosim za prve vtise! Tudi sam razmišljam o nakupu tega motocikla pa me malo zanima kako se vam kaj obnese.
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 .. Za lažje predstavljanje ..
BEliEVER Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 zdravo vsem, Oglašam spet po dolgem času. Sedaj je motorček (ni firebolt ampak lightning xb12scg) končno v moji garaži, registriran in že sva skupaj naredila prve kilometre :D Motor je narejen zares kot se šika, vsi detajli so narejeni do potankosti in za sedaj nimam reči kaj proti njemu (ampak raje potrkam :P). Motor je lepo vodljiv in glas je fenomenalen :D, drugače pa bi lahko bil v prostem teku nekoliko mirnejši, in prestave bi lahko nekoliko lepše tekle, ampak motor je še nov in bomo videli kako bo ko bo utečen. Drugače pa če kdo karkoli ve o teh buellih imam nek problemček... Naročil sem scg model in po homologaciji in številkah šasije naj bi ta tudi bil, ampak ko sem izmeril višino sedeža je pa le ta višina s modela :S (imam zelo kratke noge in zato sem tudi naročil scg-oziroma znižan model). Drugače pa višina motocikla od tal do izpuha znaša 9cm (kar pomeni da gre za scg), oznake na maskah in pa zadku pa označujejo s model... Edino kar moram še preveriti so prednje vilice, ki naj bi bile malenkost krajše pri scg kot pri s modelu... - oh te američani! Drugače pa se opravičujem ker piše v temi, ki je namenjena za model r ampak osnova je med r in s in scg enaka :D LP
stuhec Objavljeno April 20, 2008 Opozori Objavljeno April 20, 2008 sem danes vozil te Buell-e ima kdo ali misli imet 1125 ?
3nity Objavljeno April 22, 2008 Opozori Objavljeno April 22, 2008 Kje pa si jih vozil ? Imajo slučajno testne vožnje ?
buellina Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 v glavnem.... js mam problem z motolegendo.... so totalno nezainteresirani in sploh ne vem, kaj naj rečem... :headbang: kupila motor Buell Lightning XB12scg.. in pazite to- niso mi znali podat niti osnovnih informacij... ne o servisih, nič!!!! malo me skrbi, da bi servisiranje moje :wub: osice :wub: dala čez taki ekipi... zato vas prosim za pomoč!!! buellovci, kam vozite servisirat mašince? :? vsaka informacija je predobrodošla, tak da.... prosiiiiimmmmmmmmm
_THUNDER_ Objavljeno Junij 16, 2008 Opozori Objavljeno Junij 16, 2008 mogoče Klemenčič v mariboru? :unsure:
fifty Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 zdravo vsem, Oglašam spet po dolgem času. Sedaj je motorček (ni firebolt ampak lightning xb12scg) končno v moji garaži, registriran in že sva skupaj naredila prve kilometre :D Motor je narejen zares kot se šika, vsi detajli so narejeni do potankosti in za sedaj nimam reči kaj proti njemu (ampak raje potrkam :P). Motor je lepo vodljiv in glas je fenomenalen :D, drugače pa bi lahko bil v prostem teku nekoliko mirnejši, in prestave bi lahko nekoliko lepše tekle, ampak motor je še nov in bomo videli kako bo ko bo utečen. Drugače pa če kdo karkoli ve o teh buellih imam nek problemček... Naročil sem scg model in po homologaciji in številkah šasije naj bi ta tudi bil, ampak ko sem izmeril višino sedeža je pa le ta višina s modela :S (imam zelo kratke noge in zato sem tudi naročil scg-oziroma znižan model). Drugače pa višina motocikla od tal do izpuha znaša 9cm (kar pomeni da gre za scg), oznake na maskah in pa zadku pa označujejo s model... Edino kar moram še preveriti so prednje vilice, ki naj bi bile malenkost krajše pri scg kot pri s modelu... - oh te američani! Drugače pa se opravičujem ker piše v temi, ki je namenjena za model r ampak osnova je med r in s in scg enaka :D LP Sezona se bliža koncu. Čakamo izčrpno poročilo... Na splošno se o Buellih bolj malo piše in debatira. So pa vsaj na pogled (in po tehničnih karakteristikah) zanimivi. Verjetno boste (lastniki) še komu ustregli s kakšnim izčrpnejšim zapisom.
MK-R1 Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Glede servisiranja in predelav ima sigurno največ izkušen pri nas MAX-Matjaž Makoter. :worship: Kako se kaj motor obnaša pri višjih hitrostih, je res nemiren??
AndiGS Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Za HD Klemenčič Maribor,imam tri znance,ki vozijo tja,pa še polno Avstrijcev.Resen in korekten servis.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se