DINAMIK Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Ne, jes nism to naredu. Je pa pomoje tako bolje, pa še prešvoh ti ne rata čez en let. Jes vam rečem, močn motor kupit (150 KM +) ni nkol dnar stran vržen. Verjetno imaš veliko metrov narejenih.....,le glej,da se tvoji metri ne končajo v mehki ograji,saj avtomobili so itak kot kos kruha na cesti!!!
Miha27 Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 (popravljeno) Ja če se še nisem peljal še ne pomeni da nič ne vem. Zihr si od kolega slišu da pod 150KM sploh ne kupvat ane? Popravljeno Februar 25, 2010. Popravil Miha27 aleksandergabriel 1
biker77 Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Da ne bo kdo mislil nisem nevem kakšen izvedenc v vožnji, sem pa poskusil voziti tudi močnejše motorje in kar se mene tiče je tisti ki misli da je po 2 sezonah na motrju z 15 konji sposoben voziti zverino z 150 in več konji v veliki zmoti. Če boš vprašal strejše in izkušenejše motoriste ki so skozi svoje roke dali vse prostornine od 125, do 600 in 1000 ccm ter več različnih tipov motociklov ti bodo povedali da je treba imeti veliko izkušenj preden lahko na cesti obvaldaš superšportnika. Zato je najbolj če postopoma kupuješ močnejše motorje, pa čeprav pri tem zapraviš nekaj evrov več, saj je to še zmerom boljše kot če končas pod kolesi avtomobila, ker si naredil začetniško napako ti ti bi jo mogoče manjši motr še odpustil, močnejši pa ne. Kar se mene tiče je večina supršportnikov prehitrih in ptebrutalnih za na cesto, s tem ne rečem da jih nebi smeli prodajati, mislim le da je 170 konjev preveč za naše ceste in omejitve. al pa že pri prehodu iz 125 na 250 končaš pod kako ograjo in nikol pravega motorja ne okusiš suhi, Cufa, dotem in 1 other 2 2
aleksandergabriel Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 al pa že pri prehodu iz 125 na 250 končaš pod kako ograjo in nikol pravega motorja ne okusiš Tut to je možno, vprašanje je samo ka tera izmed obeh variant je bolj verjetna
mojgap Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 :unsure: Men ni pa noben povedal, da ne smem direkt iz Vespe na VTR-ko prešaltat. :blink: Še dobr, da še nisem bil pod ograjo suhi in gandi 1 1
biker77 Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 :unsure: Men ni pa noben povedal, da ne smem direkt iz Vespe na VTR-ko prešaltat. :blink: Še dobr, da še nisem bil pod ograjo a to maš še v planu? Cufa in suhi 1 1
mojgap Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 a to maš še v planu? gandi, suhi in xyznanixyz 1 2
bawbaw Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Bi kdo poznal kei od tega ... ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3542292 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3538494 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3424410 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3467202 Zdaj navem kako je s temu, ker je bil tudi menda na pisti pa na jutub sn ga najdo, sam zgleda pa že ured. Pa nekoliko predrag mi je, ko se prodajajo isti letniki za 500 in več € man. Tistega u karbonu sn pa na grobniku vidu. Je biu v GVSjevi ekipi. Mogoče kdo osebn pozna? Kako je rihten? Za ostale pa nič navem :S Pa uni rdeči je tudi po grušti počohan tak da je morau bit fajn paden ane? lahka tut na PM da nebo kdo kei jezn. Hvala za pomoč!
mihatigaspiha Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Dobr dobr no.. jes pa mislim da če ima človek v glavi vse "pošlihtano" da se tud močnejšega motorja lahko navadi s časom. Sicr pa nisem mislil da naj si vsak kupi superšportnika. Jsno, če se kdo želiti peljati bolj udobno scetujem Hayabuso. Tabo, halls, suhi in 2 others 2 3
mihatigaspiha Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Aja, pa teli čist postopni prehodi iz 125 na 250 so pa brez veze. To so pa tako majhne razlike da ni za govort. suhi, Tabo in dotem 1 2
halls Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 (popravljeno) Saj pa ni treba vedno na polno gas navijat! Mislim,da na nobeni ročki za gas ne piše ON in OF! A ne ,Mihec? Najbrž si hotel to povedat! Jaz osebno si ziher ne bi upal nabavit za prvi motor zverine s 150 konji. Sem pač pusy! Popravljeno Februar 26, 2010. Popravil halls
aleksandergabriel Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 a to maš še v planu? ne to mam jest v planu, sam ne nobenem povedat zdej sem pa že Aja pa mihec velik sreče z nakupom motorja, za tvoje zdravje upam da nam boš dokazal da imaš prav. Cartman 1
Mai Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 meni osebno se ta model ninje ne dopade kaj prevec...sem pa vozil dve(2005 in 2006) letnik aless, malo off, morda kaj vec o tvojem motorju, ki ga prodajas ? Lahko na PM!
mihatigaspiha Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 (popravljeno) Saj pa ni treba vedno na polno gas navijat! Mislim,da na nobeni ročki za gas ne piše ON in OF! A ne ,Mihec? Najbrž si hotel to povedat! Jaz osebno si ziher ne bi upal nabavit za prvi motor zverine s 150 konji. Sem pač pusy! Nism reku da si pussy. Mogoče ti pa odgovarjajo šibkejši motorji. Zato pa je tolk ponudbe na trgu. 100 ljudi 100 čudi (a 100 žena 200 sisa). Sicer pa če si prebral ne mislim za prvi motor, ampak za tiste ki imajo predhodne izkušnje s 125ccm. preskok na 250 nimas misla ker ni razlike. In ja, kdo pravi da je treba naviajt do konca? Popravljeno Februar 26, 2010. Popravil mihatigaspiha Tabo, halls, hilton in 1 other 1 3
bawbaw Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Bi kdo poznal kei od tega ... ? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3542292 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3538494 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3424410 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3467202 Zdaj navem kako je s temu, ker je bil tudi menda na pisti pa na jutub sn ga najdo, sam zgleda pa že ured. Pa nekoliko predrag mi je, ko se prodajajo isti letniki za 500 in več € man. Tistega u karbonu sn pa na grobniku vidu. Je biu v GVSjevi ekipi. Mogoče kdo osebn pozna? Kako je rihten? Za ostale pa nič navem :S Pa uni rdeči je tudi po grušti počohan tak da je morau bit fajn paden ane? lahka tut na PM da nebo kdo kei jezn. Hvala za pomoč! Bi lahka kdo men pomagal?!? :$
mihatigaspiha Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Zej kva je na pisti delal z GSX-R 600, akrapovičem gor in zaklenjenim na 34 KM sicer nevem, ampak obstaja možnost da mu piše samo v prometni da ma 34KM drugače pa ma 130. če je bil na pisti nekajkrat mu to seveda ne škodi, sej je zato narjen a ne? Un k je mal popraskan še ni nujno da je tok fejst padu, pa da je z motorjem kej narobe, najbol take stvari vidš če se z zadevo probaš peljat, s samih slik zelo težko. Nevem no men osebno se tale najbolj dopade: http://www.avto.net/....asp?ID=3467202 carmagedon, Cufa in Tabo 1 2
bawbaw Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Zej kva je na pisti delal z GSX-R 600, akrapovičem gor in zaklenjenim na 34 KM sicer nevem, ampak obstaja možnost da mu piše samo v prometni da ma 34KM drugače pa ma 130. če je bil na pisti nekajkrat mu to seveda ne škodi, sej je zato narjen a ne? Un k je mal popraskan še ni nujno da je tok fejst padu, pa da je z motorjem kej narobe, najbol take stvari vidš če se z zadevo probaš peljat, s samih slik zelo težko. Nevem no men osebno se tale najbolj dopade: http://www.avto.net/....asp?ID=3467202 ja pa je skor 1000€ dražji kot vsi ostali! :S Edin to me mot. ka mislš, da je tok bolši al kaku? Pa verjetno sz 25kW ni šeu na Grobnik Oni rdeči bi znau bit kar taprav, sam nevem ko se prodaja že pol leta!
mihatigaspiha Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Hja, tok boljši. Sploh ni nujno! Mogoče hoče sam tok več dobit zanj. Če sem prav videl ma rdeči malenkost manj kilometrov prevoženih, ampak jasno je da je padel z njim. A pa hočeš to da je zaprt na 25 KW ?? To je sicer bl tko tko za tako motor, ker ni prvič čist nič užitka, pa še mašino moriš. hilton, Tabo, carmagedon in 2 others 2 3
stereo Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 pozdravljeni, jeseni naredil izpit sedaj pa se kupuje moped.torej sem totalni začetnik.v mladosti naredil precej kilometrov le z raznimi avtomatiki,apn6 in e90 to je bilo tudi najmočneje kar sem kdaj vozil do avto šole.prioriteto dajem udobju in zanesljivosti da lahko z boljšo polovico skočiva do morja. nekako kar sem prebiral na netu bi mi po opisu najbolj odgovarjal kak bmw 650cs scarver,aprilia pegaso,yamaha diversion ali fazer ter kawasaki z750s.sam se nabolj nagibam k slednjemu ker je pač 4 cilindraš ki ni navit in bi z njim predvidevam naredil največ kilometrov brez večjih težav.aja vsi motocikli so letnik nekje 2002-2004.velik sem 190cm in mi pokončno sedenje zelo odgovarja.če si kdo lasti omenjene mopede me zanima ali so primerni za začetnika da dovolijo tudi kako napako.hvala vsem za pomoč
bawbaw Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Hja, tok boljši. Sploh ni nujno! Mogoče hoče sam tok več dobit zanj. Če sem prav videl ma rdeči malenkost manj kilometrov prevoženih, ampak jasno je da je padel z njim. A pa hočeš to da je zaprt na 25 KW ?? To je sicer bl tko tko za tako motor, ker ni prvič čist nič užitka, pa še mašino moriš. Zaradi izpita rabim v prometni 25kW in je to samo prednost. Oba pa sta kolikor sem se pozanimal odprta in imasta 25kW samo na papirjih. Drugače pa ... kot že rečeno ... nevem če je tist taplau 1000€ več vredn kot ostali. Verjetno bi bilo najboljše da se pokliće in se vpraša za zadnjo ceno? Pa da vidim kako bo s tem, saj vseeno ... več denarja kot mi ostane več bom lahko kasneje dal na motor če bo kai narobe. budacki 1
suhi Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Oni rdeči bi znau bit kar taprav, sam nevem ko se prodaja že pol leta! S tem rdečim se jz ne bi igral - če je šel okvir po tleh, potem je po mojem mnenju kar pošteno metalo motor po zraku. pozdravljeni, jeseni naredil izpit sedaj pa se kupuje moped.torej sem totalni začetnik.v mladosti naredil precej kilometrov le z raznimi avtomatiki,apn6 in e90 to je bilo tudi najmočneje kar sem kdaj vozil do avto šole.prioriteto dajem udobju in zanesljivosti da lahko z boljšo polovico skočiva do morja. nekako kar sem prebiral na netu bi mi po opisu najbolj odgovarjal kak bmw 650cs scarver,aprilia pegaso,yamaha diversion ali fazer ter kawasaki z750s.sam se nabolj nagibam k slednjemu ker je pač 4 cilindraš ki ni navit in bi z njim predvidevam naredil največ kilometrov brez večjih težav.aja vsi motocikli so letnik nekje 2002-2004.velik sem 190cm in mi pokončno sedenje zelo odgovarja.če si kdo lasti omenjene mopede me zanima ali so primerni za začetnika da dovolijo tudi kako napako.hvala vsem za pomoč Vozil sem Fazer, Scarver in Z750 (lastil sem si SV 650). Kaj lahko povem - zdi se mi, da si se modro odločil ko praviš da bi najraje vzel Z750S, le upam, da imaš resno pošlihtano v glavi, saj kar praviš o navitosti Z750S ni ravno res. Motorček ima konjev vrh glave in če ga stisneš v višje obrate (8000obr/min + ) je situacija lahko kar živahna Sicer ne toliko, da ne bi bilo nadzorljivo, a za začetnika najverjetneje nevšečno. Je pa res, da je to 4 valjnik in zato motor bolj odpušča kot dvovalji V-motor. Glede Scarverja samo to, da je za začetnika to idealen motor, ki pa se kaj hitro prelevi v dolgočasnega (še zlasti, če imaš res veliko v planu voziti deklico na morje ). Sicer je dokaj poskočen (za samskega), lahko se ga dobi z ABSom, kar je en velik +, je najbolj lahkoten od vseh, kot tak moped z malo več moči. Meni tako nizko sedenje in smešna visoka balanca žal nista odgovarjala, obstajajo pa ljudje, ki jim je ravno to najbolj po godu. Jermen sicer vliva misel o zanesljivosti in trajnosti a kolegu ga je na 20.000km (se mi zdi) utrgalo in je bil strošek kar precejšen. O Fazerju pa imaš tudi že celo morje na forumu in ne bom sedaj tu preveč pametoval - podobno kot Z750, samo da ga je potrebno precej bolj tišati, da dobiš ven tisto kar po nekaj mesecih intenzivne vožnje želiš. Če je pošlihtano v glavi, potem Fazer in Z750s še odpuščata napake, če pa ni, pa res najbolje kakšen Scarver. Sam bi med temi (pa še glede na to da imaš 190cm) vzel Z750S ali kako soft-enduro (Versys), pa fajn nabavi, seveda pa po pamet!!! ajd
stereo Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 hvala za odgovor. končna hitrost in neki hudo silni pospeški me ne zanimajo.rad bi predvsem to ko bova dva gor da se da v kak klanec spodono peljati in da bo motor zanesljiv da vliva zaupanje tudi na dolgih turah.kakih hitrostnih rekordov tako z končno hitrostjo ali pospeški ne mislim podirati ker bi se rad še dolgo vozil.motor bi se pa čez sezono kar veliko uporabljal ker bi se eventuelno potem z njim tudi vozil v službo
bawbaw Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 S tem rdečim se jz ne bi igral - če je šel okvir po tleh, potem je po mojem mnenju kar pošteno metalo motor po zraku. Jah klinc ne Plastike pa nit počene niso. Razn če so menjane. Bom juter poklica pa bom prašau te pa povem kako je. Škoda ko oni plavi ni nekoliko cenejš. A mislte da bo dau kei cenejš brez Akrapoviča?
biker77 Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 pozdravljeni, jeseni naredil izpit sedaj pa se kupuje moped.torej sem totalni začetnik.v mladosti naredil precej kilometrov le z raznimi avtomatiki,apn6 in e90 to je bilo tudi najmočneje kar sem kdaj vozil do avto šole.prioriteto dajem udobju in zanesljivosti da lahko z boljšo polovico skočiva do morja. nekako kar sem prebiral na netu bi mi po opisu najbolj odgovarjal kak bmw 650cs scarver,aprilia pegaso,yamaha diversion ali fazer ter kawasaki z750s.sam se nabolj nagibam k slednjemu ker je pač 4 cilindraš ki ni navit in bi z njim predvidevam naredil največ kilometrov brez večjih težav.aja vsi motocikli so letnik nekje 2002-2004.velik sem 190cm in mi pokončno sedenje zelo odgovarja.če si kdo lasti omenjene mopede me zanima ali so primerni za začetnika da dovolijo tudi kako napako.hvala vsem za pomoč predvsem ga probaj prej..pri 190 cm se na vsakem motorju ne boš počutil glih najbolš.. moraš vedt da so japonci narjeni po meri japonca (170) pri 7750 glih ne boš tok pokončno sedel kot na pegasotu..je pa mal močnejši..in je navit Cufa 1
Pips Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 (popravljeno) hvala za odgovor. končna hitrost in neki hudo silni pospeški me ne zanimajo.rad bi predvsem to ko bova dva gor da se da v kak klanec spodono peljati in da bo motor zanesljiv da vliva zaupanje tudi na dolgih turah.kakih hitrostnih rekordov tako z končno hitrostjo ali pospeški ne mislim podirati ker bi se rad še dolgo vozil.motor bi se pa čez sezono kar veliko uporabljal ker bi se eventuelno potem z njim tudi vozil v službo Pozdravljen,sam sem začel z BMW F650GS,motorja še sedaj ne moreva pozabit,oba z mojo Toplo ti ga priporočam,ravno tako bi bil primeren tudi Hondin Transalp.Obilo užitkov in srečno na cesti.Če se le da z ABS som!!!! Popravljeno Februar 27, 2010. Popravil Pips
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se