mihatigaspiha Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Jah klinc ne Plastike pa nit počene niso. Razn če so menjane. Bom juter poklica pa bom prašau te pa povem kako je. Škoda ko oni plavi ni nekoliko cenejš. A mislte da bo dau kei cenejš brez Akrapoviča? Si upam stavit da so ble plastike menjane. carmagedon, budacki, Miha27 in 2 others 5
stereo Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 predvsem ga probaj prej..pri 190 cm se na vsakem motorju ne boš počutil glih najbolš.. moraš vedt da so japonci narjeni po meri japonca (170) pri 7750 glih ne boš tok pokončno sedel kot na pegasotu..je pa mal močnejši..in je navit verjetno sem se zmotil pri modelu kawasakija mislim namreč zr750 z 75KM.bom pa po vsej verjetnosti probal tako scarverja kot kawasakija.večina pravi naj si vzamem za kako leto ali dve rajši scarverja.hvala vsem za mnenja in predloge
dukemb Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Pozdravljen,sam sem začel z BMW F650GS,motorja še sedaj ne moreva pozabit,oba z mojo Toplo ti ga priporočam,ravno tako bi bil primeren tudi Hondin Transalp.Obilo užitkov in srečno na cesti.Če se le da z ABS som!!!! Men osebno je bil F650 GS premalo močen, oziroma, če sem bil sam je še nekako šlo, če pa sva bila dva na mopedu in še kaj naloženo pa sem bil že kar žalosten. Za prve kilometre in za spoznavanje s pravim prvim motorjem je OK.
mihatigaspiha Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Seveda rata prešvoh zadeva čez čas.. Zato vam pravm, močn motor kupit se zmerej splača. carmagedon, jaka78, NejcN in 4 others 1 6
Miha27 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Seveda rata prešvoh zadeva čez čas.. Zato vam pravm, močn motor kupit se zmerej splača. Ne poki s takimi. jaka78 1
Tabo Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 (popravljeno) Seveda rata prešvoh zadeva čez čas.. Zato vam pravm, močn motor kupit se zmerej splača. Reče človek, ki je na motrju sedel le po moto salonih in pri frendu,da ne omenjamo tega, da še speljat ne zna... Dej resno ne s takimi, veš motor je treba tut ustavt pa ovinke spelat ne sam po ravnem gont , in če nimaš dost izkušenj,..... Predstavljaj si, da tvoje objave bere nekdo, ki je nov na forumu, čisti začetnik in si bo zarad tebe šu kupt močnejši motor,..... češ sej mi bo un prešvoh dejmo kr takoj 170KM +. Dam roko, da nebo pršu čez sezono brez padca,oz česa hujšega.. :closedeyes: Tut bajto se zida od temljev navzgor, nikol se ne začne pri strehi,... Pa sorri za sam to mi pa dvigne prtisk,.. Popravljeno Februar 28, 2010. Popravil Tabo aleksandergabriel, jaka78, carmagedon in 4 others 7
sesir Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 .večina pravi naj si vzamem za kako leto ali dve rajši scarverja.hvala vsem za mnenja in predloge Scarver je kr neki.To ni mopi :evilgrin: .Svetuje pa ti ga lahko tudi samo nekdo,ki ga ni vozil ali nekdo,ki ga ne more in še enkrat NE more prodati in ti ga....
biker77 Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 zgleda da bo treba nekej nabavit..kmalu..sam še ne vem kaj..
Dolenc™ Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Novejšo tuno al pa ducati strit fajterja, drugače ne bo izbolšav
biker77 Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Novejšo tuno al pa ducati strit fajterja, drugače ne bo izbolšav noben od teh mi ne paše.. odvisno kake izboljšave si zamisliš.. trenutno bi kakega burgmana 650 mel Cufa in dotem 2
Fazer03 Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3561959 Ohranjenosti ne bi komentiral, razlog za prodajo je pa hud! ( "Prodajam ga, ker sem izgubil ključ, tako da ga lahko kupite samo brez ključa zato je nizka cena. " )
slodreamer Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 pozna kdo tega? kolk se vam zdi da bi bla realna cena za tak motor?
budacki Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 http://www.avto.net/....asp?ID=3561959 Ohranjenosti ne bi komentiral, razlog za prodajo je pa hud! ( "Prodajam ga, ker sem izgubil ključ, tako da ga lahko kupite samo brez ključa zato je nizka cena. " ) http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3563832 Kaj bi splloh lahko bilo narobe ? Zdj če ni kljućev ... al je ukraden al pa nevem kaj. Plastike tut niso orignal ... mogoče razbit? Kaj KURCA lahko delaš da izgubiš oba ( nekateri imajo celo 3 ) ključe!?!?!?! bawbaw 1
Aless Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3563832 Kaj bi splloh lahko bilo narobe ? Zdj če ni kljućev ... al je ukraden al pa nevem kaj. Plastike tut niso orignal ... mogoče razbit? Kaj KURCA lahko delaš da izgubiš oba ( nekateri imajo celo 3 ) ključe!?!?!?! po moznosti uvozen iz italije...ponavadi dobis tak samo 1 kljuc in tega potem ni tako težko zgubit
Parus Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Lep pozdrav, razmišljam o nakupu motorja, pa se nekako ne znam odločiti, kaj točno. Vozil sem, od 14. leta: 50ccm (skuter), 125ccm (custom) in sedaj približno 4 sezone ER6n. Štiri valjniki me ne zanimajo (za tri ni € :grrr ), ostaneta mi dva ali en, na žalost je trg tako širok, da ima dejansko izbiro, kar pa je tudi problem . Ne bi se pa rad odločal na podlagi videza. S Kawasakijem sem se peljal čez kakšen makadam ali gozdno pot, in mi je bilo zelo všeč, ampak Er6 je pač motor za po cesti. Novi motor bi moral biti nekaj v smislu "dual sporta", z razporeditvijo asvalt/off road 60:40 (ko napišem off road mislim, na urejene gozdne ceste, kras, makadam --> v bistvu, da bi bil spodoben priti na Nanos (mogoče še kej bol ekstremnega, ampak ne pa preveč)). Povdarek na cesti je zgolj zato, ker bi se rad vozil tudi po asvaltu (priajtelji pač nimajo iste filozofije o vožnji z motorjem kot jaz ampak tako pač je :grim ). Budget mislim da bo max 3500€ (močno dvomim da bo 4k), pod letnik 2000 ne gledam. "Znan internetni ponudnik za avto/moto rabljena vozila" mi v tem področju vrže kar nekaj možnosti, ampak nikakor se ne morem odločit, za kaj bi se odločil, in ker bo tako najbrž tudi pred nakupom samim, bi rad imel čim več podatkov o motorjih, da bo kompromis na koncu lažji Zanima me (ker je večina motorjev letnik od 2001 do 2005 in kilometri okoli 50.000--> z deviacijami seveda ): - kako je z motorjem (mislim na mašino), ima v sebi še kaj življenja? - čez koliko kilometrov je potrebno narediti večji servis? - je motor primeren za dva (kakšno krajše potovanje), tu me predvsem zanima ali je polno naložen motor sposoben primerno prehitevati - ima ta model kakšno hibo na katero bi bilo potrebno paziti? - ta model bi mi priporočili/odsvetovali ker ... ? (mnenje o videzu me ne zanima) Modeli, ki sem jih upošteval in dal v širši izbor - Aprilia Pegaso (če bi le šlo Trail, če ne pa Strada) - BMW F650GS (idealen bi bil Dakar) - Honda Transalp (o tem motorju ne vem nič) - Kawasaki KLE 500 (letnik nad 2003 oz. novejši model) - Suzuki V Strom 650 - Yamaha TDM 900 - Yamaha TT 600 RE - Yamaha XT 660 R Spekter je nekoliko širok, s tem da eni modeli ponujajo več tega in manj onega (kot pri vseh ostalih odločitvah ). Skrbijo me enovaljniki, niti ne toliko zaradi vibriranja motorja med vožnjo ampak zaradi mašine. Ali je 25000km za te motorje že veliko, ali je potrebna le menajva verige in verižnikov (ponavadi se pri teh kilometrih to menja?). Aprilia mi je od vseh vizualno najbolj všeč in poleg BMW-ja tudi bolj ali manj šminka , ki pa mi ne pomeni toliko -_- . Kako je s servisi in BMW-jem, nekje sem prebral, da je servisni interval večji in zato na koncu stroški približno enaki (filter in olje sem sposoben zamenjati sam, in kakšen podoben poseg tudi). O KLE ju sem prebral veliko in me močno zanima, ampak me skrbi mašinca. Vem, da je vzdržljiva in "dokazana" ampak kako je z dvema in prehitevanjem, bi bila Transalpka boljša? V Strom in TDM sta malce bolj potovalno usmerjena ampak moram priznati da zelo všečna bi bila sposobna iti na Nanos? Yamaha XT in TT sta pa spet ena druga skrajnost, bi bila bolj "terenska" motocikla in manj potovalna, čeprav bi se tudi s XTjko dalo potovati . Na koncu pa še bolj ali manj neumesna: - Kawasaki KLX 250, tega bi si dejansko lahko privoščil novega (ok je malo pod 4k € ampak bi bil pripravljen počakati). Nekako imam strah pred nakupom rabljenega motorja (veliko je takih, kjer bi bil celo 3. lastnik) ampak se tolažim z mislijo, da ti motorji (najbrž) niso bili toliko gonjeni kot kakšni športaki ali nakedi. Pri tem KLX u me zanima predvsem to, ali je spodoben motor. Sem 180cm in ca 80-85kg (odvisno od letnega časa :naughty: ). Me bo prestavil z mesta, bi prenesel kakšen skok? Sem prebral test z motosveta ampak tam več ali manj opisuje le kako je z njim fino fajn voziti slalom :unsure: Also, "trg" spremljam od lanske jeseni, pozimi se mi zdi, da je bilo nekaj več motorjev, cene se mi zdijo pa enake. Se mi splača čakati na naslednjo zimo? Ali vzamem, če slučajno pride (kako je "z zalogo" čez poletje)? Ne bom pa kupoval pred koncem maja, ker pač ne morem p.s.: sem kakšen model spregledal? Hvala za odgovore v naprej. :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: _______________________________________________________________________ disclaimer: O teh motorjih sem prečekiral ta forum (in še katerega) in našel, kar sem našel, če ne bi našel ne bi spraševal. Tako, da so posti o uporabi: Search-a neumesne. Zanimajo me mnenja motoristov, ki so te motocike vozili ali pa jih še vozijo. suhi 1
simonsi Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 V Strom in TDM sta malce bolj potovalno usmerjena ampak moram priznati da zelo všečna bi bila sposobna iti na Nanos? Jaz bi se kar na tdm-ko usmeril. Po nanosu sem se pa tut že z banditom 1200 in fzr 1000 vozil, tako da to sploh ni problem. Si pa dal v "ožji" izbor tolk različne motorje, da zgleda res nimaš preveč pojma o motorjih.
ponikipo Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 (popravljeno) Če resno misliš o 60-40 on/off road, potem od teh Transa, ... z nasvetom, pozabi na omejitev l. 2000 in se razglej še po kaki Africi Twin in stari dobri Tenerejki, še posebej za razgledovanje sveta v dvoje, ... moj izbor bi bil Triumph Tiger, še posebej ker si velik mož Popravljeno Marec 2, 2010. Popravil ponikipo
muki Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Lep pozdrav, razmišljam o nakupu motorja, pa se nekako ne znam odločiti, kaj točno. Vozil sem, od 14. leta: 50ccm (skuter), 125ccm (custom) in sedaj približno 4 sezone ER6n. Štiri valjniki me ne zanimajo (za tri ni € :grrr ), ostaneta mi dva ali en, na žalost je trg tako širok, da ima dejansko izbiro, kar pa je tudi problem . Ne bi se pa rad odločal na podlagi videza. S Kawasakijem sem se peljal čez kakšen makadam ali gozdno pot, in mi je bilo zelo všeč, ampak Er6 je pač motor za po cesti. Novi motor bi moral biti nekaj v smislu "dual sporta", z razporeditvijo asvalt/off road 60:40 (ko napišem off road mislim, na urejene gozdne ceste, kras, makadam --> v bistvu, da bi bil spodoben priti na Nanos (mogoče še kej bol ekstremnega, ampak ne pa preveč)). Povdarek na cesti je zgolj zato, ker bi se rad vozil tudi po asvaltu (priajtelji pač nimajo iste filozofije o vožnji z motorjem kot jaz ampak tako pač je :grim ). Budget mislim da bo max 3500€ (močno dvomim da bo 4k), pod letnik 2000 ne gledam. "Znan internetni ponudnik za avto/moto rabljena vozila" mi v tem področju vrže kar nekaj možnosti, ampak nikakor se ne morem odločit, za kaj bi se odločil, in ker bo tako najbrž tudi pred nakupom samim, bi rad imel čim več podatkov o motorjih, da bo kompromis na koncu lažji Zanima me (ker je večina motorjev letnik od 2001 do 2005 in kilometri okoli 50.000--> z deviacijami seveda ): - kako je z motorjem (mislim na mašino), ima v sebi še kaj življenja? - čez koliko kilometrov je potrebno narediti večji servis? - je motor primeren za dva (kakšno krajše potovanje), tu me predvsem zanima ali je polno naložen motor sposoben primerno prehitevati - ima ta model kakšno hibo na katero bi bilo potrebno paziti? - ta model bi mi priporočili/odsvetovali ker ... ? (mnenje o videzu me ne zanima) Modeli, ki sem jih upošteval in dal v širši izbor - Aprilia Pegaso (če bi le šlo Trail, če ne pa Strada) - BMW F650GS (idealen bi bil Dakar) - Honda Transalp (o tem motorju ne vem nič) - Kawasaki KLE 500 (letnik nad 2003 oz. novejši model) - Suzuki V Strom 650 - Yamaha TDM 900 - Yamaha TT 600 RE - Yamaha XT 660 R Spekter je nekoliko širok, s tem da eni modeli ponujajo več tega in manj onega (kot pri vseh ostalih odločitvah ). Skrbijo me enovaljniki, niti ne toliko zaradi vibriranja motorja med vožnjo ampak zaradi mašine. Ali je 25000km za te motorje že veliko, ali je potrebna le menajva verige in verižnikov (ponavadi se pri teh kilometrih to menja?). Aprilia mi je od vseh vizualno najbolj všeč in poleg BMW-ja tudi bolj ali manj šminka , ki pa mi ne pomeni toliko -_- . Kako je s servisi in BMW-jem, nekje sem prebral, da je servisni interval večji in zato na koncu stroški približno enaki (filter in olje sem sposoben zamenjati sam, in kakšen podoben poseg tudi). O KLE ju sem prebral veliko in me močno zanima, ampak me skrbi mašinca. Vem, da je vzdržljiva in "dokazana" ampak kako je z dvema in prehitevanjem, bi bila Transalpka boljša? V Strom in TDM sta malce bolj potovalno usmerjena ampak moram priznati da zelo všečna bi bila sposobna iti na Nanos? Yamaha XT in TT sta pa spet ena druga skrajnost, bi bila bolj "terenska" motocikla in manj potovalna, čeprav bi se tudi s XTjko dalo potovati . Na koncu pa še bolj ali manj neumesna: - Kawasaki KLX 250, tega bi si dejansko lahko privoščil novega (ok je malo pod 4k € ampak bi bil pripravljen počakati). Nekako imam strah pred nakupom rabljenega motorja (veliko je takih, kjer bi bil celo 3. lastnik) ampak se tolažim z mislijo, da ti motorji (najbrž) niso bili toliko gonjeni kot kakšni športaki ali nakedi. Pri tem KLX u me zanima predvsem to, ali je spodoben motor. Sem 180cm in ca 80-85kg (odvisno od letnega časa :naughty: ). Me bo prestavil z mesta, bi prenesel kakšen skok? Sem prebral test z motosveta ampak tam več ali manj opisuje le kako je z njim fino fajn voziti slalom :unsure: Also, "trg" spremljam od lanske jeseni, pozimi se mi zdi, da je bilo nekaj več motorjev, cene se mi zdijo pa enake. Se mi splača čakati na naslednjo zimo? Ali vzamem, če slučajno pride (kako je "z zalogo" čez poletje)? Ne bom pa kupoval pred koncem maja, ker pač ne morem p.s.: sem kakšen model spregledal? Hvala za odgovore v naprej. :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: _______________________________________________________________________ disclaimer: O teh motorjih sem prečekiral ta forum (in še katerega) in našel, kar sem našel, če ne bi našel ne bi spraševal. Tako, da so posti o uporabi: Search-a neumesne. Zanimajo me mnenja motoristov, ki so te motocike vozili ali pa jih še vozijo. No, takole lahko rečem, če ti kaj pomaga. Vozil sem transalpa 650 in lahko rečem, da sem bil zelo zadovoljen z njim. Sposoben je lažjega off-roada, na asfaltu se je tudi kar dobro obnesel, samo mi je čez čas začelo primanjkovati moči, posebno v dvoje. Sedaj imam TDM-a 900. Zanj lahko rečem, da je, kakor si omenil, bolj cestno usmerjen. Po makadamu, lahko rečem, nisem prav veliko vozil, občutek ni bil dober, ker ni narejen za takšne ceste. Drugače pa motor dobro dela, vzdrževanje ni predrago in tudi bencina ne pije prav veliko, če si zmeren z desno roko. Na splošno je motor kar v redu, saj kakor vidim oglase, tudi nimajo prav pretirane cene. V kolikor imaš namen kupovati TDM-a, glej, da je od letnika 02 naprej. Ima direkten vbrizg goriva. To pomeni boljšo odzivnost in manjšo porabo goriva. Ostalih motorjen iz tvojega nabora ne poznam. Bodo drugi še kaj povedali, sicer je pa odločitev popolnoma tvoja glede na želje in potrebe. Upam, da sem kaj pomagal. Dober nakup ti želim in veliko srečnih in varnih km-jev maco47 in Tiger 1 1
sesir Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 (popravljeno) V-strom ali tdm,odvisno kolk boš res na makadamu!Če pa 4e pa mogoče celo V-strom 1000 :naughty: Popravljeno Marec 2, 2010. Popravil sesir
dukemb Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Jaz bi na tvojem mestu pozabil na en cilinder in bi se odločil vsaj za 2. Se pravi V strom, TDM, Varadero itd
blindek Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Pozdravljeni! Pred nekaj leti sem opravljal vozniški izpit A kategorije, ampak ga zaradi čudnih razmer nikoli nisem dokončal. Sedaj pa sem se odločil izpit še enkrat opravljati, ampak sem opazil, da je nova zakonodaja oz. kategorizacija vozniškega izpita A kategorije. Imam 22let in sem mislil, da sedaj lahko vozim motorno kolo z neomejeno močjo, kolikor pa sedaj gledam imam omejitev na 35kW in 0.2Kw/kg. Moje vprašanje sedaj je, katera motorna kolesa so sploh nekje tukaj na meji in ali obstaja kaka blokada za močnejše motorje? Najbolj sem gledal za Hondo Hornet 600ccm 98KM, ampak ta presega 35kW, zato bi prosil za predloge kaj storiti v mojem primeru. Komentarje v obliki "prvo dobi izkušnje" se prosim izogibajte, saj nimam namena z motorjem divjat, ampak uživati v vožnji ob ovinkasti cesti. Tudi 35kW bi verjetno bilo dovolj, ampak trenutno ne najdem nobenega motornega kolesa kateri bi mi bil všeč v tem rangu. hvala za vašo pomoč lp
LooLekSLO Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Pozdravljeni! Pred nekaj leti sem opravljal vozniški izpit A kategorije, ampak ga zaradi čudnih razmer nikoli nisem dokončal. Sedaj pa sem se odločil izpit še enkrat opravljati, ampak sem opazil, da je nova zakonodaja oz. kategorizacija vozniškega izpita A kategorije. Imam 22let in sem mislil, da sedaj lahko vozim motorno kolo z neomejeno močjo, kolikor pa sedaj gledam imam omejitev na 35kW in 0.2Kw/kg. Moje vprašanje sedaj je, katera motorna kolesa so sploh nekje tukaj na meji in ali obstaja kaka blokada za močnejše motorje? Najbolj sem gledal za Hondo Hornet 600ccm 98KM, ampak ta presega 35kW, zato bi prosil za predloge kaj storiti v mojem primeru. Komentarje v obliki "prvo dobi izkušnje" se prosim izogibajte, saj nimam namena z motorjem divjat, ampak uživati v vožnji ob ovinkasti cesti. Tudi 35kW bi verjetno bilo dovolj, ampak trenutno ne najdem nobenega motornega kolesa kateri bi mi bil všeč v tem rangu. hvala za vašo pomoč lp Lahko kupiš le motor z največ 50 kW in ga blokiraš na 25 kW in si legalen (če tudi razmerje kW/kg ustreza). Ali pa kupiš motor do 35 kW. Aja blokada na 35 kW ne obstaja, da ne bo potem kakšne dileme. Ali pa počakaš še 2 leti pa narediš za naomejeno, kar bi iz finančnega vidika bilo boljše.
blindek Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Motor bom kupil 100% sedaj, ker si v teh 2 letih hočem nabrati nekaj izkušenj. Kako bi blokiral na 35kW, če kot praviš blokada ne obstaja? Se lahko kje točno preveri, katera motorna kolesa vse so do 35kW?
Aless Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 seveda obstaja blokada za 35kW...isto kot je do sedaj za 25kW...motor pa ima lahko preden das blokado notri najvec 70 ali 77kW(cca 100hp)
MrPetek Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Pozdravljeni! Nevem če ste včeraj opazili tale oglas:Yamaha R1 Zanima me naslednje: Tip pravi, da je lani približno 20 komadov za tako ceno zrihtal (se pravi 2000€ nov motor z 0km prevoženimi +500€ za stroške prevoza, dajatev, carine). Je kdo na tem forumu že kupoval od njega, al je to samo en velik nateg naroda? (Da se razume, pisal sem mu čisto informativno in če je slučajno kdo tukaj gori na forumu že kupil motor od njega in je bilo vse ok, je to zelo zanimiva ponudba, če pa se je kdo nasral, pa z besedo na dan, da še se nebojo drugi nasrali). Rekel je tudi, da mu treba 500€ vnaprej nakazat da ima on stroške pokrite, ostalo pa ob prevzetju motocikla. V priponki še slike oglasa, če bi slučajno oglas "izginil" iz interneta. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se