dejansmb Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 mislim da nihce nic kaj ne kupuje zdaj jaz mam nakeda pa se klica nisem dobo majko ej pa tak rad bi mel cestaka:D ma ja ej...jaz ga mam gor menda že ene tri tedne...pa isto niti 1klica še!!!!!!!!!!!!!! pa mam mislim da celo najnižjo ceno od vseh....!!!!! nemorš verjet..... neitz89 1
Mai Objavljeno September 4, 2010 Opozori Objavljeno September 4, 2010 Ne da se mi iskat po avtonetu, daj mi prosim link zalepi na zasebno BenX 1
Bremzer Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 Živjo! Tud jst sm nova tukej Kupujem prvi motor (dolgo že skuterašica) in sem ravnokar naredila izpit brez omejitev. Iščem motor primeren za punco, ki ima 164 cm Ali ima kdo kak predlog? A kdo pozna koga, ki kaj podobnega prodaja? LP! Jasna Če te zanima ER-6-N ga prodaja moja boljša polovica, nasilo hoče BMW-eja motor ima garantirane kilometre nikoli paden narejen servis na 12K kil.ima 14800 kil. Garantirano !!! skoraj novi gumi Metzeler veliko originalne dodatne opreme:crespadi,zadnji blatnik,vetrobransko steklo, neoriginalna dodatna oprema:prtlažnik,xenon,kovček,znižan sedež,pokazovalec prestav dodatne opreme je za ca 700€ motor je res 1 A brez kakršnekoli napake ali praskice!
MilanAndonovski Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Tak...pred koncem sezone se tudi jaz zdaj pripravljam na nakup motorja. Iščem nekaj sportno-potovalnega z nekaj več moči, saj bo moral poganjat mene (95kg) in mojo bolšo polovico (60+kg) plus prtljago, čez drn in strn Tako, da je želja imeti vsaj 100km, da lahko tudi hitro in varno kakega tovoranjaka prehitim. Trenutno imam na voljo 3000eur ali manj zaradi nakupa opreme. (raje cenejsi motor, kot prepoceni opremo). Moja želja je imeti Honda CBR 1100XX, ampak bi rad še zvedel za kak vredu motor v tem razredu. Načeloma lahko tudi manjša kubikaža, samo da potem nebo zadeva prešvoh za 2 osebi s prtljago. Da ne pozabim...mora bit dokaj udoben za vožnjo za višje osebe, ker sam merim 190cm.
rookie007 Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Tak...pred koncem sezone se tudi jaz zdaj pripravljam na nakup motorja. Iščem nekaj sportno-potovalnega z nekaj več moči, saj bo moral poganjat mene (95kg) in mojo bolšo polovico (60+kg) plus prtljago, čez drn in strn Tako, da je želja imeti vsaj 100km, da lahko tudi hitro in varno kakega tovoranjaka prehitim. Trenutno imam na voljo 3000eur ali manj zaradi nakupa opreme. (raje cenejsi motor, kot prepoceni opremo). Moja želja je imeti Honda CBR 1100XX, ampak bi rad še zvedel za kak vredu motor v tem razredu. Načeloma lahko tudi manjša kubikaža, samo da potem nebo zadeva prešvoh za 2 osebi s prtljago. Da ne pozabim...mora bit dokaj udoben za vožnjo za višje osebe, ker sam merim 190cm. Sam sem kupoval nekaj s takimi karakteristikami kot ti, pa sem nazadnje kupil Kawasaki Versysa, pa mi niti ni žal... Z mojo sva po težah ista kot vidva, razen po višini sem nižji... Presenetil me je motor Vesysa, je dovolj prožen in poskočen.Konjev res nima dost(64), ima pa zato dovolj navora, da kar dobro potegne. Z mojo sva bila letos že 2xna morju čez vikend, pa nisem nikjer opazil, da bi manjkalo konjev ali navora. Če imaš kje možnos, preizkusi kaj takega, pa še velik plus ima - mala poraba in poceni servisi... lp
MilanAndonovski Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Versysa nisem na a.net našel pod 3700€, kar pa je trenutno dosti preveč za mojo bogo denarnico
suhi Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Jz ti jih bom nekaj naštel, ti se pa odloči kateri ti je bolj všeč, vsi so namreč OK, vsak s svojimi minusi in plusi - če te kateri navduši bolj in je vredno diskusije pa povej, pa bomo nadaljevali Yamaha FZS 1000 Yamaha TDM 900 Yamaha XJR 1300 Honda Varadero 1000 Honda CBR 1100XX Aprilia ETV 1000 Caponord Aprilia RST 1000 Futura Triumph sprint 955 Triumph Tiger Ducati ST2/4 Cagiva Navigator 1000 Kawasaki ZRX1200 BMW R1100RT BMW K1200RS Suzuki GSF 1200 Bandit .... Bremzer in dotem 1 1
MilanAndonovski Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Vizualno so mi všeč (cenovno meni dostopni): Honda CBR 1100XX Suzuki GSF 1200 Bandit je zanimiv, ampak sem samo nakeda našel, Suzuki GSX 750 F Honda CBR 600f Yamaha YZF 600 R Thundercat Aprilia RST Futura Suzuki Bandit 600s Mogoče bi se še kaj našlo
MilanAndonovski Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Aja....sem pozabil Honda VFR 800
suhi Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 (popravljeno) Sam sem gledal samo na www.moto.it LINK (glej pod "usato"), saj je SLO trg žal premajhen in res ponuja samo nekaj modelov, pa še ti so večinoma tako tako... Poglej malo pa se potem še javi kaj ti najbolj diši ajd Popravljeno September 6, 2010. Popravil suhi
suntrace14 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Morda kdo pozna Superduka, ki se trenutno prodaja na avto.com brez verige ?
DRVOWP Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Pozdravljeni! Odločil sem se da to zimo zamenjam motor. Ampak kaj ko se ne znam odločiti?!? Sedaj sem lastnik Honde hornet04 s katero sem več kot zadovoljen. Nov motor bi rad nabavil le zaradi letnika Honde toliko da še kaj dobim zanjo. Ne znem se pa odločiti med naslednjimi motorji: Honda CB 1000 R Ducati MONSTER 696+ Kawasaki z750 Kawasaki z1000 Tako da bi vas prosil za kakšno izkušnjo ali nasvet ki jo imate. Zanima me pa tudi izkušnja koga, ki si je motor sam uvozil iz Italije. Sam sem gledal predvsem stran moto.it, ki je že omenjena. Cene so nižje ampak....no če ima kdo kakšno izkušnjo ali nasvet se priporočam. Lp DrvoWP
simonsi Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 cb1000r bi znala bit dobra izbira
simonk Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Pozdravljeni, začetnik rabi nasvet: Kupujem prvi motor, prosim predlagate kaj primernega glede na seznam želja: - enduro (navaden, ne hard) - čim višji, ker sem visok (192cm) in nočem biti ukleščen in zgledat kot gay na minimotu - ne pretežk, pod 180kg - 1 cilinder, zračno hlajen, 1 odmična gred - raje z vplinjačem - če je možno pod 26kW zaradi cenejše registacije, nikakor čez 44kW - model, ki je bil dolgo časa v prodaji - ne bom se vozil v doje ali po avtocestah - analogni merilniki - prednji blatnik na kolesu in ne cross verzija - vsaj nek minimum veterne zaščite Razumem da seznam je kar je - želje, in vse ne bo šlo ampak bo kompromis. Jasno imam v mislih starejše motorje, kjer bo čudež najti kaj z nizkimi realnimi kilometri. Itak pa bo potrebno nekaj vložiti v dele preden tak motocikel postane zanesljivo vozen. Zdaj gledam eno NX 650, samo one z blokado so redke. Kakšen DR 350 bi bil tudi vredu sam je grd ko hudič. Glede cene je tako, imam 4 tisoč na razpolago, vendar najraje čim manj, ker pridejo še druge stvari zraven. Kakšen predlog od izkušenih? Hvala.
simonsi Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 honda transalp, kawasaki versys?
TBoxer Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Ni ravno 100% kar iščeš, vendar dokaj... kle500 lp
Tabo Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Zdravo, pozna mogoče kdo tale motor: http://www.avto (pika) net/_MOTO/ad.asp?ID=3843704 Se mi zdi kar soliden
XTR Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Pozdravljeni! Odločil sem se da to zimo zamenjam motor. Ampak kaj ko se ne znam odločiti?!? Sedaj sem lastnik Honde hornet04 s katero sem več kot zadovoljen. Nov motor bi rad nabavil le zaradi letnika Honde toliko da še kaj dobim zanjo. Ne znem se pa odločiti med naslednjimi motorji: Honda CB 1000 R Ducati MONSTER 696+ Kawasaki z750 Kawasaki z1000 Tako da bi vas prosil za kakšno izkušnjo ali nasvet ki jo imate. Zanima me pa tudi izkušnja koga, ki si je motor sam uvozil iz Italije. Sam sem gledal predvsem stran moto.it, ki je že omenjena. Cene so nižje ampak....no če ima kdo kakšno izkušnjo ali nasvet se priporočam. Lp DrvoWP Pismu, gledam kdaj sem tole spisal. Kot da mi bereš misli. Sem tudi razmišljal o menjavi Hornet-e letos, pa zgleda da ne bom ker motor dela kot nov. Od naštetih sem peljal Z1000 (07). Meni je bil zelo všeč, položaj na motorju podoben kot na Hornet600, pelje se kot moped, pa že pri nizkih obratih noro vleče. Enostavno rečeno, nasmeh do ušes Ko greš nazaj na Hornet se ti zdi da nikamor ne gre. Z z-jem ne boš zgrešil. Pa še ena zanimivost glede porabe bencina, sicer mi je vseeno za tistih par evrov razlike letno, me je pa presenetilo to, da ima pri enaki, umerjeni vožnji celo nižjo porabo od Hornet 600. Merjeno na skupni vožnji ~1500km. Pri 696 mi ne odgovarja zvok, me preveč spominja na ...BCS Cb1000r moram pa še probat enkrat, bi znal bit pravi motor. Zaenkrat ostajam na Hornet, sem probal še dva motorja, ki sem jih imel v ožjem izboru pa sta me razočarala. Koliko računaš da boš dobil za svojega?
simonk Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 honda transalp, kawasaki versys? Ni ravno 100% kar iščeš, vendar dokaj... kle500 Lepo, si bom ogledal kakega ko bo čas, kle 500 je spoh dosti v ponudbi. Drugače kakšen DR650 RSE ali XT660 so vredu mašine ali so to stari dinozavri, katere nihče vač ne povoha.
eltrinajst Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Še pred zimo nameravam kupiti rabljen motor, prebiram razne strani, nasvete... Me pa zanima kako je pri nas z realnostjo prevoženih kilometrov pri rabljenih motorjih. Pri avtih imam nekaj izkušenj z znaki obrabe, kako pa bi vi pri motorju ocenili ali ima za sabo 20, 40 ali 80 tisoč kilometrov?
Cartman Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Lepo, si bom ogledal kakega ko bo čas, kle 500 je spoh dosti v ponudbi. Drugače kakšen DR650 RSE ali XT660 so vredu mašine ali so to stari dinozavri, katere nihče vač ne povoha. XT je dinozaver, tako kot KLE. če imaš 2 metra ti bodo vsi ti enovaljniki majhni, in pihalo te bo povsod. XT 600 je kljuse. trpežno in neudobno kljuse. DR 650 (djebel?) zelo podobn malo mehkejši kot XT60o, morda je bil ta ki sem ga vozil zelo star, vendar ni imel starterja, samo kurbel! ti motorji so tudi tako počasni da o kaki vetrni zaščiti nima smisla govorit. prej sem se naveličaš tresenja kot vetra, in sustil na znosnih 120. res. XT660 je precej sodobnejši soft enduro/fun moto. Vodno hlajen, luštna zadeva. morda govoriš o 660 Tenere? Nevem sicer zakaj ciljaš na zračno hlajen enovaljnik, morda z idejo manj kot ima manj lahko crkne? Če si pripravljen na kak kompromis, bi rekel da je izredno blizu tvojim željam Honda Transalp, motor ni premajhen in zelo lepo vozen. je pa V2,če se bojiš strojeloma, Hondina tehnika ne crkne zlepa. Frend je letos kupil transalpo za 1900€ s tremi kovčki vred in špila ko ura. super začetniški motorčič. na avtonetu jih vidim da za 3000 kupiš novejšo od njegove z precej opreme! kuntakinte in Bremzer 1 1
Cartman Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Še pred zimo nameravam kupiti rabljen motor, prebiram razne strani, nasvete... Me pa zanima kako je pri nas z realnostjo prevoženih kilometrov pri rabljenih motorjih. Pri avtih imam nekaj izkušenj z znaki obrabe, kako pa bi vi pri motorju ocenili ali ima za sabo 20, 40 ali 80 tisoč kilometrov? Navaden, civil (ne cestni dirkalni za na pisto/hard enduro/cross) motor mora bit pri 20 000 KOT NOV! z originalnimi Bremz ploščicamii in originalno verigo. če je karkoli drugače, ga je vozil strojelomc. Bremzer, Fazer03, simonsi in 3 others 5 1
simonk Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 XT660 je precej sodobnejši soft enduro/fun moto. Vodno hlajen, luštna zadeva. morda govoriš o 660 Tenere? Nevem sicer zakaj ciljaš na zračno hlajen enovaljnik, morda z idejo manj kot ima manj lahko crkne? Drži. Ni me tolk strah tehnike kot me privlači poceni vzdrževanje. Ti starejši enovaljniki se mi zdijo luštni, ker so enostavni. Veriga odmične gredi, zračnost ventlov, nastavitev vplinjača, vse je na izi, hitro in poceni. Za primerjavo poskusi nastavit vantile na kakšnem DOHC dvocilindru, je več dela, neki več konjev pa vseeno nima. Ja v mislih imam Yamaho Tenere, Suzuki DR-650 RSE (z oklepom in zaganjačem), Tengai od Kawasakija in podobni. Ne vem zakaj bi bili manjši od dvovaljnkov, kot je Transalp, za katerega ti na besedo verjamem da je lušten motocikel. Mogoče mi je še nabolj zanimiv tale KLE 500, ki ga je tboxer omenil, samo cene rabljenih se mi zdijo neverjetne. A ni bil to zelo poceni motocikel izpred nekaj let nazaj, se narobe spomnim?
suhi Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Drži. Ni me tolk strah tehnike kot me privlači poceni vzdrževanje. Ti starejši enovaljniki se mi zdijo luštni, ker so enostavni. Veriga odmične gredi, zračnost ventlov, nastavitev vplinjača, vse je na izi, hitro in poceni. Za primerjavo poskusi nastavit vantile na kakšnem DOHC dvocilindru, je več dela, neki več konjev pa vseeno nima. Ja v mislih imam Yamaho Tenere, Suzuki DR-650 RSE (z oklepom in zaganjačem), Tengai od Kawasakija in podobni. Ne vem zakaj bi bili manjši od dvovaljnkov, kot je Transalp, za katerega ti na besedo verjamem da je lušten motocikel. Mogoče mi je še nabolj zanimiv tale KLE 500, ki ga je tboxer omenil, samo cene rabljenih se mi zdijo neverjetne. A ni bil to zelo poceni motocikel izpred nekaj let nazaj, se narobe spomnim? Joj pa saj ne crkuje kar vse kar je novejše od 10 let in tudi pošraufat se vse da, kar pa sploh ni tako pogosto kot imaš v mislih! Tudi po 100.000km in več ga sekajo nekateri pa ni nič hudega na novejših strojih, tak da se ne obremenjuj tako s tem in ne samo zaradi tega kupovat starih jajc (al ti jih nazivaš dinozavri). XT600/DR650/KLE500 so dobri za to kar so namenjeni, kaj pa ti iščeš pa na podlagi tvojih idej nimam pojma - mel bi nekaj kar ne bo crkovalo, to je to ali kaj? Bodi malce bolj specifičen, napiši zakaj bi motor imel pa bo lažje navržt modele in jih poargumentirat. Ker pojma nimam zakaj mora nujno bit enovaljnik, zakaj nujno endura, zakaj nujno vplinjači, zakaj blatnik dol, zakaj analogni merilniki, zakaj masa pod 180kg... Raje napiši za kake ture/furce/kave bi ga imel pa bomo že vedli kaj je zate, na podlagi tega kar si napisal je pa res bolj boga bera. Prav tako mi ni jasno od kje ideja, da 16 let stara Tenere ali DR650 bolše in zaneslivejše laufata kot 4 lete star Versys/Transalp in podobno... Ali misliš delati po 50.000km na leto in vseskozi na poti šraufati ali kaj? Ker potem te razumem, da iščeš stare dinozavre, ki jih lahko sam z imbusi pošraufaš, sicer pa pač ne. Poargumetniraj pa bomo še mi ajd dotem 1
simonk Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Prav tako mi ni jasno od kje ideja, da 16 let stara Tenere ali DR650 bolše in zaneslivejše laufata kot 4 lete star Versys/Transalp in podobno... Ali misliš delati po 50.000km na leto in vseskozi na poti šraufati ali kaj? Ker potem te razumem, da iščeš stare dinozavre, ki jih lahko sam z imbusi pošraufaš, sicer pa pač ne. Poargumetniraj pa bomo še mi ajd Počasi Finta je v tem da se bom vozil malo, zato nima dosti smisla kupovat nov motor ki bo veselo gubil vrednost v garaži. Edino kar mi je všeč pri novih, je da so nekateri opremljeni z ABS. Stvar okusa, meni osebno so starejši motocikli lepši po videzu, tehnika je enostavnejša in če se dostojno peljejo, zakaj ne? Nikjer ne piše da bi moral met NUJNO ono ali tisto, ampak kaj bi raje. Drug spet ne bo zadovoljen z nečim starejšim od 5 let in pod 100KM, kakor komu. Vozil bi se občasno, večinoma po cesti, kakšen makedam pa ga tudi ne sme ustavit. Enduro zato ker so načeloma višji in sediš bolj pokončno, le videz hard variant mi je osebno grozen. Bo zdaj malo lažje
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se