logarr Objavljeno December 31, 2010 Opozori Objavljeno December 31, 2010 (popravljeno) Jst bi ti svetoval xt660, drugače pa poglej si še suzuki sv 650, ma malo oklepa pa cena je kar ugodna Pa tdui er6n ni slaba izbira, še manj trese kot xt660, pa jaz sem jo peljal v avtošoli en krog in se lepo pelje, zelo okreten motorček Popravljeno December 31, 2010. Popravil logarr maco47, DRVOWP, Bremzer in 1 other 2 2
xy66 Objavljeno December 31, 2010 Opozori Objavljeno December 31, 2010 Jst bi ti svetoval xt660, drugače pa poglej si še suzuki sv 650, ma malo oklepa pa cena je kar ugodna Pa tdui er6n ni slaba izbira, še manj trese kot xt660, pa jaz sem jo peljal v avtošoli en krog in se lepo pelje, zelo okreten motorček Jaz bi ti predlagal Suzuki V-strom dotem, SCORPIONS, maco47 in 8 others 3 8
DAMI34 Objavljeno December 31, 2010 Opozori Objavljeno December 31, 2010 Fajn bi bilo, če bi malo opisal kaj pravzaprav misliš s tem motorjem početi, ali bodo to potovanja, ali bo večina vožnje od kafiča do kafiča, kaj bo to vožnja v dvoje....dejansko so vsi našteti motorji dobri za začetnika, se pa le razlikujejo po namenu uporabe.. maco47 in Bremzer 1 1
dlicen Objavljeno December 31, 2010 Opozori Objavljeno December 31, 2010 Od naštetih so za začetnika dokaj primerni vsi. Nekateri bolj, drugi manj. Jaz sem sicer glas dal Kawasakiju, ker je izjemno okreten, pa tudi dokaj poskočen. Posrečen motorček. Ampak prav lahko bi ga dal kateremu drugemu: XT660, če misliš voziti tudi po terenu ali pa Fazerci, če je možnost, da boš Kawo hitro "prerasel". Največ je odvisno od tebe in tvojih potreb. Nič nisi napisal, za kaj bi motor uporabljal. Tega ni mogoče sklepati niti na podlagi tvojih kandidatov. Bremzer in maco47 1 1
Bremzer Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Glasoval sem za PRAVEGA od naštetih - saj ima največ glasov !!! Fritz, SCORPIONS, MetodT in 7 others 3 7
Bremzer Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 še kdo lahko kako mnenje pripiše, drugače pa do spomladi nočne more za pravo odločitev :lol: Nevem zakaj se sploh stem mučiš!! motor za uživanje, dalše vožnje in za vožnjo v dvoje se začne pri 1000ccm in 100 Ps . To je moje mnenje pa naj mi mularija spet naštopa MINUSOV !! Tedybear, Mavti, rposed in 14 others 8 9
biker77 Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Nevem zakaj se sploh stem mučiš!! motor za uživanje, dalše vožnje in za vožnjo v dvoje se začne pri 1000ccm in 100 Ps . To je moje mnenje pa naj mi mularija spet naštopa MINUSOV !! kaj pa če je BMW? je lahko tudi 650 ali 800? Bremzer, yan, maco47 in 3 others 4 2
tucko Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Boljši je 800 :naughty: rposed, BenX, Bremzer in 1 other 1 3
tucko Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Kupi si takšen motor,ki se ti dopade, vsekakor pa poglej in preizkusi se mal usest na različne modele pol se pa odloči. Kar si dal v izbor je vse ok lahko in okretno. Za er6 lahko povem da je zelo lepo vodljiv motorček, idealen da polaganje izpita, vendar za moje pojme malo premajhen (sploh če se polješ v dvoje) Xt600 Traktor ki ne crkne Fazer600 jaz bi to rposed, maco47, DAMI34 in 1 other 1 3
Tedybear Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Nevem zakaj se sploh stem mučiš!! motor za uživanje, dalše vožnje in za vožnjo v dvoje se začne pri 1000ccm in 100 Ps . To je moje mnenje pa naj mi mularija spet naštopa MINUSOV !! Tole tvoje mnenje ni vredno pol pizde hladne vode. Ker ni mnenje, ampak eno kurčevo "hvalisanje",ki ga potenciraš v vseh temah, kamor se vtakneš. In kaže samo tvoj podcenjujoč odnos do tistih, ki si dovolijo na cesto z "kiblami" pod 1000 ccm in 100 PS. In nenazadnje...da filaš svoj ego s pomočjo lastništva neke bavarske kible, moraš biti res ubog. Tako in drugače. grepavl, rposed, Sharko in 17 others 14 6
MilanAndonovski Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 Jaz bom pa tak reko. Imam 600ccm yamahco in se z mojo skupaj čisto brez problemov peljema v dvoje. Tudi prehitevanje ni težavno v dvoje. V vsakem primeru pa se oba zabavama med vožnjo. Sam imam 190cm in dobrih 90kg moja pa jih tudi preko 60 zraven doda. Tak da imava skupaj v polni opremi okrog 170-180kg. In mi ni čisto nič žal, da sem 600ko kupil za začetek (je to moj prvi motor). Glede na moje izkušnje, je tudi 600ccm in 100km včasih preveč in se moram malo brzdat svobodnaptica01, Bremzer, ninjaxx in 3 others 3 3
motofrik Objavljeno Januar 1, 2011 Opozori Objavljeno Januar 1, 2011 600-tko boš v primerjavi z 1000 moral pogosteje šaltat. Odločitev je tvoja. Če denar ni problem, vzami 1000. Če imaš namen veliko furat v dvoje in potovati. Če boš pa večinoma sam, pa 600. Bremzer in maco47 1 1
DESMODUE Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Vsekakor je bistvo to, da ima motor veliko uporabnega navora in čimbolj zvezno podajanje moči.Na cesti je najboljši motor tisti, s katerim nimaš preveč dela z menjalnikom,viškom ali manjkom moči.V kolikor se odločaš med CBF 600 ali CBF 1000 je popolnoma logična izbira 1000, saj v prid 600 ne obstaja niti en sam argument. So pa dvovaljniki odlična alternativa štirivaljnikom, saj navor in moč podajajo na povsem drug način. Tiger, rposed in simonsi 2 1
gkosto Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 hvala vsem za odgovore. Namen uporabe bodo predvsem krajši nedeljski izleti, večinoma solo. Ne rabim potovalca, zato so druge stvari. mashina, je 31. December 2010 - 20:45, rekel: Ej, ne kupit motorja ... a pri seksu tudi kolege sprašuješ, katero naj začneš pecat? Odločitev in posledice sprejmeš sam (prav tako kot pri nakupu motorja) vendar če ti kolega hoče predstavit frendico za zmenek na slepo je fajn, če ti vsaj nekdo pove, kaj lahko pričakuješ,.... Kor13, bajkr88 in Urbii 3
BenX Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 za začetnika? hm... Kawasaki ER-6N sem vozil v avtošoli in me ni ravno navdušil. se pelješ, to pa je tudi vse. jaz sem začel z R1-ko, letnik 2004. kljub 180 konjem in približno 7000 km sem še živ in v originalnem stanju. mogoče se splača dat 1000€ več, pa maš mir in veselje. če maš do motorja rešpekt in spoštovanje si po moje kar varen, v nasprotnem primeru si sam sebi nevaren na biločem, skoraj vse gre čez 200. zdaj, če majo drugi kaj več življenja v sebi kot Kawasaki ER-6N ne vem. upam da. MetodT, Kor13, suhi in 1 other 2 2
gretzky Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Tudi jaz bi izbral Kawasakija. Kor13 1
Fazer03 Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 zdaj, če majo drugi kaj več življenja v sebi kot Kawasaki ER-6N ne vem. upam da. Ja čista resnica; kawasaki je precej "lesen" tam nekje do 4000 obr. Mnogo bolj "prijazna" in "vozna" je yamaha Xj 6. Jaz osebno bi jo dodal v ožji izbor in ne pozabit tudi na Hondo CB 600. LP maco47 in Urbii 1 1
ferek Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Ja čista resnica; kawasaki je precej "lesen" tam nekje do 4000 obr. Mnogo bolj "prijazna" in "vozna" je yamaha Xj 6. Jaz osebno bi jo dodal v ožji izbor in ne pozabit tudi na Hondo CB 600. LP Ne vem kaj si mislil z "lesen" ampak ravno pri nižjih in srednjih obratih - tja nekje do 7000 je ER6 veliko bolj uporaben (športen) in predvsem poskočen kot XJ 6, CBF ali Fazer... to vem iz lastnih izkušenj, lahko pa preveriš tudi na kakšnem testu. Sta pa cbf in diveržn udobnejša. naprimer:naked srednje klase dotem, maco47, Urbii in 2 others 3 2
ferek Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Čisto konkretno: Uz to, dvocilindraši su se – iako je ta prednost uistinu minimalna – pokazali boljima pri ubrzavanju. Tako sve do 9000 o/min i suzuki i kawasaki razvijaju između pet i osam KS više nego četverocilindarska konkurencija, a slično je i pri mjerenju okretnog momenta gdje je u konačnici razlika između pet i deset nm u korist dvocilindarskih agregata. malakai, dotem, suhi in 5 others 4 4
Urbii Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Čisto konkretno: Uz to, dvocilindraši su se – iako je ta prednost uistinu minimalna – pokazali boljima pri ubrzavanju. Tako sve do 9000 o/min i suzuki i kawasaki razvijaju između pet i osam KS više nego četverocilindarska konkurencija, a slično je i pri mjerenju okretnog momenta gdje je u konačnici razlika između pet i deset nm u korist dvocilindarskih agregata. Zdravo, že res da ima na račun dveh valjev nekoliko več navora... na ta račun pa tud v nizkih obratih poskakuje kot kobilica pod ritjo če nimaš ravno v pravih obratih. Meni ta motor ni všeč predvsem zaradi motorja. Veliko bolj tekoče se je bilo vozit z CBF-ko kot z ER6. Skratka moj glas gre CBF. lp Urban maco47, Fritz in dotem 1 2
sand66 Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 Na Yamahi XT-x in FZ6s2 sem prevozu kr par desettisoč km,XT je kot FZ zelo vodljiv motor,ima pa XT slabost ko sta dva gor pač ne gre tak,pa tud bremze pod polno obremenitvio niso glih,najhuj pa je na dolge ture,ker pač en cilindraš trese in maš mravlince v rokah...Predlagu bi raj FZ ,se pa lahk z obema peleš po zavitih ovinkih ko vsak sportaš(cesto mislim)...seveda ko obvladaš... Je pa res,da so zdej novi motorji vsi dobri in za nasvet težo akceptiraš,je pa najbolj da poskušiš..! Vsakem primiru ti želim dobro izbiro in varno vožnjo sendyR6 1
Aless Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 (popravljeno) http://www_avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=4335934 ve kdo kaj o tem mopiju? Popravljeno Januar 5, 2011. Popravil aless
Aless Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 po čem sklepaš? take barve gsxov je v slo malo(oz tudi nasploh),...vem pa da se je prodajal takšne barve tudi že z 20+k km
simonsi Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 6 let star motor z 12kkm? pa potem še cel kup "dodatkov". pojdi pofirbcat in potipat lastnika. če ga ni imel nek umirjen možakar, 1. lastnik, za tihožitje v dnevni sobi, pol veš koliko je ura malakai 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se