rattlehead Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Ja, da se kupit takoimenovane dogbones in se zniža zadnji del motorja, ampak s tem podreš geometrijo motorja, se pravi je treba motor še spredaj spustiti v vilicah. Glede na to, da si 2cm višji od mene, lahko pa mirne duše vzameš Suzukija od k6 dalje, tam sem z obema nogama skoraj popolnoma na tleh, pa tud CBR 600 ni previsoka. R6 od tega letnika je dalje je skyhigh, Kawasaki se mi je pa zdel tam tam s CBRjko. Imam pa na stri R6 za 2 cm znižan sedež, kar se je obneslo čisto ok, sedaj pa večinoma nimam težav, tudi če je motor malo višji. Hvala za odgovor. Na ss drugače nisem še sedel. Sem pa danes probal enega Kawasakija KLR 650, letnik tam okoli 90 al celo starejši, pa sem bil bolj na prtsih ko sem sedel - glede na to, da je enduro varjanta in bolj višji mislim, da ne bom imel probleme pri ss. Če se dam malo na stran pa s celo nogo pridem do tleh. Sem si pa zmeril inseam in ta je 78 cm. Se opravičujem, ker sprašujem/sem spraševal neumna vprašanja... hvala lepa vsem, ki ste se potrudili in odgovarjali. Lep pozdrav in varno vožnjo. daneb 1
cikadina Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 samo visine pr cestakih so ponavadi veckot 80cm. je pa tko tle razpravljat je brez veze. pejdi se vsaj nekam probat vsest. ceprav a si ti zihr da si prou zmeru korak?
Frips Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Lahk se prideš kmen vsest na cbr 600rr, odšteješ € in se kar odpelješ DAMI34 1
Cartman Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 ej ptica z vsem dolžnim spoštovanjem, ni problem v pospeševanju ampak ko en tak junfer hoče prehitet in šalta dol pa slučajno zadane prave obrate je cela panika. pri jurjaku da pri 60 v šesto in se ne sekira celo pot, gas pa tudi ni nič živčen pri nizkih obratih in rabiš kar nekaj moči da ga premakneš tako da ob kakih luknjah v cesti ni bojazni da bi iz 80 pospešil na 200 po zadnji :evilgrin: na pisti je razlika, po cesti in z začetniškim tempom brez premetavanja in presedanja pa med 600 in jurja skoraj ni razlike v teži in okretnosti. je pa oboje butasto za imet za učenje ampak komur paše.... pa si pomislil v kakšnih problemih bo človek, ki bo literco šaltal dol v prave obrate in po moško odprl? in začetnik jo bo. če ne za drugo, da vidi kako to zgleda. Če je kupil motor, bo seveda počohal rdeče polje. in se s hitrostjo enega WARPa izstreli v težave. meni osebno, se zdi popolnoma normalno, da začetnik rad otisne gas. in zato se mi zdijo 600 odlični stroji. gredo fino, so lažji za manevriranje kot tisočaki in še nekako odpuščajo napake na gasu. tisočak jih redko. ko pa maš sezono al pa dve, in si se že pobral z asfalta, se na litrci lepše in lažje voziš. Brez pospravlenga podstrešja sta oba nevarna. ampak 1000ccm je bol nevarn. to je moje osebno mnenje. tisočaka sm enkat šaltal v nižje brzine in odprl po moško. . . . . daneb, halls, carmagedon in 7 others 9 1
Pervy Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 pa si pomislil v kakšnih problemih bo človek, ki bo literco šaltal dol v prave obrate in po moško odprl? in začetnik jo bo. poznam 2 ki sta štartala z litersko ss, en z cbr1000rr in drugi z R1. prvi je enkrat padel ker je premočno zabremzal ko se je ustrašil nečesa v ovinku. začetniška napaka pri cca 50 na uro, na srečo brez posledic razen plastike. tu ni bil kriv ss motor ampak bi se mu to lahko zgodilo z vsakim. sedaj vozi že 3 sezone brez težav. drugi sedaj vozi svojo drugo sezono brez vsakih težav in uživa. oba sta stara 27-30 let in še nista sprobala koliko letijo njune rakete. verjetno je stvar v glavi ko vdarimo tako debato o "začetniškem motorju" sedaj oba pravita da bi ju pri 600 verjetno prej zamikalo noreti ker bi prej mislila da obvladata, pri jurja pa imaš rešpekt vedno. normalno, še jaz ga imam na jurjaku po vseh teh letih in kilometrih. sem pa danes videl enega super začetnika, ki je z nekim cca 250-400 supermoto tako letel po moji ulici, da je samo vprašanje kdaj bo srečal koga iz stranske ceste ker to počne že par dni. tako na oko zgleda 18-20 let star. dotem, Lolyx in Fritz 3
perzo Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Jaz pa mislim da nej raj vsak kupi motor ki mu sede ne pa da ga sodi po ccm-jih. Jest sm si kupu za prvi motor 600 in ne nameravam it na več kot 750ccm. Se mi pa zdi da je po treh sezonah 600 še vedno dovolj močan in še nima smisla it na več. Če kupiš motor moraš vedno imeti trezno glavo ker če je nimaš pridejo težave kar hitro . Moje mnenje pač carmagedon, daneb, Bremzer in 1 other 3 1
rosse20 Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 ...sem bolj majhne rasti (165 cm... ...R6 od tega letnika je dalje je skyhigh... hja... sama sem nizka cca. 163 cm in vozim r6 letnik 2008... včasih je malo za******, vendar to vzameš v zakup
DajaN Objavljeno Avgust 25, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2011 Pozdravljeni, prosila bi za vašo pomoč, sem namreč nova med vami in prav tako čisto "frišna" z izpitom za motor. Zanima me kaj menite o nakupu motorja BMW R850RT v moji situaciji. Zanimivo bi bilo slišati tudi kakšno žensko mnenje. Hvala in lp. Schultz, ninjaxx, Tiger in 1 other 2 2
Schultz Objavljeno Avgust 25, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2011 Pozdravljeni, prosila bi za vašo pomoč, sem namreč nova med vami in prav tako čisto "frišna" z izpitom za motor. Zanima me kaj menite o nakupu motorja BMW R850RT v moji situaciji. Zanimivo bi bilo slišati tudi kakšno žensko mnenje. Hvala in lp. Aha...in ker si nova se ti ne da niti navodil prebrat al kaj. :angry: Tema kakšen motor kupiti, za koliko in bla,bla,bla že obstaja.
DajaN Objavljeno Avgust 25, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2011 Aha...in ker si nova se ti ne da niti navodil prebrat al kaj. :angry: Tema kakšen motor kupiti, za koliko in bla,bla,bla že obstaja. Upssssssss, se opravičujem.........
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 25, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2011 Pozdravljeni, prosila bi za vašo pomoč, sem namreč nova med vami in prav tako čisto "frišna" z izpitom za motor. Zanima me kaj menite o nakupu motorja BMW R850RT v moji situaciji. Zanimivo bi bilo slišati tudi kakšno žensko mnenje. Hvala in lp. Kupi. daneb in tilingerossi 1 1
bobiboss Objavljeno Avgust 25, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2011 če ga misliš furat na daljše fure in imaš ene 175-180 cm telesne višine potem ok.drugače pa si omisli kaj manj okornega, pa ne mislim glede vožnje ampak zaradi raznoraznih manevrov na mestu in pri parkiranju.če ti ja pa všeč in ti je želja velika pa kr v nakup.
simonsi Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 italijanski jurja nakedi pač niso za pussy-je..pika..dejte si že dopovedat.. In definicija pussy-ja po tvoje je? Hvala ajd No unadva v moji garaži nista ravno jurja, sta pa makaronarja, a pol sem taprav dec
simonsi Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 Pozdravljeni, prosila bi za vašo pomoč, sem namreč nova med vami in prav tako čisto "frišna" z izpitom za motor. Zanima me kaj menite o nakupu motorja BMW R850RT v moji situaciji. Zanimivo bi bilo slišati tudi kakšno žensko mnenje. Hvala in lp. zgleda simpatičen. Probaj ga peljat in če ne boš imela rjavih gat že takoj na začetku bi mogoče še šlo
Pervy Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 No unadva v moji garaži nista ravno jurja, sta pa makaronarja, a pol sem taprav dec odvisno za kolko pirov daš :evilgrin:
ciciban Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 @DajaN: Probaj pa boš vidla. Vsaj meno je bil vredu za peljat. Malček razmisli če ti teža in velikost odgovarjata. Motor ima oklep in kakšne "nerodnosti" niso ravno poceni. Glede na to, da je zelo malo BMW-jev 850 slovenskih preveri še, če je stanje km-jev vsaj približno realno in če ni bil cele dneve zunaj. Bremzer in dotem 1 1
yamaha2025 Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Kar se tiče nižanja podvozja motorja, lahko sam iz lastnih izkušenj povem, da sem imel težave(moja višina 171cm)pri manevru Yamahe FZ1S. Tako sem se odločil za nižanje pri Čarmanu. Motocikel je sedaj nižji ca 3cm tako zadaj, kot spredaj. Sedaj nimam več težav z manevriranjem, saj lepo sežem do tal in ne le s prsti. Po posegu sem se moral edino malo poigrati z nastavitvijo vzmetenja.
rosse20 Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 Kar se tiče nižanja podvozja motorja, lahko sam iz lastnih izkušenj povem, da sem imel težave(moja višina 171cm)pri manevru Yamahe FZ1S. Tako sem se odločil za nižanje pri Čarmanu. Motocikel je sedaj nižji ca 3cm tako zadaj, kot spredaj. Sedaj nimam več težav z manevriranjem, saj lepo sežem do tal in ne le s prsti. Po posegu sem se moral edino malo poigrati z nastavitvijo vzmetenja. in koliko te je stalo, če ni skrivnost? daneb 1
yamaha2025 Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Set pride 129 Eur + delo. 160 Eur.
rattlehead Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Si nižal spredaj in zadaj ane?
yamaha2025 Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Ja, nižal sem oboje, sicer se sploh ne bi odločal, saj se sicer podre geometrija. Sem pa res zelo zelo zadovoljen.
wanesska Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Pozdravljeni, prosila bi za vašo pomoč, sem namreč nova med vami in prav tako čisto "frišna" z izpitom za motor. Zanima me kaj menite o nakupu motorja BMW R850RT v moji situaciji. Zanimivo bi bilo slišati tudi kakšno žensko mnenje. Hvala in lp. ŽIVJO.. me veseli, da srečam na tem forumu še koga, ki se še malo lovi, ima ravno izpit in kupuje motor, ki ji ga večina ne bi priporočila na začetku... dobrodošla, piši kaj.. PS za vse 'staroste' tega foruma in špasa: se opravičujem, če moj pozdravček ne paše v to temo.. DAMI34 in rosse20 1 1
yamaha2025 Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 NAj še jaz povem svoje mnenje.... Pred nakupom sem zelo "cagal" med 600 in 1000 ccm... Potem so mi nekateri rekli da je za začetek dovolj 600, drugi, da če se voziva dva je malo podhranjen..., oziroma je potrebno precej prestavljati.... nekateri so mi takoj svetovali tisočaka... Tako sem se na štartu odločil za 1000 in mi ni niti malo žal. VSE PA JE v glavi motorista. Torej je potrebno biti izredno previden!!!! Sam sem mnenja, da je morda škoda kupovati "začetni" motocikel, pa ga že čez eno sezono ali dve že menjati za drugega...bolj zmogljivega.... ZAto sem sam mnenja, da je potrebno biti na začetku zelo zelo pazljiv, izkušnje pa pridejo same s časoma, kilometri.... MiniMedo, Izprijenec, trebor in 7 others 9 1
Ubo Rapnik Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 (popravljeno) lepo bi prosil če meni nekdo svetuje kakšen enduro motor (rabljen) za vozit predvsem offroad (po cesti glih tok da kam prideš),možnost registracije, cenovno okoli 3000-3500€. Najraje bi imel čim močnejši motor do 35kW. kaj naj iščem za svoje potrebe? na avt0.net-u ne najdem motorja ki bi ustrezal mojim kriterijem, ali kaj takega v tem cenovnem razredu sploh obstaja? zelo bi cenil, če mi lahko kdo pomaga... Popravljeno September 9, 2011. Popravil Ubo Rapnik
Ubo Rapnik Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 aja še to, nekateri motorji nimajo žmigavcev ali ogledal, za registracijo rabimo oboje in luč ali se motim?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se