urkoman Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 AfricaTwin, preverjen motor pa ceprav star...
mitjag Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 AfricaTwin, preverjen motor pa ceprav star... tole si ubodem ko bom tudi jaz star, zaenkrat mislim da še nisem ))
vandrovec Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 Zame osebno bi bila prva izbira Tiger 800, druga pa Yamaha Super Tenere. Če ne bi bil problem denar potem bi sedaj kupil Yamaho Super Tenere. Ne vem, ker je motor zame le zabava in ne nuja, kot avto, sem trenutno pripravljen zanj odšteti le okrog 5000€. Sedaj so v tem rangu Transalp, navadna Tenere, Africa Twin.... Pri izbiri endurov med 800 in 1200 ccm. pogrešam nekaj vmes. - 1000 ccm in 100 konjev. 800 ccm se mi zdi, da je le bolj "za silo" in pa najraje Yamaha ali Honda. BMW s Kitajskim motorjem me ravno ne pritegne, prav tako imam pomisleke pri Triumphu s tremi cilindri in zvokom športnika. Letos bo še pela TDM.ka.
hribuc Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 Honda crosstourer je trnutno pr men u špic sam ojrotou manka
urkoman Objavljeno Maj 30, 2013 Opozori Objavljeno Maj 30, 2013 tole si ubodem ko bom tudi jaz star, zaenkrat mislim da še nisem )) mlad si toliko, kolikor se pocutis starega DXR16 in mitjag 2
mitjag Objavljeno Maj 31, 2013 Opozori Objavljeno Maj 31, 2013 (popravljeno) mlad si toliko, kolikor se pocutis starega Pol pa še dolgo ne bo Africe No jutri je dan D...če me prepriča da je Tiger vreden tolk kot piše nabavim in neham tle smetit drugače se pa zapeljem kar po tdm-ko, versys, v-strom, crossrunner al pa neki tretjega Popravljeno Maj 31, 2013. Popravil mitjag
ofc Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Pomoč rabim:) ker moj ducati m620, l.2005, ne zadošča potrebam vožnje v dvoje (ona je prevelika za zadaj, tako da če koga zanima..., motorček je tankaj in se pelji) se odločam za enega potovalnega, ki pa mora izpolnjevati naslednje: -udoben vsaj toliko da lahko narediva 300, 400+ km brez bolečin:) -dovolj moči (ne preveč, ne premalo) -poraba sicer ni ne vem koliko važna, ampak čim manj tem bolje -preverjeno brez kakšnih večjih značilnih napak -4 valjni, črne barve:) -razmišljam med Banditom 1250, yamaha fz, honda cbf,... -cena tam nekje do 5000max
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Moji s 173 cm in dolgimi nogami na banditu ni bilo odobno. Najbolje, da jo posedeš na motor, pa boš videl. Malo je motorjev, kjer je od zadaj dolgonogim udobno. Scarabeo
Courtney Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Moji s 173 cm in dolgimi nogami na banditu ni bilo odobno. Najbolje, da jo posedeš na motor, pa boš videl. Malo je motorjev, kjer je od zadaj dolgonogim udobno. Scarabeo NT 700 Deauville!
ofc Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Scarabeo, morava sprobat ja, drugače pa berem da se da tudi na Banditu 650s čist ok peljati v dvoje? Po tem testu sodeč http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-razred-sportno-potovalni-600/ Fazer6 očitno odpade, preblizu stopalke, mašina, prav tako K z750s, ki naj bi imel dokaj neudoben sedež, se pravi je očitno edina pametna izbira cbfka ali bandit.. TDM je baje super motor, vendar me žal ne pritegne, tako kot NT700 Deauville. -a je še kakšen drug? Kakšna je pa pribl.razlika med npr.650 in 1250 v registraciji?
biker77 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 če iščeš nekaj za dva in da je udobno in da ma dost moči vzem cb1300..a se ne prodaja ena črna za nek tak denar?
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Scarabeo, morava sprobat ja, drugače pa berem da se da tudi na Banditu 650s čist ok peljati v dvoje? Po tem testu sodeč http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-razred-sportno-potovalni-600/ Fazer6 očitno odpade, preblizu stopalke, mašina, prav tako K z750s, ki naj bi imel dokaj neudoben sedež, se pravi je očitno edina pametna izbira cbfka ali bandit.. TDM je baje super motor, vendar me žal ne pritegne, tako kot NT700 Deauville. -a je še kakšen drug? Kakšna je pa pribl.razlika med npr.650 in 1250 v registraciji? Ko sem nabavil 650 v stroma je bil na začetku raketa. Potem postane malo švoh. Ampak vse 600 mašine lahko tudi dva popeljejo kjerkoli po svetu. Samo malo več si na menjalniku. Ko tehtam kaj bom nabavil naslednje - so močnejše mašine toliko dražje, da bom imel težko delo. Pri registraciji ni velike razlike, važni so samo kilovati. Scarabeo
ofc Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Hvala lepa. V bodoče imam kar težko nalogo, kaj izbrati, verjetno pa z nobeno izbiro (al bandit 650/1250 al cbf600/1000) ne bom veliko zgrešil:)
vandrovec Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Hvala lepa. V bodoče imam kar težko nalogo, kaj izbrati, verjetno pa z nobeno izbiro (al bandit 650/1250 al cbf600/1000) ne bom veliko zgrešil:) CBF 600 je moped, kako je z malim banditom ne vem...jaz bi se odločil za večje kubature pri omenjenih motorjih.
cikadina Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Deževno vreme, nizke temerature, prevelika količina kavčanja in prekomerno visenje na moto svetu privede do tega, da si človek postavi vprašanje, koliko so dvomi kupcev rabljenih motorjev do realnosti stanja na števcih prevoženih kilometrov upravičeni. Ter ali smo slovenci res pošteni prodajalci? Tako smo sešteli koliko motorjev določenega letnika se prodaja v določeni kategoriji kilometrov na avto netu (torej, pod 5000km, med 5000km in 10000km, itd.), upoštevajoč leta med 2000 ter 2012, rabljena vozila z več kot 500ccm. Če se prav spomnim je povprečen slovenski motorist prevozil v moto sezoni okrog 4000km. Torej če delimo št. Prevoženih kilometrov z starostjo motorja, dobimo koliko je bilo povprečno prevoženih kilometrov letno. V tabelici sem označila vse motorje, ki so pod to mejo in teh je 675 od 1549, torej več kot 43%. Vendar pa je gotovo kar nekaj napak pri motorjih pod 5000km, kamor spadajo tisti, ki kilometrov nimajo navedenih, ter takih katerih lastniki so se zmotili pri vnosu (recimo letnik 2000, 28km). Sicer je s statistiko ponavadi tako da je veliko odvisno od interpretacije rezultatov ter to, da daje zgolj neko okvirno sliko. Zanimivo bi bilo sicer videti kilometre po posameznih modelih motocikov, saj človek dobi občutek, da sploh bolj »popularni« ne glede na leta ne presežejo magične številke 25000km. Torej tabelice in graf so prilepljene, če najde kdo kakšno boljšo interpretcijo pa naj še kaj pokomentira, saj statistika res ni moje področje. Najbolj zanimivi so se mi zdeli letniki od 2006-2009 torej motorji ki se recimo največ prodajajo in jih je tudi največ v »sumljivi coni« (če odmislimo čudne podatke o motorjih ki imajo manj kot 5000km) torej bi lahko tako na grobo sklepali, da so prav ti letniki tisti pri kateih nakupu bi morali biti še posebej previdni in da očitno občutek kupcev, da tukaj nekaj ni v redu le ima neko podlago tudi v številkah. Kaj več naprej si pa ne upam razpredat, pa tudi ura je že pozna to prepuščam še ostalim. Pa še to, zanimivo bi bilo naredit podobno zadevo za recimo italijanski moto.it pa videt kdo so večji nateguni tabela, ki pikazuje koliko motorjev na avto netu je v določeni kategoriji (letnik ter prevoženi kilometri, z rdečo so označeni tisti, ki jih imajo na leto prevoženih podpovrečno malo kilometrov) tebela prikazuje, koliko kilometrov bi naredili povprečno na leto, glede na prevožene kilometre ter starost motorja (zopet so s rdečo označene "prenizke vrednosti", ki služijo kot podlaga za določitev števila "sumljivih" motorjev v tabeli 1) lajbn, KeC, zan0088 in 2 others 5
aleksandergabriel Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Hvala lepa. V bodoče imam kar težko nalogo, kaj izbrati, verjetno pa z nobeno izbiro (al bandit 650/1250 al cbf600/1000) ne bom veliko zgrešil:) Sicer nimam bandita, ima pa moj suzuki isto mašino kot bandit 650 mislim. Se da povsem udobno peljati tudi v dvoje, edino kar pogešam je malo več navora v nižjih obratih. Tako da če dobiš dobro ponudbo za večjega bandita vzami večjega.
Roki Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 CBF 600 je moped, kako je z malim banditom ne vem...jaz bi se odločil za večje kubature pri omenjenih motorjih. Ja CBF 600 je moped, TDM 900 pa raketa. Nekaj je pa res takšna mašina se mora vozit nad 6000 obratov, česar pa eni nočejo, drugi ne znajo in tretji ne zmorejo. reno99 1
Roki Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 CB600F raketa Ja, dobr gre. Zame za po cesti optimalna varianta. Po vsej verjetnosti moj naslednji.
urkoman Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 ce si sam, supr zadeva,v dvoje pa raje cb900f
znj Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 Vsak svoja jajca hvali Sicer pa cikadina, lepa statistika cikadina 1
Jetam Objavljeno Junij 5, 2013 Opozori Objavljeno Junij 5, 2013 Deževno vreme, nizke temerature, prevelika količina kavčanja in prekomerno visenje na moto svetu privede do tega, da si človek postavi vprašanje, koliko so dvomi kupcev rabljenih motorjev do realnosti stanja na števcih prevoženih kilometrov upravičeni. Ter ali smo slovenci res pošteni prodajalci? Tako smo sešteli koliko motorjev določenega letnika se prodaja v določeni kategoriji kilometrov na avto netu (torej, pod 5000km, med 5000km in 10000km, itd.), upoštevajoč leta med 2000 ter 2012, rabljena vozila z več kot 500ccm. Če se prav spomnim je povprečen slovenski motorist prevozil v moto sezoni okrog 4000km. Torej če delimo št. Prevoženih kilometrov z starostjo motorja, dobimo koliko je bilo povprečno prevoženih kilometrov letno. V tabelici sem označila vse motorje, ki so pod to mejo in teh je 675 od 1549, torej več kot 43%. Vendar pa je gotovo kar nekaj napak pri motorjih pod 5000km, kamor spadajo tisti, ki kilometrov nimajo navedenih, ter takih katerih lastniki so se zmotili pri vnosu (recimo letnik 2000, 28km). Sicer je s statistiko ponavadi tako da je veliko odvisno od interpretacije rezultatov ter to, da daje zgolj neko okvirno sliko. Zanimivo bi bilo sicer videti kilometre po posameznih modelih motocikov, saj človek dobi občutek, da sploh bolj »popularni« ne glede na leta ne presežejo magične številke 25000km. Torej tabelice in graf so prilepljene, če najde kdo kakšno boljšo interpretcijo pa naj še kaj pokomentira, saj statistika res ni moje področje. Najbolj zanimivi so se mi zdeli letniki od 2006-2009 torej motorji ki se recimo največ prodajajo in jih je tudi največ v »sumljivi coni« (če odmislimo čudne podatke o motorjih ki imajo manj kot 5000km) torej bi lahko tako na grobo sklepali, da so prav ti letniki tisti pri kateih nakupu bi morali biti še posebej previdni in da očitno občutek kupcev, da tukaj nekaj ni v redu le ima neko podlago tudi v številkah. Kaj več naprej si pa ne upam razpredat, pa tudi ura je že pozna to prepuščam še ostalim. Pa še to, zanimivo bi bilo naredit podobno zadevo za recimo italijanski moto.it pa videt kdo so večji nateguni tabela, ki pikazuje koliko motorjev na avto netu je v določeni kategoriji (letnik ter prevoženi kilometri, z rdečo so označeni tisti, ki jih imajo na leto prevoženih podpovrečno malo kilometrov) tabela2.jpg tebela prikazuje, koliko kilometrov bi naredili povprečno na leto, glede na prevožene kilometre ter starost motorja (zopet so s rdečo označene "prenizke vrednosti", ki služijo kot podlaga za določitev števila "sumljivih" motorjev v tabeli 1) tabela3.jpg Si si pa res uzel čas cikadina 1
fish Objavljeno Junij 6, 2013 Opozori Objavljeno Junij 6, 2013 Če koga zanima nakup novega BMW-ja za 40% ceneje, naj me kontakta. Lp-S
aljosa6 Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Živjo! Star sem 20 let in trenutno delam izpit za A2, zanima pa me nakup supermoto motorja. Ker sem s kategorijo A2 seveda omejen na 35kw, se ne znam odločiti kateri motor bi bil prava izbira. Razmišljal sem tudi o nakupu močnejšega motorja in blokadi na 35 kw, toda me zmede to kar je napisano z odebeljenimi črkami ( Z vozniškim dovoljenjem kategorije A2 boste lahko vozili motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW. PRI TEH VOZILIH RAZMERJE MED MOČJO MOTORJA IN MASO VOZILA NE SME PRESEGATI 0,2 kW/kg in ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo.) Podobno vprašanje sem zasledil že v enem izmed prejšnjih komentarjev, toda odgovora nisem, zato pišem. Vem, da motor, ki ga želiš zablokirati ne sme presegati 70kw. Ne vem pa ali se to razmerje 0,2 kw/kg gleda glede na razmerje (osnovna moč/teža) ali na razmerje (moč 35 kw/ teža)???če mogoče kdo ve,bom hvaležen odgovora Drugo kar me zanima pa je, katere supermoto motorje(ni važno ali je do 35kw ali več) bi predlagali?kajti sam nisem vozil še nobenega in ne poznam prednosti in napak posameznih modelov. Lp, A
znj Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Moč 35kw/teža se to gleda. Priporočam pa kakšno Yamaho XT660 in podobno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se