Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Glede prijateljev, nisem mislil da bom konkurenčen njim. mislil  sem samo, da se bom lahko za njimi kaj vozil. ( ne nameravam obisakt kake proge)

Potem pa kupi to kar imajo prijatelji, pa je problem rešen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj potem ne ostaneš na XT-ju če ti je všeč? pa ga pustiš dokler ne nabereš denar in si potem privoščiš nekaj za dušo? XT ti verjetno DOOOOOOOOOLGO še nebo crknil, to je premalo navita zadeva da bi karkoli šlo v kratkem... je pa fajn umirjena zadeva za pelajt se... pa exc125 preveč trpi po cesti... ali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lipek o KTM-jih se sliši veliko slabega samo od tistega,ponavljam,ki nima posluha in občutka za takšen agregat,pa tudi vzdrževanje je zelo pomembno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni sta dva zelo dobra mehanika kar se tiče krosk povedala svoje glede KTM, tudi izkušnje iz dirk (oba dirkata enduro in motokros) in lastne izkušnje... Zdaj pa nevem... En mrzi KTM bolj kot drugi hahah :) Je pa res da se veliko dobrega govori o 2011 letnikih in naprej. Pa če tak pogledaš, KTM je eden redkih ki ima 6 prestav, pa precej lahki so. Sploh pa zdaj ki imajo husqvarno prek, slišim samo dobro o njih. Graham Jarvis vozi novo husqvarno. 

 

Vzdrževanje pa je isto kot na vseh ostalih enduro in kroskah, nič drugače ni, edino drugo olje ti priporočajo za KTM (Motorex). Pa še to vzdrževanje če mene prašaš je pretirano glede na to da vem za enega da je 680 ur naredil s prvim batom (mislim da na KLX450R), le redno menjavanje olja in filtrov (10-15ur, včasih tudi 20, odvisno kak voziš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi KTM tut tok zdržu?

Nimam pojma ... Niti nevem kak je tistemu tipu uspelo to :D sicer pa, vsak motor je dober dokler je tebi všeč... pa če ga vzdržuješ kot je treba (če ga by the book), nima kaj dosti se uničiti razen pač... potrošni material (olje, tekočine, filtri, zavorne ploščice in diski, bat in obročki, ventili na 4T pa še kaj se najde) to je pa itak pri vseh isto. Sicer pa veš kaj pravijo: Punca je lahko s sela, ampak motor more biti z Japana :D:P  Pa vsaka firma ma svoje fore, recimo berem o Suzukijih za menjalnike, KTM sem od veliko ljudi slišal za bate, spet enim elektronika itd. Dokler ni kitajec je ok.

Če je KTM dovolj dober za marsikaterega svetovnega prvaka potem bi moral za nas želode tudi biti :D fora je da nimamo takih mehanikov kot jih majo tisti tipi tam. Pa tudi tolko denarja ne da bi si človek vzdrževal to kot piše v knjigi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to vzdrževanje če mene prašaš je pretirano glede na to da vem za enega da je 680 ur naredil s prvim batom (mislim da na KLX450R), le redno menjavanje olja in filtrov (10-15ur, včasih tudi 20, odvisno kak voziš).

Te specialke so za tekmovanja in tam se takoj pozna, če manjka malo moči. Kdor se vozi le za rekreacijo lahko dela veliko več ur, motor zaradi tega ne bo obstal. Je pa v tem primeru bolj racionalno kupiti motor z večjo kubaturo in manj navit...odvisno, koliko nekdo rad "šraufa" in so mu stroški pomembni.

 

Pred leti sem dobil od tekmovalca v crosu že odpisan cilinder, bat, glavo, vplinjač...montiral na moj motor in se vozil še pa še brez nekega posebnega vzdrževanja.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te specialke so za tekmovanja in tam se takoj pozna, če manjka malo moči. Kdor se vozi le za rekreacijo lahko dela veliko več ur, motor zaradi tega ne bo obstal. Je pa v tem primeru bolj racionalno kupiti motor z večjo kubaturo in manj navit...odvisno, koliko nekdo rad "šraufa" in so mu stroški pomembni.

 

Pred leti sem dobil od tekmovalca v crosu že odpisan cilinder, bat, glavo, vplinjač...montiral na moj motor in se vozil še pa še brez nekega posebnega vzdrževanja.

Pravim... Ampak olje in filtre moraš obvezno menjavat... sicer ne na 7-10 ur kot imajo fantje tam... do 20ur max če mene vprašaš... potem pa je že res čas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Pokarnekaj letih (25) se zopet odločam za nakup motorja. Klub letam se mi je za oko zataknila Yamaha 600 Fazer 2007 letnik. Ker več nisem v toku dogajan bi mi vsak nasvet prišel prav.

Predvsem me zanima položaj sedenja sopotnika saj moja bolša polovica nima namena sedet doma.

Z vsak odgovor se vam zahvaljujem.

Lep pozdrav :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Pokarnekaj letih (25) se zopet odločam za nakup motorja. Klub letam se mi je za oko zataknila Yamaha 600 Fazer 2007 letnik. Ker več nisem v toku dogajan bi mi vsak nasvet prišel prav.

Predvsem me zanima položaj sedenja sopotnika saj moja bolša polovica nima namena sedet doma.

Z vsak odgovor se vam zahvaljujem.

Lep pozdrav :smoke:

 

če se bosta veliko skupaj vozila potem raje kaj močnejšega, pa tudi bolj udobne so za sopotnika.

mogoče kaj od tega

http://www.youtube.com/watch?v=UUIRuz14Tbg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aynach ja to pa res je kot divji konj......še neukročen :grim

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Pokarnekaj letih (25) se zopet odločam za nakup motorja. Klub letam se mi je za oko zataknila Yamaha 600 Fazer 2007 letnik. Ker več nisem v toku dogajan bi mi vsak nasvet prišel prav.

Predvsem me zanima položaj sedenja sopotnika saj moja bolša polovica nima namena sedet doma.

Z vsak odgovor se vam zahvaljujem.

Lep pozdrav :smoke:

Motor za dva,če imaš pošlihtano v glavi mora biti 1K ccm + Pri porabi,udobnosti,ceni in sploh kvaliteti bi vsak svojega hvalil tu se moraš popolnoma sam odločiti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Pokarnekaj letih (25) se zopet odločam za nakup motorja. Klub letam se mi je za oko zataknila Yamaha 600 Fazer 2007 letnik. Ker več nisem v toku dogajan bi mi vsak nasvet prišel prav.

Predvsem me zanima položaj sedenja sopotnika saj moja bolša polovica nima namena sedet doma.

Z vsak odgovor se vam zahvaljujem.

Lep pozdrav :smoke:

 

Pozdravljen.

 

Pri Yamaha FZ6 Fazer zna bit, da bo boljša polovica bolj trpela če je med dolgonogimi. Položaj zadnjih stopalk je dokaj visok. Mogoče kot ideja v podobnem rangu Honda CBF 600 S (od letnika 2008 naprej ima že elektronki vbrizg goriva). Zadnje stopalke ma tudi nižje in bi bila bolj konfortna. Osebno mi na Hondi CBF 600 edino moj sedež ni ustrezal, ostalo brez pripomb. Yamaha FZ6 Fazer nisem še vozil tako, da ne morem okrog ergonomije sedenja kej dosti povedat.

So pa 600 ccm povsem dovolj tudi za križarit v dvoje.

 

Glede na predlagan video močnejših motorjev pa moje mnenje (1000 ccm in nad)

 

Honda CBF 1000: - zelo uglajen in skoraj ne bi rekel, da je 1000 ccm. Edino kar me moti je, da se čuti toplota motorja v nogah. Zelo lahkotna ciklistika

 

Yamaha FZ1 Fazer (tudi sam vozim): Ta ma že športne karakteristike in zahteva nekaj motorističnega znanja. Napram CBF 1000, ki skoraj sama pade v ovinek, moraš to FZ1 bolj konkretno "povedat".

 

Suzuki GSX 1250F: Nisem vozil.

 

Honda VFR 1200: Nisem vozil, vendar je to že konkreten športno potovalni motor.

 

Drugače pa si glede ergonomije na motorju (bolj v smislu primerjave) oglej to stran http://cycle-ergo.com/  (lahko vneseš tudi sopotnika)

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazer 600 S2 (2007): kupil sem novega - imel sem ga štiri sezone in ga potem prodal s 34000 km. Meni se je izkazal kot zelo hvaležen motorin; razen servisov, bencina in gum ni potreboval nič drugega. Odpovedalo ali odpadlo, odlomilo se ni nič. Tudi ST gume sem imel za dve sezoni (cca 15000 km). Tudi poraba goriva je razumna: pri turističnem kruzanju sem hodil na črpalko na vsakih 300-320 km in natočil okoli 15 l. Seveda je to "le" 600 in k tej kubaturi paše tudi bolj skromen navor - pomeni več prestavljanja posebno kje v Dolomitih in ob naloženem motorju. Me je pa v poletni vročini nerviralo pretirano gretje sedeža (izpuh).

 

Tako da bi bil moj nasvet ob predpostavki, da se ne bosta vozila le na Bled in Piran,  ampak si bosta omislila kakšen bolj konkreten izlet po bližnji okolici (dnevno po 350-400 km) Honda CBF 1000. Nisem je vozil prav veliko, ampak je za sopotnika udobnejša, voznik ima več navora v agregatu, ....

 

LP

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Pokarnekaj letih (25) se zopet odločam za nakup motorja. Klub letam se mi je za oko zataknila Yamaha 600 Fazer 2007 letnik. Ker več nisem v toku dogajan bi mi vsak nasvet prišel prav.

Predvsem me zanima položaj sedenja sopotnika saj moja bolša polovica nima namena sedet doma.

Z vsak odgovor se vam zahvaljujem.

Lep pozdrav :smoke:

Če nista med pretirano visokoraslimi, bo za začetek odličen motor. Ne pozabi pogledati tudi XJ6, ki je ravno tako uporabniku prijazen motor. Čez 2 leti, pa boš itak zamenjal in takrat iskal kaj bolj močnejšega in pisanega na tvojo kožo.

Če se jaz spomnim mojih ponovnih začetkov je veliko bolj pomembno, da oba nabavita primerna oblačila, obutev, čelade, rokavice in ostalo šaro, ki vpliva na počutje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazer je odličen motor za "navozit",sploh po toliko letih premora..ima dosti moči,sploh.če ga mal poteraš v ture...sam sem ga vozil štiri sezone(čeprav S2 100km).Jaz sem se večinoma vozil sam,tudi z sopotnikom ni bilo nobenega problema, gre, ni ba najbolj komot. Za bolj komotno in daljšo vožnjo večinoma v dvoje pa bo treba nabavit bolj turni in močnejši motor....spet pa odvisno od načina vožnje in dolžino ture-----                                                                                                            Glede na nizko ceno in male stroške vzdrževanja bi ti predlagal, da ga kupiš in mogoč sezono ali dve navoziš,potem pa na močnejšega. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

vsi, ki delite svoje izkusnje in nasvete, bi mi pa prisli zelo prav, ker sem pred enako odlocitvijo kot [knedl] " kaj izbrati po dolgem casu in kljub nekaj vec let na krizu (45) ".

Nekako sem se zagrel za BMW F800R, s katerim bi zelel nabirati izkusnje ( leto, dve ali pac kolikor bo potrebno). Kasneje pa je moj "Traum Motorrad" - R 1200 RT (ta, ki je bil predstavljen v Milanu je prava lepota za moj okus). Z motorjem bi zelel uzivati v umirjenih potepanjih po Sloveniji, kasneje pa tudi po okolici v Dolomite, Alpe pa vse do Toscane, Provanse in sploh v kraje z lepo pokrajino.

Prosim Vas za mnenja Za in Proti - vsako bo koristno.

Kaj pa menite o cenah tovrstnega motorja starega 2-3 leta, kaj je prava cena? Na avto.netu sem jih nasel nekaj, ki so si bolj ali manj podobni med sabo (letnik / km / cena). Pozna kdo kaj njihove lastnike / zgodovino motorja / koko so bili vozeni, predvsem v zacetku, ...

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7587783

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7525760

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7313926

Hvala , Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!