Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Jz tud ne :grrr

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov tukaj in me zanima če veste za kakšnega ducati hypermotarda796?

Zanima pa me tudi ce slucajno veste ce bi se ga dalo blokirat na 35kw in koliko pribl. Bi to prislo ?

Lp Miha

Objavljeno (popravljeno)

796 je vozen za A2 kategorijo.

Blokado se naroci tule (105€)

Vgradnja nimam pojma ker je od modela do modela druga cifra - najboljse direkt na servisu vprasat.

Popravljeno . Popravil Aynach
Objavljeno

796 je vozen za A2 kategorijo.

Blokado se naroci tule (105€)

Vgradnja nimam pojma ker je od modela do modela druga cifra - najboljse direkt na servisu vprasat.

Najlepša hvala za vaš odgovor.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

živjo; vidm da ožaš izbor :grim

fajn motor, mal specifičen za vzdrževanje, ampak stroj sicer ;)

najpogostejše težave so: puščanje olja na pokrovu ventilov, ležaji na odmični gredi, ležaj na glavni gredi menjalnika (do enga letnika ... pozabu kterga);

menjave olja so pogoste, ker (mislm da) nima v okvirju nič olja in ga je v motorju zgolj dober liter ga morš menjat na kratke intervale.

je pa fajn da ga prej probaš, da nisi pol presenečen nad vibracijami, ki so za nekatere precej moteče, jst jih pa niti ne porajtam več ;)

mal branja http://www.dirtbikemagazine.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=AC93C32DE593467FBE2F6B2B50FB5100

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

ampak na slikah zgleda, da sta slikana dva različna motorja in ne en z dvema kompletoma platišč in plastik?

Objavljeno

Črne mašine (do leta 2003) imajo probleme z ležaji na gredi, z novejšimi sivimi mašinami so to odpravli.

Objavljeno

Zanima me če je še kaki enduro-supermoto(dual sport) moto, z niskimi stroški vzdrževanja, razen wr250 in dr-z 400?

Objavljeno

Zanima me če je še kaki enduro-supermoto(dual sport) moto, z niskimi stroški vzdrževanja, razen wr250 in dr-z 400?

dobr, to smo pa že obdelal se mi zdi, al ne?

Objavljeno

ampak na slikah zgleda, da sta slikana dva različna motorja in ne en z dvema kompletoma platišč in plastik?

Ja, dva različna motorja so na slikah, se takoj vidi po sprednji luči, barvi plastik, centralnem stojalu, platiščih, gumah............................... skratka vse čudno

Objavljeno

A mi lahko en prosim pove, koliko je lahko največ star motor, ki je registriran v tujini in ga hočeš kupit, uvozit in registrirat v Sloveniji? Recimo iz Nemčije. Nekje sem enkrat bral, da obstajajo neke omejitve, a sem pozabil, kakšne in do katerega letnika. A za registracijo je pa isto, recimo maš nemško prometno dovoljenje, a potem, kakšne papirje še potrebuješ, da ti uredijo na novo slovensko registracijo? Če kdo ve cel postopek bi prosil, če mi lahko opiše, hvala!!!

Objavljeno

A mi lahko en prosim pove, koliko je lahko največ star motor, ki je registriran v tujini in ga hočeš kupit, uvozit in registrirat v Sloveniji? Recimo iz Nemčije. Nekje sem enkrat bral, da obstajajo neke omejitve, a sem pozabil, kakšne in do katerega letnika. A za registracijo je pa isto, recimo maš nemško prometno dovoljenje, a potem, kakšne papirje še potrebuješ, da ti uredijo na novo slovensko registracijo? Če kdo ve cel postopek bi prosil, če mi lahko opiše, hvala!!!

Kaj pa kakšno branje: http://www.motosvet.com/tabla/topic/25189-nakup-uvoz-homologacija-in-registracija-rabljenega-motorja-iz-tujine/

Objavljeno

Kateri so to?

Yamaha WR250R

Yamaha XT 

Yamaha TTR650

Suzuki DRZ400

Suzuki DR650

Honda XR650R

Honda XR650L

Honda CRF250L

Kawasaki KLX250S

Kawasaki KLR 6** ne vem kolko

Kawasaki KLE 6**

KTM 640 LC4

 

To so vse dualsporti za katere vem in niso hard enduro, servisni intervali na kilometre in ne na ure... Nekateri med njimi ZELO trpežni

tudi BMW 650 bi se dal dati tukaj, ampak to je že potovalni enduro :)

 

KTM SXC/EXC, Yamaha WR250-450F, Kawasaki KLX450R, Kawasaki KXE450F, Honda CRF250-450X, Honda CRE250-450F, Suzuki RMX, Husqvarna TE 125-650, Husqvarna WR... to so pa vse hard enduro... nekatere med njimi so pravzaprav kros motorji ki so jih recimo v italiji dali homologirat in nametali gor luči itd. Tukaj se menja olje na 5-20 ur odvisno kak voziš itd. nekateri menjajo prej ker dirkajo, mi želodi menjamo na 15-20 :P

  • Všeč mi je 4
Objavljeno (popravljeno)

tudi BMW 650 bi se dal dati tukaj, ampak to je že potovalni enduro :)

 

to si mislil bmw f650 gs. od 2007 bmw dela tudi g650x serijo in tuki bi loh bla dualsport xmoto in xchallenge verziji, xcountry ima premehko vzmetenje. vsi imajo enak motor(1 cilinder 650ccm3) serijskih 39kw in ce zamenjas slip-on izpuh in zracni filter motor res podivja. oprema od bremz do vzmetenja je na nivoju, gestel aluminijast, tank pod zicem, fatbar balanca. xmoto tehta okoli 160kg z tekocinami xchallenge malo manj.

lp

Popravljeno . Popravil matija1234
Objavljeno

Vem tudi za to ja, je tudi 450ka :) ampak v bmwje se ne spuscam tak da vem samo za gs in 450 in 650x

Objavljeno

Pozna kdo kako relativno dobro ohranjeno Hondo VFR 400, na netu je samo ena VFR 500 (

Zadnjič sm eno vidu in mi je motor vsaaj vizualno zelo lep. :D

 

202730302-w988.jpg

Objavljeno

Sam cena je pa kar mal navita :hmm:

Objavljeno

Sam cena je pa kar mal navita :hmm:

400 so v evropi eksotika in fetiš. Tudi vrstni 4cilindrci cbr pa zxr niso več poceni. Vfr je po defaultu dražja, in takale zakladniško ohranjena...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!