Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Tudi meni je sicer po specifikacijah ok, a kot sem že napisal - nakeda ne iščem.

LP

Razmisli koliko se bos po avtocesti vec kot 130 vozil. Natanko 15 min na furco ce je ta zelo dolga. Kolikokrat se bos po magistralki vec kot 100 vozil? Se bos v mrazu vozil? Se bos v dezju ful vozil? Rabis tolk veterne zascite potem? Z mt-07 se da cist povsod vozit po omejitvah brez da bi ti vrat odpadel po 300 kilometrih. In je vseeno nov motor, je nova zasnova in je dost bl zabaven kot vsi motorji ki jih gledas skupaj..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vetrne zaščite pa se meni zdi tako: ali nimaš nič (naked) ali pa imaš "poštarsko" šajbo.

 

V prvem primeru se veter enakomerno porazdeli po telesu, v drugem pa gre večinoma preko čelade. Vse te polvarijante ti pa samo veter v čelado usmerjajo, ojačujejo hrup in turbulence ter delajo vožnjo utrujajočo. Najbolj brezveze pa je na naked nekaj gor dajat (vizuelno in funkcionalno).

 

Dopuščam pa, da ima kdo drug z drugo višino drugačne izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, hvala - tole je uporaben odgovor. Malenkost.

 

MI lahko še kaj v zvezi s servisnimi intervali glede XY6 napišeš (na koliko olje, veriga, zavore.....akumulator imate še prvi oz. je problem ga odstraniti in zamenjati).

 

Ravno ko tole pišem, xj6 prenočuje na servisu in čaka novo motorno olje, filter in še par malenkosti. Servisni intervali so na eno leto ali pa na 10000km. Ker je motor pozimi v garaži, je posledično akomulator še prvi kakor tudi zavorne obloge, veriga, zobniki ... se pozna, da jo vozi ona. (že 36000 km). In v tem času kar se tiče zanesljivosti brez problemov.

 

Kako se kaj obnese vožnja z zadnjim kovčkom (nekje sem bral, da Yamaha ne svetuje tudi stranskih, ker bi naj motor z njimi preveč "treslo")?

 

To bi morala napisati ona ampak vem, da je na notranji strani kovčka nalepka kjer piše max speed 130 km/h. In tam do 160-170 po AC do danes ni bilo težav. Kako pa je s stranskimi kufri, ti pa ne znam povedat.

 

Glede na to, da si mi svetoval tudi glede Fazerce, me zanima tudi koliko se pri normalni (se pravi lagodni) vožnji pozna višja "turažnost" FZ6 (je treba res toliko več prestavljati- ker glede elastičnosti je XY6 zakon).

 

S FZ6 se da čisto normalno kruzat po podeželju. Vem kaj pišem, ker sem imel štiri (vsako po par sezon). In ja če se odločiš zanjo probaj vsekakor vzeti model s poloklepom S2 (ima drugo armaturo, zadnjo vilico, malenkost nižje zadnje stopalke, drugače oblikovan sedaž ... ) . Me je pa motilo naslednje: v zelo vročem vremenu in pri počasni vožnji se čuti ob desni nogi še dodatna vročina izpuha, ki se tam dviga pod sedež in tudi sedež se je kar pošteno grel od izpuha pod njim ...

 

Nekje se me zdi, da sem bral, da so imele Yamahe določenih letnikov (Tako XY6 kot Fazer) probleme s samodejsnim ugašanjem motorja (ne vem ali pri hladnem ali toplem motorju ali generalno). Kaj veš o tem? Oz. kakšne druge hibe (načeloma gledam letnike od 2008 dalje, je pa tudi nekaj ugodnih 2004 - 2006 variant na netu).

 

Od vseh Fazerjev do sedaj je bila le ena težava, ki me je doletela: bil je model pred S2 in v Dalmaciji mi je res v razdobju tedna dni ugasnila 2 ali 3x. To sem takrat pripisal gorivu, ker sem menil, da je mogoče slabše kvalitete. Ko pa pridem domov dobim pošto in napotilo na servis na menjavo TPS senzorja. To je bilo potem urejeno na servisu in ker je Yamaha to priznala kot tov.napako, je bilo to brezplačno kljub že zdavnaj pretečenem garancijskem roku.

PS: to smatram kot + za Yamaho kakor tudi to, da imajo našo Slovenijo kar dobro pokrito s servisi.

 

Pa še končno generalno vprašanje - ABS da ali ne (dosedaj sem vseh 4 ali 5 motorjev, ki sem jih vozil v AŠ vozil brez ABS - pa sem dal skozi tudi kar nekaj ur oz. voženj po dežju (tudi po AC) - če odštejem, da sem enkrat, ko mi je intštruktor prepozno rekel zaviti (in sem hitreje zaviral pa še to je bilo ravno v momentu, ko sem bil na talnih smernih (barvnih) oznakah) malo "zaplesal", z vožnjo v dežju nisem imel problema. Je pa seveda potrebno voziti s povečano previdnostjo in pametjo.

 

DA.

 

Lp

 

Še tole bi dodal: Fazer je pol številke večji kot xj6 in za vožnjo v paru je le bolj komot ... Prav tako pa iz istega razloga pri meni osebno MT 07 ne kotira prav visoko - si jo ne predstavljam obloženo s tank torbo in tremi kovčki zadaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naceloma se strinjam. tudi meni je brez veze na naked dajat neke sipe, ceprav je zdej v grazi naked s sipco :D . zadeva deluje dobro tako vizuelno kot funkcijsko, torej ne usmerja zraka v celado, se pa ko prekoracis legalne hitrosti mal skrijes zadaj in je upor zraka res manjsi.

pr teh sipah je bolj fora da najdes tako varianto da ti ustreza. problem je le ta, da tezko preizkusis doloceno sipo pred nakupom. sicer pa ce se ne vozis po AC in načrtno v slabem vremenu je naked super izbira. pa se poleti lepo prijetno pihlja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, takole - odločitev je padla zelo hitro, saj sem naletel na slovensko Fazerco l. 2004 z dobrimi 19.000 (od starejšega gospoda), servisno in res kot novo. Zraven sem dobil še kovček, stranske zaščitne gumice (če bi se motor kje prevrgel). Za zamenjat bo zadnja guma (ne zaradi profila, ampak starosti) pa seveda servis za naredit (ker gremo čez vikend na dopust, bo to počakalo).

 

Hvala vsem za odgovore pa se kaj srečamo na cesti :bike:

 

LP

 

img20140724181259-2.jpg

 

img20140724232036-2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno vožnjo! Čez dobro leto pa boš želel vsaj kakšnih 15 ihahajev več. Garant!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je itak pri vseh!

In čez par let bo število ihahajev želel zmanjšati (stroški registracije...) :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In čez par let bo število ihahajev želel zmanjšati (stroški registracije.. .) :naughty:

kar se registracije tiče je nam letos padla na pol, triglav gleda razmerje moč/masa, tako da sva za 0,49kW/kg plačala slabih 90€.

 

sicer pa ni vse v tem koliko je končna moč, ampak koliko jo je na razpolago v "uporabnem" območju vrtljajev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

 

 

Kot začetnik v svetu motociklizma sem nov član na forumu. Sem sicer srednjih let, zato sem naredil izpit A neomejeno. Zavedam se, da vsak motocikel ni primeren za začetnika. Zato iščem predvsem motorje kot so npr. Kawasaki ER5 in podobni.

 

Zdaj pa prošnja. Našel sem enega pri znanem trgovcu  v Krškem. Je letnik 5/1999 in ima prevoženih 24500 km. Cena je 1290 EUR. Garancija je sicer 1 mesec. Muči me število lastnikov (6 po podatkih e uprave) in zaključki ročk na krmilu (ki se ne premikajo) so okoli  po obodu precej zrabljene?!!! Drugače pa je na poskusni vožnji  lepo deloval, sklopka super in se res lepo pelje.

 

Za lažjo odločitev bi potreboval informacije, če mogoče kdo pozna zgodovino motorja. Vsaj veste ne bi se rad zafrknil.

 

Tukaj je še link na avto net

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8675417

 

Za morebitne informacije se že v naprej zahvaljujem in želim vsem lep dan.

 

 

Branko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ti svetoval, da si kupiš s prve kar "normalen" motor, ki ga boš imel "evig".

 

Razen ss dirkalnikov oz. znatno premočnih motorjev, je praktično vse primerno, kar je udobno in vozno.

 

Desna roka je edino tista, ki mora biti pod kontrolo, večina motorjev pa ima tudi moduse, kjer je moč omejena.

 

Skratka kupi enkrat in to pošteno pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi rekel , da ima tale motor "zavrtene" kilometre nazaj. Tako kot 90% vozil, ki je uvoženih iz Italije. Če logično pomisliš jih je na leto naredil 1700, toliko jih jaz naredim s kolesom v 3 mesecih. Išči Slo motorje s preverljivo zgodovino. Ter Upoštevaj  Snecerjev nasvet, je res dobro svetoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi rekel , da ima tale motor "zavrtene" kilometre nazaj. Tako kot 90% vozil, ki je uvoženih iz Italije. Če logično pomisliš jih je na leto naredil 1700, toliko jih jaz naredim s kolesom v 3 mesecih. Išči Slo motorje s preverljivo zgodovino. Ter Upoštevaj  Snecerjev nasvet, je res dobro svetoval.

Hvala obema za hiter odgovor. Sem pa pozabil pripisat, da dejansko gre za slo motor. Sem preveril na portalu "poglej v podatke vozila ". Zato sem menil, da ga mogoče kdo pozna. Drugače pa je to najbrž motor bolj za bližnjo okolico in zato mogoče manj kilometrov. Gledam po sebi, ko se vozim s svojim maxi scooterjem. Sem na cesti 2 uri pa naredim relativno malo kilometrov. Sicer pa je tudi meni sumljivo in zato bi bilo super, če bi ga kdo prepoznal in potrdil stanje ali pa to ovrgel. Sicer pa se absolutno strinjam z obema. Začetniški strah pred večjim in močnejšim pač dela svoje. Pa finance tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema za hiter odgovor. Sem pa pozabil pripisat, da dejansko gre za slo motor. Sem preveril na portalu "poglej v podatke vozila ". Zato sem menil, da ga mogoče kdo pozna. Drugače pa je to najbrž motor bolj za bližnjo okolico in zato mogoče manj kilometrov. Gledam po sebi, ko se vozim s svojim maxi scooterjem. Sem na cesti 2 uri pa naredim relativno malo kilometrov. Sicer pa je tudi meni sumljivo in zato bi bilo super, če bi ga kdo prepoznal in potrdil stanje ali pa to ovrgel. Sicer pa se absolutno strinjam z obema. Začetniški strah pred večjim in močnejšim pač dela svoje. Pa finance tudi.

kaj je to, poglej v podatke vozila?!

ce je motor star 15 let, in stane jurja dvesto, nov pac ne more bit. Ce si ga probal in dela, pa se 1 mesec jamstva...Kaj bi se rad za jurrja in malo?

s kilometri je pa pr nas res jeba. prevrtavat stevce je pac nacionalni sport, ampak...jaz poznam kup motorjev ki ze leta stojijo po garazah in imajo neverjetno malo km. pa fante poznam, tud po 4 lastnike ko motorji krozijo med frendi, ker jih pac niso rabli...ce je motorcek lep, za jurja200, c'mon. ne fantazirat.

se pa s snecerjem strinjam, ce ves da hoces motor, in ga mislis dost vozit, kupi enkat pa za prav. Ce pa nis se preprican a je to neki kar nujno rabis...tle ne bos nc zgubil. tolk je vreden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je to, poglej v podatke vozila?!

ce je motor star 15 let, in stane jurja dvesto, nov pac ne more bit. Ce si ga probal in dela, pa se 1 mesec jamstva...Kaj bi se rad za jurrja in malo?

s kilometri je pa pr nas res jeba. prevrtavat stevce je pac nacionalni sport, ampak...jaz poznam kup motorjev ki ze leta stojijo po garazah in imajo neverjetno malo km. pa fante poznam, tud po 4 lastnike ko motorji krozijo med frendi, ker jih pac niso rabli...ce je motorcek lep, za jurja200, c'mon. ne fantazirat.

se pa s snecerjem strinjam, ce ves da hoces motor, in ga mislis dost vozit, kupi enkat pa za prav. Ce pa nis se preprican a je to neki kar nujno rabis...tle ne bos nc zgubil. tolk je vreden.

Hvala za odgovor. Se v celoti strinjam. Na e državni upravi je portal "pogled v podatke vozila". Vpišeš št. prometne in št. reg. tablice. Prodajalec ti mora prometno pokazati. Dobiš podatke o registraciji v tujini in pri nas ter podatke o št. lastnikov oz. uporabnikov. Na tehničnem po novem že sprašujejo oz. gledajo km tako, da po mojem bodo že kmalu vpisani tudi ti podatki. Potem pa bo konec z zbijanjem km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prvi motor naj bo kar lepo Čriček = ER5. Ziher ga boš ene parkrat pobiral s tal. ER5 je precej hvaležna in zanesljiva zadeva, pa še škoda ga ni. Ko boš nabral dovolj kilometrov (beri: 30.000 in več), potem pa pojdi in si kupi sanjski motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je bil motor med zimo odjavljen iz prometa, in potem spomladi ponovno prijavljen oz. registriran, je to že en lastnik več po tistih podatkih e-uprave, tako da naj te to ne zavede, ker e-uprava spremlja samo kolikokrat je bilo vozilo prijavljeno v promet, hkrati pa ne spremljajo če je naslednja prijava istemu lastniku....sicer pa, za ta denar je to to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Er 5 ni sam za začetnike, je bol tak vsakodnevn.

Pa mislim da bo cufa zaklenla to temo.

lp

Hvala vsem za odgovore in pomoč pri odločitvi. Mislim, da sem se že odločil. Verjetno res ni kaj za razmišljat. Poleg tega pa 1 mesec garancije. Se bom že potrudil, da se v tem času kaj pokaže ha, ha, ha (sicer pa upam, da ne).. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi rekel , da ima tale motor "zavrtene" kilometre nazaj. Tako kot 90% vozil, ki je uvoženih iz Italije. Če logično pomisliš jih je na leto naredil 1700, toliko jih jaz naredim s kolesom v 3 mesecih. Išči Slo motorje s preverljivo zgodovino. Ter Upoštevaj  Snecerjev nasvet, je res dobro svetoval.

Je razen tvojega "logičnega" zaključka še kakšen preverljiv vir, ki potrjuje tvojo trditev???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se lepo pelje..kupi. Glej, jaz sem bil pred leti na istem. Po parletni pavzi nazaj na motor. Da vidim, če me sploh še vleče z motorjem kam dlje, pa da spet dobim nazaj občutek za motor... pa sem vzel ER-5. Ko ga prodajaš, ne moreš kaj preveč izgubiti na ceni. Pa malo vidiš, kam te bo potegnilo -naked, sportak, tourer... Če pa ima še mesec dni garancije, pa itak... kupi in vozi. Srečno roko pri nakupu in naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je razen tvojega "logičnega" zaključka še kakšen preverljiv vir, ki potrjuje tvojo trditev???

 Trije moji prijatelji so kupili motor iz IT, ki je imel kilometre zavrtne nazaj. Tudi sam sem se opekel pri prvem motorju. POZNAM 2 človeka, ki vozita motorje it IT. In oba vrtira KM nazaj. Šel sem gledat  Novo mesto motor k uradnemu serviserju za Yamaho, mi je hotel prodat motor, ki je imel zavrtene KM, ne rečem, da jih je on. Vedel pa je pa mi je to hotel zamolčati!!! To je kr ustaljena praksa pri nas.Da o avtomobilih sploh ne pišem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trije moji prijatelji so kupili motor iz IT, ki je imel kilometre zavrtne nazaj. Tudi sam sem se opekel pri prvem motorju. POZNAM 2 človeka, ki vozita motorje it IT. In oba vrtira KM nazaj. Šel sem gledat  Novo mesto motor k uradnemu serviserju za Yamaho, mi je hotel prodat motor, ki je imel zavrtene KM, ne rečem, da jih je on. Vedel pa je pa mi je to hotel zamolčati!!! To je kr ustaljena praksa pri nas.Da o avtomobilih sploh ne pišem...

ni problem v poreklu problem je vedno v naših prekupčevalcih. če ga greš sam k sosedom iskat teh problemov ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za info. Mogoče pride komu prav. Če kupite rabljeno motorno vozilo pri pravni osebi (podjetje), je le ta obvezana nudit 1 mesec garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!