Cartman Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Na spletu se mi dopade tudi: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8768781&show=1 LP SV je zelo verjetno od forumaša Frischfleisch. Vem da je on menjal original belanco za tole navadno. Malo sem že gledal npr. Yamahe XY 600 iz 90-ih (tam od 1994 do 1999) in review-e na spletu pa kaj slabega o njih nisem našel (drugo pa je najti primerno v SLO, čeprav se jih kar nekaj prodaja). LP Čeprav se z Bremzerjem strinjam da je ER5, khm, zelo osnoven motorček, se mi je zdel napram originalni XJ600 Diversion fantastično vozen stroj. Diversion je meni kot katrca. obupno vozna stvar. ima sicer soliden motor ampak okvir in vzmetenje je blago rečeno slabo. Če se le da, bi gledal eno generacijo mlajše motorje. Hornet, CBF, Fazer, ER6. Za 1500€ bi jaz kakega SV 650 prve generacije uzel. Zelo solidn motor.
ringo5 Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 (popravljeno) SV je zelo verjetno od forumaša Frischfleisch. Vem da je on menjal original belanco za tole navadno. Čeprav se z Bremzerjem strinjam da je ER5, khm, zelo osnoven motorček, se mi je zdel napram originalni XJ600 Diversion fantastično vozen stroj. Diversion je meni kot katrca. obupno vozna stvar. ima sicer soliden motor ampak okvir in vzmetenje je blago rečeno slabo. Če se le da, bi gledal eno generacijo mlajše motorje. Hornet, CBF, Fazer, ER6. Za 1500€ bi jaz kakega SV 650 prve generacije uzel. Zelo solidn motor. Hvala za dober odgovor. Ja SV se mi za žensko dopade, ker je lažji, okretnejši, odzivnejši od nižjih obratov... Kako je pa kaj z držo na SV-ju napram Fazerci, XY6 ipd. Najbrž je malo bolj športna in temu primerno utrujajoča na razdalje (za sedež sem že bral, da ni biser)? Kako je az avtonomijo glede goriva (koliko km z enim tankom se naredi oz. koliko l drži tank)? Ima SV pred l. 2003 še ročni čok? So z izjemo slabše zaščite proti koroziji še kakšne šibke točke SV-jev pred in po 2003 faceliftu (oz. na kaj biti pozoren ob ogledih)? LP Popravljeno September 3, 2014. Popravil ringo5
cikadina Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 najbolj "babji moped" je er6f dasta kak evro vec (ce je moznost) in tudi ce se odlocite pol po eni sezni prodat ne bo problemov s prodajo. se pa splaca pogledat se cez planke v furlanijo. malo vec izbire kot pri nas.
pajkica Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 a zato jih babe ne vozjo, k hočjo bit desci? dore 1
Cartman Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Hvala za dober odgovor. Ja SV se mi za žensko dopade, ker je lažji, okretnejši, odzivnejši od nižjih obratov... Kako je pa kaj z držo na SV-ju napram Fazerci, XY6 ipd. Najbrž je malo bolj športna in temu primerno utrujajoča na razdalje (za sedež sem že bral, da ni biser)? Kako je az avtonomijo glede goriva (koliko km z enim tankom se naredi oz. koliko l drži tank)? Ima SV pred l. 2003 še ročni čok? So z izjemo slabše zaščite proti koroziji še kakšne šibke točke SV-jev pred in po 2003 faceliftu (oz. na kaj biti pozoren ob ogledih)? LP Kolkor je meni znano, je SVjev agregat zelo trpežno živinče. poganja tud malega stroma, in če bereš njihovo temo, ga pohvaljo popolnoma vsi. Zdej, za 1500€ motor ne bo nov in ne bo zadnji krik tehnike. Starejši ima še karburatorje. Avtonomija, posplošujem, ker nism mel SVja, gotovo ima benza za 200km kar je za en šus dovol. Osebno redko kdaj spraznim tank brez stopt z motorja, pa mi lučka zasveti že po 160km. SVja imaš dva. S spoloklepom in N, luštn naked. S ima klipone in poloklep, N navadno belanco, sediš kot na Hornetu/Fazerci. Tale FFjev iz oglasa pa ima menjano belanco, torej ma naked pozicijo in veterno zaščito. Win-Win situacija se mi zdi. Čeprav nerad debatiram o utrujajočih pozah in slabih stolih, ker to često služi kot izgovor. Če si zmerno navožen, na motorju uživaš in si vsaj približno fit, so vsi motorji OK. Najbol neudobna stvar na motorju je vedno nesproščenost/zategnjenost. Frips 1
maus Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 men je res malo smešno, da se drugemu predlaga motor .. kaj naj bi imel ... enemu paše eno enemu drugo ... pol vsaki cigo svojga konja hvali ... eni so velki, eni so majhni ... eni so težki eni lahki ... eni bi športni motor eni potovalnik, drugi enduro ... eni so začetniki eni "izkušeni mački" ... eni bi se samo na kavo peljali drugi šli kr okol sveta ... itd itd no pa da še js predlagam ... ninđa pawaaaaaaaa ... torej ... kawa zmaga :krneki: sen, bajkr88 in igorkr 3
Dr. Cone Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Zdravo. Trenutno sem v fazi menjanja motocikla. Najbolj me zanimajo nakedi. Najrajš yamaho lahko pa tudi kaj drugega. Finančno pa sem omejen do 4500eur (bolš da je manj). Priporoča kdo katerega? Cone.
Bremzer Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Zdravo. Trenutno sem v fazi menjanja motocikla. Najbolj me zanimajo nakedi. Najrajš yamaho lahko pa tudi kaj drugega. Finančno pa sem omejen do 4500eur (bolš da je manj). Priporoča kdo katerega? Cone. Mal gnarja malo muzike za kakih 5K bi pa že dobil dober naked ! ! Npr: nekaj tazga kot je v mojem avtarju !
Dr. Cone Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Mal gnarja malo muzike za kakih 5K bi pa že dobil dober naked ! ! Npr: nekaj tazga kot je v mojem avtarju ! Uhh ni to tolk proklet mau dnarja (no vsaj zame ne). do 5Keur bi se še dalo stisnit kej več je pa že zelo boga. Žal mi bmw-ji niso najbolj pri srcu. Fazer03 1
smasher Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 za tak dnar dobiš kar češ.. odvisno od kompromisov kaj želiš, kolko si velik.. če počakaš 2 meseca bo morda kakšna novoletna razprodaja mt09, ali kakšna XJ6 je ža tak dnar.. pol CB600, bandit, z750, SV650, morda tut že kak tuono ..... tko da rečt kot rad bi kupu čokolado do 5€.. lahko kupiš 300gramsko navadno al pa se greš neke fine z ekstra dodatki pa so samo 100g.
Dr. Cone Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Odvisno kaj me pič, če je tak dan prevozim 700+ km na dan, (sem čisto skoz na cesti - tut če je dž), tolko da rabim nekaj bol potovalnega (tja do modelov s polovico oklepa, več ne saj je že preveč plastike). Visok sm 185cm. MT09?? si morda mislil MT07, XY6 sem že gledal, pa mi je bila všeč, še vedno mi je, vendar je mal švoh saj za moje pojme (ko se vozim v dvoje).
biker77 Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Zdravo. Trenutno sem v fazi menjanja motocikla. Najbolj me zanimajo nakedi. Najrajš yamaho lahko pa tudi kaj drugega. Finančno pa sem omejen do 4500eur (bolš da je manj). Priporoča kdo katerega? Cone. Za tok ti jest svojga dam...
igorkr Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Odvisno kaj me pič, če je tak dan prevozim 700+ km na dan, (sem čisto skoz na cesti - tut če je dž), tolko da rabim nekaj bol potovalnega (tja do modelov s polovico oklepa, več ne saj je že preveč plastike). Visok sm 185cm. MT09?? si morda mislil MT07, XY6 sem že gledal, pa mi je bila všeč, še vedno mi je, vendar je mal švoh saj za moje pojme (ko se vozim v dvoje). Si že pogledal za Yamaho FZ8 oziroma FZ1 Fazer?
Dr. Cone Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Za tok ti jest svojga dam... Kaj pa je zaeden? Si že pogledal za Yamaho FZ8 oziroma FZ1 Fazer? Sem ja. So pa le vse cene nad 5Keur razen dveh oglasov.
biker77 Objavljeno September 3, 2014 Opozori Objavljeno September 3, 2014 Kaj pa je zaeden? /quote] Tuono Factory. Sej pravis da isces nakeda ne? Pa mal veterne zascite.
Fantocci Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) Na avto . netu imaš novega Gladiusa za 5200EUR. Popravljeno September 4, 2014. Popravil Fantocci
ringo5 Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) men je res malo smešno, da se drugemu predlaga motor .. kaj naj bi imel ... enemu paše eno enemu drugo ... pol vsaki cigo svojga konja hvali ... eni so velki, eni so majhni ... eni so težki eni lahki ... eni bi športni motor eni potovalnik, drugi enduro ... eni so začetniki eni "izkušeni mački" ... eni bi se samo na kavo peljali drugi šli kr okol sveta ... itd itd no pa da še js predlagam ... ninđa pawaaaaaaaa ... torej ... kawa zmaga :krneki: Imaš in nimaš prav. Če nekdo na prazno vpraša, kaj si naj kupi, potem razumem tvoj post, toda če nekdo (beri jaz) poda par modelov med katerimi niha, je pa več kot dobrodošlo, če dobi kaj feedbackov oz. informacij forumcev. Če konkretno še govorimo o tem za kakšne vožnje se razmišlja o motorju v primeru moje drage, je to večji del vožnjo po SLO in bližini (za začetek par urne do dnevne turice), dokaj umirjeno po omejitvah ali pa z malo toleranco preko, prehitevanja počasnel (ampak takrat je pa fajn, da motor res skoči, ne da se spraviš v kakšno nevarno situacijo - pri moji Fazer npr. jo je treba kar nabiti v obrate, da vleče in temu bi se za "mojo" rad izognil), sicer pa uživanje na zraku, opazovanje okolice, narave., vendar pa tudi za vožnjo po AC (ki je velikokrat neizogibna) dobra vetrna zaščita tam do 140 km/h (naked sem že probal in ni to to). Tako, da nekaj okretnega, lahkotnega za vozit, da skoči (oz. je motor elastičnejši kot pri FZ6), z dobro vetrno zaščito, nezahtevno za vzdrževanje in zanesljivo kar se tehnike tiče...servisi, gume in ostali potrošni material ipd. je pa jasno, da spada zraven pa da je drža dokaj pokončna (da hrbet ne trpi v prisiljeni drži preveč naprej - sicer je moja visoka okoli 170 cm, a precej suhljata dečva). LP Popravljeno September 4, 2014. Popravil ringo5
cikadina Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) Imaš in nimaš prav. Če nekdo na prazno vpraša, kaj si naj kupi, potem razumem tvoj post, toda če nekdo (beri jaz) poda par modelov med katerimi niha, je pa več kot dobrodošlo, če dobi kaj feedbackov oz. informacij forumcev. Če konkretno še govorimo o tem za kakšne vožnje se razmišlja o motorju v primeru moje drage, je to večji del vožnjo po SLO in bližini (za začetek par urne do dnevne turice), dokaj umirjeno po omejitvah ali pa z malo toleranco preko, prehitevanja počasnel (ampak takrat je pa fajn, da motor res skoči, ne da se spraviš v kakšno nevarno situacijo - pri moji Fazer npr. jo je treba kar nabiti v obrate, da vleče in temu bi se za "mojo" rad izognil), sicer pa uživanje na zraku, opazovanje okolice, narave., vendar pa tudi za vožnjo po AC (ki je velikokrat neizogibna) dobra vetrna zaščita tam do 140 km/h (naked sem že probal in ni to to). Tako, da nekaj okretnega, lahkotnega za vozit, da skoči (oz. je motor elastičnejši kot pri FZ6), z dobro vetrno zaščito, nezahtevno za vzdrževanje in zanesljivo kar se tehnike tiče...servisi, gume in ostali potrošni material ipd. je pa jasno, da spada zraven pa da je drža dokaj pokončna (da hrbet ne trpi v prisiljeni drži preveč naprej - sicer je moja visoka okoli 170 cm, a precej suhljata dečva). LP samo bolj k bo staro več bo sitnosti. novejši motorji so ponavadi tudi lažji, bolj okretni, bolj varčni in z boljšimi komponentami. s to veterno zaščita pa tko no... lahko imaš na nakedu neprimerno manj težav z vetrom, ker je to veter direkt, kot z vrtinčenjem, ki ga dela šipa. za vožnjo do 140 tudi naked ni problem (razn če to traja ure in ure, ampak za to ima folk potovalne motorje). resno dejta razmislit o er6-f ker tudi če bo stal 3 jurje ga boš drugo leto, če bo treba, prodal brez hudih izgub. ima vse kar si napisal, navor že v nizkih obratih, velik mehek sedež, veterno zaščito... Popravljeno September 4, 2014. Popravil cikadina Fritz 1
Fazer03 Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 ringo5: tvojih oziroma njenih "robnih pogojev" je toliko, da po eni strani v ta nabor pade mnogo motorinov, a po drugi strani je izbor zelo ozek. Spet bom napisal (ja vem da se že ponavljam) : dva cilindra proti štirim - konkretno Er 6n vs. xj 6n: Yamaha je mnogo bolj prijazna za lagodno vožnjo kot Kawa (lepo gre v obrate iz prostega teka in potem lepo zvezno pospešuje - to ne morem trdit za paralelni twin (lahko pa da so mašine V2 drugačne po značaju) - to lahko napišem iz prve roke, saj je bil tako Er 6 pri hiši pred Yamaho. Tudi zanesljivost (bil je kupljen nov) ni bila njegova vrlina: menjala sva akomulator po 13 mesecih, črpalka hladilne tekočine je bila dvakrat v popravilu ... Tako da moj glas gre Yamahi ali pa Hondi CBF 600. Ostalih motorjev ne poznam toliko, da bi lahko sodil o njih. Ja pa tako, da boš moral na koncu upoštevati njen faktor v smislu "ta mi je pa res všeč" in bo šel nakup potem v tisto smer ... Vsekakor pa dober nakup. igorkr 1
Frips Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Preveč kompliciranja. Naj si dekle zbere dva modela,ki sta ji vizualno všeč, se vsede gor in sama pove na katerem se najbolje počuti. Potem se pa lahko odločate ali bo motor A ali B. Vsak je dovolj poskočen, sploh za začetnika. maus, Cartman in Efendi 3
vandrovec Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Odvisno kaj me pič, če je tak dan prevozim 700+ km na dan, (sem čisto skoz na cesti - tut če je dž), tolko da rabim nekaj bol potovalnega (tja do modelov s polovico oklepa, več ne saj je že preveč plastike). Visok sm 185cm. MT09?? si morda mislil MT07, XY6 sem že gledal, pa mi je bila všeč, še vedno mi je, vendar je mal švoh saj za moje pojme (ko se vozim v dvoje). TDM 900, drgač pa GS 1200 ampak slednji je malo dražji, drugo je premajhno zate in za potovanje v dvoje.
Bremzer Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Er6-f On ne potrebuje motor za učit šaltat in vozit,rad bi motor za dva, za AC,za potovat + navor, enostavno rečeno 1000 ccm + 100Ps.+ Za ceno in znamko po vsem povedanem se bo moral odločiti sam.Sam sem do danes vse motorje kupil po mojih vedenjih in željah in ne po forumu !
Snečer Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 in potem šel v Albanijo z er6, ja bravo :-) si pa glavni na vasi
Ktr1sk Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) Malo sem že gledal npr. Yamahe XY 600 iz 90-ih (tam od 1994 do 1999) in review-e na spletu pa kaj slabega o njih nisem našel (drugo pa je najti primerno v SLO, čeprav se jih kar nekaj prodaja). Budget bi bil nekje 1500 do 2000 eur (raje seveda 1500). Vsekakor bi bil vesel izkušenj z zgoraj dotičnim motorjem oz. nasvetov ter predlogov. LP ER5 sem imel možnost peljati v avtošoli in (brez zamere), a je bil za vožnjo izredno neugoden (od položaja stopalk oz. nožnih ročk za zavoro in prestave, do cukanja v nizkih obratih pa nasplošno samega položaja sedenja) - res je pa da sem bil takrat navajen XJ6-ke in GSR600 (a sem vozil tudi CBF500 tiste dni pa sem se je po par km lepo navadil napram ER5 za katerega sem bil prav vesel, ko sem šel dol iz njega). Lp jaz sem imel Yamaho Diverson xj600 N in sem bil zadovoljen z samim motorjem (ni me nikoli pustil na "cedilu") in vse ok, ...ampak potem drug zdajšni motor ki je vizualno zelo podoben je Suzuki Bandit N600, ki pa kljub težjim kg ima boljšo vozne lastnosti in lepše gre skozi ovinke in pri yamahi je tresla balanca pri določenih obratih tako da bohnedaj spustit balance, Suzuki gre veliko bolj mirno, ampak če bi imel denar bi pa vseeno imel lažji motor (da bi ga lažje na mestu obračal) kot je Hornetka ali Suzuki GSR 600 z Abs zavorami in naked, ker samo na avtocesti pogrešam vetrno zaščito, tam pa se tud vozit ni zanimivo Popravljeno September 4, 2014. Popravil Ktr1sk
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se