Dr_Jakob Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 Točno ta GS1200 ima na števcu preko 300.000km. Tudi to ni malo. vandrovec in bajkr88 2
ukica Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 2 minutes ago, Rogerg said: lahko zaupas koliko km pri avtu si imel v mislih k ti je tolk vse jasno.... me res zanima....... Tipicno alovensko..200k. bajkr88 1
Xebec Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 7 minutami, Dr_Jakob pravi: Bom kar brez teoretiziranja odgovoril:TOČNO TA Yamaha FJ 1100 ima na števcu 2.500.000 kilometrov. Ne, nisem se zmotil, res jih ima toliko. Darko jo je kupil, ko jih je imela okrog 135.000 Ti to kaj pove? Samo v Sloveniji obstaja neka fama, da je motor s 100.000km za na odpad. ČE JE MOTOR REDNO SERVISIRAN, če je servisiran kot mora bit, potem omejitve kilometrov ni. a šteuc sploh zna štet do tolk velik?... ker v povprečju je to 70k+ na let
Dr_Jakob Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 3 minutami, Xebec pravi: a šteuc sploh zna štet do tolk velik?... ker v povprečju je to 70k+ na let Če bi vedel, kdo je lastnik tega motorja, se bi ti to vprašanje zdelo bedasto. Skratka, ta motor ima RES preko 2.500.000km, čakam, da mi mudel odgovori točno kolk. Tale Aprilia RST Futura ima na števcu preko 120.000km, ravno lepo ulaufana. Kako vem? DAMI34 in ProdriveR 2
Dr_Jakob Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 25 minutami, Dr_Jakob pravi: TOČNO TA Yamaha FJ 1100 ima na števcu 2.500.000 kilometrov. Ne, nisem se zmotil, res jih ima toliko. Darko jo je kupil, ko jih je imela okrog 135.000 Ti to kaj pove? pred 11 minutami, Dr_Jakob pravi: Če bi vedel, kdo je lastnik tega motorja, se bi ti to vprašanje zdelo bedasto. Skratka, ta motor ima RES preko 2.500.000km, čakam, da mi mudel odgovori točno kolk. Aj, benti, mal sm pa vseen kiksnu. Lihkar mi je D.L. povedal uradno cifro, ki je manjša. No, manjša... Še vedno je 1.366.475 do včeraj. ... Aja, pa danes je naredil spet nekaj km
Raavi Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 @Rogerg Sm cisto lepo zastavu vprasanje. Ce neznas normalnega pogovora speljat se niti ne rabis niti trudit. Drugace hvala za te odgovore. Malo ste me opogumli da gledam motore nad 30k km prevozenih. Pac zaenkrat se ne zavedam se, koliko kaj pomeni. Da za mene avto to kaj ja vozim 300k in menjaj, potem ne vidim racunice da bi ga servisirau itd. V mislim sem imel hondo da. Hornet cb 600 okrog 2010 letnik al pa suzuki gsr 750.. mogoc tut kaksna yamaha ampak neki v tem stilu
Dr_Jakob Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 8 minutami, Raavi pravi: Drugace hvala za te odgovore. Malo ste me opogumli da gledam motore nad 30k km prevozenih. Pac zaenkrat se ne zavedam se, koliko kaj pomeni. Da za mene avto to kaj ja vozim 300k in menjaj, potem ne vidim racunice da bi ga servisirau itd. V mislim sem imel hondo da. Hornet cb 600 okrog 2010 letnik al pa suzuki gsr 750.. mogoc tut kaksna yamaha ampak neki v tem stilu V prvem letu boš naredi od 15-20.000km, potem pa bo cifra počasi padala, in bo pristala nekje na 5-10.000km letno. To je neka realna ocena. Obstajajo pa tudi (naši) pacienti, ki letno delajo preko 50.000km. sesir 1
bajkr88 Objavljeno Februar 15, 2018 Opozori Objavljeno Februar 15, 2018 pred 47 minutami, Raavi pravi: @Rogerg Sm cisto lepo zastavu vprasanje. Ce neznas normalnega pogovora speljat se niti ne rabis niti trudit. Drugace hvala za te odgovore. Malo ste me opogumli da gledam motore nad 30k km prevozenih. Pac zaenkrat se ne zavedam se, koliko kaj pomeni. Da za mene avto to kaj ja vozim 300k in menjaj, potem ne vidim racunice da bi ga servisirau itd. V mislim sem imel hondo da. Hornet cb 600 okrog 2010 letnik al pa suzuki gsr 750.. mogoc tut kaksna yamaha ampak neki v tem stilu sm cist lepo prasu...
NX650 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 9 hours ago, Dr_Jakob said: Aj, benti, mal sm pa vseen kiksnu. Lihkar mi je D.L. povedal uradno cifro, ki je manjša. No, manjša... Še vedno je 1.366.475 do včeraj. ... Aja, pa danes je naredil spet nekaj km Labašu ne verjamem ravno čist ker malo blodi.... dostikrat sem ga videl tudi naši ga poznajo..pa je tako da je mal za podvomit Leta 2010 (škoda nimam slike tule) smo se skup na trajektu za korčulo peljali na zbor mk korkyra pa je trdil da ima okol miljona tud sam ni vedel točno..okvirne cifre so ble..na števcu so neke x cifre, takrat nisem zihr ali 200 ali 300 tisoč... takrat je trdil da je menjal samo bate, odmične in pesta koles drugo naj bi bilo pa original...nevem kaj je res... da pa fajn skadi in po olju smrdi za njem pa vem iz prve roke točno veš kdaj da gas..varianta golf 2 Snečer in skalar36 2
Snečer Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred 9 urami, Dr_Jakob pravi: Aj, benti, mal sm pa vseen kiksnu. Lihkar mi je D.L. povedal uradno cifro, ki je manjša. No, manjša... Še vedno je 1.366.475 do včeraj. ... Aja, pa danes je naredil spet nekaj km to bo ja, 1.366.475km pravljičarja ste meli notranc, NX650, sesir in 1 other 4
NX650 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 3 minutes ago, Snecer said: to bo ja, 1.366.475km pravljičarja ste meli Dobesedno pravljičar ja.. v pol ure ti tako naloži da komaj odneseš
sesir Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred 1 uro, NX650 pravi: Dobesedno pravljičar ja.. v pol ure ti tako naloži da komaj odneseš Skrbi,da družba ni lačna...
sesir Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 Jz vidu največ... Yamaha fjr1200 z 123 al 128.000 zelo lepo lavfala... Yamaha Tmax 120.000+ razen jermena,valjčkov nič menjano...prodal ker crknu alternator... Ta dva vidu in vozu... Pa 21 let nazaj je C klaso mercedes s preko milijon...
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred 13 urami, Dr_Jakob pravi: Če bi vedel, kdo je lastnik tega motorja, se bi ti to vprašanje zdelo bedasto. Skratka, ta motor ima RES preko 2.500.000km, čakam, da mi mudel odgovori točno kolk. Tale Aprilia RST Futura ima na števcu preko 120.000km, ravno lepo ulaufana. Kako vem? moj bivši črn z1000sx (2011) ima tudi preko 100.000 vprašaj @mladenchkako vem pa vprašaj ga če kaže kake znake da je za na odpad. Redno servisiran je bil pa vedno. mladench, VS800, bajkr88 in 3 others 6
vandrovec Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 Normalno je, da bolj naviti manj zdržijo. Sedanjega sem kupil, ko je imel 135 000 km. Koliko jih ima sedaj ne povem, ker me je sram, 100 000 bi pa še najmanj moral.narediti Kmet2 1
T 120 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 To prepucavanje je brez veze. Naj bo motor ali avto s prevoženimi kilometri se ti večajo stroški vzdrževanja. Tako je tudi s starostjo človeka-tudi ta zmeraj manj poje, koštaš pa več (tablete, prevozi do zdravnika, itd...). Drugače pa motorji danes 100.000 z menjavo olja brez problema-to mora delat. L.p. sesir 1
sesir Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 (popravljeno) pred 11 minutami, kawasaki5 pravi: ...). Drugače pa motorji danes 100.000 z menjavo olja brez problema-to mora delat. L.p. Nastane problem,ker samo na števcu tuk...kuk pa realno...Recimo @maus nabije na mopiju okol 60.000 v dveh,treh letih in proda...nato je ta mopi prodaj čez 10 let po možnosti z 49.000km...Pa če je na števcu kao realnih 100.000 ker je pošten in je le tretji lastnik..mu bi verjeli?Bolj kot ne bi mu...al kaku... Popravljeno Februar 16, 2018. Popravil sesir
mladench Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 (popravljeno) evo, biuši @DAMI34... zSX 2011 kupil sem ga, brez da bi se zapeljal z njim. Imel je cca. 60.000km. Zdaj je pri 102kKm ali 105kKm. Ventili so bili pri 90kKm v mejah, zamenjal sem verigo pred cca. 5000km, dal nove sprednje ploščice in menjal semeringe na sprednjih vilicah. Popokali so edino še plastični zatiči, ki držijo sprednjo masko, tako da sem jih moral malo polepit in pa en pobran navoj pri zadnjih ročkah (pač znucanost, ker jih dosti gor pa dol dajem). Drugih težav ni. Hja, če ima motor realne kilometre si lahko malo predstavljaš, kakšne stroške znaš imet. Če pa niso, pa se lahko hitro pojavijo nepredvidljivi stroški. Popravljeno Februar 16, 2018. Popravil mladench MiNa, Snečer, Kawalir in 5 others 8
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred 24 minutami, sesir pravi: Nastane problem,ker samo na števcu tuk...kuk pa realno...Recimo @maus nabije na mopiju okol 60.000 v dveh,treh letih in proda...nato je ta mopi prodaj čez 10 let po možnosti z 49.000km...Pa če je na števcu kao realnih 100.000 ker je pošten in je le tretji lastnik..mu bi verjeli?Bolj kot ne bi mu...al kaku... Računi materiala vloženega v motor, ti dajo relativno jasno sliko. Ob prodaji motorja sem imel vse račune in prodal motor brez problema. Servisna knjiga ni nobena garancija, če ni podprta z računi. skalar36, sesir, lucif3rka in 1 other 4
sesir Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred 16 minutami, mladench pravi: evo, biuši @DAMI34... zSX 2011 kupil sem ga, brez da bi se zapeljal z njim. Imel je cca. 60.000km. Zdaj je pri 102kKm ali 105kKm. Ventili so bili pri 90kKm v mejah, zamenjal sem verigo pred cca. 5000km, dal nove sprednje ploščice in menjal semeringe na sprednjih vilicah. Popokali so edino še plastični zatiči, ki držijo sprednjo masko, tako da sem jih moral malo polepit in pa en pobran navoj pri zadnjih ročkah (pač znucanost, ker jih dosti gor pa dol dajem). Drugih težav ni. Hja, če ima motor realne kilometre si lahko malo predstavljaš, kakšne stroške znaš imet. Če pa niso, pa se lahko hitro pojavijo nepredvidljivi stroški. Moja ninja ima 23.000 pa menju semeringe v vilicah,verigo,zobnike,šravfov nisem štel...to je vse potrošni material kot pakne,olje,filti,svečke,slednje so še original...
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred eno uro, mladench pravi: evo, biuši @DAMI34... zSX 2011 kupil sem ga, brez da bi se zapeljal z njim. Imel je cca. 60.000km. Zdaj je pri 102kKm ali 105kKm. Ventili so bili pri 90kKm v mejah, zamenjal sem verigo pred cca. 5000km, dal nove sprednje ploščice in menjal semeringe na sprednjih vilicah. Popokali so edino še plastični zatiči, ki držijo sprednjo masko, tako da sem jih moral malo polepit in pa en pobran navoj pri zadnjih ročkah (pač znucanost, ker jih dosti gor pa dol dajem). Drugih težav ni. Hja, če ima motor realne kilometre si lahko malo predstavljaš, kakšne stroške znaš imet. Če pa niso, pa se lahko hitro pojavijo nepredvidljivi stroški. Čestitam, z verigo si naredil celih 50kkm (EK enuma) in to brez oilerja. Ventili so bili kontrolirani na 45kkm in trije prilagojeni. No, pa mamo celo zgodovino. SXov agregat ni navit (in ni enak ZXu), je narejen za uporabo v srednjih obratih, hkrati pa ima veliko mase in prostora, kar posledično pomeni manjša utrujenost materiala. sesir 1
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred eno uro, Scarabeo 500 pravi: Računi materiala vloženega v motor, ti dajo relativno jasno sliko. Ob prodaji motorja sem imel vse račune in prodal motor brez problema. Servisna knjiga ni nobena garancija, če ni podprta z računi. Če je od prvega lastnika, ni nobene panike, po servisni lahko ugotoviš gibanje kmjev skozi leta, pogledaš kdo je servisiral in celo tam povprašaš. Nekateri računi tiskani na termo papir pa celo zbledijo (največkrat je to problem pri opremi in oblačilih, ker ne vidiš več datuma nakupa, če hočeš kako garancijo ali kaj podobnega)
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 16, 2018 Opozori Objavljeno Februar 16, 2018 pred 2 minutami, DAMI34 pravi: Če je od prvega lastnika, ni nobene panike, po servisni lahko ugotoviš gibanje kmjev skozi leta, pogledaš kdo je servisiral in celo tam povprašaš. Nekateri računi tiskani na termo papir pa celo zbledijo (največkrat je to problem pri opremi in oblačilih, ker ne vidiš več datuma nakupa, če hočeš kako garancijo ali kaj podobnega) Vse račune, ki se mi zdijo pomembni fotokopiram. Serviserji tudi po potrebi kaj zamolčijo, prav tako lastniki. Serviserji tudi poštemplajo, če je potrebno. Edino relavantno je, če je motor zaveden v računalniškem sistemu ali pa ima zgodovino s pomočjo računov. Saj vem, takih je zelo malo. No jaz sem med njimi . Ko sem svojega prodajal s 112 tkm, sem imel celotno zgodovino s pečati in računi. Ne pa nekateri, ki nimajo ne računov ne servisne knjige in 10 let star motor z malo kilometri. Kolega, ki je imel zelo lepo ohranjeno Hondo 1000 ni v zadnjih 3 letih nikoli menjal olja, a imel je vse pečate, seveda nobenega računa. Motor pa zelo lep. Pa sploh ni bilo problem v denarju. Jaz bi mu naredil menjavo olja zastonj, pa ni hotel. In ga seveda prodal z vsemi servisi v knjigi. vandrovec in MiNa 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se