skalar36 Objavljeno November 6, 2018 Opozori Objavljeno November 6, 2018 Če se je kdo pripravljen poslovit od Yamahe Fazer 800 (z oklepom), bi jo jaz odkupil. Kar je na Avtonetu mi ni všeč. Pogoja... letnik 2013 ali mlajši. ABS obvezen!
Janezs Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 Se vam zdi cena primerna: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13686049&display=KTM EXC 250 ? Na kaj moram paziti pri ogledu. Itak bo treba šraufat sam vsaj na začetku bi naredil par ur.
jskrablin Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 pred 35 minutami, Janezs pravi: Se vam zdi cena primerna: Sem premaknil v ustrezno temo. Osebno mnenje - okoli cene niti ne vem točno al je OK al ne. Pri nekoliko starejšem hard enduro motorju je treba biti pozoren na vse. Kolk ur ima zadeva. Oz a je gor še original števec ur. Da se ne muči pretirano z vžigom. Da ne ropoče kaj preveč po motorju (kar je težko pogruntat če nisi navajen takega mopeda ker ropoče precej tudi ko je nov). Da nima kje lufta v nihajki, vpetju zadnjega amortizerja, ležajih koles, ležaju krmila. Da so špice v kolesih pravilno zategnjene. Da ni kje videti sledi spuščanja olja iz motorja Da ne pokadi modro iz avspuha ko se da po gasu Pozanimati se je treba tudi na kolko ur so se delali redni servisi (tam do 15 je ok za amatersko voženo enduro). A je človek redno čistil in mazal zračni filter. A ima motor ventilator in če ne a je kdaj kaj zakuhal. Kdaj/če sploh je bil opravljen servis vzmetenja. Kdaj/če sploh je bilo menjana zavorna tekočina, kako deluje sklopka, ipd. Verjetno bo kdo še kaj dodal... bosa 1
Drosa Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 Pozdravljeni, Evo, odpiram temo z namenom diskusije o primerjavi teh dveh motorjev, prednosti in slabosti, osebna mnenja, izkušnje, priporočila...
Snečer Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 (popravljeno) Prednost vstroma po moje: - morda bolj potovalen (udoben za dva), spredaj ima gumo 19", XT verzija ima celo špice - morda manj cukajoč agregat V zasnove (vsaj pri prejšnjih verzijah) ------------- Versys pa: - bolj športen s 17" gumami krajšo medosno (okoli 14cm) in zaradi tega otročje vodljiv a to so po moje za enega in drugega bolj ali manj zanemarljive nijanse. Če je prej v primerjalnih testih prednjačil Versys, je sedaj v zadnjih primerjavah modelov mogoče ukupno Vstrom malo spredaj. Popravljeno December 19, 2018. Popravil Snecer sesir 1
DAMI34 Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 Če že odpirate teme primerjav, jih dajte raje v zavihku SPLOŠNO. skalar36 1
Drosa Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 OK, hvala za opozorilo o pripadnosti teme.
sesir Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 Ce kupis Verys ima baje motor,ki SUNE...
Drosa Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 Ne vem kako bi komentiral te sunke, sam sem lastnik ER6n ki ima nekaj več konjev in Nm, pa še lažji je od versysa. Mislim da je predvsem stvar v občutku in navajenosti. Nisem peljal Versysa, sem pa poskusil Vstroma 2015, pa bi rekel da ER6n malo bolje "sune". Razmišljam pa o kupčiji Versysa ali Vstroma predvsem zaradi prostora, vetrne zaščite in boljšega potovalnega občutka na daljše fure.
DAMI34 Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 pred 1 uro, Drosa pravi: Ne vem kako bi komentiral te sunke, sam sem lastnik ER6n ki ima nekaj več konjev in Nm, pa še lažji je od versysa. Mislim da je predvsem stvar v občutku in navajenosti. Nisem peljal Versysa, sem pa poskusil Vstroma 2015, pa bi rekel da ER6n malo bolje "sune". Razmišljam pa o kupčiji Versysa ali Vstroma predvsem zaradi prostora, vetrne zaščite in boljšega potovalnega občutka na daljše fure. Peljal sem oba, pa ne zadnjih modelov, ampak mau prejšnje. (Kmetovga, Snecerjevga, pa Borutovega) Versače je po filingu manjši in bolj mi sede (visok sem 175cm), zato tudi bolj igriv, bolj sem ga čutil, Štrom mi je pa bil bolj komot (več prostora), pa previsoka mi je bila drža, sploh krmilo. (itak ne maram pokončnih drž) Agregat, je takole, oba nista ravno nek presežek performans, se mi pa zdi da se versačeta da bolj zaterat v visoke vrtljaje in po občutku se raje v tistih obratih vrti. Pri obeh je fajn kakšen poseg, da konjički zadihajo, saj se pri taki kubaturi in teh konjičih kar krepko pozna, če ni katalizatorja in če je še kaka elektronska pritiklina zraven. Vse ostalo je pa stvar oči. Enim je en, enim pa drugi lepši. Zgoraj napisano je samo moj filing in ne prevzemam popolnoma nobene odgovornosti, če so izjave v nasprotju z resnico. MiNa in KARMEN1 1 1
Drosa Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 V tem razredu so pač agregati to kar so, zato tisti ki kupujemo 650 dvovalnike smo zadovolni z performansami, je pa namen te teme da iz prve roke vidimo kateri ima prednost, sicer pa sta res malo drugačna že v štartu, Versys Parallel Twin vs Vstrom V-twin. Kateri se lepše pelje glede na agregat. Kako pa je z samo vožnjo, občutek v vožnji, udobje, višina sedeža za nižjo rast ( osebno 170 cm )... Pri Vstromu je tudi meni krmilo bilo malo visoko, je pa res da bi se moral navaditi ker izhajam iz ER6n. Pa pri Versysu je verjetno podobno.
Snečer Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 pred 4 urami, Drosa pravi: Ne vem kako bi komentiral te sunke, sam sem lastnik ER6n ki ima nekaj več konjev in Nm, pa še lažji je od versysa. Mislim da je predvsem stvar v občutku in navajenosti. Nisem peljal Versysa, sem pa poskusil Vstroma 2015, pa bi rekel da ER6n malo bolje "sune". Razmišljam pa o kupčiji Versysa ali Vstroma predvsem zaradi prostora, vetrne zaščite in boljšega potovalnega občutka na daljše fure. novi versys ima kulturno rešene kovčke za prtljago, nosilci lepo integrirani, kufri ne trpijo zaradi dimnika (vstrom), so lepo zliti z motorjem, izpuh pa klasično spodaj, tak da zadnjega kufra več ne rabiš, če imaš stranske
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 19, 2018 Opozori Objavljeno December 19, 2018 pred 11 urami, Drosa pravi: Pozdravljeni, Evo, odpiram temo z namenom diskusije o primerjavi teh dveh motorjev, prednosti in slabosti, osebna mnenja, izkušnje, priporočila... Imam novega malega Vstorma in, ko sem kupoval sem preizkusil tudi Versisa. Versis mi je deloval bolj krhko, bolj špartansko in že na oko manjši. V vožnji je bolj vodljiv, okretnejši in za moj okus pretrd. Agregat je bolj nervozen in z več vibracijami. Suzuki mi je takoj bil na oko privlačnejši. Agregat bolj uglajen in precej bolj prostoren za sopotnika. Zamerim mu edino nosilce stranskih kovčkov, katerim je napoti dimnik. Prazen motor je z dimnikom lep. Naletel sem na težavo, ker sem imel kovčke doma. Montaži je ravno dimnik napoti in če imaš dva enaka kovčka je eden za cca 8 cm bolj ven. Torej nesimetričen ali pa je opcija enakih nosilcev in sta oba kovčka enako izvlečena, a zaradi tega si potem preširok. Izbral sem opcijo z odrezanim kovčkom in sedaj je samo nosilec nesimetričen. To je dobro prej vedeti, ker so orginalni kovčki premajhni in pridejo le do dimnika. V osnovi je najbolje, da preizkusiš oba omenjena modela in se odločiš po lastnih željah ter potrebah. DAMI34, sesir, gretzky in 4 others 7
Drosa Objavljeno December 20, 2018 Opozori Objavljeno December 20, 2018 Kako pa je z vetrno zaščito med tema dvema, katera je boljša, oz. kateri je boljše podprt z aftermarket šipami. the lakl - drži da je Vstrom res malo večji in na pogled in glede vožnje, mi pa na mojo višino in težo bolj odgovarja Versys, vendar bi ga moral verjetno znižati, enega ali drugega, malo sta mi previsoka. Vem pa da to ni problem, je veliko lowering kitov na razpolago. Drugače pa The Lakl vse pohvale glede tvojega Vstroma, res si ga vštimal.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 20, 2018 Opozori Objavljeno December 20, 2018 Dokupil sem Suzukijevo zatemnjeno vetrobransko steklo, katero je višje in ima usmernik zraka. Malo sem tudi prilagodil kot vetrobrana in sedaj mi lepo odnese preko glave vse vrtince. Teh šipic imaš na voljo pri vseh pomembnih proizvajalcih za oba motorja. Sedež se tudi lahko zniža pri obeh. Problem višine je največji pri vožnji v dvoje. Ko si sam je višina z lahkoto obvladljiva. Malce premakneš rit na stran in je ok. Saj pravim. Oba probat in se odločit. MiNa in Snečer 2
krucymucy Objavljeno December 20, 2018 Opozori Objavljeno December 20, 2018 (popravljeno) Prsti me srbijo, zal se ne morem zadrzat da ne bi vprasal. Kaj evropskega pa ne bi? Popravljeno December 20, 2018. Popravil krucymucy
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 20, 2018 Opozori Objavljeno December 20, 2018 Motor mora biti Japonski, avto Italjanski in pes Nemški (Nemški ovčar)? MiNa, imker, DAMI34 in 2 others 5
krucymucy Objavljeno December 20, 2018 Opozori Objavljeno December 20, 2018 13 minutes ago, The Lakl said: Motor mora biti Japonski, avto Italjanski in pes Nemški (Nemški ovčar)? ok thumper 1
Zok Objavljeno December 20, 2018 Opozori Objavljeno December 20, 2018 32 minutes ago, The Lakl said: Motor mora biti Japonski, avto Italjanski in pes Nemški (Nemški ovčar)? Ka pa jes ko nimam pjesa, lahk mam taljanski moped pa nemski avto? SAR-Solo Adventure rider 1
Drosa Objavljeno December 20, 2018 Opozori Objavljeno December 20, 2018 Kaj pa podobnega evropskega predlagate, seveda v tem cenovnem razredu KARMEN1 1
krucymucy Objavljeno December 21, 2018 Opozori Objavljeno December 21, 2018 Mali tiger, mali GS recimo.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno December 21, 2018 Opozori Objavljeno December 21, 2018 Jap! Tigra si nekako podajajo. Sedaj ga ima Jerman. Osnovni model je že 11,5k kar je že 4k več od omenjenih dveh. Servisna podpora je slaba. Ne morem si zamisliti, da moram prevozit pol kure na servis. Suzuki in Kawasaki imata lepo razvejano servisno mrežo. Plopeler je še dražji. In oba kao evropejca ne nudita nič kaj več od suze in kavla in nista nič manj dovzetna na okvare-mogoče celo bolj! Če je že kaj bolje ne opravičuje dosti višje cene. Samo moje mnenje;) sesir, DAMI34, Gonca in 5 others 7 1
thumper Objavljeno December 21, 2018 Opozori Objavljeno December 21, 2018 pred 6 minutami, The Lakl pravi: Plopeler je še dražji. In oba kao evropejca ne nudita nič kaj več od suze in kavla in nista nič manj dovzetna na okvare-mogoče celo bolj! Če je že kaj bolje ne opravičuje dosti višje cene. Samo moje mnenje;) s servisno mrežo za triumpha se strinjam .. a tudi za guzzija je bil pred leti načeloma samo marčelo v gorici - tudi pol sloveije .pri jermanu se naročiš na servis pa ta čas še kaj sprobaš novega. kolikor mi je znano je tiger 800 en najmanj pokvarljivih motorjev brez nekih serijskih napak..pa ima od 2015 naprej že navešen cel kup elektronike..
DAMI34 Objavljeno December 21, 2018 Opozori Objavljeno December 21, 2018 pred 11 urami, krucymucy pravi: Prsti me srbijo, zal se ne morem zadrzat da ne bi vprasal. Kaj evropskega pa ne bi? V tej temi je čisto irelavantno. To je isto kot če bi se odločal med črno in blond bejbo, spraševal o razlikah, potem bi se pa kdo vmešal z vprašanjem: A neb raj plešaste? MiNa, skalar36, Zok in 2 others 4 1
DAMI34 Objavljeno December 21, 2018 Opozori Objavljeno December 21, 2018 pred 11 minutami, thumper pravi: s servisno mrežo za triumpha se strinjam .. a tudi za guzzija je bil pred leti načeloma samo marčelo v gorici - tudi pol sloveije .pri jermanu se naročiš na servis pa ta čas še kaj sprobaš novega. kolikor mi je znano je tiger 800 en najmanj pokvarljivih motorjev brez nekih serijskih napak..pa ima od 2015 naprej že navešen cel kup elektronike.. Zašli smo... se pa strinjam, Triumph je odlična mašina, več je motorja, odlična ciklistika, dovolj zmogljiv agregat itd...BMW pa tudi ne zaostaja velik. samo potem začnemo isto kot če bi ga jaz vprašal, zakaj pa ne Z900? al pa zakaj ne Tracer? omejimo se na naslov teme. Hvala vsem. thumper in KARMEN1 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se