Vin Objavljeno Januar 17, 2020 Opozori Objavljeno Januar 17, 2020 Začetnik pa res ne rabi vetrne zaščite. Še celo boljše je, če je nima, da malo bolj občuti, kaj v praksi pomeni peljati se 100 ali 150 km/h. Z vetrno zaščito pelješ hitreje in začetnik, ki pelje malo hitreje, rabi poleg vetrne zaščite še tudi rezervne gate. Bg in Kugelschreiber 2
Mtl Objavljeno Januar 17, 2020 Opozori Objavljeno Januar 17, 2020 pred 8 urami, Bg pravi: Ne pretiravajte no. Naj si fant kupi karkoli mu pač res sede. Če hočeš daljše, umirjene vožnje so zagotovo dosti bolj primerni motorji - če pa hočeš raketico, s katero se boš kako urco na dan, ali pa dve počutil nepremagljivo in frajersko, je pa super motor. Povej več o tem kaj nameravaš z motorjem počet, kakšna vožnja ti ustreza, kaj bi rad od motorja, pa ti bomo lažje svetovali. V splošnem pa ne poslušaj preveč nas pametnjakovičev, pa raje kaj več sam sprobaj. Po pameti se razume! Se strinjam. Dejstvo pa je, da je vožnja s 100km/h in manj po regionalki in ovinkih precej trpljenje, ker to se počuti odlično pri ustrezni recimo dinamični vožnji, ko motor in ti uživaš. Sedaj pa daj dinamično vožnjo in ZAČETNIKA skupaj, pa malo skalkuliraj verjetnost, kam običajno to pelje. Sam ostajam pri zgoraj omenjenem načinu. Postopoma napreduješ, vmes preizkusiš čim več motorjev in potem kupiš zverino, če ti je to všeč. Je pa že marsikomu tak projektil stal v garaži, ko ga je ves navdušen na podlagi YouTube testov in komentarjev po forumih kupil, potem se je pa ''zvrnil'' dol s takega motorja po pol ure vožnje. Drugače pa z motorji ni takih hudih stroškov. Sam sem kupil motor za nekaj manj kot 3.000 EUR, 130 EUR je stal material za olje, filter olja, hladilna tekočina, zavorna tekočina, 4x svečke. Sedaj moram samo še zadnjo gumo zamenjat, ranga 100 EUR recimo in pa šlo je še zraven za 400 EUR ''nepotrebne'' dodatne opreme. Vilice izgledajo popolnoma brezhibne, verižni set je brezhiben, tako da sedaj bi moral samo vozit in tankat, če bo šlo vse po sreči. To je to, nekje med 3.500 in 4.000 EUR bo na koncu glede na imidž zanesljivost motorja bo za naslednjih nekaj let fertik večjih stroškov. Je pa moj moto, da raje kaj preventivno zamenjam, kot da šparam in mi crkne nekje na roadtripu in ti tako pokvari cel dopust. Bg in Kugelschreiber 2
skalar36 Objavljeno Januar 18, 2020 Opozori Objavljeno Januar 18, 2020 pred 17 urami, Bg pravi: Ne pretiravajte no. Naj si fant kupi karkoli mu pač res sede. Maš čist prov. kdo smo mi da solimo pamet drugmi. Naj kupi, pa bo kar bo. Tudi če se začne drogirat... svobodna volja je neprecenljiva. Jaz pa še kdo pa pač ciljamo na tisto "publiko", ki se kaj nauči tudi na napakah drugih. Poslušajo( dobronamerne) nasvete in nabirajo izkšnje. Ter ob malo sreče uživajo ta hobi do konca življenja. Glede ketene, vilic in ostalega servisiranja... če bi sam servisiral po "protokolu" bi bil skoraj "broke". Vem tudi za nekaj motorčkov, ki v 5. letih ni vidlo novega olja in filtra, pa še vseno delajo. Kaj je pa servis vilic pa nikoli. Ščepec zdravega razuma je dobra začimba za celo življenje. thumper, Bg in Kugelschreiber 3
XTR Objavljeno Januar 18, 2020 Opozori Objavljeno Januar 18, 2020 1 hour ago, skalar36 said: Glede ketene, vilic in ostalega servisiranja... če bi sam servisiral po "protokolu" bi bil skoraj "broke". Voziš brez servisiranja in prodaš podrtijo neizkušenemu motoristu? Tudi tako gre. Čepke v ušesa pa naj ruži in vibrira pod ritjo.
skalar36 Objavljeno Januar 18, 2020 Opozori Objavljeno Januar 18, 2020 pred 13 minutami, XTR pravi: Voziš brez servisiranja in prodaš podrtijo neizkušenemu motoristu? Tudi tako gre. Čepke v ušesa pa naj ruži in vibrira pod ritjo. Tudi ja. Ampak ne pri meni. Če boš kdaj kupoval moj motor, ti bom povedal, kaj je narobe z njim, ne tisto, kar je OK. Tisto vsak sam vidi. Prodal 12 rabljenih motorjev, pa še nihče ni prišel nazaj, da bi bilo kaj narobe. Endlich in XTR 2
Bg Objavljeno Januar 20, 2020 Opozori Objavljeno Januar 20, 2020 Ob 17. 1. 2020 ob 19:32, Moto65 pravi: Sem našel še en motor, ki je bolj "normalen" in mislim, da bi zame bil vrh glave za prvi motor. Kot rečeno bojim se samo tega, da bom na koncu na 5.000€ vreden motor porabil še 5.000€ preden bo vozen, pri avtomobilih za tako ceno in letnik je to nekaj skoraj normalnega. Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14089798&display=Yamaha fazer 8 BG: Kot sem v prejšnji temi napisal, motor kupujem za srce, kot nagrada za preteklo delo/odrekanje. Torej motorja ne potrebujem za vsakodnevno vožnjo kamorkoli ker sem na dobri lokaciji kjer imam vse blizu. Z motorjem bi se rad vozil za svoj užitek. Kako bom vozil si ne upam trditi, upam da po pameti. Offroad ne bom vozil, torej samo cesta. Motor bom kupil zase tako da nimam posebne želje komu biti taksi. Za kakšen krog je fino, da se lahko kakšno dekle usede gor, ni pa pomembno da je udobno (zadnjo). Morda zelo začetniško zveni, ampak velik del nakupa motorja pri meni je njegov videz in njegov zvok. Se pravi če ta prva pogoja nista taka kot bi želel, se naslednjih stvari (udobnost, itd.) sploh ne bom lotil. Kakšen izgled mi je všeč sem pa nakazal s tistim motorjem, zaradi katerega ste se potem pošteno nasmejali na moj račun Glej, sem bil v dost podobni situaciji kot ti pred parimi leti - vedno oceni prodajalca, fajn je če s tabo motor gre gledat kdo ki se vsaj malo spozna na motorje (če greš kam v štajerski konec lahko pridem s tabo tud jaz če želiš). Načeloma ni nekih večjih težav. Jaz sem kupil motor letnik '04 z 80k prevoženih. Tisti motor sem imel menda 3 leta, spravil ga na nekje 110k km. V teh treh letih, drugo kot potrošno robo (torej olje, filtri, gume, in podoben balast) nisem menjaval. Pa ne ker bi šparal. Enostavno ni bilo potrebno. Za motor se je dobro skrbelo - od prodajalca sem dobil vse papirje in zgodovino servisov (fascikel s cca 50 listi papirja). Dejanski strošek registracije, zavarovanja, letnega servisa, gum, vinjete na leto je bil okoli 350€ (cca 150€ je bila registracija + tehnični + zavarovanje, cca 100€ servis, pa okoli 100€ pač za vinjeto in gume - gum nisem menjal strogo vsako leto, pač ko sem videl da so toliko obrabljene da bi bilo fajn menjat). Vse ostalo je bilo benz, pač koliko se voziš, pa kake cestnine v tujini mogoče. Tako da, ne se preobremenjevat s kilometri, letnikom, ipd. Komot še zdaj kupiš motor star 15 ali pa 20 let, pa ti bo dobro služil z minimalnim vložkom. Isto kot lahko kupiš motor star par let, pa bo marsikaj šlo narobe. V splošnem pa, če si najdeš dobrega serviserja, se vse skupaj da urediti po dost dobri ceni, in boš pomojem letnih stroškov z motorjem mel manj od 400€ (zgoraj omenjeni stroški pač, od servisov, registracije, zavarovanja, itd). Seveda odvisno od tega kako si kaj zrihtaš Čim manj sekirancije, pa čim več užitkov skratka. Če boš kje v okolici MB, pa javi pa lahko greva na kako kavico, ali pa pogledat kak motor Lp, Bg thumper, Bmflar, Thundercat in 1 other 4
Moto65 Objavljeno Januar 23, 2020 Opozori Objavljeno Januar 23, 2020 Na žalost nisem iz tistega konca, sem iz Ljubljane, bi bil pa zelo vesel če bi kdo šel z mano pogledati motor. Plačana kava in kosilo je seveda samoumevno
izibajker Objavljeno Januar 23, 2020 Opozori Objavljeno Januar 23, 2020 (popravljeno) pred 6 urami, Moto65 pravi: ... sem iz Ljubljane, bi bil pa zelo vesel če bi kdo šel z mano pogledati motor. Jaz bi ti svetoval, da se gre za začetek pogledat kakšen zanimiv motor nekam v bližino, npr. do radijusa 30km, od doma. Ko boš v živo videl, se gor usedel, boš že dobil vsaj minimalen občutek o ergonomiji, poziciji telesa.... Pa ti bo pozneje lažje it eventuelno tudi kam dlje kaj pogledat. Če imaš ožji izbor, pa tule napiši imena krajev kjer se prodajajo, in se bo morda kakšen lokalen soforumaš javil... V Lj in okolico grem lahko tudi jaz s tabo, če se ti ne bo kdo drug javil. Kontaktiraj me prek zs. Popravljeno Januar 23, 2020. Popravil izibajker
mladench Objavljeno Januar 23, 2020 Opozori Objavljeno Januar 23, 2020 pred 7 urami, Moto65 pravi: Japonc za en cajt... dog66, DAMI34, RobiRoberto in 2 others 4 1
Endlich Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 Ob 18. 1. 2020 ob 9:52, skalar36 pravi: Tudi ja. Ampak ne pri meni. Če boš kdaj kupoval moj motor, ti bom povedal, kaj je narobe z njim, ne tisto, kar je OK. Tisto vsak sam vidi. Prodal 12 rabljenih motorjev, pa še nihče ni prišel nazaj, da bi bilo kaj narobe. Tudi jaz se pridruzujen temu. Ko sem prodal motor, sem povedal realno stanje. Vec mi pomeni, da gremo posteno skozi life, kot pa da se zasluzi kak evro vec z nategovanjem. Itak, kar dajemo, to dobimo nazaj. Ponavadi le v drugi obliki Shillien, maus, Mtl in 4 others 6 1
madkupe Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 Bom mal odpru staro temo Do koliko kilometrov je še smiselno kupovat motor. Recimo,da je redno servisiran.Ohranjen. Mal me zanima življenska doba.
smasher Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 Večina motorjev komot zdrži 100000km, ob skrbnem lastniku, če seveda gledamo ta bolj znane proizvajalce in "normalne motorje" Tu pa tam je kak model da mu odtrga kakšn ventil... sicer sem to samo slišal da neki oranžni jodlarji "trgajo gate" ma da imajo radi serviserje ? Pri nekaterij je treba po 50000km kaj več poštimat in dela dalje. (rad vozim krš motorje in so "service manual" fajn vikend čtivo ?)
DAMI34 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 pred 40 minutami, madkupe pravi: Bom mal odpru staro temo Do koliko kilometrov je še smiselno kupovat motor. Recimo,da je redno servisiran.Ohranjen. Mal me zanima življenska doba. odvisno od motorja/ agregata. Motorji z veliko prostornino, motorji, ki so opravili veliko potovanj, motorji, ki majo velik olja in niso naviti, znajo zdržat ohohohoho kmjev 200,000, tut jodlarji od 1000+ ccm sploh ne kažejo obrabe na 100jurjev, preverjeno
Kmet2 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 pred 8 minutami, smasher pravi: Večina motorjev komot zdrži 100000km, ob skrbnem lastniku, če seveda gledamo ta bolj znane proizvajalce in "normalne motorje" Tu pa tam je kak model da mu odtrga kakšn ventil... sicer sem to samo slišal da neki oranžni jodlarji "trgajo gate" ma da imajo radi serviserje ? Pri nekaterij je treba po 50000km kaj več poštimat in dela dalje. (rad vozim krš motorje in so "service manual" fajn vikend čtivo ?) Mah to je nehvaležno pisat koliko kdo. Vse je odvisno od voznika in terena kje vozi. Na KTM 1190 ADV sem moral zamenjat pol motorja, ko sem se vrnil prvič iz Kazahstana, drugo polovico po ko sem se lani vrnil iz Uzbekistana in Kirgizije. Teren in časovna omejitev, ki me je gnala na polno so pustili letos posledic za 3000€ od ležajev v križu, zadnjega platišča, uničenega zadnjega amortizerja itd ....vse je šlo v qrac Če bi imel časa na pretek bi se domov virnil in imel stroška samo s potrošnim materijalom. Zato vedno ko vidim promocijske video o motorjih, ki skačejo čez kamenje in punim čez teren se samo še smejim, ker to je za ovce, ki si kupijo takšen motor in ga potem gonijo po asvaltu Da ti ne govorim o LT 1200 . Za njim je 150.000km od tega sem jih jaz naredil 70.000 pa nisem zamenjal samo pol motorja...celega sem in spet smo kje sem se vozil. Z njim sem prevozil vse razfukane makedama v Maroku (Atlasi ) in celo poizkusil vozit po sipinah, no tam sem v trenutku obstal in skoraj fasal pri 45% vročinsko kap..... Od nekoga drugega boš slišal, da so ti motorji top in seveda nekvarljivi in sploh in oh ..... Se dostikrat smejim ko prebiram poste, ko hvalijo svoje motorje, nekatere osebno poznam in vem da pišejo bučke in veeeliko izpustijo, ampak mene to ne moti, samo da uživajo. ZdravkoK in Shillien 1 1
DAMI34 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 @Kmet2 če ti uničiš svoje motorje, še nisi zamenjal agregata. Niti na LTju niti na 1190ki....pravljice. Dokaz koliko naredi RT in podobno so @skalapravain podobni, ki imajo ogromno "normalnih" kmjev. Mislim, da lahko priznaš, da pri tebi motor mora malce več zdržat, kot pa pri običajnem uporabniku. Tudi faking SX (moj prvi) se še čisto normalno vrti brez večjih posegov @mladenchlahko več napiše.
Kmet2 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 (popravljeno) pred 29 minutami, DAMI34 pravi: @Kmet2 če ti uničiš svoje motorje, še nisi zamenjal agregata. Niti na LTju niti na 1190ki....pravljice. Dokaz koliko naredi RT in podobno so @skalapravain podobni, ki imajo ogromno "normalnih" kmjev. Mislim, da lahko priznaš, da pri tebi motor mora malce več zdržat, kot pa pri običajnem uporabniku. Tudi faking SX (moj prvi) se še čisto normalno vrti brez večjih posegov @mladenchlahko več napiše. Ne vem kaj je namen tvojega odgovora. na LT je zamenjano od sklopke do menjalnika, prvih vilic itd Na 1190 pa je počepnilo od elektronike ,do vzmetenja, tako ,da se prosim zadrži podcenjevanja in žaljenja, kot sem ti povedal, boš imel možnost v živo!!!! Pravljičar ima seveda tudi dokazila v obliki računov in specifikacij za dokazilo napram tebi realistu. lp prosim pusti me na mir !!! Prosim !!! Popravljeno April 17, 2020. Popravil Kmet2
DAMI34 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 pred 13 minutami, Kmet2 pravi: Ne vem kaj je namen tvojega odgovora. na LT je zamenjano od sklopke do menjalnika, prvih vilic itd Na 1190 pa je počepnilo od elektronike ,do vzmetenja, tako ,da se prosim zadrži podcenjevanja in žaljenja, kot sem ti povedal, boš imel možnost v živo!!!! Pravljičar ima seveda tudi dokazila v obliki računov in specifikacij za dokazilo napram tebi realistu. lp prosim pusti me na mir !!! Prosim !!! moja informacija ni žaljenje, ampak je izjava, kjer informiram ali debatiram, da ti zahtevaš več od mopeda, kot normalen uporabnik. Zato sem podal tudi dokaze, kjer sem na hitro omenil lastnike, ki imajo krepke kmje na motorju. Smatraš, da spadaš med povprečnega uporabnika? Na miru te pustim, tvojih objav pač ne, več pa ko se vidimo v živo (ne bojim se groženj verjemi), al kako se zapiše? Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 pred 37 minutami, DAMI34 pravi: moja informacija ni žaljenje, ampak je izjava, kjer informiram ali debatiram, da ti zahtevaš več od mopeda, kot normalen uporabnik. Zato sem podal tudi dokaze, kjer sem na hitro omenil lastnike, ki imajo krepke kmje na motorju. Smatraš, da spadaš med povprečnega uporabnika? Na miru te pustim, tvojih objav pač ne, več pa ko se vidimo v živo (ne bojim se groženj verjemi), al kako se zapiše? Jaz nobenemu ne grozim, samo v živo, če se boš spotaknil ob mene, ne boš mogel brisat, blokirat itd .....lp še enkrat te prosim pusti me na miru, tudi v živo !!! Napisal sem osebno mnenje in ko sem ga napisal v neki drugi temi o GS in te omenil v zvezi z temo si mi pripisal hvaljenje itd zato prosim obvozi moje poste, ki te ne omenjajo na nobeden način. Zame ne obstajaš več...zrak si!
madkupe Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 Gledam motorje tdm pa deauville in za ceno ki sem jo pripravljen dat majo od 40 pa do 80 tisoč kilometrov. Zato sprašujem kok nej se ukvarjam s kilometri,al nej raj sam po ostalem sodim motor.
DAMI34 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 pred 10 minutami, madkupe pravi: Gledam motorje tdm pa deauville in za ceno ki sem jo pripravljen dat majo od 40 pa do 80 tisoč kilometrov. Zato sprašujem kok nej se ukvarjam s kilometri,al nej raj sam po ostalem sodim motor. Vsak motor ma neke specifike, tudi vsak model, predlagam kar v dotični temi vprašat lastnike. Honda deauville tema obstaja poišči. Dobro vzdrževan moped ( tipa st adv) ne sme pri teh kmjih imeti problemov. Jaz nimam prvega, ki ima preko 60kkm pa zgleda kot nov. Ni pa konkreten model , kot ga ti iščeš.
DAMI34 Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 pred eno uro, Kmet2 pravi: Zame ne obstajaš več...zrak si! že od poletja lani, vem. ampak isto, isto nazaj...gorski zrak ..
TakeALookAround Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 Za TDM nimas kej dost skrbet, grejo gladko cez 100k, 200k... Jaz sem jo vozil od 27k do 137k, izreden strosek je bil stator pri nekje okol 100k se mi zdi, sem ze mal pozabil....drugace pa redni servisi in to je to. Saj kaj vec pise v temi o TDm drugace....mal prelistaj solato DAMI34 1
Endlich Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 En zanimiv dejavnik se mi zdi tud nasa psiha in tudi to je za upostevat. Ali bos motor zvozil do konca ali ga bos prodal. Ko sem kupoval RT-ja mi je en preprodajalec (sklepam da je imel precej izkusenj) rekel, da ko ima enkrat motor 100k km ga je zelo tezko prodat, pa ceprav bi jih lahko naredil se enkrat toliko. Ko pomislim za nazaj sem tocno to gledal tudi sam. Ce je imel motor 100k km, ga sploh nisem gledal... brez oprijemljivega razloga ampak ta blokada je bila v glavi... Svojega sem kupil pri 58.000 km, sedaj jih ima pa 102.000 km. Hudiča, kaj sem čakal, da ga nisem prodal in sel preko 100.000 km. ? DAMI34, ukica in Mavti 3
TakeALookAround Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 Lahko ga prodas, pac za dost nizjo ceno. Moj je sel recimo na hrvasko, kjer se verjetno vozi z 40k na stevcu. Pa vrjetn je bil kupljen tudi za vec k 2 jurja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se