Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
pred 11 urami, madkupe pravi:

Gledam motorje tdm pa deauville in za ceno ki sem jo pripravljen dat majo od 40 pa do 80 tisoč kilometrov.

Zato sprašujem kok nej se ukvarjam s kilometri,al nej raj sam po ostalem sodim motor.

Ta dva motorja sta povsem različna. En je vsestranska legenda TDM drugi pa je naravnan bolj potovalno in za običajnega uporabnika neuporaben izven asvaltiranih površin.

Če imaš dokazila (uradni servisi) ali pa nekdo, ki ga poznaš in mu zaupaš se ne ukvarjaj z kilometri. Agregat je ob pravilni in smotrni uporabi isto trpežen, kot avtomobilski agregat za katerega pa velja, če jih ima 100.000 je top.

Če ne poznaš motorja, lastnika in ni dokazila oz. ni možno preverit točnost podatkov o motorju takrat bodi pozoren, saj se pri 200.000km začnejo težave kot naprimer...sklopka, zavorni diski,tudi že kakšne obročke na batih je potrebno zamenjat, ležaji itd lahko imaš kar strošek.

Lp

 

Objavljeno

? super,ma res ko poslušam folk kaj je še normalna kilometrina so cifre tko niske,50k je že ulala,motor bom pa zvozu,tko k sem ta svoj moped do zdej.

 

Objavljeno

moja angleška "jajca" imajo toliko km :

20200319_183511.jpg

Objavljeno
pred 1 minuto, thumper pravi:

moja angleška "jajca" imajo toliko km :

20200319_183511.jpg

tebi se pa števec res obrača :)

Objavljeno

Še nekih 5-6 sezon pa ga bom lahko prodajal z dejanskimi 32ooo km na števcu..:naughty:

Objavljeno
pred 27 minutami, thumper pravi:

moja angleška "jajca" imajo toliko km :

20200319_183511.jpg

Prava angleška (čeprav japonska) jajca imajo že toliko (lani - sedaj nekoliko čez)

image.png.d35ac111fdda6c73dea24e2f23d51734.png

Prvega sem kupil za probo (nisem vedel, če mi bo motor sploh všeč) inje bil malce premajhen (EN500) pa sem vseeno prevozil 55.000 v štirih sezonah. Drugi je bil napaka (TDM - ni bil zame), tretjega pa sem kupil za dalj časa in ga imam že deseto leto. Dvakrat sem menjal stator, še vedno prvi jermen, ko ga bom prodajal pa bom spustil ceno, do realne (res pa pri čoperjih motorji ne trpijo).

Objavljeno
pred 6 urami, Matteo pravi:

Pozdravljeni. Pozna kdo zgodovino tega motorja ???

1079274.jpg

images.jpeg

bo kar tule prava tema za iskanje odgovora. Obstaja pa v sklopu Suzuki motociklov, tudi tema o Intruderju. Prav tako obstaja tema:

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

imam namen prvič kupiti nov motor in me zanima kakšna je praksa "handlanja" pri nakupu motorjev pri prodajalcih/avtohišah. Imajo podobno kot pri prodaji avtomobilov kaj prostora za spuščanje cen oz. ponujajo kaj dodatne opreme, usluge ali podobno? Kaj je smiselno pričakovati?

 

Hvala!

Objavljeno

? kupcu v naprej povem, naj ne hodi gledat, če ne misli plačat kolikor piše.

Objavljeno

Za firme sprašuje, ne za privat prodajalce?...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pri motorju več kot 400 € težko, lahko se pa pol za dodatno opremo za motor ali če prodaja opremo za motorista shendla za kakih 15 -20 %

Objavljeno

Ker sem bil že seznanjen o "majhnih maržah" prodajalcev in temu primerni politiki relativno majhnih popustov pri novih motorjih, sem opazil, da se splača povprašat za minuli letnik, ker, vsaj v mojem primeru, dobim enak motor 2019 kot 2020, vključno z barvno kombinacijo in tako "prišparam" cca. 900 ojrov pri cca 14.000 ojrih. Pa če misliš motor imet nekaj let, se cena pri prodaji, zaradi razlike zgolj v letniku izdelave, izgubi.

Objavljeno

Lepo prosim za nasvet. Iščem namreč motor za daljša potovanja s partnerko, kar pomeni udoben sedež zadaj. Motor naj bo lahko vodljiv in ne previsok, sam merim v višino 178cm in nisem ravno sumo borec, predvsem pa udoben za vožnjo.

Hvala vsem in lep pozdrav!

Matej

Objavljeno
pred 8 urami, YmatejY pravi:

Lepo prosim za nasvet. Iščem namreč motor za daljša potovanja s partnerko, kar pomeni udoben sedež zadaj. Motor naj bo lahko vodljiv in ne previsok, sam merim v višino 178cm in nisem ravno sumo borec, predvsem pa udoben za vožnjo.

Hvala vsem in lep pozdrav!

Matej

za približno idejo je tole lep pripomoček .. https://cycle-ergo.com/

Objavljeno
pred 10 urami, YmatejY pravi:

Lepo prosim za nasvet. Iščem namreč motor za daljša potovanja s partnerko, kar pomeni udoben sedež zadaj. Motor naj bo lahko vodljiv in ne previsok, sam merim v višino 178cm in nisem ravno sumo borec, predvsem pa udoben za vožnjo.

Hvala vsem in lep pozdrav!

Matej

Izdatne pri udobju so cestne endure, veliko prostora za noge, relativno udobni sedeži

sprejemljivi so še Sport touring motorji

ter čisto touring,k so že luksuz

Fajn bi bilo kaj več vedeti, kaj ti ustreza, od agregata, do tipa motorja na koncu tudi cene

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore. Uspel sem dobiti ~300e popusta - enak odgovor v več kot eni poslovalnici, plus zastonj vgradnja morebitne dodatne opreme, popusti na le-to. Lanskih modelov ni bilo.

Objavljeno
pred 16 minutami, Sythuus pravi:

Hvala vsem za odgovore. Uspel sem dobiti ~300e popusta - enak odgovor v več kot eni poslovalnici, plus zastonj vgradnja morebitne dodatne opreme, popusti na le-to. Lanskih modelov ni bilo.

hendlanje se je preselilo v tole temo

Objavljeno
pred eno uro, Sythuus pravi:

Hvala vsem za odgovore. Uspel sem dobiti ~300e popusta - enak odgovor v več kot eni poslovalnici, plus zastonj vgradnja morebitne dodatne opreme, popusti na le-to. Lanskih modelov ni bilo.

as ninjo kupu :huh: 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 18. 5. 2020 ob 9:02, DAMI34 pravi:

Izdatne pri udobju so cestne endure, veliko prostora za noge, relativno udobni sedeži

sprejemljivi so še Sport touring motorji

ter čisto touring,k so že luksuz

Fajn bi bilo kaj več vedeti, kaj ti ustreza, od agregata, do tipa motorja na koncu tudi cene

Dami živijo, gledam v tem rangu: VFR800X ABS+TCS Crossrunner, Suzuki V-Strom 1050 XT, Kawasaki Versys 1000, Yamaha Tracer in podobne. In nimam pojma kateri bi bil za naju najbolj udoben, predvsem zanjo, no za oba... Trenutno na CB1000R ne gre čez 150km... bolhica zadaj rata tečna in treplja... ;)

Objavljeno
22 minutes ago, YmatejY said:

Trenutno na CB1000R ne gre čez 150km... bolhica zadaj rata tečna in treplja... ;)

Crossrunnerja z motorjem od CB1000R. :)  Versys 1000 je verjetno najbolj podoben tej kombinaciji. Pri Crossrunnerju sem bil malo razočaran nad vtec-om, ker motor ni tako prožen kot pri CB1000R. Ni kritično, samo precej lažje bi šel iz V4 (vtec) na I4, ne pa obratno. 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 13 urami, YmatejY pravi:

Dami živijo, gledam v tem rangu: VFR800X ABS+TCS Crossrunner, Suzuki V-Strom 1050 XT, Kawasaki Versys 1000, Yamaha Tracer in podobne. In nimam pojma kateri bi bil za naju najbolj udoben, predvsem zanjo, no za oba... Trenutno na CB1000R ne gre čez 150km... bolhica zadaj rata tečna in treplja... ;)

Udobja bo najverjetneje največ na V-Stromu. Konj pa pač malo manj.

Kratek krog po salonih v Ljubljani in bližnji okolici vama bo zanesljivo dal mnogo boljši odgovor, kot vsi znalci tega foruma skupaj...

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če samo primerjava gabarite sedežev, je Versys malo v prednosti pred Tracerjem in Hondo.....osebne izkušnje. Ga pa ne izpostavljam zato, ker sem sam lastnik. Kot je rekel Joker....sprehod po salonih, sedenje obeh na vseh,  servisni interval, odnos prodajalca....in seveda všečnost oblike...te bosta sama usmerila v nakup. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 urami, YmatejY pravi:

Dami živijo, gledam v tem rangu: VFR800X ABS+TCS Crossrunner, Suzuki V-Strom 1050 XT, Kawasaki Versys 1000, Yamaha Tracer in podobne. In nimam pojma kateri bi bil za naju najbolj udoben, predvsem zanjo, no za oba... Trenutno na CB1000R ne gre čez 150km... bolhica zadaj rata tečna in treplja... ;)

udoben Versis1000, Štrom 1050 nato Tracer in VFR

Kako ti pa ustreza agregat? Kakšen, poskočen, kje naj potegne, kak stil vožnje imaš?

ps. jaz čez 130 ne grem na dolgih furah, ker jo moti, pa mene tut začne ščasoma. 130 je pa qul. ajd nek odsek potegnem lah čez 200, da bom pa tako 2 uri vozil..hm, rabiš pravi potovalnik z izdatno vetrno zaščito

pred 45 minutami, Tedybear pravi:

Če samo primerjava gabarite sedežev, je Versys malo v prednosti pred Tracerjem in Hondo.....osebne izkušnje. Ga pa ne izpostavljam zato, ker sem sam lastnik. Kot je rekel Joker....sprehod po salonih, sedenje obeh na vseh,  servisni interval, odnos prodajalca....in seveda všečnost oblike...te bosta sama usmerila v nakup. 

samo kar se mer in udobja tiče je Verso zihr pred Tracerjem, in približno enako kot štrom. Potem pa mora sam pri sebi razčistiti ali mu je všeč polikan 4 valnik ali V2 agregat itd..itd in oprema..bližina servisa. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!