fasttrack Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Počaki eno leto pa boš tisočaka kupoval .) Menjal boš menjal..... :grim Me je strah da bota mela prav hehe Bomo vidl. Kmet2 1
Miliy Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Jaz sem rabu dve sezone, da sem se prvič nauču kokr tolk vozt, sprobu vse od piste do dolomitov , vidu kaj mi najbol dogaja in seveda zdej kupu temu ustrezen motor. Zdej pa ne planiram več menjat.... Jaz sem sam lani dvakrat menjal, pa nisem tolk frišn, da ne bi vedu kaj rabim... :grim ...aja pa denarja tut nimam tolk viška, ampak pač pride prilika za nekaj boljšega in se odločiš.
Matjaz29 Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Lep pozdrav: Zanima me če mogoče kdo ve kje se nahaja škatla z varovalkami na motorju Honda Cbr 1000 rr Fireblade letnik 2007 ?
VaSyCa Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Najprej en lep pozdrav! Sem nov na forumu, preblral veliko napisaniga itd., pa vseeno imam nekaj vprašanj. Ker se je sezona začela odpirat, bo treba nekaj nabavit. Nagibam se najbolj k HONDI CBF 600, v poštev bi prišel tudi v-strom. Kot vidim so cene tam nekje(kupujem recimo do 3500 eur), me pa zanima če se splača uvozit motor iz it., saj so tam dosti nižje cene kot pri nas, al se naj obrnem na naš trg. Kaj naj pazim pri omenjenih motorjih? Morda pozna kdo koga ki uvaža motorje iz it., ni pomembno da je trgovec. Če ve kdo za kak dober omenjen motor me lahko kontaktira na ZS oz.PM. Hvala za nasvete!
XTR Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Pozdravljen! Kontaktiraj uporabnika @Mattithyahu, če ima še naprodaj svojega. Več najdeš v tej temi http://www.motosvet....115-denarja-ni/
ludiluka Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Najprej en lep pozdrav! Sem nov na forumu, preblral veliko napisaniga itd., pa vseeno imam nekaj vprašanj. Ker se je sezona začela odpirat, bo treba nekaj nabavit. Nagibam se najbolj k HONDI CBF 600, v poštev bi prišel tudi v-strom. Kot vidim so cene tam nekje(kupujem recimo do 3500 eur), me pa zanima če se splača uvozit motor iz it., saj so tam dosti nižje cene kot pri nas, al se naj obrnem na naš trg. Kaj naj pazim pri omenjenih motorjih? Morda pozna kdo koga ki uvaža motorje iz it., ni pomembno da je trgovec. Če ve kdo za kak dober omenjen motor me lahko kontaktira na ZS oz.PM. Hvala za nasvete! Če so v italiji nižje ene se ti ga splača kupit v italiji vsaj jaz bi tako naredil moreš pa ceni v italiji prištet 3% davka plus 100€ homologacije
VaSyCa Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 jah, problem je tudi ker ne vem italijansko govort...
Kmet2 Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 jah, problem je tudi ker ne vem italijansko govort... Ja pol maš pa problem,ker italijani govorijo samo italijansko pa še to ne vsi dobro...... :grim
Arriba Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 Ja pol maš pa problem,ker italijani govorijo samo italijansko pa še to ne vsi dobro...... :grim pol sem pa zgleda js imel srečo ko sem si prpelo iz Italije mojo bol d'orko. Je Luigi govoril angleško pa sva se lahko zmenla brez problema. Tak da potelefoniraš, pa vprašaš če govorijo mogoče angleško ali nemško, saj več kot ne ti ne morejo reč, strošek pa tud ni omembe vreden... Kmet2 1
3xATA Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 al pa če koga ki je kle gor pa da je iz primorskega konca prosiš pa se zmenita pa on pokliče!!
Vucko Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 a pozna mogoce kdo ta motor oz. lastnika .... me malo zanima, ker ga verjetno grem jutri gledat. http://www.avto;net/_MOTO/ad.asp?ID=5631667 hvala in lp
znj Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Torej odločil sem se, da naredim izpit A2, ker je pač moja 125ica postala malo premajhna. Sedaj me pa zanima...kaj lahko kupim. Sam bi najraje kupil ER5, ker je res hvaležen motor za začetnika. Sedaj pa je tukaj problem...motor presega 35 kw. Sedaj me zanima oz. kaj mi priporočate za prvi "resni" motor. Pripravljen sem dati maksimalno 3.000€. Torej kaj dobim za ta denar. Že vnaprej hvala za odgovore
delbrz Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Torej odločil sem se, da naredim izpit A2, ker je pač moja 125ica postala malo premajhna. Sedaj me pa zanima...kaj lahko kupim. Sam bi najraje kupil ER5, ker je res hvaležen motor za začetnika. Sedaj pa je tukaj problem...motor presega 35 kw. Sedaj me zanima oz. kaj mi priporočate za prvi "resni" motor. Pripravljen sem dati maksimalno 3.000€. Torej kaj dobim za ta denar. Že vnaprej hvala za odgovore nekdo iz foruma je bil tako prijazen in je za tiste, ki ne najdejo oz. ne znajo uporabljati iskalnik napisau spisek motorjev, ki se lahko vozijo z 35kw... Uporabi iskalnik in najdi, sam se žal ne spomnem več v kateri temi je...najbrž pa v blokada na 25kw ali kaj podobnega...ker o tem je bilo že ogromno predebatiranega... mogoče tema kateri motor z izpitom a2.. LP
Bremzer Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Torej odločil sem se, da naredim izpit A2, ker je pač moja 125ica postala malo premajhna. Sedaj me pa zanima...kaj lahko kupim. Sam bi najraje kupil ER5, ker je res hvaležen motor za začetnika. Sedaj pa je tukaj problem...motor presega 35 kw. Sedaj me zanima oz. kaj mi priporočate za prvi "resni" motor. Pripravljen sem dati maksimalno 3.000€. Torej kaj dobim za ta denar. Že vnaprej hvala za odgovore Kupi ER-6-N ali F po možnosti z ABS-om zelo hvaležem motorček za začetnika v primerjavi z ER-5 je že z elektronskim vbrizgom (brez vergazerja-čoka),manjša poraba goriva,ojačana zadnja vilica, veliko boljše zavore, lepši dizajn od R-5 itd. LooLekSLO in svobodnaptica01 2
nsignific Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Js počas razmišljam, da bi sprobal kakšen SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit IN vzdrževat (v primeru da mi ne bo vsec, da ne bodo izgube prevelike). Najraje bi Yamaho, pa nevem kako daleč nazaj (po letnicah) naj grem, da se ne "zajebem" preveč?
Kmet2 Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Js počas razmišljam, da bi sprobal kakšen SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit IN vzdrževat (v primeru da mi ne bo vsec, da ne bodo izgube prevelike). Najraje bi Yamaho, pa nevem kako daleč nazaj (po letnicah) naj grem, da se ne "zajebem" preveč? Nikar SS....
nsignific Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Ja, saj vem. Ampak iz izkušenj vem, da če nekaj sanjaš, ne bo šlo stran dokler ne sprobaš. Sicer pa, če si opazil moje pizdenje čez SS divjanje v katerih od posvečenih tem... Gre se mi predvsem za boljšo izkušnjo v ovinkih. Lahko je tudi kakšen naked, ni treba da je SS. Moj TDM 900 sumim da ne nudi najboljše v tem pogledu.
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Js počas razmišljam, da bi sprobal kakšen SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit IN vzdrževat (v primeru da mi ne bo vsec, da ne bodo izgube prevelike). Najraje bi Yamaho, pa nevem kako daleč nazaj (po letnicah) naj grem, da se ne "zajebem" preveč? Če gledaš 600 kubičnih, ti predlagam vsaj modelno leto 2003, oz starejše le v primeru, da imajo že menjan agregat (pokanje nikasil oblog na cilindrih), Suzukija pa obvezno od K1 dalje, je veliko bolj vozen kot prejšnji SRAD.
Zivnorc Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Ja, saj vem. Ampak iz izkušenj vem, da če nekaj sanjaš, ne bo šlo stran dokler ne sprobaš. Sicer pa, če si opazil moje pizdenje čez SS divjanje v katerih od posvečenih tem... Gre se mi predvsem za boljšo izkušnjo v ovinkih. Lahko je tudi kakšen naked, ni treba da je SS. Moj TDM 900 sumim da ne nudi najboljše v tem pogledu. ... poglej kaj piše z modro v mojem podpisu spodaj. Ni SS, je pa precej športno naravnan, mašina dvovaljnik, kot si navajen do sedaj....
marko55 Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Ja, saj vem. Ampak iz izkušenj vem, da če nekaj sanjaš, ne bo šlo stran dokler ne sprobaš. Sicer pa, če si opazil moje pizdenje čez SS divjanje v katerih od posvečenih tem... Gre se mi predvsem za boljšo izkušnjo v ovinkih. Lahko je tudi kakšen naked, ni treba da je SS. Moj TDM 900 sumim da ne nudi najboljše v tem pogledu. Kako naj bi se po tvojem mišljenju "bojša izkušnja v ovinkih" odrazila na cesti v prid SS motorju proti TDM 900? Po mojih izkušnjah gre TDM čisto lepo po ovinkih v normalnih razmerah, na prometni cesti. Če te mika pa dirkališče, potem že... Raje povej, da si se naveličal TDM in bi imel cestaka. Potem kupi SS, drugače jo to stran metanje denarja. Sem imel TDM 850 za po cesti in CBR 600 RR za na pisto. Ko sem kupil TDM sem jo tudi nekaj krogov preganjal po Marofu in je šla čisto spodobno. Seveda pa TDM ni namenjena za "žganje" po pistah (razen kakšna "malce" predelana od Primca ki s primernimi gumami leti ko sneta skira tudi po Grobniku). Edina svar ki sem jo pogrešal na TDM 850 so bolj učinkovite zavore, ne vem pa kako na 900 grizejo. Zivnorc 1
KeC Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Nikar SS.... A dej ga no srat, in zakaj ne? Če si ga želi naj ga kupi. Je čisto drugačen občutek odpeljati dober ovinek s sportakom kot pa z eno kravico in če ga mika zakaj ne bi preizkusil. In pa gsxr je prav super potovalnik.
Kmet2 Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 A dej ga no srat, in zakaj ne? Če si ga želi naj ga kupi. Je čisto drugačen občutek odpeljati dober ovinek s sportakom kot pa z eno kravico in če ga mika zakaj ne bi preizkusil. In pa gsxr je prav super potovalnik. Pa ravno zaradi sranja.......
nsignific Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 (popravljeno) Kako naj bi se po tvojem mišljenju "bojša izkušnja v ovinkih" odrazila na cesti v prid SS motorju proti TDM 900? Po mojih izkušnjah gre TDM čisto lepo po ovinkih v normalnih razmerah, na prometni cesti. Če te mika pa dirkališče, potem že... Raje povej, da si se naveličal TDM in bi imel cestaka. Potem kupi SS, drugače jo to stran metanje denarja. Hm, vem ker sem probal. Pač popolnoma druga izkušnja je v DOLOČENIH ovinkih. In jaz motorja ne vozim samo v "normalnih razmerah, na prometni cesti", ampak ko grem namensko se vozit; po NEprometnih cestah. Kar ne pomeni da divjam, ampak iščem mirne, prazne odseke. Običajno ozke in počasne, ker mi to najbolj sede. In ko se vozim vem, da se da bolje oz. z boljšim občutkom. TDM ne bom prodal, ker je zame popoln motor. Uporabljam ga kot delovno kljuse (commutanje po LJ in okolici) in za občasne izletke. Vseeno pa vem, da ne zmore vsega - pa tu mislim VSE PREJ kot hitrost. še moj skuter pogrešam, ker je ravno zadosti drugačen, da nudi popolnoma druge, SUPERIORNE uzitke od TDM. Upam, da razumete kaj mislim. Glede zavor pa nevem, obe naj bi imele od R1, in naj bi ravno zavore bile ene od svetlih točk TDM (po raznoraznih opisih sodeč). Jaz jim nič ne zamerim, jih pa tudi ne obremenjujem preveč (vozim zmerno). Popravljeno Marec 16, 2012. Popravil nsignific
lasagna Objavljeno Marec 16, 2012 Opozori Objavljeno Marec 16, 2012 .....SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit ..... Sicer nimam prave podlage za ta komentar, vendar : bistvo SS motorja je vrhunska tehnična popolnost ciklistike in vseh drobnih a za ostro vožnjo kritičnih delov ter dobra nastavitev in kondicija vzmetenja, agregata pa tako naprej. Torej ne vidim smisla v nabavi starih pokrivljenih zgonjenih jajc za nizko ceno...... T 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se