Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Počaki eno leto pa boš tisočaka kupoval .)

Menjal boš menjal..... :grim

Me je strah da bota mela prav hehe :) Bomo vidl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem rabu dve sezone, da sem se prvič nauču kokr tolk vozt, sprobu vse od piste do dolomitov , vidu kaj mi najbol dogaja in seveda zdej kupu temu ustrezen motor. Zdej pa ne planiram več menjat....

Jaz sem sam lani dvakrat menjal, pa nisem tolk frišn, da ne bi vedu kaj rabim... :grim ...aja pa denarja tut nimam tolk viška, ampak pač pride prilika za nekaj boljšega in se odločiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav:

Zanima me če mogoče kdo ve kje se nahaja škatla z varovalkami na motorju Honda Cbr 1000 rr Fireblade letnik 2007 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en lep pozdrav!

Sem nov na forumu, preblral veliko napisaniga itd., pa vseeno imam nekaj vprašanj. Ker se je sezona začela odpirat, bo treba nekaj nabavit. Nagibam se najbolj k HONDI CBF 600, v poštev bi prišel tudi v-strom. Kot vidim so cene tam nekje(kupujem recimo do 3500 eur), me pa zanima če se splača uvozit motor iz it., saj so tam dosti nižje cene kot pri nas, al se naj obrnem na naš trg. Kaj naj pazim pri omenjenih motorjih? Morda pozna kdo koga ki uvaža motorje iz it., ni pomembno da je trgovec. Če ve kdo za kak dober omenjen motor me lahko kontaktira na ZS oz.PM.

Hvala za nasvete!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en lep pozdrav!

Sem nov na forumu, preblral veliko napisaniga itd., pa vseeno imam nekaj vprašanj. Ker se je sezona začela odpirat, bo treba nekaj nabavit. Nagibam se najbolj k HONDI CBF 600, v poštev bi prišel tudi v-strom. Kot vidim so cene tam nekje(kupujem recimo do 3500 eur), me pa zanima če se splača uvozit motor iz it., saj so tam dosti nižje cene kot pri nas, al se naj obrnem na naš trg. Kaj naj pazim pri omenjenih motorjih? Morda pozna kdo koga ki uvaža motorje iz it., ni pomembno da je trgovec. Če ve kdo za kak dober omenjen motor me lahko kontaktira na ZS oz.PM.

Hvala za nasvete!

Če so v italiji nižje ene se ti ga splača kupit v italiji vsaj jaz bi tako naredil moreš pa ceni v italiji prištet 3% davka plus 100€ homologacije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, problem je tudi ker ne vem italijansko govort...

Ja pol maš pa problem,ker italijani govorijo samo italijansko pa še to ne vsi dobro...... :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pol maš pa problem,ker italijani govorijo samo italijansko pa še to ne vsi dobro...... :grim

pol sem pa zgleda js imel srečo ko sem si prpelo iz Italije mojo bol d'orko. Je Luigi govoril angleško pa sva se lahko zmenla brez problema. Tak da potelefoniraš, pa vprašaš če govorijo mogoče angleško ali nemško, saj več kot ne ti ne morejo reč, strošek pa tud ni omembe vreden...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej odločil sem se, da naredim izpit A2, ker je pač moja 125ica postala malo premajhna. Sedaj me pa zanima...kaj lahko kupim. Sam bi najraje kupil ER5, ker je res hvaležen motor za začetnika. Sedaj pa je tukaj problem...motor presega 35 kw. Sedaj me zanima oz. kaj mi priporočate za prvi "resni" motor. Pripravljen sem dati maksimalno 3.000€. Torej kaj dobim za ta denar. Že vnaprej hvala za odgovore :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej odločil sem se, da naredim izpit A2, ker je pač moja 125ica postala malo premajhna. Sedaj me pa zanima...kaj lahko kupim. Sam bi najraje kupil ER5, ker je res hvaležen motor za začetnika. Sedaj pa je tukaj problem...motor presega 35 kw. Sedaj me zanima oz. kaj mi priporočate za prvi "resni" motor. Pripravljen sem dati maksimalno 3.000€. Torej kaj dobim za ta denar. Že vnaprej hvala za odgovore :)

nekdo iz foruma je bil tako prijazen in je za tiste, ki ne najdejo oz. ne znajo uporabljati iskalnik napisau spisek motorjev, ki se lahko vozijo z 35kw... Uporabi iskalnik in najdi, sam se žal ne spomnem več v kateri temi je...najbrž pa v blokada na 25kw ali kaj podobnega...ker o tem je bilo že ogromno predebatiranega... mogoče tema kateri motor z izpitom a2..

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej odločil sem se, da naredim izpit A2, ker je pač moja 125ica postala malo premajhna. Sedaj me pa zanima...kaj lahko kupim. Sam bi najraje kupil ER5, ker je res hvaležen motor za začetnika. Sedaj pa je tukaj problem...motor presega 35 kw. Sedaj me zanima oz. kaj mi priporočate za prvi "resni" motor. Pripravljen sem dati maksimalno 3.000€. Torej kaj dobim za ta denar. Že vnaprej hvala za odgovore :)

Kupi ER-6-N ali F po možnosti z ABS-om zelo hvaležem motorček za začetnika v primerjavi z ER-5 je že z elektronskim vbrizgom (brez vergazerja-čoka),manjša poraba goriva,ojačana zadnja vilica, veliko boljše zavore, lepši dizajn od R-5 itd.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js počas razmišljam, da bi sprobal kakšen SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit IN vzdrževat (v primeru da mi ne bo vsec, da ne bodo izgube prevelike).

Najraje bi Yamaho, pa nevem kako daleč nazaj (po letnicah) naj grem, da se ne "zajebem" preveč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js počas razmišljam, da bi sprobal kakšen SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit IN vzdrževat (v primeru da mi ne bo vsec, da ne bodo izgube prevelike).

Najraje bi Yamaho, pa nevem kako daleč nazaj (po letnicah) naj grem, da se ne "zajebem" preveč?

Nikar SS....
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj vem. Ampak iz izkušenj vem, da če nekaj sanjaš, ne bo šlo stran dokler ne sprobaš.

Sicer pa, če si opazil moje pizdenje čez SS divjanje v katerih od posvečenih tem... Gre se mi predvsem za boljšo izkušnjo v ovinkih. Lahko je tudi kakšen naked, ni treba da je SS. Moj TDM 900 sumim da ne nudi najboljše v tem pogledu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js počas razmišljam, da bi sprobal kakšen SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit IN vzdrževat (v primeru da mi ne bo vsec, da ne bodo izgube prevelike).

Najraje bi Yamaho, pa nevem kako daleč nazaj (po letnicah) naj grem, da se ne "zajebem" preveč?

Če gledaš 600 kubičnih, ti predlagam vsaj modelno leto 2003, oz starejše le v primeru, da imajo že menjan agregat (pokanje nikasil oblog na cilindrih), Suzukija pa obvezno od K1 dalje, je veliko bolj vozen kot prejšnji SRAD.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj vem. Ampak iz izkušenj vem, da če nekaj sanjaš, ne bo šlo stran dokler ne sprobaš.

Sicer pa, če si opazil moje pizdenje čez SS divjanje v katerih od posvečenih tem... Gre se mi predvsem za boljšo izkušnjo v ovinkih. Lahko je tudi kakšen naked, ni treba da je SS. Moj TDM 900 sumim da ne nudi najboljše v tem pogledu.

... poglej kaj piše z modro v mojem podpisu spodaj.

Ni SS, je pa precej športno naravnan, mašina dvovaljnik, kot si navajen do sedaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj vem. Ampak iz izkušenj vem, da če nekaj sanjaš, ne bo šlo stran dokler ne sprobaš.

Sicer pa, če si opazil moje pizdenje čez SS divjanje v katerih od posvečenih tem... Gre se mi predvsem za boljšo izkušnjo v ovinkih. Lahko je tudi kakšen naked, ni treba da je SS. Moj TDM 900 sumim da ne nudi najboljše v tem pogledu.

Kako naj bi se po tvojem mišljenju "bojša izkušnja v ovinkih" odrazila na cesti v prid SS motorju proti TDM 900? Po mojih izkušnjah gre TDM čisto lepo po ovinkih v normalnih razmerah, na prometni cesti. Če te mika pa dirkališče, potem že...

Raje povej, da si se naveličal TDM in bi imel cestaka. Potem kupi SS, drugače jo to stran metanje denarja.

Sem imel TDM 850 za po cesti in CBR 600 RR za na pisto. Ko sem kupil TDM sem jo tudi nekaj krogov preganjal po Marofu in je šla čisto spodobno. Seveda pa TDM ni namenjena za "žganje" po pistah (razen kakšna "malce" predelana od Primca ki s primernimi gumami leti ko sneta skira tudi po Grobniku).

Edina svar ki sem jo pogrešal na TDM 850 so bolj učinkovite zavore, ne vem pa kako na 900 grizejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikar SS....

A dej ga no srat, in zakaj ne?

Če si ga želi naj ga kupi. Je čisto drugačen občutek odpeljati dober ovinek s sportakom kot pa z eno kravico in če ga mika zakaj ne bi preizkusil.

In pa gsxr je prav super potovalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dej ga no srat, in zakaj ne?

Če si ga želi naj ga kupi. Je čisto drugačen občutek odpeljati dober ovinek s sportakom kot pa z eno kravico in če ga mika zakaj ne bi preizkusil.

In pa gsxr je prav super potovalnik.

Pa ravno zaradi sranja....... :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako naj bi se po tvojem mišljenju "bojša izkušnja v ovinkih" odrazila na cesti v prid SS motorju proti TDM 900? Po mojih izkušnjah gre TDM čisto lepo po ovinkih v normalnih razmerah, na prometni cesti. Če te mika pa dirkališče, potem že...

Raje povej, da si se naveličal TDM in bi imel cestaka. Potem kupi SS, drugače jo to stran metanje denarja.

Hm, vem ker sem probal. Pač popolnoma druga izkušnja je v DOLOČENIH ovinkih. In jaz motorja ne vozim samo v "normalnih razmerah, na prometni cesti", ampak ko grem namensko se vozit; po NEprometnih cestah. Kar ne pomeni da divjam, ampak iščem mirne, prazne odseke. Običajno ozke in počasne, ker mi to najbolj sede. In ko se vozim vem, da se da bolje oz. z boljšim občutkom.

TDM ne bom prodal, ker je zame popoln motor. Uporabljam ga kot delovno kljuse (commutanje po LJ in okolici) in za občasne izletke. Vseeno pa vem, da ne zmore vsega - pa tu mislim VSE PREJ kot hitrost.

še moj skuter pogrešam, ker je ravno zadosti drugačen, da nudi popolnoma druge, SUPERIORNE uzitke od TDM. Upam, da razumete kaj mislim.

Glede zavor pa nevem, obe naj bi imele od R1, in naj bi ravno zavore bile ene od svetlih točk TDM (po raznoraznih opisih sodeč). Jaz jim nič ne zamerim, jih pa tudi ne obremenjujem preveč (vozim zmerno).

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....SS motor. Potrebujem pa nasvet: rabim nekaj starejšega, poceni za kupit .....

Sicer nimam prave podlage za ta komentar, vendar : bistvo SS motorja je vrhunska tehnična popolnost ciklistike in vseh drobnih a za ostro vožnjo kritičnih delov ter dobra nastavitev in kondicija vzmetenja, agregata pa tako naprej.

Torej ne vidim smisla v nabavi starih pokrivljenih zgonjenih jajc za nizko ceno......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!