Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Hm, vem ker sem probal. Pač popolnoma druga izkušnja je v DOLOČENIH ovinkih. In jaz motorja ne vozim samo v "normalnih razmerah, na prometni cesti", ampak ko grem namensko se vozit; po NEprometnih cestah. Kar ne pomeni da divjam, ampak iščem mirne, prazne odseke. Običajno ozke in počasne, ker mi to najbolj sede. In ko se vozim vem, da se da bolje oz. z boljšim občutkom.

TDM ne bom prodal, ker je zame popoln motor. Uporabljam ga kot delovno kljuse (commutanje po LJ in okolici) in za občasne izletke. Vseeno pa vem, da ne zmore vsega - pa tu mislim VSE PREJ kot hitrost.

še moj skuter pogrešam, ker je ravno zadosti drugačen, da nudi popolnoma druge, SUPERIORNE uzitke od TDM. Upam, da razumete kaj mislim.

Glede zavor pa nevem, obe naj bi imele od R1, in naj bi ravno zavore bile ene od svetlih točk TDM (po raznoraznih opisih sodeč). Jaz jim nič ne zamerim, jih pa tudi ne obremenjujem preveč (vozim zmerno).

Zavore so pač neprimerljive na TDM letnika 98 in CBR 600 RR letnika 08. Lahko v reklamnem letaku napišejo karkoli hočejo. Zagotovo pa se pozna tudi 10 let mlajši motor.

Meni je bila TDM za vožnjo po cesti več kot dovolj. Ko sem pa hotel polagat ovinke pa sem se odpravil na Marof s CBR-ko. Grobnik in Panonija pa sta itak liga zase. Če želiš imeti SS motor, pa magari za divjat po cesti, si ga kupi. Ampak pravi užitek je šele na Marofu; na cesti je lahko še tako lep pregleden ovinek brez prometa pa ni isto kot ko ga žgeš na primerni površini za to. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoče pozna kdo ?

Na avtonetu sem gledal yamaha xt660x l. 2006 za 3700€

Popravljeno . Popravil Vucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj sem vozil XT660R, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Žal pa jo malo duši za vožnjo v dvoje, tako da bi presedlal na kakšno močnejšo enduro. V oči mi je padel KTM 990 Adventure R. Pa me sedaj zanimajo izkušnje. Sam iščem zlasti motor, ki bo vzdržljiv kot XT-jka, vendar da bo zmogla vožnjo v dvoje in da bo za potovanja. BMW motorji v tem segmentu me ne prepričajo, ker imam rad kaj bolj nemirnega. Je ša kaj podobnega vredno ogleda, ali pa bi bilo to kar sem začel gledat pravo? Iščem torej za potovanja, da je za v dvoje, in da je enduro segment. Kako pa je z vzdrževanjem tega motorja, koliko pridejo servisi in vzdrževanje, je to velik strošek? Z XT-jko so to minimalni namreč ..

So kakšne posebnosti, ki jih je treba vedet ipd?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene se neki zanima .... a folk pri motorjih pogosto vrti kilometre nazaj ... ker tist oranzen na avtonetu ima slabih 10k kilometrov za sabo ... in mi je malo cudno da ima tako malo kilometrov za svoja leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno na kaj boš naletel...drugače pa ja, vrtijo kilometre. Najbolje je, da ko greš gledat motor, vzameš enega mehanika oz. nekoga ki se spozna na motorje in ti bo on takoj povedal ali so bili kilometri prevrtani nazaj ali ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a folk pri motorjih pogosto vrti kilometre nazaj? Kako nej vem da ima tolk kilometrov ce je recimo letnik 2006 in ima slabih 10k km za sabo... se mi nekak malo zdi za ta letnik. Govorim pa o tistem oranznem xtx na avtonetu.

kako si lahko pomagam... da ne bom po domače rečeno nategjen?

glede zategnjenosti moraš baje probat pejlat in spustit belanco ,da vidiš če motor vleče v katero stran ... a se da še kaj in kje pogledat?

pa kako nej vem a ma motor res tolk kilometrov, v primeru, da bi kupil enega z manj kilometri.

Sej vem kaj boste rekli, da nej ne gledam tolk kilometre in nej gledam na to ali je bil motor dobro vzdrzevan... ampak kako nej to vem, če je bil dobro vzdrževan :)

se opravicujem za double post ... neki ja prej nagajalo in nisem mogel uredit prejšnjega posta

Popravljeno . Popravil Vucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a folk pri motorjih pogosto vrti kilometre nazaj? Kako nej vem da ima tolk kilometrov ce je recimo letnik 2006 in ima slabih 10k km za sabo... se mi nekak malo zdi za ta letnik. Govorim pa o tistem oranznem xtx na avtonetu.

kako si lahko pomagam... da ne bom po domače rečeno nategjen?

glede zategnjenosti moraš baje probat pejlat in spustit belanco ,da vidiš če motor vleče v katero stran ... a se da še kaj in kje pogledat?

pa kako nej vem a ma motor res tolk kilometrov, v primeru, da bi kupil enega z manj kilometri.

Sej vem kaj boste rekli, da nej ne gledam tolk kilometre in nej gledam na to ali je bil motor dobro vzdrzevan... ampak kako nej to vem, če je bil dobro vzdrževan :)

se opravicujem za double post ... neki ja prej nagajalo in nisem mogel uredit prejšnjega posta

Glede tega ti lohk povem da je men motor vleklo na eno stran,pa ne zaradi poškodbe,ampak ker so ble gume že mal slabe. Zdaj ko mam nove gre čist lepo naravnost ko spustim balanco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Vučko

Če nisi mehanik in ne poznaš nikogar si poglej v živo čim več enakih motorjev (yamahe xt660x), pa boš dobil občutek kater je ohranjen kater pa ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam prave podlage za ta komentar, vendar : bistvo SS motorja je vrhunska tehnična popolnost ciklistike in vseh drobnih a za ostro vožnjo kritičnih delov ter dobra nastavitev in kondicija vzmetenja, agregata pa tako naprej.

Torej ne vidim smisla v nabavi starih pokrivljenih zgonjenih jajc za nizko ceno......

Sorry ampak to velja za čisto vsak motor, ne samo SS. In v okviru tega so še vedno eni cenejši, eni pa dražji.

Iščem pa boljšo izkušnjo v okviru omejitev, ne za neko "ostro vožnjo" kot jo nekateri kaskaderji tu izvajate :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a folk pri motorjih pogosto vrti kilometre nazaj?

se mi zdi, da je to v sloveniji nacionalni šport, in bi odgovoril z DA

po drugi strani imam v garaži bmw letnik 2005 z 16000 km. v sosedovi je Hornet 2002 z 30 000

ampak kako nej to vem, če je bil dobro vzdrževan :)

motor z 10 000Km mora bit KOT NOV. V originalnem stanju, z originalno in popolnoma odlično verigo, originalnimi bremz ploščicami. ..

Sej ne kupujem pogosto, ampak vedno ocenjujem prodajalca. Če je normalen človek in ne živi v hiši brez fasade, je najbrž dobro skrbel tudi za motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

ker sem nov na portalu upam, da sem temo odprl v pravi kategoriji.

In sicer.. odločam se za nakup motocikla. Ker sem načelo pristaš cestnih motociklov bi rad kupil neko vmesno varianto med športnim in pa enduro ... se pravi sm se nekako distanciral na naked bike, ki so mi za povrhu še všeč.

Zanima me kaj bi mi priporočali? Iščem tam do max 3500 € in ker nebi rad da bi se tepel potem po glavi želim mal izvedeti kaj največ dobim za tak denar.

Naj povem še da sem že sedel na Hondi Hornet, ki se mi je kr dopala, vendar mi je nakako najbolj padel v oči Kawasaki z 750 (l. 2003,04) in pa Yamaha FZ6 (2004-2009). Zanima me kakšni so kaj stroški servisov, ali so vzdržljive mašine, ..., kako je z vožnjo ? Zanima me tut ali se da s takimi motorji lepo pelat dalše ture, recimo da se odločiš it na morje z njim itd...

Vsi nasveti, komentarji, graje, pohvale dobrodošle.

Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Tomaž.

Za tak denar lahko dobiš zelo dobro ali zelo slabo ohranjen motor. Poglej si nekaj motorjev na avtonetu in tisti, ki ti bodo všeč pokliči in s seboj (če imaš) pripelji kakšnega kolega, ki se malo bolj spozna na motorje.

Odločiti se moraš sam...sedi na vsakega posebi in boš videl kateri ti najbolje ugaja.

Pri nakedih moraš vedeti, da je veter zelo utrujajoč pri večji hitrosti (glava in trup). Se navadiš s časom, ki ga preživiš na motorju.

Se pa komot zapelješ na kakšno daljšo turo z nakedom ;)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matjaž

Kupi tisti motor ki ti je najbolj všeč. Obvezno naredi testno vožnjo. Če je vožnja sanjska in je motor brezhiben je že na pol poti do tvojega doma. Dobro ga bi bilo zapeljati do servisa, da ga malo pogledajo če ni kaj zvito in pokvarjeno. Kupi si sanjski motor!

PS

Stroški so pri vseh motorih (gume, servisi, olje)

Načeloma so stroški maljce nižji z japonskimi motorji (ko se kaj velikega pokvari pa dražji).

Nekatere znamke se tržijo kot nepokvarljive in oh in sploh najboljše- ne verjemi (so pa dobri prodajalci).

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... padel v oči Kawasaki z 750 (l. 2003,04) in pa Yamaha FZ6 (2004-2009).

.... stroški servisov, ali so vzdržljive mašine, ...

.... Zanima me tut ali se da s takimi motorji lepo pelat dalše ture, recimo da se odločiš it na morje z njim itd...

... Oba sta OK (seveda pod pogojem, da sta lepo ohranjena - jaz bi iskal od 1. lastnika)

... Stroški servisov: 1 x na leto (8-10000 km) cca 80-100€ ; gume: komplet cca 200-250€ .... - agregati ob vzdrževanju neproblematični

... Do morja? Našega? Brez problema. Ko se enkrat navadiš, tudi 300 - 400 km v enem dnevu ni težava.

Praviš da si čisto "frišn" : na oglede vzemi s seboj znanca ali sošolca ali prijatelja ali od prijatelja brata - samo da je nekdo s teboj, ki ve kaj gledati in pogledati pri rabljenih motorjih. Praviš, da greš nekje do 3500€ : če ima rabljeni zanič verigo in zobnike, pa neurejen servis za sezono, pa fuč gume in še kaj, je to že več kot 10% te tvoje vsote ...

LP in dober nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ6 ima manjše stroške od ostalih dveh... Imel FZ6 in imam Hornet 600 in CBF 600 v garaži, Z 750 ima znanec... FZ6 je imel pri 52000 skoraj nove diske in ploščice, veriga je bila še prva, zobniki kot novi... Poraba 1,5 litra manjša kot pri CBF in liter manjša kot pri Horneti. Z 750 sem vozil le model z masko... Odlična vožnja!

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z FZ6 ne morš falit, jih je velik na netu, za začetnika je tudi xj, mislim da se ena prodaja za ene 3500e, se pa pridružujem zgornjim mnenjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo gnarja - malo muzike ! ! Jaz bi ti svetoval raje še malo prišparaj in potem v nakup.Sicer,če moraš letos na motor, kupi nekaj poceni, kar nebo problem naslednje leto prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

zanima me vaše mnenje glede yamahe tdm 900 in suzuki v-strom 650...cena novih se razlikuje za slabih 200€...v-strom je nekoliko švohnej in z manjšo porabo, nekoliko višji, vse ostalo tuki nekje...tut med trgovci je mnenje, da sta si zelo podobna glede voznih lastnosti. Zanima me, katerega od teh dveh se splaca vzet rabljenega, tam nekje pet let starega...cena servisov, vzdrzevanje, ugodna cena...iščem nekje v stilu varaderke, samo pomanjšana, lažja in bolj varčna varianta...transalpka mi ne sede...

Hvala za vsa vaša mnenja in nasvete...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo, zanima me ce ima kdo kako informacijo o tem motorju v trbovljah?? (ena kolegica kupuje)

hvala

http://www. avto .net/_MOTO/ad.asp?ID=5761487

Popravljeno . Popravil Racing
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

zanima me vaše mnenje glede yamahe tdm 900 in suzuki v-strom 650...cena novih se razlikuje za slabih 200€...v-strom je nekoliko švohnej in z manjšo porabo, nekoliko višji, vse ostalo tuki nekje...tut med trgovci je mnenje, da sta si zelo podobna glede voznih lastnosti. Zanima me, katerega od teh dveh se splaca vzet rabljenega, tam nekje pet let starega...cena servisov, vzdrzevanje, ugodna cena...iščem nekje v stilu varaderke, samo pomanjšana, lažja in bolj varčna varianta...transalpka mi ne sede...

Hvala za vsa vaša mnenja in nasvete...

Sam vozim 650, ni slab, postane pa švoh. Zdaj bi vzel tdm 900, če bi mi ustrezala ergonomija.

LP Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, zanima me vaše mnenje glede yamahe tdm 900 in suzuki v-strom 650...cena novih se razlikuje za slabih 200€...v-strom je nekoliko švohnej in z manjšo porabo, nekoliko višji, vse ostalo tuki nekje...tut med trgovci je mnenje, da sta si zelo podobna glede voznih lastnosti. Zanima me, katerega od teh dveh se splaca vzet rabljenega, tam nekje pet let starega...cena servisov, vzdrzevanje, ugodna cena...iščem nekje v stilu varaderke, samo pomanjšana, lažja in bolj varčna varianta...transalpka mi ne sede... Hvala za vsa vaša mnenja in nasvete...

med temi bi sam verjetno izbral v-stroma. Je malce večji, bolj endurovski,...oba pa sta prav solidna voza, če ti diši nek cestno, potovalni, pogojno makedamski kompromis z ugodno ceno in vzdrževanjem :)

dejansko pa bi/sem iskal nekaj malce večjega in močnejšega :)

razlika v stroških s kakšnim litrašem je minimalna, v vožnji pa precejšnja

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če ti diši nek cestno, potovalni, pogojno makedamski kompromis z ugodno ceno in vzdrževanjem :)

točno to...nekje razmerje vožnje, 80/20 - sam/v dvoje...destinacije...korzika, grčija (trajekt), provansa, juga,... mal v dolomite in kar pogosta vožnja v službo...kaj za mojih "pet križev" 175 cm višine in skor tromestno cifro kil...nekje cena, moč, dimenzije, poraba...yamaha tdm 900.....nekoč, nekdaj, če...pa litr+, potovalni štirivaljnik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo gnarja - malo muzike ! ! Jaz bi ti svetoval raje še malo prišparaj in potem v nakup.Sicer,če moraš letos na motor, kupi nekaj poceni, kar nebo problem naslednje leto prodat.

bi raje, da malo počaka in si kupi BMWja?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!