Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj cene SS (1000ccm) raket bodo šle še kaj dol al ljudje še vedno prodajajo zlato :)? (letnik 2003-2006)

PM ;):OK:

Objavljeno

Zdravo,

Sem nov na forumu in se odločam za nakup svojega prvega motorja. Zanimam se za "klasiko". Recimo Kawaski ZR 7 (ali ZR 7s). Ima kdo mogoče kakšno informacijo o temle motorju:

oglas je na avtonetu pod številko _MOTO/ad.asp?ID=5885812

Vem, motor je treba videt. Prodajalec je rekel, da je motor pustil eden v račun za drug motor. Iz slik je videt, da je podrsan pokrov motorja, torej je bil prevrnjen.

Hvala za vsak info.

lp

Objavljeno

http://www.avto.pika.net/_MOTO/ad.asp?ID=5885812

Za samo firmo-prodajalca se mi zdi, da gre za uvoz iz Italije. Lahko da ima kdo tu na MS o prodajalcu kaj več podatkov. Ja podrsan je pokrov in "dodelan" je izpušni lonec - tisti naluknjan okras čez izpuh ni original.

Jaz osebno bi vseeno rajši nekaj dodal in kupil novejšega (http://www.avto.pika.net/_MOTO/ad.asp?ID=5764440) - ta je sigurno manj "žejen" , je popolnoma drug agregat z vodnim hlajenjem in je tudi močnejši, ima nove gume ...

Tudi ta je kar zanimiv: http://www.avto.pika.net/_MOTO/ad.asp?ID=5826152

LP in dober nakup.

še 1245 - krat napisan nasvet: če si nov v svetu motociklizma pojdi na oglede in nakup z nekom, ki se vsaj kolikor toliko spozna na svet dvokoles (sorodnik, znanec, sodelavec, sošolec - samo da ima nekaj pojma o teh stvareh ... )

Objavljeno

PMZ - Večinoma gre za uvoz.

Od teh treh je črn zelo uredu.

Objavljeno

Zdravo,

Sem nov na forumu in se odločam za nakup svojega prvega motorja. Zanimam se za "klasiko". Recimo Kawaski ZR 7 (ali ZR 7s). Ima kdo mogoče kakšno informacijo o temle motorju:

oglas je na avtonetu pod številko _MOTO/ad.asp?ID=5885812

Vem, motor je treba videt. Prodajalec je rekel, da je motor pustil eden v račun za drug motor. Iz slik je videt, da je podrsan pokrov motorja, torej je bil prevrnjen.

Hvala za vsak info.

lp

Zdravo,

Sem nov na forumu in se odločam za nakup svojega prvega motorja. Zanimam se za "klasiko". Recimo Kawaski ZR 7 (ali ZR 7s). Ima kdo mogoče kakšno informacijo o temle motorju:

oglas je na avtonetu pod številko _MOTO/ad.asp?ID=5885812

Vem, motor je treba videt. Prodajalec je rekel, da je motor pustil eden v račun za drug motor. Iz slik je videt, da je podrsan pokrov motorja, torej je bil prevrnjen.

Hvala za vsak info.

lp

tale motor je bil 100 % paden, kar se vidi iz slik. na desni strani je podrsan pokrov mašine, tudi barva se ne ujema z preostalim delom mašine. na izpuhu je nekakšen dodatni ščitnik, ki ni original. pod zaščito izpuha je verjetno poškodba od padca, ki so jo s tem pač prikrili. v živo se bo še kaj več videlo. na avto.netu imaš kar nekaj takšnih motorjev, ki so verjetno v boljšem stanju. ampak to je samo moje mišljenje.

lp.

Objavljeno

Hvala za pojasnila. Tudi sam sem enakega mnenja. Gremo dalje v iskanje :)

Objavljeno

Hvala za pojasnila. Tudi sam sem enakega mnenja. Gremo dalje v iskanje :)

se strinjam z Fazer03, da s seboj vzameš koga, ki se na motorje spozna. Predvsem pa naj bo tudi tak, da če je treba, da prodajalca kresne po betici, ker eni so ultra lažnivci.

Objavljeno

Lep pozdrav ker sem se odločil da se podam v bolj mirne vode in prodal mojo mrcino me zanima vaše mnenje. Zanima me nekaj povsem na easy kak naked bike kot je GSR 600 ali FZ6n kakšni so kaj stroški vzdrževanja naprav cestašem in kaj mi priporočate. Vem da bo marsikater rekel če sem bolan da šaltam na tak mopi, ampak na raketi se nekako ne najdem več, zgleda da se staram :grim

Objavljeno

Lep pozdrav ker sem se odločil da se podam v bolj mirne vode in prodal mojo mrcino me zanima vaše mnenje. Zanima me nekaj povsem na easy kak naked bike kot je GSR 600 ali FZ6n kakšni so kaj stroški vzdrževanja naprav cestašem in kaj mi priporočate. Vem da bo marsikater rekel če sem bolan da šaltam na tak mopi, ampak na raketi se nekako ne najdem več, zgleda da se staram :grim

jst te popolnoma razumem...morda pa niso leta ampak samoprezervacijski nagon, hehe :D

nekajkrat sem vozil prijateljevo FZ6N, on pa jo ima nekje 4 leta

zadeva je "pecikl", kot sem nekje že omenil, s presenetljivo smerno stabilnostjo

v nizkih vrtljajih je klasično pohleven, v višjih pa kr pošteno potegne (za ta razred seveda)...ker sem sam vajen 2 cilindrašev in dobre vetrne zaščite, je bilo prav zabavno vrtljaje spustiti nad 10.000 in kasirati ves bes vetra v trup, hehe, pri 180+ je bilo že kar adrenalinsko :P

(po navadi mi je šlo strašansko na živce, na zadnji furi, pa se mi je prav dopadlo)

dobr skoči, vsaj meni se tako zdi

poraba je minimalna, po spominu minimalno nekje 3,7l (takrat sem imel pri kawi vn 800 jaz 4,3l), povprečje okoli 5 (stil vožnje dinamičen, ni pa to gnanje do amena), olja ne pije

položaj na njej je soliden, meni sicer ne sede najbolj (ne položaj, ne motocikel sam)...imam raje bolj klasične ali retro nagece

prijatelj je z njim prav lepo sledil meni na GSu (na kratke in dolge razdalje), tudi v dvoje, res pa je, da je bil malce bolj utrujen in da je imel nekaj več dela od mene :)

stroški so minimalni, pač ketna, zobniki, redni servisi, gume...kot pri vseh...

čisto solidna zadevca torej ;)

če te ne moti špartanskost, majhnost in mlačen videz

sam bi med tema dvema izbral suzukija, ampak ga še nisem peljal...tako da je opazka zgolj na podlagi videza

kolega je bil z njim precej zadovoljen in ni čutil potrebe po močnejšemu, večjemu motorju

lp

ž

Objavljeno

Lep pozdrav ker sem se odločil da se podam v bolj mirne vode in prodal mojo mrcino me zanima vaše mnenje. Zanima me nekaj povsem na easy kak naked bike kot je GSR 600 ali FZ6n kakšni so kaj stroški vzdrževanja naprav cestašem in kaj mi priporočate. Vem da bo marsikater rekel če sem bolan da šaltam na tak mopi, ampak na raketi se nekako ne najdem več, zgleda da se staram :grim

Jaz vozim FZ6 - SHG in sem čisto zadovoljen z njo, je pa res, da bi rad prešaltal na 1000 a prav tako Fazer, ker se na tem motorju res dobro počutim. Zamenjal bi pa samo zaradi navora. Kot je že "zzigon" rekel, tja do 6000 je dokaj pohleven, potem pa pokaže, kaj zares zmore. Če daš še sopotnika zadaj in prtljago, se 600 res mogoče dela malo. Sedaj imajo Fazer 1000 150KM, mislim, da več kot dovolj. Je pa to zelo udoben cestno potovalni motor in z njim se da tudi kakšno rido pošteno zvozit, če te prime kolenčkanje. O primerjavi stroškov pa ne vem, ker nisem nikoli imel cestaka in ga tudi ne bom. Pri FZ6n boš pa res kasiral ves zračni upor, če daš še tank torbo gor, ti bo pa čelado z glave snelo, hahahah. No, sej to je pri vseh "naked" varjantah, zato si pa marsikateri potem omisli dodatno namestitev vetrne zaščite. Da si star, kje pa, do zdej si videl cesto, po kateri si se vozu, mogoče je prišel čas, ko bi rad videl tudi okolico, kjer se voziš. Dobro izbiro in srečno vožnjo! :OK:
Objavljeno

Lep pozdrav ker sem se odločil da se podam v bolj mirne vode in prodal mojo mrcino me zanima vaše mnenje. Zanima me nekaj povsem na easy kak naked bike kot je GSR 600 ali FZ6n kakšni so kaj stroški vzdrževanja naprav cestašem in kaj mi priporočate. Vem da bo marsikater rekel če sem bolan da šaltam na tak mopi, ampak na raketi se nekako ne najdem več, zgleda da se staram :grim

Ne bluzi s kakšnimi fz6. Vajen si dobrega vzmetenja in dobrih zavor in iti na 10x slabšo varianto ne bo fajn. Predvsem glej na kvaliteto vzmetenja. Stroški pa so skoraj isti razen gume ti par 1000km dlje zdržijo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Malo gnarja - malo muzike ! ! Jaz bi ti svetoval raje še malo prišparaj in potem v nakup.Sicer,če moraš letos na motor, kupi nekaj poceni, kar nebo problem naslednje leto prodat.

Malo prišparaj, malo prišparaj... Đizs mi taki osebki dvignejo pritisk. Tip da budget, ki btw sploh ni majhen...3500 je dost lepa cifra.... No in se najde richie rich, ki mu pove, da bo za malo gnarja slišal malo muzike...

Če je 3500 malo, kuk malo pa naj še prišpara? 4000? D bo mel 7500, za neki srednga? :)

6let star motor, lahko dobiš zlo dobro ohranjen... Lahko pa jajca, normalno. Tveganje je...Ker pač ne greš v trgovino kupovat. Zato pa, kot so ti že svetoval vzemi s sabo nekoga ki se spozna.

Glejte obrablenost ročic, naj bodo orig., glejte obrablenost stopalk, stikal...to so lep pokazatelj kolk je bil motor res vožen...

Al pa poslušmo bremzerja, še mal našparamo in gremo v trgovino po motorje..

Nekter se res delate norce z dnarja...

Objavljeno

Kateri je največji naked (po okvirju, višini itd) do 1000ccm? Fz1? Z1000?

Kaj pa nad 1000ccm?

Objavljeno

Kateri je največji naked (po okvirju, višini itd) do 1000ccm? Fz1? Z1000?

Kaj pa nad 1000ccm?

skoraj sigurno bo največji kak BMW R/K1200R oz. kaj podobnega, Yamaha XJR 1300 se mi je tudi zdela precej zajeten kos železja

Objavljeno

Kateri je največji naked (po okvirju, višini itd) do 1000ccm? Fz1? Z1000?

Kaj pa nad 1000ccm?

K-1200-R ali K-1300-R Če ti ni predaleč v Krškem Avtohit ima dva kom. samo sta oba brez ESA kar ti nebi priporočil za probat bi ti ga dali - probaj boš prijetno presenečen.

Ps.samo kot sem ti že napisal NEKUPI brez ESA !

Objavljeno (popravljeno)

Kako pa je kaj z vodljivostjo velikih (nad 1000cc) nakedov v primerjavi z manjsimi? Recimo, ali je z750 *dosti* bolj agilen v ovinkih kot z1000? Rad bi nekaj zelo okretnega, a zadosti velikega zame. Zadnjic sem vozil er6n in sem izgledal kot opica ki natepava fuzbal žogo.

Popravljeno . Popravil nsignific
Objavljeno

Kako pa je kaj z vodljivostjo velikih (nad 1000cc) nakedov v primerjavi z manjsimi? Recimo, ali je z750 *dosti* bolj agilen v ovinkih kot z1000? Rad bi nekaj zelo okretnega, a zadosti velikega zame. Zadnjic sem vozil er6n in sem izgledal kot opica ki natepava fuzbal žogo.

Tok čist na kratk.......največkrat nima kubikaža nobene veze z agilnostjo v ovinkih,pa tudi teža ne ,vse je odvisno od dobre ciklistike in iznajdljivosti in inovativnosti proizvajalca,saj potem omenjeno kompenzira težo itd.....

Moj primer in osebno videnje ,poudarjam moje osebno mnenje: imel Suzuki 1000SV in menjal za BMW K1200S ki je za okrog 40kg težji in 40konjev močnejši a neprimerno bolj vodljiv in po tvoje agilen,nasploh ciklistika po moji oceni za 50% boljša .Res pa je,da primerjava ni najboljša saj je SV narejen 15 let nazaj,K ki ga jaz omenjam pa 6let nazaj....

Skratka ni pravilo večji,močnejši,bolj neroden!!

In če si v višino nad povprečjem si kupi tudi sebi primeren motor,saj se boš lahko le tako vozil udobno in brez bolečin po daljših furah in ne boš zgledal kot Martin Krpan na kobilici :D

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tok čist na kratk.......največkrat nima kubikaža nobene veze z agilnostjo v ovinkih,pa tudi teža ne ,vse je odvisno od dobre ciklistike in iznajdljivosti in inovativnosti proizvajalca,saj potem omenjeno kompenzira težo itd.....

Žal je teža tukaj še kako pomembna, vsaj kar se agilnosti tiče. Živahnost se do neke mere da kompenzirati z večjo kubikažo, razlika 30kg pa se pri odzivnosti motorja zelo zelo pozna (če primerjajmo podoben segment motorja).

Med nakedi 750 in 1000 ni velike razlike. Je pa razlika med nakedom z 200kg in nakedom s skoraj 250kg. Seveda če ni med njima 10 let razlike.

Objavljeno

Kako pa je kaj z vodljivostjo velikih (nad 1000cc) nakedov v primerjavi z manjsimi? Recimo, ali je z750 *dosti* bolj agilen v ovinkih kot z1000? Rad bi nekaj zelo okretnega, a zadosti velikega zame. Zadnjic sem vozil er6n in sem izgledal kot opica ki natepava fuzbal žogo.

Mogoče ti malo orisno lahko pomaga tale stran: Cycle Ergo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!