stuhec Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 kaj dobiš tak do cca 2.5 I in najlažjega ?
Kmet2 Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 https://www.google.si/#hl=sl&sclient=psy-ab&q=ktm+duke+200&oq=KTM+duke&aq=2&aqi=g4&aql=&gs_nf=1&gs_l=hp.1.2.0l4.0.0.3.2344.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0.Mg9dfi9eGjE&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=b3aba7a7cfaf1b1f Mogoče to----
KeC Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 do 2,5l? Bolje to: http://thebest-motorcycle.blogspot.com/2011/11/triumph-rocket-iii-roadster-2011.html
Kmet2 Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 do 2,5l? Bolje to: http://thebest-motor...dster-2011.html
petko94 Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 zrdravo namen imam kupiti kawasaki er6n ? l 08 dalje.. zanima me kako kaj motorji 2valni, ni kaj preveč poskočn? ali se motim lp
ludiluka Objavljeno April 21, 2012 Opozori Objavljeno April 21, 2012 meni osebno bije srce za dvovaljnika imel sem tudi štirivaljnika ampak ga ne kupim nikoli več daneb 1
LooLekSLO Objavljeno April 23, 2012 Opozori Objavljeno April 23, 2012 meni osebno bije srce za dvovaljnika imel sem tudi štirivaljnika ampak ga ne kupim nikoli več Med podatki piše, da ga še zmeraj imaš In zakaj takšna odločitev?
SLVR Objavljeno April 23, 2012 Opozori Objavljeno April 23, 2012 Dvovaljniki imajo več navora v srednjem delu vrtljajev, štirivaljniki pa sicer tečejo bolj uglajeno in večino moči podajo v višjih obratih. Razlika v zvoku je prav tako precej očitna in stvar okusa posameznika. Enim bolj odgovarja eno, drugim drugo - primerjava je precej podobna kakor pri avtih turbodizel in bencinar. Treba je probat pa videt ... Efendi 1
rookiee Objavljeno April 23, 2012 Opozori Objavljeno April 23, 2012 Dvovaljniki imajo več navora v srednjem delu vrtljajev, štirivaljniki pa sicer tečejo bolj uglajeno in večino moči podajo v višjih obratih. Razlika v zvoku je prav tako precej očitna in stvar okusa posameznika. Enim bolj odgovarja eno, drugim drugo - primerjava je precej podobna kakor pri avtih turbodizel in bencinar. Treba je probat pa videt ... Fantje, prvič kupujem in še to rabljeno. Bom probal najt še koga, da gre zraven, ampak vseeno kaj pogledat, na kaj biti pozoren itd. Vem, vizuelno mora bit ok, se peljat, spustit balanco, motor naj bi še naravnost, verigo, zobnike, zavore. Še kaj? Kako sploh zgleda slaba veriga?
sebar Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Fantje, prvič kupujem in še to rabljeno. Bom probal najt še koga, da gre zraven, ampak vseeno kaj pogledat, na kaj biti pozoren itd. Vem, vizuelno mora bit ok, se peljat, spustit balanco, motor naj bi še naravnost, verigo, zobnike, zavore. Še kaj? Kako sploh zgleda slaba veriga? Gume poglej tudi letnik, se zna zgodit tudi da zgledajo ok, so pa stare 5 let Pa ne poslušaj prodajalca, verjetno ti bo nakladal 100 na uro, pejdi na testno furo pa se tam nekje ustavi in preglej motor še 1x sam. Pa preglej, kar se da, pod plastike če opaziš kak čuden var na okvirju. Ne pozabi vsega prašat že po telefonu, če že tam dobiš slab občutek, išči naprej
Fazer03 Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Kako sploh zgleda slaba veriga? Slabo. Včasih je veljalo neko pravilo, ki se je glasilo: počepneš pri zadnjem zobniku, primeš verigo na zobniku in potegneš stran od zobu - če se ti pokaže več kot polovica "višine" zobu je preveč raztegnjena in je potrebna menjava (ponavadi to pomeni oba zobnika + veriga). Ja še nekaj: "spustit balanco" ... to že, ampak previdno - ne kar v hipu dvignit roke ... kot bi te nekdo ropal na Trubarjevi v Ljubljani opolnoči; LP in dober nakup!
Kmet2 Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Slabo. Včasih je veljalo neko pravilo, ki se je glasilo: počepneš pri zadnjem zobniku, primeš verigo na zobniku in potegneš stran od zobu - če se ti pokaže več kot polovica "višine" zobu je preveč raztegnjena in je potrebna menjava (ponavadi to pomeni oba zobnika + veriga). Ja še nekaj: "spustit balanco" ... to že, ampak previdno - ne kar v hipu dvignit roke ... kot bi te nekdo ropal na Trubarjevi v Ljubljani opolnoči; LP in dober nakup! Fezer03,moram te popravit. Počepneš pri zadnjem zobniku,z eno roko primeš zgornji del verige na zobniku,z drugo spodnjega,potem pa probaš koliko ima hoda veriga na zobniku naprej in nazaj,če ga nima ali ga ima zelo malo je veriga v redu,če pa se veriga na zobniku premika lepo vidno naprej in nazaj je čas za zamenjavo in ponavadi se zamenja cel verižni set. Lahko je probaš tudi tako kot je opisal Fazer03 a le v primeru,da so šponarji zategnjeni do konca in se verige ne da več našponat,če pa niso,pa enostavno našponaš verigo in ne bo šla več stran od zobnika,tako kot opisuje Fazer03. Lp
Fazer03 Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Fezer03,moram te popravit. Počepneš pri zadnjem zobniku,z eno roko primeš zgornji del verige na zobniku,z drugo spodnjega,potem pa probaš ... ... s tretjo roko ( ali s čim ??? ) pa potem ...... No, ne mi zamerit, sem se prav nasmejal ob branju odgovora; sem še pod vtisom (in mi gre še kar naprej na smeh ker sem pred tem bral o našem ex premijeju Ropu in njegovih (ne)podvigih* pri Čepinki in Jagodi ..... * (ne)podvigi pa zato, ker brez pomoči kemije baje Tončku ne gre
Kmet2 Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 ... s tretjo roko ( ali s čim ??? ) pa potem ...... No, ne mi zamerit, sem se prav nasmejal ob branju odgovora; sem še pod vtisom (in mi gre še kar naprej na smeh ker sem pred tem bral o našem ex premijeju Ropu in njegovih (ne)podvigih* pri Čepinki in Jagodi ..... * (ne)podvigi pa zato, ker brez pomoči kemije baje Tončku ne gre Hahaah,ja leta so leta oz. emšo.....vrjetno me nisi zastopil ali sem pa jaz nerazumljivo napisal....saj ne potrebuješ tretje roke,pa tud kemije ne primeš zobnik oz. verigo na zadnjem zobniku in ga ,kot ga bi želel zavrteti naprej in potem nazaj(kratki gibi) ter pri tem opazuješ z očmi brez tretje roke koliko hoda ima veriga naprej in nazaj na zobniku......no nisem slavist,da bi ti znal še bolj slikovito opisati,sem bolj motorik kot teoretik a me razumeš zdaj,ne probavaš hoda vertikalno kot opisuješ ti,saj se ta hod preprosto reši z šponerjem,če seveda ni veriga pretgnjena in so šponarji napeti do konca,takrat je veriga seveda pretegnjena in zrela za menjavo,ampak probavaš hod verige horizontalno(naprej ,nazaj na zobniku) no vsaj tako so mene učili na servisu...lahko pa da se je v tem času kaj spremenilo glede ugotavljanja dotrajane verige....tako kot pri Tončku
bagio Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Pozdravljeni... Tudi sam kupujem prvic rabljen motor in sem precej nervozen, saj ne poznam nikogar ki bi se spoznal na motorna kolesa da bi sel z mano... Za zacetek prilagam povezavo na oglas in ce morda kdo pozna/prepozna motor ali lahko kaj vec pove o njem? http://tinyurl.com/6prb99f ..grepa za hondo cbr 600rr Lepa hvala in lep pozdrav Vem za eno lepo,isto letnik 2008,kontaktiraj na PM ti dam številko
zviki Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 (popravljeno) Pozna kdo tega Dukeca http://tinyurl.com/cdmeu47 ? Ali pa tega http://tinyurl.com/bmqhgvb ? Popravljeno Maj 3, 2012. Popravil zviki
Bremzer Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 Pozna kdo tega Dukeca http://tinyurl.com/cdmeu47 ? Ali pa tega http://tinyurl.com/bmqhgvb ? Če se boš odločil za enega od teh dveh motorjev potem za tega prvega,ki ima objavljeno ceno,je mnogo bolje ohranjen že na prvi pogled.Nevem koliko je bila takrat cena novega od nove cene moraš dobiti vsaj 35-40% ceneje od "takratne nove cene" in si sam izračunaj.Drugi brez cene pa je kar fajn zmatran to se vidi že po zadnji gumi, usrani feltni pa tudi ketna je že dokraja zategnjena! ! ! Kmet2 1
LooLaPINK Objavljeno Maj 5, 2012 Opozori Objavljeno Maj 5, 2012 Ojla fantje, tudi sama bi potrebovala pomoč, odločila sem se za nakup motorja ( rabljenega suzuki gsx r600, 2006 letnik ) zanima me na kaj moram biti pozorna, morda kaksen nasvet - triki ? :K
Kmet2 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Kot že tolikokrat povedano ,če nisi motoristka in nimaš saj malo tehničnega znanja (brez zamere ni mišljeno negativno),vzemi sabo izkušenega človeka,motorista,praktičarja ne teoretika,kiti bo najbolje pomagal pri ogledu,svetovanju in če je dobr nabrušen tudi pri zbijanju kupnine...... :yes: Če boš temo malo prebrala boš najdla vse nasvete,ki so potrebni za nakup motorja,a kot pravim,če se do zdaj nisi ukvarjala z motorizmom tudi ne boš vseh namigov in nasvetov razumela,zato sem ti predlagal zgoraj navedeno. Želim ti dober in poceni nakup. Lp. Fazer03 in TBoxer 2
JONI 46 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Kmet2, danes se se na nekaj pozablja, ker se da.. Namrec preveriti podatke o vozilu na internetu, tako izves ce lastnik nabija o lastnistvu, kilometrih, ki so tudi bolj kot ne ze vpisani od zadnjega tehnicnega, vidi se vpise v homologacijo... pa se marsikaj... Na sam ogled se z sabo vzame svetilko, da se malo posveti za plastike, ce so v slucaju bile varjene, tudi sam okvir motorja na notranji strani prikaze marsikej, tudi izredno grde neserijske vare Mislim da os bistven podatek pri nakupu motorja tudi gume, povejo marsikej o njegovem nacinu voznje, kar pa lahko tudi ni res !
Kmet2 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Kmet2, danes se se na nekaj pozablja, ker se da.. Namrec preveriti podatke o vozilu na internetu, tako izves ce lastnik nabija o lastnistvu, kilometrih, ki so tudi bolj kot ne ze vpisani od zadnjega tehnicnega, vidi se vpise v homologacijo... pa se marsikaj... Na sam ogled se z sabo vzame svetilko, da se malo posveti za plastike, ce so v slucaju bile varjene, tudi sam okvir motorja na notranji strani prikaze marsikej, tudi izredno grde neserijske vare Mislim da os bistven podatek pri nakupu motorja tudi gume, povejo marsikej o njegovem nacinu voznje, kar pa lahko tudi ni res ! Joni hvala za dopolnitev mojega posta a vse to je,kot sem že omenil napisano na prejšnjih straneh zato nisem šel v podrobnosti.....in še vedno sem mnenja,da je bolje vzet motorista z kilometrini in tehničnim znanjem in izkušnjami kot svetilko,ki jo priporočaš novopečeni motoristki.
JONI 46 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Kmet2 za tvoje dopolnilo... Kdo se kupuje motor sam, razen mene ? No sabo vzemi izkusenega, poznavalca motoriznanstva, po moznosti motorista ki je zamenjal veliko vrst motorjev, ne takega ki ze 100kkm vozi eno in isto stvar. Se prej je pametno preveriti resnicnost podatkov na internetu in ce ima motor potrjeno sevisno knjizico, le servise na samemu servisu, ker zige sa da tudi kupit dandanes.. Bi pa se povdaril, ce se kupuje motorno kolo z abs-som, je pametno pri nakupu preverit ce dela, tako kot vsako dodatno opremo.. Poznam primer kupca, ki je placal po nakupu se dodatnih 1,5k€ za popravilo abs-sa, vse le zaradi "izkusenega motorista" ki ni preveril sistemov.. Kupovanje rabljenega motorja je kot igranje stav, ali "gemblanje po domace", ce dobis je odlicno, pac vsaketoliko, pa kaj "zaskripa" in ni vredu...
yamaha2025 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 (popravljeno) Mene zanima naslednje: Imam Yamaha FZ1S. Kateri motor je recimo neka nadgradnja v smislu še vedno dovolj športen in hkrati potovalen motor. Malo se razgledujem in ugotavljam. Kawasaki Z1000SX je lep, morda malenkost podhranjen... Zanimiva mi je Honda VFR 1200, BMW K1300S. Kateri motocikel bi bil, kot sem zgoraj omenil dovolj športen, potovalen, okreten...vzdržljiv in od letnika 2008 navzgor? Popravljeno Maj 6, 2012. Popravil yamaha2025
DAMI34 Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 (popravljeno) Mene zanima naslednje: Imam Yamaha FZ1S. Kateri motor je recimo neka nadgradnja v smislu še vedno dovolj športen in hkrati potovalen motor. Malo se razgledujem in ugotavljam. Kawasaki Z1000SX je lep, morda malenkost podhranjen... Zanimiva mi je Honda VFR 1200, BMW K1300S. Kateri motocikel bi bil, kot sem zgoraj omenil dovolj športen, potovalen, okreten...vzdržljiv in od letnika 2008 navzgor? kar se tiče Sxa poglej v temo z1000sx in boš videl, da je do 9000 obratov bolj odziven kot pa FZ1http://www.motosvet....sx/page__st__60 objava št 70. Drugače je pa skoraj isto. Vsi ostali pa so ali SS motorji ali pa potovalniki. Nekaj vmes skoraj ne obstaja. Mogoče k1300s Popravljeno Maj 6, 2012. Popravil DAMI34
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se