Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Mene zanima naslednje:

Imam Yamaha FZ1S. Kateri motor je recimo neka nadgradnja v smislu še vedno dovolj športen in hkrati potovalen motor.

Malo se razgledujem in ugotavljam. Kawasaki Z1000SX je lep, morda malenkost podhranjen... Zanimiva mi je Honda VFR 1200, BMW K1300S.

Kateri motocikel bi bil, kot sem zgoraj omenil dovolj športen, potovalen, okreten...vzdržljiv in od letnika 2008 navzgor?

Mel K1300s in se z Dami34 ne strinjam,motor je petarda in z svojimi 177KM in 174KM na zadnjem kolesu ima do 100kmh 2.8s kar je bolje od večine SSmotorjev,ima nevrjetno ciklistiko za svojo težo in veliko tehničnih bonbončkov kot RDC,ASC,ESA..itd...je pa tudi potovalnik a spada v segment sport touring motorjev.Po testih je povozil VFR1200 v vseh opcijah razen v zavorah,ki so po extremnih zaviranjih na K-ju malce pregrele na VFR-ri pa so tudi po exstremnih zaviranjih ostale suverene.Če te bo še kaj zanimalo o K1300s me kar kontaktiraj na PM in ti odgovorim,osebno mi je bil top motorček,a je na koncu vseeno prevagal še malo večji komfort GSA-ja,ki mi je bil sprva podhranjen a se v mojih letih kaj hitro privadiš na udoben sedež in malo (no veliko)manj hitrosti in moči.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima naslednje:

Imam Yamaha FZ1S. Kateri motor je recimo neka nadgradnja v smislu še vedno dovolj športen in hkrati potovalen motor.

Malo se razgledujem in ugotavljam. Kawasaki Z1000SX je lep, morda malenkost podhranjen... Zanimiva mi je Honda VFR 1200, BMW K1300S.

Kateri motocikel bi bil, kot sem zgoraj omenil dovolj športen, potovalen, okreten...vzdržljiv in od letnika 2008 navzgor?

Jaz bi ti predlagal,da pogledaš - po možnosti tudi probaš peljat in to K-1300 R-a in ne S-a je prevš športen R pa je res vsestransko uporaben sam vozim K-1200-R in ne kupuj brez ESA ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel K1300s in se z Dami34 ne strinjam,motor je petarda in z svojimi 177KM in 174KM na zadnjem kolesu ima do 100kmh 2.8s kar je bolje od večine SSmotorjev,ima nevrjetno ciklistiko za svojo težo in veliko tehničnih bonbončkov kot RDC,ASC,ESA..itd...je pa tudi potovalnik a spada v segment sport touring motorjev.Po testih je povozil VFR1200 v vseh opcijah razen v zavorah,ki so po extremnih zaviranjih na K-ju malce pregrele na VFR-ri pa so tudi po exstremnih zaviranjih ostale suverene.Če te bo še kaj zanimalo o K1300s me kar kontaktiraj na PM in ti odgovorim,osebno mi je bil top motorček,a je na koncu vseeno prevagal še malo večji komfort GSA-ja,ki mi je bil sprva podhranjen a se v mojih letih kaj hitro privadiš na udoben sedež in malo (no veliko)manj hitrosti in moči.

Lp

Sej to sem povedal...prečitaj še enkrat..primerjava je bila med FZ1 in Z1000sx. Drugače pa je drža na k1300 nekoliko bolj navzdol in za lahkotno premetavanje med zaprtimi ovinki je vseeno malce večji..drugače pa se absolutno strinjam s tabo..pa še poraba je verjetno dokaj nizka.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to sem povedal...prečitaj še enkrat..primerjava je bila med FZ1 in Z1000sx. Drugače pa je drža na k1300 nekoliko bolj navzdol in za lahkotno premetavanje med zaprtimi ovinki je vseeno malce večji..drugače pa se absolutno strinjam s tabo..pa še poraba je verjetno dokaj nizka.

Poraba je pa pr tem motorju ,kolko gasa,tolko benzina....dobesedno,z enim tankom sem lahko naredil 300-340km,ali pa samo 180-200km.....tank ima 19L
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joni hvala za dopolnitev mojega posta a vse to je,kot sem že omenil napisano na prejšnjih straneh zato nisem šel v podrobnosti.....in še vedno sem mnenja,da je bolje vzet motorista z kilometrini in tehničnim znanjem in izkušnjami kot svetilko,ki jo priporočaš novopečeni motoristki.

človeka s 500 k kilometri na motorju je dober ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

človeka s 500 k kilometri na motorju je dober ?

Ja ta bi bil taprav..... :yes:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ima se tehnicno in prakticno znanje, je bolj kot ne odlicen !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sm moral napisat...

Kaj pravite o cenah motorjev, ki se oglašujejo na internetu? Mislim, se samo meni zdi ali so cene postavljene popolnoma "nerazumno"?..

Kdor spremlja vse skupaj že 3-4 leta.. lahka takoj vidi, da so posamezni modeli še vedno na isti ceni, če ne dražji kot leta 2009? Zdaj mi pa naj nekdo prosim, razloži, kako je to možno? Ali pa so prodajalci pri nas POŽREŠN I ? Saj ni čudno, da se vse skupaj ustavi.. majo "krave" doma, pa jih ne peljejo na sprehod, pol bi pa prodajal za zlato..

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm moral napisat...

Kaj pravite o cenah motorjev, ki se oglašujejo na internetu? Mislim, se samo meni zdi ali so cene postavljene popolnoma "nerazumno"?..

Kdor spremlja vse skupaj že 3-4 leta.. lahka takoj vidi, da so posamezni modeli še vedno na isti ceni, če ne dražji kot leta 2009? Zdaj mi pa naj nekdo prosim, razloži, kako je to možno? Ali pa so prodajalci pri nas POŽREŠN I ? Saj ni čudno, da se vse skupaj ustavi.. majo "krave" doma, pa jih ne peljejo na sprehod, pol bi pa prodajal za zlato..

:slap:

Spremljam že ene dva meseca tip motorja, ki ga kupujem. Praktično od recimo 30, 35 komadov so se prodali trije. Očitno se jim nikamor ne mudi. S tem, da nekateri dve leti starejše in z več km cenijo skoraj enako kot tisti mlajše. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na obeh straneh ni fajn bit. Če prodajaš te kliče folk ob nemogočih urah in ti mori po telefonu. Se zmeniš, da pride kdo pogledat, pa visiš celo soboto doma tipa pa od nikoder. Pa razne smešne ponudbe za kakšno stvar, ki jo sploh ne nucaš. Če kupuješ si pa lahko samo vesel, da je res tako kot zagotovijo po telefonu, da se ne furaš brez veze na drugi konec Slovenije. Trg je pač zasičen. Sivi uvoz je tudi naredil svoje... Se pa večina motorjev na koncu proda za nižjo ceno. Tisti motorji z znanim poreklom od prvega lastnika običajno sploh ne pridejo na splet.

A se spomne kdo cajtov Salamonovega oglasnika pa stacionarnih telefonov?

Btw Kilometri niso merilo. Sploh ne v današnjih časih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilometre vsak vrti, ki ima 5 min časa ... isto počasi velja že za ponarejene servisne knjižice! Poklicat na servis in preverit če vsebina knjižice drži pa si miren, druge tu ni ... Če si resen kupec je ponavadi najboljše, da se z lastnikom zmeniš, da se zapeljeta do servisa in se tam preveri servise v računalniku (sicer teh podatkov ne dajejo zaradi varstva osebnih podatkov).

Sicer pa tudi sam trenutno ogledujem različne motorje že par mesecev in se jih res zelo malo proda, tudi tisti z navidez odlično ceno za kar nudijo - sploh recimo v primerjavi z avti, tam dobre ponudbe gredo v parih urah.

Da izkoristim priliko in vas vprašam še za izkušnje in mnenja o mojem bodočem izboru prvega motorja, budget je kar fleksibilen, okvirno recimo 4-5k € ...

Trenutno še v avtošoli, za neomejeno kategorijo vozim Kwaka ER6-n, prej sem že vrsto let vozil avto, zato nisem nov v prometu. Za nakup ER6-n se sicer ne bi odločil, ker mi je sicer zelo lep ampak me motor ne prepriča povsem. Vožnje bodo vsaj od začetka dokaj turistične, zato pogledujem bolj po motorjih s pokončno držo, vendar da niso strogo potovalni.

  • Navor dvovaljnika mi je super tudi na ER6, tudi velik zaviralni moment agregata mi ni napačen za vožnjo, edino zvok zaprtega izpuha je bolj žalosten. :) Zato mi je v oko padla predvsem Aprilia Shiver, ki ima kar nekaj tehničnih bombončkov (ride by wire z power mappingom, naj bi imela tudi za ta razred dokaj kvalitetne komponente - zavore, vzmetenje). To, da Aprilie niso povsem vodoodporne že vem, zasledil sem tudi, da jim rado puščajo posodice za tekočine na balanci ter vsake toliko je pametno podmazati gumb za zagon, ker se sicer zatika. Temu baje rečejo italjanska duša! :whistle: Razen tega, da ima 2 valja manj od ostalih ji težko še kaj zamerim!
  • Druga alternativa je vrstni štirivaljnik - tu pride v ožji izbor Suzuki GSR 600, mala raketa z agregatom, ki se zelo rad vrti. Kot sem nekje že napisal, zvok pri 12k RPM je pravi pornič. :P Izgled ne razočara, zelo mi je všeč tudi pregledna nadzorna plošča / armaturka.
  • Naslednji ožji izbor je pa še Yamaha FZ6n, lep motorčič, ni mu veliko za zameriti, bi pa po izgledu rajše izbral GSR 600. Za "fazer" varianto s poloklepom bi se sicer odločil prej kakor za naked, če mi ne bi bil tako antipatičen za pogledat. :blush:

Za vse omenjene je ponudba kar pestra, sigurno pa bo potrebno pred nakupom narediti še kakšno testno vožnjo. Kaj mislite o zgoraj omenjenih motociklih? :bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med temi bi sam izbral Aprilio Shiver :)

mi je najlepša, všeč mi je dvovaljnik in ima največ "duše" :grim

sledi Suzuki, zadnja je Yamaha

če pa nisem omejen na tvoj izbor in ostanemo pri nagecih pa bi pogledal še:

Yamaho xjr 1300 (sedaj se prodajata dve rumeni, ki sta mi noro všeč)

BMW r1150r, predvsem zaradi tehnike, velikosti/udobja in potovalnosti (za naked) (ali k1200r oz. r1200r, če je dovolj solde)

Moto guzzi Griso :kva2: ki je zame itak prvi na seznamu nakedov :P. To je pa tako odpičen bajk, da kr adijo pamet :ninja: (enkrat mora biti v garaži) ampak bo treba malce zraven primakniti...

morda kakšna Yamaga MT01, izključno zaradi motorja in povezanega zvoka :smoke:

tu nekje bi se verjetno jaz sprehajal :)

lp

ž

Popravljeno . Popravil zzigon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nad 750 kubikov bi se za svoj prvi motor izogibal, bi rajše imel kaj bolj okretnega, prav tako kot začetnik sigurno še ne bi dovolj koristil večje zmogljivosti agregata, da bi se mi splačalo doplačati razliko. Od tvojih naštetih bi šla edino še MT01, tak nabildan nagec ampak mi vizualno žal ne potegne.

Zanimajo me predvsem prednosti in slabosti zgoraj omenjenih motorjev, kakšne bi bile najbolj očitne razlike v vožnji, mogoče tudi kar začetniku ne bi takoj odgovarjalo itd.

Popravljeno . Popravil SLVR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za GSR-ja ti lahko kaj napišem. Za prvi motor dober. Jst sem ga sicer imel za drugega. Ne bi mu ravno raketa rekel :). Zvok je pa bil res kul. Edino komponente so do kurca. Zavore, vzmetenje. Kar najbolj šteje. Yamaha- isti šit japonski. Vzemi Shiverco. Ne bo ti žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse omenjene je ponudba kar pestra, sigurno pa bo potrebno pred nakupom narediti še kakšno testno vožnjo. Kaj mislite o zgoraj omenjenih motociklih? :bounce:

Street tripla, po možnosti R. Boljši od vsega zgoraj naštetega. Med malimi nakedi po moje nima konkurence.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto guzzi Griso :kva2: ki je zame itak prvi na seznamu nakedov :P. To je pa tako odpičen bajk, da kr adijo pamet :ninja: (enkrat mora biti v garaži) ampak bo treba malce zraven primakniti...

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=187941

Mogoče ga pa prodaja .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Street triple sicer pobere najboljše iz obeh svetov (V2 in I4), ampak je tu kar nekaj problemov: lokalna servisna mreža, dobava delov sicer verjetno ni problem znotraj EU, predvsem pa slaba izbira rabljenih motociklov v tem cenovnem okvirju ...

Trenutno sem še vedno najbolj zagret za Šiverco ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Street triple sicer pobere najboljše iz obeh svetov (V2 in I4), ampak je tu kar nekaj problemov: lokalna servisna mreža, dobava delov sicer verjetno ni problem znotraj EU, predvsem pa slaba izbira rabljenih motociklov v tem cenovnem okvirju ...

Trenutno sem še vedno najbolj zagret za Šiverco ^_^

Maš prav, street ni zate. Veliko sreče :ninja:

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prav, street ni zate. Veliko sreče :ninja:

kec, streetov ni..speedov pa tut ne..

velik sreče ja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se da, če se hoče :D

Če pa se noče potem pač ni zanj :D

Triumpha bi šel za hec kar v Anglijo iskat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam kaj čem, če pa so komplikacije že pri servisni mreži pa dobavi delov pa take. Že ko sem vozil kwaka sem se vozil na servis v okolico Ljubljane. Mi je pač bolj pomemben odnos in kvaliteta servisa, kot pa to, da je za vogalom. Dele dobiš hitreje kot pri japoncih ampak to itak nikogar ne zanima :D

Kar komur paše ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam kaj čem, če pa so komplikacije že pri servisni mreži pa dobavi delov pa take. Že ko sem vozil kwaka sem se vozil na servis v okolico Ljubljane. Mi je pač bolj pomemben odnos in kvaliteta servisa, kot pa to, da je za vogalom. Dele dobiš hitreje kot pri japoncih ampak to itak nikogar ne zanima :D

Ljudje se ponavadi zapičijo v kakšen čisto nepomemben detalj... in potem se iz tega dela cel problem.

Isto kot ta famozna poraba olja pri BMW boxerjih... :grrr (ali vzdževanje pogonske verige :blush: ).

Ampak, kot si reku

Kar komur paše ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

odločam se za nakup motorja in se nekako zožal izbor na Hondo XL 650 Transalp in pa Yamaho XT 660r. Prosim vas za kakšen nasvet in kakšno informacijo o obeh motorjih. Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!