Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Hehe, spet kakšen bolnik ala kiki89 in pa umetica52, malce preizkuša kateri spol mu bolje sede in izigrava budalo :D Ma glavno, da se dogaja.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bed ...no uglavnem tle ste pa res eni ....no bom raje kje drugje sprasevala ocitno je to prevec za vas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj te briga zakaj pa kaj potem ce se vozim pocasi, so mi vsec in tko mi sede:-) eni si tudi kupijo ferrarija pa ga ne znajo vozit so what ...zivis enkrat uzivaj :-)

Lej, Ferrarija je čist lepo počasi vozit. Športnega motorja pa ne. V Ferrariju je na avtocesti pr 140 čist OK, na supersport motorju pa za umrt brezvezno in naporno.

Predvsem pa, nekaterim je izgled najpomembnejši, in po prebranem, se mi zdi da spadaš točno v to kategorijo. Če Ferrarija ne znaš pelat kot se spodobi, tega na navadni cesti, med prometom ni videt. Da pilot/pilotina niso dorasli motorju pa je zelo zelo očitno. In verjemi, kljub naj čeladi škornjem in RRRR gumam zgleda bedno. Pravzaprav, je premosorazmerno. Bol hudo=bol bedasto.

sam enkat se žvi. .. uživej, ne blefiraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, čist 100% se ne bi strinjal...600ccm navito mašinko se da čisto normalno peljat po omejitvah ali še počasnej (zanemarimo, da je motor spodaj mrtev in ga mučiš). Je pa res, da ne izkoriščaš tistega kar ponuja...sam to je potem druga pesem. Važen je LUK :D. Sicer pa za skakanje od kofetka do kofetka je skoraj nebistveno kaj imaš.

Kar iz mojih iskušenj lahko napišem: še prehitro se naučijo prehitro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boli te đoko, kaj si drugi mislijo .. če si lahko privoščiš, si pač to kupiš, al zgledaš bedn al ne, je pa odvisno kdo te gleda ....

js k se s svojo kwakico pelem ... mi je vseeno kdo me vidi in kako zgledam .. jaz uživam na pouno :010 ... in to je poanta ...

vsak ki išče v teli temi motor, naj si najprej pri sebi razčisti .... nuben ne pride vprašat a se bo s tem poroču/ila, ali kaj podobnega ...

ali dati meni za kavo ali ne .. odgovor je jasen .... DA ... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boli te đoko, kaj si drugi mislijo .. če si lahko privoščiš, si pač to kupiš, al zgledaš bedn al ne, je pa odvisno kdo te gleda ....

js k se s svojo kwakico pelem ... mi je vseeno kdo me vidi in kako zgledam .. jaz uživam na pouno :010 ... in to je poanta ...

vsak ki išče v teli temi motor, naj si najprej pri sebi razčisti .... nuben ne pride vprašat a se bo s tem poroču/ila, ali kaj podobnega ...

ali dati meni za kavo ali ne .. odgovor je jasen .... DA ... :lol:

pa bi ti užival, če bi bil to tvoj prvi stroj, al bi plastike že pometali? :hmm:

jaz vem kaj sm jaz naredu :P:blush:

No ja, čist 100% se ne bi strinjal...600ccm navito mašinko se da čisto normalno peljat po omejitvah ali še počasnej (zanemarimo, da je motor spodaj mrtev in ga mučiš). Je pa res, da ne izkoriščaš tistega kar ponuja...sam to je potem druga pesem. Važen je LUK :D. Sicer pa za skakanje od kofetka do kofetka je skoraj nebistveno kaj imaš.

Kar iz mojih iskušenj lahko napišem: še prehitro se naučijo prehitro.

Sploh ni v vprašanju moč, hitrost. Ampak ciklistika in user friendlines. Meni se zdi 100 konj na Hornetu več kot preveč za začetnika. Kolko bolj naravna in intuitivna je Horneta od CBR pa se ne da napisat. Neizkušenim je supersportiva naporna. poza je nenaravna. obračajni krog velik, stvar reagira na vsako spremembo . . . Pa da ne bo nesporazuma. CBR600rr od 2007 dalje se mi zdi nekaj najboljšega za na cesto.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj smo ugotovili: če dobr zgledaš, se boš tut pelat navadu :grim. Je pa res, da je vprašanje, kok dobr zgledaš ko se matraš obračat in si vs polomljen od dolge fure z SS bajkom (drgač se pa strinjam kaj pomeni user friendli)

Sicer je pa mladina veliko bolj elastična od nas in se prej privadi in nauči, pa lažje trpi zvito pozo....

p.s. js tut ne bi nikol nosu visokih petk in dobesedno popizdim, ko gre moja moja z 10 cm špicami v avto (najraje bi jih odrezal), ampak pa dobr zgleda. :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dolge fure z SS bajkom

sebe si niti ne preadstavljam na turi s kako maxi enduro... :grrr in se vedno imam raje sportaka za dolgo turo kot kaksnega nakeda brez vetrne zascite. :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sebe si niti ne preadstavljam na turi s kako maxi enduro... :grrr in se vedno imam raje sportaka za dolgo turo kot kaksnega nakeda brez vetrne zascite. :grim

sej to pravim, eni zmorejo, ker jim to ustreza.....100 ljudi 100 čudi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je taku. Vsakemu svoje - kar ti ustreza, tisto koristis. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bed ...no uglavnem tle ste pa res eni ....no bom raje kje drugje sprasevala ocitno je to prevec za vas

Zakaj bed ...no uglavnem tle ste pa res eni ....no bom raje kje drugje sprasevala ocitno je to prevec za vas

ne se sekirat, dež je pa je folku dolgčas :D

Če se boš malo bolj poglobila v forum, boš sem ter tja našla še celo kak uporaben nasvet :) Srečno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo sem nov na forumu, prijavil pa sem se ker bi v bližnji prihodnosti(cca.3-6 mesecev) rad kupil motor 50ccm sedaj pa sem v dilemi in bi potreboval pomoč.

odločam se med skuterjem (50ccm, vodno hlajen, original stanje... ) v igri so gilera runner, aprilia sr50r, in piaggio nrg; ter med enduro: yamaha dt50, kateri izmed rieju enduro/supermoto motorjev, ter derbi (senda).

glede skuterjev mi je vse jasno kar pa se tiče yamahe, derbija rieju-ja pa mi je bolj malo znanega. predvsem me zanima kako je z odstranitvijo blokad pri dt-jki in rieju-ju ter derbiju?

kakšno končno potem dosežejo, kakšne pospeške imajo, kakšna je možnost tuninga, kako je s kvaliteto, ter kaj bi bilo potrebno da bi jih spravil do (realnih) 85km/h-90km/h?

torej zanima me nasplošno vse o yamahi dt50 in rieju enduro in supermoto motorjih ter derbijih. torej če kdo kaj ve kar na dan z besedo.

P.S. vem da ni prava tema vendar, pa je pri temi za 50 ccm bolj malo aktivnosti, in nisem dobil odgovora.

hvala že v naprej in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in bi prosil za par informacij glede nakupu konjička.

končno je dozorela glava in želja po motorju. Vedno sem bil trdno prepričan da bom kupil CBR, ampak sedaj, ko sem dejansko pred odločitvijo pa enostavno ne vem več:)

Torej gledam za 1000 kubikov: CBR1000rr/08+ , R1/08+.

Mika me R1 ampak kolikor sem prebral in slišal par stvari naj bi bila CBR boljša izbira?

Ogledujem predvsem 2011 letnik in me zanima ali se splača dati jurja ali 2 več in vzet nov model al je isti drek?

Ali je vredno vzet novega ali ne? in če rabljenega z koliko km? ker imam namen motor imet dalj časa ne pa menjat vsako leto zarad imiđa!

Zanimajo me tudi izkušnje uparabnikov omenjenih motorjev 08 letnikov.

visok sem 184 in na vagi 70kg :)

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in bi prosil za par informacij glede nakupu konjička.

končno je dozorela glava in želja po motorju. Vedno sem bil trdno prepričan da bom kupil CBR, ampak sedaj, ko sem dejansko pred odločitvijo pa enostavno ne vem več :)

Torej gledam za 1000 kubikov: CBR1000rr/08+ , R1/08+.

Mika me R1 ampak kolikor sem prebral in slišal par stvari naj bi bila CBR boljša izbira?

Ogledujem predvsem 2011 letnik in me zanima ali se splača dati jurja ali 2 več in vzet nov model al je isti drek?

Ali je vredno vzet novega ali ne? in če rabljenega z koliko km? ker imam namen motor imet dalj časa ne pa menjat vsako leto zarad imiđa!

Zanimajo me tudi izkušnje uparabnikov omenjenih motorjev 08 letnikov.

visok sem 184 in na vagi 70kg :)

hvala

Oba motorja sta 1A, karkoli boš vzel, ne boš udrail mimo..

Preden katerega od obeh kupiš, vsekakor poskusi kateri ti je bolj udoben (čeprav vsi vemo da niso za to delani), predvsem za noge in če je teža preveč na zapestjih (zelo odvisno od človeka do človeka).

Če imaš za novega, zakaj pa ne, sicer je pa vseeno.

R1 od 2009 do 2011 so isti modeli, z malimi spremembami, šele z letom 2012 je prišla elektronika in "polepšan" design.

CBR 2008 so imele nekatere probleme z oljem (1dl na 1000 km), druge spet ne. Je pa ravno tako nespremenjena do 2012.

Na koncu je vse odvisno od tega, kateri ti je bo bolj všeč, ali po glasu ali po izgledu. Če je tebi lep, potem je to to :).

Naj me še kdo popravi, če ne misli enako. (Ti bodo drugi moralizirali :D)

Pa srečno vožnjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala!

ne rabim moraliziranja le nasvete kot je recimo tvoj:)

pri R1 mi je drgač zelo všeč tudi oblika in auspuhi malenkost lepša kot CBR me pa zelo ampak res zelo moti zvok od 08 letnika dalje pa nisem prepričan, če bi se ga navadu.

po drugi strani mi je pa CBR tut zelo lepa:) pa kolker sem gledal teste "boljša" od R1, vodljivost, za cesto sploh?

No pa da ne bo moraliziranja, je itak jasnoda po cesti ne izkoristiš 40% motorja na dirkališču pa še nekaj malega več, hehe!

Popravljeno . Popravil GDII
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala!

ne rabim moraliziranja le nasvete kot je recimo tvoj:)

pri R1 mi je drgač zelo všeč tudi oblika in auspuhi malenkost lepša kot CBR me pa zelo ampak res zelo moti zvok od 08 letnika dalje pa nisem prepričan, če bi se ga navadu.

po drugi strani mi je pa CBR tut zelo lepa:) pa kolker sem gledal teste "boljša" od R1, vodljivost, za cesto sploh?

No pa da ne bo moraliziranja, je itak jasnoda po cesti ne izkoristiš 40% motorja na dirkališču pa še nekaj malega več, hehe!

Oba motorja se bosta obnašala več kot dovolj za na cesto, ne bo neke bistvene razlike. Enim je ravno zaradi novega zvoka bolj privlačna, spet drugim ne :).

aja pa sj drugač 1dcl na 1k se mi ne zdi nič spornega! ali pač?

Glede na to da je 1l olja nekje 10-20€ (mogoče več), ni to blazen strošek, če bi na 10k km stočil dober liter. Pač je potrebno redno pregledovati nivo olja, kar je za marsikoga preveč haha :D... Glede na to koliko dajo ljudje za pijačo, cigarete in razne druge razvade.. je tistih par € pljunek v morje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

odločam se za nakup naked motorja. Zanima me, če kdo pozna kakšnega od omenjenih motorjev. Kateri od izpostavljenih bi bil best buy.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6015142 - Honda Hornet

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6068601 - Ducati Monster 600

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6067909 - Ducati Monster 600 - Pri tem se mi zdi kot da ima udarjen rezervar

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6049018 - Ducati Monster 750

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5935137 - Honda Hornet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup motorja. Pri 16 letih sem se podil s 125 kubično Gilero, pri 18ih s sosedovo ninjo 6, potem pa sem se podal v j.padalstvo. Ker sem študentska leta dva meseca nazaj "zamenjal" za službo, mi vse skupaj (gasilstvo, vodenje športnega društva.. ) ne znese, poleg tega pa obstaja velika verjetnost, da bom "šel že letos sam na dopust" :blush: . Punca mi je sama predlagala: kaj pa če bi prodal padalo in kupil motor :grim . Sem jo prijel za besedo in močno razmišljam v tej smeri, zato se za kakšen dober nasvet obračam tudi na vas. Motor bi uporabljal za pozno popoldanske in nedeljske vožnje, upam, da večinoma v dvoje. Oziram se predvsem za Yamaho TDM ali Fazer 6, ker pa sem že kar "ven" iz tega sveta, mi bo vsak (dober) nasvet koristil.

Hvala in lep pozdrav,

Primož

Popravljeno . Popravil primozv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oziram se predvsem za Yamaho TDM ali Fazer 6, ker pa sem že kar "ven" iz tega sveta, mi bo vsak (dober) nasvet koristil.

Hvala in lep pozdrav,

Primož

Ozri se za čim drugim, izbira je velika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se nameravaš voziti v dvoje, vzemi Fz1S, oziroma nekaj približno tej kubaturi in moči..., sicer boš moral "preveč" prestavljati...zaradi podhranjenosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup motorja. Pri 16 letih sem se podil s 125 kubično Gilero, pri 18ih s sosedovo ninjo 6, potem pa sem se podal v j.padalstvo. Ker sem študentska leta dva meseca nazaj "zamenjal" za službo, mi vse skupaj (gasilstvo, vodenje športnega društva.. ) ne znese, poleg tega pa obstaja velika verjetnost, da bom "šel že letos sam na dopust" :blush: . Punca mi je sama predlagala: kaj pa če bi prodal padalo in kupil motor :grim . Sem jo prijel za besedo in močno razmišljam v tej smeri, zato se za kakšen dober nasvet obračam tudi na vas. Motor bi uporabljal za pozno popoldanske in nedeljske vožnje, upam, da večinoma v dvoje. Oziram se predvsem za Yamaho TDM ali Fazer 6, ker pa sem že kar "ven" iz tega sveta, mi bo vsak (dober) nasvet koristil.

Hvala in lep pozdrav,

Primož

BMW F800 R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!