Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni

Ima kdo mogoče kak predlog za supermoto do 35kw oz 0,2 kW/kg (A2 izpit), ne previsok (visok sem 175cm) ? Nameravam kupiti nekaj rabljenega v rangu 4-6k €.

Objavljeno

Včeraj sem se na Z1000 usedel in ugotovil, da je tudi ta premajhen :( :(

Pozna kdo kakšen naked, ki ima daljšo razdaljo med zicem in tačkami? Morda FZ1?

Objavljeno

Včeraj sem se na Z1000 usedel in ugotovil, da je tudi ta premajhen :( :(

Pozna kdo kakšen naked, ki ima daljšo razdaljo med zicem in tačkami? Morda FZ1?

BMW - K - 1300 R ali nov(ni naked) SS z nastavljivimi tačkami ! :grim

Objavljeno (popravljeno)

Včeraj sem se na Z1000 usedel in ugotovil, da je tudi ta premajhen :( :(

Pozna kdo kakšen naked, ki ima daljšo razdaljo med zicem in tačkami? Morda FZ1?

Malo dvomim, da boš med najbolj razširjenimi nakedi našel kakšne večje razlike v poziciji, so delani bolj ali manj po istem kopitu. Za okviren občutek ti lahko pomaga tale stran: http://cycle-ergo.com/.

Kolikor sem jaz preizkušal pozicije, so japonci tukaj še najudobnejši ampak med Z1000 in Fz1 po moje ni nobene razlike. Probaj mogoče kakšnega bmw-jevega nakeda ali pa kaj Guzzijevega. Aprilia in Triumph ti bosta verjetno preveč športna. Mogoče kakšna CB 1300.

Popravljeno . Popravil KeC
Objavljeno

Včeraj sem se na Z1000 usedel in ugotovil, da je tudi ta premajhen :( :(

Pozna kdo kakšen naked, ki ima daljšo razdaljo med zicem in tačkami? Morda FZ1?

bmw r1150r je strašno prostoren naked. pa ktm superduke ima tud precej visok stol. velike japonce xjr cb1300 gsx1400 in bando1200 je kec že omenil.

Objavljeno (popravljeno)

bmw r1150r je strašno prostoren naked. pa ktm superduke ima tud precej visok stol. velike japonce xjr cb1300 gsx1400 in bando1200 je kec že omenil.

Problem je običajno razdalja med zicem in stopalkami, ne toliko višino samega zica. Sprobat moram še XJR in kakšen drug 1000+ naked, I guess. Samo mi na daleč tut sumljivo kompaktni zgledajo.

Drugače pa hvala za nasvet glede evropskih nakedov, samo žal ne bo šlo, vsaj zaenkrat nisem zagret za njih, ne tako kot za japonske.

To je hudič, da je motorizem tako čustveno naravnan hobi!

Popravljeno . Popravil nsignific
Objavljeno

Tle cycle-ergo.com s tran je ODLIČNA.

Ugotavljam da je Bulldog direkt za moje dimenzije. Zdaj se moram samo še o ostalih zadevah pozanimat.

Objavljeno

o ja..to je najbolš..spustiš zadej spredej pa pustiš kot je in potem dobiš iz enga fajn motorčka vozne latnosti kante..zelo priporočljivo..

majster, dokler ne spreminjas ciklisitke v (vec-)cm razponu se ne bo veliko zgodilo. razen da madame doseze do tal.

BTW glede na to, da vecina parametrov ostane nespremenjenih pri zamenjavi vpetja amortizerja na zadek ne vem kaj bi naj bilo tako spornega pri nizanju/visanju sedalnega nivoja motorja. najbrz tudi tüv in podobne institucije spijo, ko ustrezno odobrijo taksne sete.

ne vem no, najbrz bo ze nekaj na temu, ce se se vedno legalno prodajajo. in da, imam izkusnje s temi recmi.

druga stvar, katera se bi naj malce bolj pazljivo izvajala, je nizanje sprednjega dela. ampak komu to govorim. :)

Objavljeno

Lp,

ker se vedno bolj bližam izpitu A2 se mi pojavljajo tudi misli, kaj bom vzel kot naslednico moje DT. Rabim motor ki bo kos cesti in kos terenu (makadam, hosta, zapuščeni glinokop itd.). Torej enduro. Hočem pa da je 2T... ma kdo kaki dober predlog?

Objavljeno

Lp,

ker se vedno bolj bližam izpitu A2 se mi pojavljajo tudi misli, kaj bom vzel kot naslednico moje DT. Rabim motor ki bo kos cesti in kos terenu (makadam, hosta, zapuščeni glinokop itd.). Torej enduro. Hočem pa da je 2T... ma kdo kaki dober predlog?

Jaz ti odsvetujem 2-taktni motor še sploh,če ga misliš uporabljat tudi za na cesto.Od 01.01.2012 se v EU nemore več uvažat 2-taktnih motorjev ! Cene jim bodo začele padati in nihče ga nebo več maral.Problem 2-takterjev je(bo) tudi popravilo saj če se nesme več prodajat tudi rezervnih delov se nebo več naročalo saj fabrike(prodajalci)garantirajo za rezervne dele samo 10 let od datuma prodaje !

Objavljeno

Tle cycle-ergo.com s tran je ODLIČNA.

Ugotavljam da je Bulldog direkt za moje dimenzije. Zdaj se moram samo še o ostalih zadevah pozanimat.

Uf raje se ozri za čem drugim, zadeva je zelo nevozna napram ostalim nakedom.

Objavljeno

majster, dokler ne spreminjas ciklisitke v (vec-)cm razponu se ne bo veliko zgodilo. razen da madame doseze do tal.

BTW glede na to, da vecina parametrov ostane nespremenjenih pri zamenjavi vpetja amortizerja na zadek ne vem kaj bi naj bilo tako spornega pri nizanju/visanju sedalnega nivoja motorja. najbrz tudi tüv in podobne institucije spijo, ko ustrezno odobrijo taksne sete.

ne vem no, najbrz bo ze nekaj na temu, ce se se vedno legalno prodajajo. in da, imam izkusnje s temi recmi.

druga stvar, katera se bi naj malce bolj pazljivo izvajala, je nizanje sprednjega dela. ampak komu to govorim. :)

ja ne vem če je vseen da ga zadej 3 cm dol spustiš in je to to..itak si ti najbl brihtn..

Objavljeno

Pozdravljeni,

iščem primeren sport touring motor in rabim par nasvetov glede izbire motorja,nasploh pa ali bo ta izbira kaj pripomogla proti bolečinam v hrbtenici zadnje čase?!? Namreč do sedaj sem vozil samo čoperje. Trenutno sem lastnik Yamahe xvs1300 Midnight star vendar zadnji dve sezoni opažam,da pri vožnji vedno bolj trpi moja hrbtenica oziroma ne morem se več vozit s takšnimi motorji.

Zanimajo me predlogi glede izbire touring motorjev,predvsem pa da bo vožnja udobna! Enduro motorji odpadejo.

Objavljeno

Koliko € misliš zapravit, kake ture misliš delat, malo več podatkov o tebi nucamo. A se misliš furat večinoma sam, s sopotnico, a šotorom, fensi hoteli? Ti je nadzvočna hitrost najpomembnejša od vsega?

Objavljeno

Koliko € misliš zapravit, kake ture misliš delat, malo več podatkov o tebi nucamo. A se misliš furat večinoma sam, s sopotnico, a šotorom, fensi hoteli? Ti je nadzvočna hitrost najpomembnejša od vsega?

Vozim se večinoma s sopotnico,daljše ture so seveda vključene,nočitve večinoma po kampih,hitrost mi ni tak pomembna. Iščem predvsem malo več udobja kot na čoperju sedaj. Glede financ pa do 12,maksimalno 13 čukov €. Mi je pa zelo všeč npr. Yamaha fjr 1300.

Objavljeno (popravljeno)

kawasaki gtr 1400? huda reč...

bi ti pa predlagal, da iščeš nekaj za pod 10.000€ pa ostalo ponucaš za komplet opreme in kak hud izlet. 10.000 je kar precej za mopet.

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Objavljeno

Vozim se večinoma s sopotnico,daljše ture so seveda vključene,nočitve večinoma po kampih,hitrost mi ni tak pomembna. Iščem predvsem malo več udobja kot na čoperju sedaj. Glede financ pa do 12,maksimalno 13 čukov €. Mi je pa zelo všeč npr. Yamaha fjr 1300.

Z fjr yamaho ne mores nikakor falit. Mogoce se pogledas za kaksnim bmw-jem ali pa kot je Dr_Jakob svetoval gtr 1400. Perfektern motor edino se pozanimaj glede pihanje vrocega zraka pod noge-kej druga slabega nisem slisal o tem motorju.

Objavljeno

p.s. Mene kot sport-tourerja, je FJR resno spravila ob živce s pomanjkanjem 6. prestave!! Ostalo pa top.

Pri GTR1400 pa je problem pihanja vročega zraka bistveno izboljšan na prenovljenem modelnem letu...

Objavljeno

Mogoče kakšan BMW R1200 RT, ali K 1200 novejši, tudi FJR 1300 in GTR 1400 Kawasaki, zelo vredu potovalniki.

Objavljeno

Huda varianta je bila pred časom v Yamaha Delta Team,namreč bela,nova Yamaha fjr1300,letnik.2007,0km,12500€,če se ne motim. Ne vem kje so ga našli heh. Ta me je mikal,sam še svojega nisem prodal... Tudi Kawasaki gtr mi je dober.

Objavljeno

Glede na napisano je potem tisti sport res samo v oklepaju :D

Mogoče pogledaš še za Moto Guzzi Norge, Triumph ima novega Trophy-a, r1200rt ali pa kateri od večjih japonskih polnakedov recimo honda cb1300 z oklepom.

Objavljeno

Jaz ti odsvetujem 2-taktni motor še sploh,če ga misliš uporabljat tudi za na cesto.Od 01.01.2012 se v EU nemore več uvažat 2-taktnih motorjev ! Cene jim bodo začele padati in nihče ga nebo več maral.Problem 2-takterjev je(bo) tudi popravilo saj če se nesme več prodajat tudi rezervnih delov se nebo več naročalo saj fabrike(prodajalci)garantirajo za rezervne dele samo 10 let od datuma prodaje !

uf, to pa sploh nisem vedel! hvala za info... ne vem kje je fora da svet hiti k 4t, če pa je z 2t tolko več zabave :( torej se naj ozrem po 4t? Samo zanimivo, ker je ktm izdal svojega 300 in 350exc... in vem da je 300 2t... O.o drugače pa, kaj svetuješ v kategoriji 4t?

Objavljeno

Pozdravljeni,

iščem primeren sport touring motor in rabim par nasvetov glede izbire motorja,nasploh pa ali bo ta izbira kaj pripomogla proti bolečinam v hrbtenici zadnje čase?!? Namreč do sedaj sem vozil samo čoperje. Trenutno sem lastnik Yamahe xvs1300 Midnight star vendar zadnji dve sezoni opažam,da pri vožnji vedno bolj trpi moja hrbtenica oziroma ne morem se več vozit s takšnimi motorji.

Zanimajo me predlogi glede izbire touring motorjev,predvsem pa da bo vožnja udobna! Enduro motorji odpadejo.

Če ni problem gnar,potem kupi BMW-eja in to zato ker maš res največjo izbiro neglede na kerga ciljaš ali kaj bi ti jaz priporočal odločitev mora biti tvoja in to šele ko boš motor peljal-sprobal.Vsak motor ima svoje dobre in slabe strani npr Kawasaki 1400 kot je bilo že rečeno preveč greje po nogah (sploh starejši model) potem so celi seriji morali zamenjat okvirje počilo pri vpetju zadnje vilice ! ! Potem Triumph problem z servisi in rezervnimi deli, še posebno v tujini,Guzi to je motor,ki ni nikoli vreden tega denarja saj v primerjavi z BMW-eji pri hitrostih na 200 Km/h sploh ni vozen motor,ko ga prešaltaš v najvišjo prestavo potrebuješ vsaj 1 m širine ceste,res nevarno početje, če si v fazi prehitevanja in prebilzu avta.Poleg BMW-ejev bi prišla v poštev edino Yamaha FJR čeprav jo je moj kolega po enem letu prodal imel jo je 4X na tleh in je šel nazaj na Hondo 1000ccm nekako je vedno jamral,da je neokretna.Tudi policaji z Yamaham niso ravno zadovoljni in nikoli nebodo zdržale to kar morajo njihovi BMW-eji !

Objavljeno

uf, to pa sploh nisem vedel! hvala za info... ne vem kje je fora da svet hiti k 4t, če pa je z 2t tolko več zabave :( torej se naj ozrem po 4t? Samo zanimivo, ker je ktm izdal svojega 300 in 350exc... in vem da je 300 2t... O.o drugače pa, kaj svetuješ v kategoriji 4t?

Saj KTM-a ne rabiš uvažat v EU, če že je. :afro1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!