Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

itak je glavno vprašanje - koliko € si pripravljen dat. potem se izbor krepko skrči ali razširi. če ti € niso problem ti zrihtam uvoz iz amerike če te suze ne dobiš tu :grim

Ja kolko je stroškov z uvozom iz amerike. Da me ne bi prišel stat na koncu več kot sam motor. :slap:

Objavljeno

Ja kolko je stroškov z uvozom iz amerike. Da me ne bi prišel stat na koncu več kot sam motor. :slap:

v tem primeru bi :)

Objavljeno

Ta mi je zelo všeč. Kako je pa kaj z kilometri kje je nekje meja ko je motor že iztošen in ali se pogosto dogaja da bi kilometre zbijali?

kilometri niso panika če je motor bil vzdrževan, nevem če jih ravno dosti sučejo nazaj, važno je da ga gre gledat nekdo ko se malo spozna in potem oceni če je motor OK, kako je vzdrževan in kako kaj zgleda glede na km ki jih števec kaže. jih je dosti na avtonetu, poglej malo, ta recimo zgleda OK po slikah http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6320088

sigurno je to najcenejše kar dobiš pri nas ker jih je bilo relativno dosti prodanih. drugače pa če že gledaš poglej kawasaki ER5 in er6, definitivno dosti bolj poskočni in okretni motorji

Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Imam ER-6f pa bi malo zamenjal enkrat v prihodnosti...

Za zamenjavo sem si omislil CBR600 F model, se mi zdi nekako podoben, samo z več moči za v dvoje. Počasi mi preseda

tresenje dvovaljnika... ER-6 je soliden motor za voznika, če se pa voziš v dvoje pa zna bit malo švoh (sicer imava skupaj 130kg samo vseeno).

Rad pa bi nekako obdržal tudi športni način vožnje ko grem sam recimo na ride :)

Kaj menite?

Je pa res, da ga še nisem vozil to morm še dat skozi (kdo posodi za en krog ali furco, jaz mu dam pa svojega za ta čas skupne vožnje :))

LP,

G

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Objavljeno

CBR600F bo slabša zadeva za v dvoje, saj ima malenkost manj navora kot er6 in to pri višjih obratih (10.500), napram prvemu, ki ima pri 7.000.

Nič boljšega ne bo v tem rangu zate, boš moral na večjo kubikažo, 800 ali jurja.

Objavljeno

Jah se mi dozdeva počasi da bo res tako...

Kaj pa bi bilo takole za 2 pa podobno omenjenima motocikloma?

LP,

G

Objavljeno

Jah se mi dozdeva počasi da bo res tako...

Kaj pa bi bilo takole za 2 pa podobno omenjenima motocikloma?

LP,

G

fz8s ali pa ta nov kwaki Z800. al pa greš kar na 1000ccm motor, kjer je večja izbira
Objavljeno

Počasi mi preseda tresenje dvovaljnika...

:grrr Ne morem se nehat smejat!

No, anyway, tut jast se sprašujem, da če ti je pač 600 prešvoh, zakaj si se omejil na 800? Žal je segment popolnoma zanemarjen, čeprav bi po mojem mnenju moral biti najbolj priljubljen. Drgač pa se še po VFR ozri, če ti je všeč.

Objavljeno

:grrr Ne morem se nehat smejat!

OK, bom drugače napisal...

Počasi mi preseda tresenje MOJEGA dvovaljnika. :)

Bolje?

Objavljeno

Vfr 800, Sprint ST, Z1000SX to so sport-turing s poudarkom na sport. Pri malo večji kubaturi še ZZR1400 ali pa Busa.

Manjše nakede v stilu Z750 bi za 2up odsvetoval. Sej se da ampak pozicija za sovoznice in pa navor tu niso primerljivi z večjimi konkurenti. GSX1250FA pravijo da je največ muske za relativno mal dnarja.

Če je veliko vožnje v dvoje potem resno glej od 1000ccm naprej.

Objavljeno

Jah se mi dozdeva počasi da bo res tako...

Kaj pa bi bilo takole za 2 pa podobno omenjenima motocikloma?

VFR 800 pa eno res ljubiteljsko za dober dnar proda eden s motosveta

Objavljeno

Tile Suzukiji so očitno zelo redki in precej stari, po podatkih pa so videti zelo zanimivi. Primerljiva je npr. starejša Honda Shadow 600, sicer pa so med malimi (do 700ccm) najbolj znani Yamaha Virago 535, že omenjeni Kawasaki EN500. Novejših v tem razredu praktično ni, vsaj v Evropi ne. Najmanjši je Shadow 750 in Suzukijeva Intruder ali Marauder 800, potem pa že gre proti 900 kubikom in preko 250 kg. Jaz sem bil zelo zadovoljen z EN500, ki sem ga vozil 4 sezone in navozil preko 55.000 km, pa je ob prodaji zgledal odlično. Ima pa 200kg suhe teže - tu je npr. Virago lažji. Honde ne poznam.

Če boš kupoval v tujini, pazi na deklaracijo o izpuhu (ki pa jo imajo vsi nad letnikom 2000), plačati boš moral homologacijo in DMV, če ima motor manj kot 6000 km pa še DDV - tudi, če je že bil plačan v državi, kjer se motor prodaja. Za ameriške motorje je uvoz še težji in se je bolje pozanimati na homologacijskem servisu.

So pa ti motorji dovolj močni za vsaj nekaj let vožnje, sedeži so visoki okoli 700mm in dovolj okretni za to vrsto motorjev. Obilo užitkov!

Objavljeno (popravljeno)

Grega - kot so ti že svetovali: za udobno v dvoje CBF 1000 ali pa Suzuki GSF 1200 (ali pač nekaj v tem stilu - večja kubatura in s tem več navora) ker sedež na Fazerci8 ni vreden tega imena; nič bolje ne bo na Kawasakiju Z 800 (vsaj po slikah sodeč) - seveda pa je tudi v tvoji domeni dejstvo, koliko boš pripravljen doložiti k kupnini, ki jo boš iztržil za trenutni motor.

PS: jaz za sebe točno vem, kaj bi bil moj naslednji (če bi menjal in se ona ne bi več hotela vozit sama): crosstouer - pa sem zadnjič nekaj to prav previdno omenjal, pa sem bil deležen le ostrega pogleda, tako da .....

Popravljeno . Popravil Fazer03
Objavljeno

Ja vem kako je to :)

Skupaj se bova mogla odločit, njej je CBR600F izjemno lep motor, lani se je tud peljaja z njim

zadaj in je rekla da ji je kul.

Imava še ful cajta za odločit se, samo meni je tale res všeč :)

Objavljeno

Kaj pa npr. Moto Guzzi Nevada? Sicer 750 ccm, a zgleda pripraven motorček in cene rabljenih so zanimive :hmm:

Objavljeno

Kako je kaj s servisi Moto Guzzijev pri nas?

Imel sem Nevado 750 IE, več kot zadovoljen z njo. Navadne 750 ne bi vzel ....

Uradni servis sicer obstoja, toda vsi Guzzisti vozijo k Damjanu - dober in pošten !!

Objavljeno

Imel sem Nevado 750 IE, več kot zadovoljen z njo. Navadne 750 ne bi vzel ....

Uradni servis sicer obstoja, toda vsi Guzzisti vozijo k Damjanu - dober in pošten !!

Kakšna pa je razlika med eno in drugo? Sem gledal uradno stran zastopnika, a je v ceniku več varijant, razlik med njimi pa ne opiše :hmm:. Gre le za razliko pri opremi?

Objavljeno

Starejše Nevade so imele vplinjače. Novejše, ki imajo e. vbrizg baje tečejo bolj gladko. Sodelavec je imel obe in se je pritoževal, da je stari model zaradi ne preveč posrečenih vplinjačev včasih imel previsok drugič prenizek prosti tek. Po dveh Nevadah je sedaj pristal na Brevi, ki ima enak motor. Če njega vprašaš super motor. Tudi sam sem probal Brevo in je zelo luštna za vozit. Tudi sedež je nizek. Za nekoga, ki nima nekih hudih manjvrednostnih kompleksov je tamali Guzzi dobra izbira. Če se kupuje Guzzija na dolgi rok je pa že v štartu boljše gledat big block zadevo.

Objavljeno

Kakšna pa je razlika med eno in drugo? Sem gledal uradno stran zastopnika, a je v ceniku več varijant, razlik med njimi pa ne opiše :hmm:. Gre le za razliko pri opremi?

Sedaj prodajajo tako samo IE - elektronski vbrizg, stare so pa imele dobre stare vplinjače ;-)

Če kupuješ novo, to ni problem.

Objavljeno

Takole.

Mislim da bi Nakedi honda Hornet al podobni od drugih znamk lahko bli tud zanimivi samo se bojim da so zame malo pre divji.

Mislim da za normalno turistično vožnjo ne potrebuješ več kot 50KM.

Gledal sem tudi že Guzzija samo se malo bojim kako je z kvaliteto izdelave pri njih. Italianom gre design ful dobro od rok ko pa govorimo o kvaliteti izdelave in vzdržljivosti pa jim stvar ponavadi malo šepa. Če praviš da se stvar dobro obnese je vsekako vredno razmisleka.

Kar se pa tiče financ mislim zapravit za motor max 5000-6000€ verjetno še manj še posebej zato ker motorja ne vozim že skoraj 10 let in se bojim kaj bi če bi mi motor ne ustrezal. Več kot daš več kasneje s prodajo naprej izgubiš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!