loko Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Drugače brat ima hondo shadow leto staro in sem se nekajkrat peljal z njo. Vozi se uredu samo ko je treba stvar na mestu obrnit so križi in težave.
loko Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Ducati Monster 696 ali cenejša varianta Honda NC 700 S Čoper pa HD Iron 883 ali kaj sličnega, sedaj imajo že tako vse žive izpeljanke. Zanimiv podatek pa bi bil, koliko čustev misliš vložiti v motor ;-) HM Ta honda ne zgleda slabo.
Bmflar Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 HM Ta honda ne zgleda slabo. Za 6200 € nova zadeva, ABS in ostale zadeve .... Odlično za ta denar !
erciona Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 Do nedavnega sem ime Hondo cbr 600rr '06, kar je bil tudi moj prvi pravi motor... Prišel je tudi prvi padec in ker ni bilo denarja za popravilo sem ga prodal... Počasi zbiram finance, da bi kupil drug motor. S prejšnjim sem bil zelo zadovoljen. Sedaj pa se odločam men cbro '07+ in gsxr-jem k6,k7. Mnenja o obeh?
biker77 Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 Do nedavnega sem ime Hondo cbr 600rr '06, kar je bil tudi moj prvi pravi motor... Prišel je tudi prvi padec in ker ni bilo denarja za popravilo sem ga prodal... Počasi zbiram finance, da bi kupil drug motor. S prejšnjim sem bil zelo zadovoljen. Sedaj pa se odločam men cbro '07+ in gsxr-jem k6,k7. Mnenja o obeh? oba sta super motorja in težko boš zares našel hude prednosti pri enem ali drugem..kar ti je všeč.. pa ne ga spet po tleh vržt če se da
AR55 Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Pozdravljeni sem nov na forumu,in bi rabil kakšen nasvet od vas ki imate več izkušenj in sicer kupujem motor nekje do 4K eur.visok sem meter sedemdeset in srednjih let zato kakšne cestne zverince ne pridejo v poštev,malo sem razmišljal o Suzuki V-strom 650.Za vaša mnenja ali nasvete bo hvaležen.
Snečer Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Po moje bo Vstrom idealen.
Bremzer Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Pozdravljeni sem nov na forumu,in bi rabil kakšen nasvet od vas ki imate več izkušenj in sicer kupujem motor nekje do 4K eur.visok sem meter sedemdeset in srednjih let zato kakšne cestne zverince ne pridejo v poštev,malo sem razmišljal o Suzuki V-strom 650.Za vaša mnenja ali nasvete bo hvaležen. Poglej malo na Kawasakija ER-6 jaz sem večkrat vozil ženinega ER-6N in je kar vredu motor z mojimi 185cm se je dal kar lepo peljat.Najdaljšo furo z njim sem naredil Nm-Bg.-Ohrid,čez Albanijo na Budvo in ob Jadranski obali nazaj v Nm ca 2,5K kil.razen mazanja ketne brez sredinskega štenderja nikakršnih težav.Če se bi odločil za ER-6 absoluitno z ABS Lp.in veliko užitkov pri izbiri motorja. Ps. to ti svetujem iz izkušenj,kajti vsak ti bo svetoval znamko,ki jo sam vozi ! sicer pa moja žena to sezono nima več Kawasakija ampak F-800 ST.
ludiluka Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Pozdravljeni sem nov na forumu,in bi rabil kakšen nasvet od vas ki imate več izkušenj in sicer kupujem motor nekje do 4K eur.visok sem meter sedemdeset in srednjih let zato kakšne cestne zverince ne pridejo v poštev,malo sem razmišljal o Suzuki V-strom 650.Za vaša mnenja ali nasvete bo hvaležen. Jst ti prodam hondo hornet letnik 09 malo močnejša od er6 je pa dosti bolj umirjen motor (pa še v tvojem cenovnem razredu je ) Kmet2 1
AR55 Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Hvala za ponudbo vendar mi naked ne odgovarja.
hajoktejn Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Vstrom je lustn. Sproščen a drza, solidne vozne lastnosti, prideš tud po makadamu lagodno skozi. Probaj
Kmet2 Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Vstrom je lustn. Sproščen a drza, solidne vozne lastnosti, prideš tud po makadamu lagodno skozi. Probaj Ja se strinjam in za ta denar dobiš veliko motorja
AR55 Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 Bom moral it malo okoli pa da sprobam kako mi odleži.
Coo Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 (popravljeno) Živjo! S prihodnjo sezono mislim vstopiti v svet težkih motorjev in imam že ogledanih nekaj modelov, torej: Honda CBF 600N, Yamaha XJ6N, Suzuki GSF 650N (aka Bandit). Cenovno gledam rabljene, nekje do 4500e, max. 5000. Pri teh modelih me zanima predvsem kvaliteta in kakšni večji problemi (okvare ipd.). Izbrani so mi všeč še zaradi naked oblike, elektr. vbrizga in pa vsi so pod 70 kW (motor mislim blokirati na 35kW -> izpit A2). Moj favorit je Suzuki. Kaj pa bolj izkušeni motoristi porečejo na moj izbor? Hvala za odgovore. Popravljeno September 19, 2012. Popravil Coo
Frips Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Skupaj se bova mogla odločit, njej je CBR600F izjemno lep motor, lani se je tud peljaja z njim zadaj in je rekla da ji je kul. Nasvet: motor kupi za sebe, oz kupi tistega, ki je TEBI všeč....razen če ona da €€€
GregaSLO Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Jah lej oba bova dala €€€ iz skupne kase sej veste kako to gre Ker se res veliko voziva skupaj, morva gledat na to da: - se oba počutiva dobro med vožnjo - je motor obema všeč - tehnikalije kot navor, kw, posledično registracija in vzdrževanje... Žal ne morem kupit BMW1000RR ali CBR100RR ker potem se bom vozil sam. zzigon 1
svobodnaptica01 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Žal ne morem kupit BMW1000RR ali CBR100RR ker potem se bom vozil sam. Kaj pa je narobe, če se človek sam vozi? Ponavad so užitki večji in stroški manjši krucymucy in Kmet2 2
GregaSLO Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Ja seveda ni nič narobe. Samo punca se rada vozi z mano in se hoče še naprej vozit z mano, hodiva lepo okoli itd... Sam se ne bom vozil za vikend recmo na neke dolge ture ona bo pa posebej hodila okrog Ne gre to tako... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 (popravljeno) Ja seveda ni nič narobe. Samo punca se rada vozi z mano in se hoče še naprej vozit z mano, hodiva lepo okoli itd... Sam se ne bom vozil za vikend recmo na neke dolge ture ona bo pa posebej hodila okrog Ne gre to tako... 600ccm je za dve osebi premalo, verjemi pišem iz iskušenj. Sploh če montiraš še kak kufer al pa stranske torbe. vsaj 800, še raje pa 1000ccm. Kaj kupi ne bom filozofiral, lahko ti pa povem kaj sem jaz iskal in kako razmišljal: 1. raje ima 4 valje, manj tresljajev itd 2. raje novejši motor (novejši razvoj) kar pomeni več elektronike, gadžetov in manj požrešen 3. mora biti udoben za 2 osebi, se pravi, zadnje tačke ne morejo biti pod ritjo sopotniku 4. montaža kufra in stranskih torb mora biti enostavna, se pravi, da ko se vozim sam ne vlačim s sabo vseh nosilcev in ohišij 5. zadnje vzmetenje mora biti popolnoma nastavljivo Drugače je pa vse skupaj en kompromis med željami in potrebami. V mojem primeru z1000sx odlično odigra svojo vlogo Popravljeno September 19, 2012. Popravil DAMI34 malakai in krucymucy 2
aleksandergabriel Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 (popravljeno) 600ccm je za dve osebi premalo, verjemi pišem iz iskušenj. Sploh če montiraš še kak kufer al pa stranske torbe. vsaj 800, še raje pa 1000ccm. Kaj kupi ne bom filozofiral, lahko ti pa povem kaj sem jaz iskal in kako razmišljal: 1. raje ima 4 valje, manj tresljajev itd 2. raje novejši motor (novejši razvoj) kar pomeni več elektronike, gadžetov in manj požrešen 3. mora biti udoben za 2 osebi, se pravi, zadnje tačke ne morejo biti pod ritjo sopotniku 4. montaža kufra in stranskih torb mora biti enostavna, se pravi, da ko se vozim sam ne vlačim s sabo vseh nosilcev in ohišij 5. zadnje vzmetenje mora biti popolnoma nastavljivo Drugače je pa vse skupaj en kompromis med željami in potrebami. V mojem primeru z1000sx odlično odigra svojo vlogo Po mojih izkušnjah tudi še 600 še ni premalo, je pa res da več kot je navora lepše se pelje. Se pa močno strinjam z tretjo točko. Popravljeno September 19, 2012. Popravil aleksandergabriel
DAMI34 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Po mojih izkušnjah tudi še 600 še ni premalo, je pa res da več kot je navora lepše se pelje. Se pa močno strinjam z tretjo točko. No da popravim, za mirno vožnjo v koloni, brez hiteti je čisto dovolj. Če pa hočeš skenslat par nizozemcev, 2 italjana, pa par domačinov nekje na dalmatinki, pa je hitro premalo, sploh če si v dvoje in postane prehitevanje kar nevaren manever. (pa čeprav cepiš enega po enega), da ne govorim o tem da non stop šaltaš ali pa voziš nekje v 3 brzini na ful obratih in čakaš prostor za prehitevanje. krucymucy 1
Snečer Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Saj pa ko partnerko voziš, ne voziš tako divje, lepo v mejah normale in slej ko prej se da tudi normalno prehiteti.
DAMI34 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Ne govorim od nekem divjanju, a vendar rad hitro prehitim. Poleg partnerke je včasih gor še kak kufer, pa stranske torbe, pa vse to napolnjeno...se časi za prehitevanje kar podaljšajo...razen če: *non stop šaltaš navzdol *ali pa ga vrtiš na obratih *v 6 brzini ne boš kar zletel mimo Drugače pa sem že rekel, za normalno vožnjo (avtomobilsko) in malce potrpljenja, da vsi lepo pred tabo prehitijo, ko se jim pač zljubi..je 600ccm tudi dovolj. krucymucy 1
GregaSLO Objavljeno September 20, 2012 Opozori Objavljeno September 20, 2012 Hvala za nasvete. OK takole je... Ko sem vozil z njo na Hvar po omenjeni obalni cesti sem šaltal. Ampak res šaltal Še dobro da uživam v tem Priznam, ko se nama je zaluštalo (zanimivo tudi njej je sedlo) malo bolj "dinamične" vožnje pa je bil problem... Teral sem ga skoz nad 7k obratov ta motor je pa še znan po tresljajih... Oba sva imela mravljinčna stopala po pol ure take vožnje... Sej potegne pri 7+k obratov 2 gor ruzak tank torba pa še polhen kufer brez težav... Samo ga morš pač terat na obratih in tukaj bi res profitiral 800ccm oz. bolje 1000ccm... MI5Ek in DAMI34 2
Bremzer Objavljeno September 20, 2012 Opozori Objavljeno September 20, 2012 Hvala za nasvete. OK takole je... Ko sem vozil z njo na Hvar po omenjeni obalni cesti sem šaltal. Ampak res šaltal Še dobro da uživam v tem Priznam, ko se nama je zaluštalo (zanimivo tudi njej je sedlo) malo bolj "dinamične" vožnje pa je bil problem... Teral sem ga skoz nad 7k obratov ta motor je pa še znan po tresljajih... Oba sva imela mravljinčna stopala po pol ure take vožnje... Sej potegne pri 7+k obratov 2 gor ruzak tank torba pa še polhen kufer brez težav... Samo ga morš pač terat na obratih in tukaj bi res profitiral 800ccm oz. bolje 1000ccm... Če boš šel SAMO na 800 nebo nobene razlike,motor za dva mora biti 1000 + ! DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se