Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Ducati Monster 696

ali cenejša varianta

Honda NC 700 S

Čoper pa HD Iron 883 ali kaj sličnega, sedaj imajo že tako vse žive izpeljanke.

Zanimiv podatek pa bi bil, koliko čustev misliš vložiti v motor ;-)

HM Ta honda ne zgleda slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do nedavnega sem ime Hondo cbr 600rr '06, kar je bil tudi moj prvi pravi motor... Prišel je tudi prvi padec in ker ni bilo denarja za popravilo sem ga prodal... Počasi zbiram finance, da bi kupil drug motor. S prejšnjim sem bil zelo zadovoljen. Sedaj pa se odločam men cbro '07+ in gsxr-jem k6,k7. Mnenja o obeh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do nedavnega sem ime Hondo cbr 600rr '06, kar je bil tudi moj prvi pravi motor... Prišel je tudi prvi padec in ker ni bilo denarja za popravilo sem ga prodal... Počasi zbiram finance, da bi kupil drug motor. S prejšnjim sem bil zelo zadovoljen. Sedaj pa se odločam men cbro '07+ in gsxr-jem k6,k7. Mnenja o obeh?

oba sta super motorja in težko boš zares našel hude prednosti pri enem ali drugem..kar ti je všeč..

pa ne ga spet po tleh vržt če se da ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni sem nov na forumu,in bi rabil kakšen nasvet od vas ki imate več izkušenj in sicer kupujem motor nekje do 4K eur.visok sem meter sedemdeset in srednjih let zato kakšne cestne zverince ne pridejo v poštev,malo sem razmišljal o Suzuki V-strom 650.Za vaša mnenja ali nasvete bo hvaležen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni sem nov na forumu,in bi rabil kakšen nasvet od vas ki imate več izkušenj in sicer kupujem motor nekje do 4K eur.visok sem meter sedemdeset in srednjih let zato kakšne cestne zverince ne pridejo v poštev,malo sem razmišljal o Suzuki V-strom 650.Za vaša mnenja ali nasvete bo hvaležen.

Poglej malo na Kawasakija ER-6 jaz sem večkrat vozil ženinega ER-6N in je kar vredu motor z mojimi 185cm se je dal kar lepo peljat.Najdaljšo furo z njim sem naredil Nm-Bg.-Ohrid,čez Albanijo na Budvo in ob Jadranski obali nazaj v Nm ca 2,5K kil.razen mazanja ketne brez sredinskega štenderja nikakršnih težav.Če se bi odločil za ER-6 absoluitno z ABS Lp.in veliko užitkov pri izbiri motorja.

Ps. to ti svetujem iz izkušenj,kajti vsak ti bo svetoval znamko,ki jo sam vozi ! sicer pa moja žena to sezono nima več Kawasakija ampak F-800 ST.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni sem nov na forumu,in bi rabil kakšen nasvet od vas ki imate več izkušenj in sicer kupujem motor nekje do 4K eur.visok sem meter sedemdeset in srednjih let zato kakšne cestne zverince ne pridejo v poštev,malo sem razmišljal o Suzuki V-strom 650.Za vaša mnenja ali nasvete bo hvaležen.

Jst ti prodam hondo hornet letnik 09 ;) malo močnejša od er6 je pa dosti bolj umirjen motor ;) (pa še v tvojem cenovnem razredu je )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vstrom je lustn. Sproščen a drza, solidne vozne lastnosti, prideš tud po makadamu lagodno skozi. Probaj ;)

Ja se strinjam in za ta denar dobiš veliko motorja :OK:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

S prihodnjo sezono mislim vstopiti v svet težkih motorjev in imam že ogledanih nekaj modelov, torej: Honda CBF 600N, Yamaha XJ6N, Suzuki GSF 650N (aka Bandit). Cenovno gledam rabljene, nekje do 4500e, max. 5000. Pri teh modelih me zanima predvsem kvaliteta in kakšni večji problemi (okvare ipd.). Izbrani so mi všeč še zaradi naked oblike, elektr. vbrizga in pa vsi so pod 70 kW (motor mislim blokirati na 35kW -> izpit A2).

Moj favorit je Suzuki. Kaj pa bolj izkušeni motoristi porečejo na moj izbor?

Hvala za odgovore.

Popravljeno . Popravil Coo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skupaj se bova mogla odločit, njej je CBR600F izjemno lep motor, lani se je tud peljaja z njim

zadaj in je rekla da ji je kul.

Nasvet: motor kupi za sebe, oz kupi tistega, ki je TEBI všeč....razen če ona da €€€ :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah lej oba bova dala €€€ iz skupne kase sej veste kako to gre :)

Ker se res veliko voziva skupaj, morva gledat na to da:

- se oba počutiva dobro med vožnjo

- je motor obema všeč

- tehnikalije kot navor, kw, posledično registracija in vzdrževanje...

Žal ne morem kupit BMW1000RR ali CBR100RR ker potem se bom vozil sam. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal ne morem kupit BMW1000RR ali CBR100RR ker potem se bom vozil sam. :D

Kaj pa je narobe, če se človek sam vozi? Ponavad so užitki večji in stroški manjši ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda ni nič narobe. Samo punca se rada vozi z mano in se hoče še naprej vozit z mano, hodiva lepo okoli itd...

Sam se ne bom vozil za vikend recmo na neke dolge ture ona bo pa posebej hodila okrog :)

Ne gre to tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda ni nič narobe. Samo punca se rada vozi z mano in se hoče še naprej vozit z mano, hodiva lepo okoli itd...

Sam se ne bom vozil za vikend recmo na neke dolge ture ona bo pa posebej hodila okrog :)

Ne gre to tako...

600ccm je za dve osebi premalo, verjemi pišem iz iskušenj. Sploh če montiraš še kak kufer al pa stranske torbe. vsaj 800, še raje pa 1000ccm. Kaj kupi ne bom filozofiral, lahko ti pa povem kaj sem jaz iskal in kako razmišljal:

1. raje ima 4 valje, manj tresljajev itd

2. raje novejši motor (novejši razvoj) kar pomeni več elektronike, gadžetov in manj požrešen

3. mora biti udoben za 2 osebi, se pravi, zadnje tačke ne morejo biti pod ritjo sopotniku

4. montaža kufra in stranskih torb mora biti enostavna, se pravi, da ko se vozim sam ne vlačim s sabo vseh nosilcev in ohišij

5. zadnje vzmetenje mora biti popolnoma nastavljivo

Drugače je pa vse skupaj en kompromis med željami in potrebami. V mojem primeru z1000sx odlično odigra svojo vlogo

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600ccm je za dve osebi premalo, verjemi pišem iz iskušenj. Sploh če montiraš še kak kufer al pa stranske torbe. vsaj 800, še raje pa 1000ccm. Kaj kupi ne bom filozofiral, lahko ti pa povem kaj sem jaz iskal in kako razmišljal:

1. raje ima 4 valje, manj tresljajev itd

2. raje novejši motor (novejši razvoj) kar pomeni več elektronike, gadžetov in manj požrešen

3. mora biti udoben za 2 osebi, se pravi, zadnje tačke ne morejo biti pod ritjo sopotniku

4. montaža kufra in stranskih torb mora biti enostavna, se pravi, da ko se vozim sam ne vlačim s sabo vseh nosilcev in ohišij

5. zadnje vzmetenje mora biti popolnoma nastavljivo

Drugače je pa vse skupaj en kompromis med željami in potrebami. V mojem primeru z1000sx odlično odigra svojo vlogo

Po mojih izkušnjah tudi še 600 še ni premalo, je pa res da več kot je navora lepše se pelje. Se pa močno strinjam z tretjo točko.

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih izkušnjah tudi še 600 še ni premalo, je pa res da več kot je navora lepše se pelje. Se pa močno strinjam z tretjo točko.

No da popravim, za mirno vožnjo v koloni, brez hiteti je čisto dovolj. Če pa hočeš skenslat par nizozemcev, 2 italjana, pa par domačinov nekje na dalmatinki, pa je hitro premalo, sploh če si v dvoje in postane prehitevanje kar nevaren manever. (pa čeprav cepiš enega po enega), da ne govorim o tem da non stop šaltaš ali pa voziš nekje v 3 brzini na ful obratih in čakaš prostor za prehitevanje.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne govorim od nekem divjanju, a vendar rad hitro prehitim. Poleg partnerke je včasih gor še kak kufer, pa stranske torbe, pa vse to napolnjeno...se časi za prehitevanje kar podaljšajo...razen če:

*non stop šaltaš navzdol

*ali pa ga vrtiš na obratih

*v 6 brzini ne boš kar zletel mimo

Drugače pa sem že rekel, za normalno vožnjo (avtomobilsko) in malce potrpljenja, da vsi lepo pred tabo prehitijo, ko se jim pač zljubi..je 600ccm tudi dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete.

OK takole je... Ko sem vozil z njo na Hvar po omenjeni obalni cesti sem šaltal. Ampak res šaltal :) Še dobro da uživam v tem :)

Priznam, ko se nama je zaluštalo (zanimivo tudi njej je sedlo) malo bolj "dinamične" vožnje pa je bil problem...

Teral sem ga skoz nad 7k obratov ta motor je pa še znan po tresljajih... Oba sva imela mravljinčna stopala po pol ure take vožnje...

Sej potegne pri 7+k obratov 2 gor ruzak tank torba pa še polhen kufer brez težav... Samo ga morš pač terat na obratih in tukaj bi res

profitiral 800ccm oz. bolje 1000ccm...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete.

OK takole je... Ko sem vozil z njo na Hvar po omenjeni obalni cesti sem šaltal. Ampak res šaltal :) Še dobro da uživam v tem :)

Priznam, ko se nama je zaluštalo (zanimivo tudi njej je sedlo) malo bolj "dinamične" vožnje pa je bil problem...

Teral sem ga skoz nad 7k obratov ta motor je pa še znan po tresljajih... Oba sva imela mravljinčna stopala po pol ure take vožnje...

Sej potegne pri 7+k obratov 2 gor ruzak tank torba pa še polhen kufer brez težav... Samo ga morš pač terat na obratih in tukaj bi res

profitiral 800ccm oz. bolje 1000ccm...

Če boš šel SAMO na 800 nebo nobene razlike,motor za dva mora biti 1000 + !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!