Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
... SAMO na 800

Ne verjamem, da se lastniki VFR 800 s tem strinjajo ....

PS: Izgleda pa da jaz ne bom nikoli t' prav motorist, ker sem sem šele pred letom dni iz 600 ccm po kakšnih dvajsetih letih zlezel na 800 in glede na tak tempo moram živet in se vozit vsaj še 50 let, da mi bo dano okusit slast 1600 ccm; seveda pod pogojem, da bodo do takrat (se pravi do leta 2060) vsi ti stroji na notranje izgorevanje preživeli in jih ne bo elektrika prehitela in "ukinila" .

Objavljeno

Ne verjamem, da se lastniki VFR 800 s tem strinjajo ....

PS: Izgleda pa da jaz ne bom nikoli t' prav motorist, ker sem sem šele pred letom dni iz 600 ccm po kakšnih dvajsetih letih zlezel na 800 in glede na tak tempo moram živet in se vozit vsaj še 50 let, da mi bo dano okusit slast 1600 ccm; seveda pod pogojem, da bodo do takrat (se pravi do leta 2060) vsi ti stroji na notranje izgorevanje preživeli in jih ne bo elektrika prehitela in "ukinila" .

Tu ni debata o pravem motoristu, kajti poznam miljaužnt folka, k 600taka obvlada u nulo in mu z 1000ccm ne sledim...govora je samo o vožnji v dvoje..pa še kakšn kufr zraven. Če ne drugega se mi 600ccm mašina smili, ker jo non stop moraš preganjat, v 6 brzini pa kar pozabi na prehitevanja, saj pospešuje ko en kombi. 800ccm je nekoliko bolje, 1000 še bolje 1200 še bolje, 1600 pa že preveč kičasto.

Marsikdo me je pred nakupom prvega motorja svaril, da bo 600ccm malce švoh za 2 osebi...po dobre pol leta, sem že razmišljal o menjavi.

Objavljeno

Malo me čudi ta debata, ker po drugi strani ko pa omeniš, da je menjalnil itak brezveze, da bi bila fajn avtomatika pa spet pade debata, da brez menjalnika ni pravega motorista.

Zdaj pa tu berem, da moraš imeti menjalnik, vendar ne menjavati :)

Objavljeno

Vsak po svoje si lahko razlaga in išče dlako v jajcu...povedal sem samo moje mnenje in iskušnje. Vsak pa bo ravnal po svoji vesti in bo sprejel svojo odločitev. Menjavanje je pa itak stvar počutja, tut jurja lahko menjaš za prehitevanja(in ga menjam ) lahko ga pa tudi ne, pa bom še vedno imel dovolj navora in moči za varno in hitro prehitet.

Objavljeno

Se opravičujem, če so odgovori na moje (najbrž neumestno) vprašanje že kje zapisani, pa vseeno. Letos julija sem se končno spravil delat A izpit. Resnejših Moto izkušenj od prej nimam, težav z "šolskim" ER6 tudi ni bilo, po par dnevih sva hitro postala prijatelja, tako na poligonu kot v prometu.

Sedaj sem pred nakupom. Nasvetov kaj nabaviti je več, najbolj všeč pa mi je ta, da slediš srcu. Za mano je par 100k kmza volanom avtomobila, tudi emšo kaže na nekaj čez 40, tako da me pretirano divjanje več ne vleče. Moped mora biti za 2. Ker mi je všeč cestni enduro (poza motorista glede na motor), gledam večjega GS-a, pa me zanima še vaše mnenje oz izkušnje glede prvega nakupa motorja težje kategorije.

Objavljeno

Se opravičujem, če so odgovori na moje (najbrž neumestno) vprašanje že kje zapisani, pa vseeno. Letos julija sem se končno spravil delat A izpit. Resnejših Moto izkušenj od prej nimam, težav z "šolskim" ER6 tudi ni bilo, po par dnevih sva hitro postala prijatelja, tako na poligonu kot v prometu.

Sedaj sem pred nakupom. Nasvetov kaj nabaviti je več, najbolj všeč pa mi je ta, da slediš srcu. Za mano je par 100k kmza volanom avtomobila, tudi emšo kaže na nekaj čez 40, tako da me pretirano divjanje več ne vleče. Moped mora biti za 2. Ker mi je všeč cestni enduro (poza motorista glede na motor), gledam večjega GS-a, pa me zanima še vaše mnenje oz izkušnje glede prvega nakupa motorja težje kategorije.

Na tvojem mestu za prvi motorr glih ne bi gledal GS-a 1200 ampak njegovega mlajšega brata 800gs,predvsem zaradi teže,ko nabereš km potem pa naprej na cestne krave. Maš prav glede brzine in potovanj v dvoje je GS1200 prava stvar,a prav tako za začetek ne manjka prav nič tudi 800GS.

Maš pa v segmentu po katerem se ogleduješ precej motorjev ,tako ,da se ne zapiči kar takoj v BMW,zato ker si slišal da je kulj.

Ker je konec sezone si vzemi čas in čez zimo poglej šem kaj drugega......nasvet Tiger800,KTM Adventure mali,xtz 660 ko boš osvojil občutek ,da obvladaš pa greš naprej na težke cestne endure,ki pa jih je v tem segmentu zdaj res na pretek....R1200GS in A,Explorer 1200,XTZ 1200,Multistrada 1200.....

Moje skromno mnenje,pa ne misli da podcenjujem a vseeno mislim da je za začetnika bolje malo manj kil in kubature,saj lažje osvojiš manevre,ki jih potem z težjim motorjem lažje izvajaš.Lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja, prav 800GS sem imel na začetku nagledanega. Pa sem se nanj usedel in mi ni bila všeč prav njegova ozkost in višina. Ne vem, če sem prav zapisal ampak je tak pač občutek. Najbrž bi za kakšen občasen offroad to tudi iskal. Vleče me stabilnost, vodljivost, zadosten navor (tudi če ga ne izkoristim popolnoma), zanesljivost... Če primerjam z avtomobilom (pa ne vem če je primerjava primerna); raje plin/navor odvzemam, kot pa da mi ga zmanjkuje oz. da motor navijam in iščem zgornje meje krivulj. Pa še nekaj je, ne maram preveč pogostih nakupov in prodaj. Tisto kar imam, imam rad dobro in da traja (izkušnje pač).

Res pa je, da imam pomisleke glede težjega motorja vs. moto kilometrine.

Objavljeno

Ja, prav 800GS sem imel na začetku nagledanega. Pa sem se nanj usedel in mi ni bila všeč prav njegova ozkost in višina. Ne vem, če sem prav zapisal ampak je tak pač občutek. Najbrž bi za kakšen občasen offroad to tudi iskal. Vleče me stabilnost, vodljivost, zadosten navor (tudi če ga ne izkoristim popolnoma), zanesljivost... Če primerjam z avtomobilom (pa ne vem če je primerjava primerna); raje plin/navor odvzemam, kot pa da mi ga zmanjkuje oz. da motor navijam in iščem zgornje meje krivulj. Pa še nekaj je, ne maram preveč pogostih nakupov in prodaj. Tisto kar imam, imam rad dobro in da traja (izkušnje pač).

Res pa je, da imam pomisleke glede težjega motorja vs. moto kilometrine.

Po mojem brez nekih testiranj ne bo šlo. Pa ne pozabi na kawasaki Versysa1000, dober navor, ne pretirana konjenica (pa še elektronika jo nadzira), ugodna poraba, veliko dodatne opreme, med drugim tudi ktrc...
Objavljeno

če si gledal GS-a in ti je všeč ga vzami. vse ostalo so nianse in par kg razlike, ki se jih ne opazi ko se malo navadiš. boš ga vsaj imel nekaj časa ko pa da za sezno ali 2 kupuješ nekaj drugega in skoz sanjaš GS-a in zgubljaš denar z preprodajo.

ene ščitnike motorja gor če ga slučajno zvrneš na bok pa gasaaaaaa

Objavljeno

Jack,

sam sem kot začetnik (nikoli, ne kot klinc nisem vozil niti avtopamtika ali APN-a) vozil Guzzi-ja; Californija EV, 260 kg + babnca+ 3 kufri=krepko čez 300 če ne že kar 400 kg; po 10 letih in 2 pobiranjih iz asfalta (vedno krivi drugi) in prve fure na Grossglockner, sem zajahal GS1200; prej probal tudi Varadero, pa Versy-ja, pa Guzzijevega Stelvia......ni ga čez ergonomijo (vsaj moja ritse fajn počuti, delali tudi 600 km/dan), moč, navor (po Dolomitih sem se vozil v 3. ali 4.; na Stelvio ko so 90° ride sem menjal v 2. ), porabo (4.5 l.)...

Pred tednom sem ga prodal (semi mel smolo pri nakupu, je bil iz Italije in je bil na tleh, čeprav je predel kot urca...) in iz izkušenj ti povem, da je zeloooo obvaladliv in vožnja je pravi užitek.

Tudi sam bom nekaj kupil; gledam GS-a (2-3 leta starega), GSA, celo F800GS, naslednji teden v sredo pa grem testirat Tigra 1200 Explorer v MS; dejstvo, da bo novi GS predstavljen že naslednji teden na sejmu v Kolnu in da je vmes še zima, bom najverjetneje čakal do februarja...

Najverjetneje bom ostal na BMW-ju, saj sem imam original kufre (kupil nove) in BMW jakno,.

Kolega pa prodaja F650 GS-a (2 cilindra, 800 cm3): Ga grem sprobat v ponedeljek; glede karakteristik ni slab, moti me tudi sedež (opcija da ga zamenjaš z komfortnim, ki je veliko širši ali z Bagster-jem) in pa veriga. prisegam na kardan.

Če najdeš kašnega dobrega GS-a 1200 ga kar vzami, če pa imaš namen kupit novega, je to najboljše kar lahko dobiš; kupi zdaj, so mi ga ponujali pri Selmarju za 14,5 K€, triple black-a, testnega z 2000 prevoženimi km.

Objavljeno

Hvala vsem za napisano. Bo najbrž velik GS. Mi je všeč in bom naredil vse, da pridem z njim v štos (sem precej vztrajen). Če mi rata (a volja je velika) sem zmagal! Ja, nov je le nov, vendar so tudi cene so temu primerne. Za vsako prasko pa se ne mislim sekirat, zato bo najbrž rabljen. Ostajam na forumu in sporočim kakšno zanimivo :kva1: !

Objavljeno

Tudi sam bom nekaj kupil; gledam GS-a (2-3 leta starega), GSA, celo F800GS, naslednji teden v sredo pa grem testirat Tigra 1200 Explorer v MS; dejstvo, da bo novi GS predstavljen že naslednji teden na sejmu v Kolnu in da je vmes še zima, bom najverjetneje čakal do februarja...

Najverjetneje bom ostal na BMW-ju, saj sem imam original kufre (kupil nove) in BMW jakno,.

No naj ti povem,da zaradi kovčkov ,ki jih imaš lahko vseeno pogledaš še kaj drugega kot BMW-ja in to zato ker ti ta oprema na novega GS ne bo pasala,saj ima na drugi strani izpuh in zadnjo enojno nihajno roko,edino jakna bo pasala na novega,če se ne boš do takrat zredil :P

Objavljeno

Jack,

Težka bo, sem prejšnjega iskal skoraj pol leta...

Bomo videli kaj se bo zgodilo s cenami GS-ov , ko pride nov na trg !

Dobil tudi info, da bi naj BMW častil kasko zavarovanje , če vzameš novga; to pa je že nakaj...

Če no bo kaj, pa švignem v Nemčijo in si ga prpeljem; prejšnji teden zamudil enga dobrega za 10 T€, z 11000 km, l. 2009 !

Dajatve: 3%+100€ homologacija+pot

Je pa res, v praksi se marsikdaj res,res drugače vidi kot na sliki....

Pa kaj javi !

Objavljeno

No naj ti povem,da zaradi kovčkov ,ki jih imaš lahko vseeno pogledaš še kaj drugega kot BMW-ja in to zato ker ti ta oprema na novega GS ne bo pasala,saj ima na drugi strani izpuh in zadnjo enojno nihajno roko,edino jakna bo pasala na novega,če se ne boš do takrat zredil :P

Končno so se pomnili in prestavili izpuh na desno stran, kjer je tudi pri večini motorjev. Vsaj zame pomeni izpuh na levi opekline po nogah, ko ga premikam ročno v kratkih hkačah, če ni zaščiten s kovčkom..

Saj počasi ga bodo še napravili solidnega, se spomnim pred leti tistega s sploščenim rezervoarjem...

Mogoče bodo rabljenim res nekoliko padle cene in se splača malo počakati.

Objavljeno

Hja, tale (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6407189) me mika. Sem bil prejšnji teden že na ogledu. O motorju nimam kaj slabega za povedat, tudi papirji so poštimani, edino cena je kriza. Pa še rit paše nanj :kva1: . Za ta denar pa dobim tudi novega 800 (garancija, utekam po svojem okusu, zgodovino motorja pričnem sam, manjša teža, lažje privajanje...). Pa saj človek nikoli ni dovolj pameten. Pravijo, da ni vsaka racionalna rešitev tudi prava rešitev!

Objavljeno

Sem pozabil vprašat. Sem z obale, pa je včasih poleti tudi prijetno vroče. in ko si nekje v koloni pri 40stC, kako je pol z zračnim hlajenjem?

Objavljeno

Za ta denar dobiš tudi novo Yamaho 1200 Super Tenere.

Če bi jaz hotel za motor odšteti toliko denarja, potem bi kupil novega, za rabljenega dam največ polovico cene novega.

Objavljeno

Hja, tale (http://www.avto.net/....asp?ID=6407189) me mika. Sem bil prejšnji teden že na ogledu. O motorju nimam kaj slabega za povedat, tudi papirji so poštimani, edino cena je kriza. Pa še rit paše nanj :kva1: . Za ta denar pa dobim tudi novega 800 (garancija, utekam po svojem okusu, zgodovino motorja pričnem sam, manjša teža, lažje privajanje.. .). Pa saj človek nikoli ni dovolj pameten. Pravijo, da ni vsaka racionalna rešitev tudi prava rešitev!

Ja tudi mene; ga grem konec tedna gledat; sam max. 10,5 jurja; računaj nov je nekje okoli 18, drugo leto bo star 5 let pomeni realna cena tam okoli 10 jurjev, pa še novi GS pride,; baje ne bo nič dražji od teh; če bojo hotli kaj prodat bodo zagotovo šenkali kasko, pa 200 €/mes. ni baš neki dnar, imaš pa novga, sam končnega obračuna ne smeš delat, vsaj ne v prisotnosti žene, ker potem boš moral še cabrio nabavit....

Pa saj folk nima dnarja, tak da naju bo čakal še spomladi, verjami.......

Objavljeno (popravljeno)

Za ta denar dobiš tudi novo Yamaho 1200 Super Tenere.

Če bi jaz hotel za motor odšteti toliko denarja, potem bi kupil novega, za rabljenega dam največ polovico cene novega.

Za 11,5 K ne dobiš nove Tenerejke, ampak ti zmanjka vsaj še 1,5 K. In prideš na 13K. In potem začneš razmišljat, da, če bi imel še 1,5K, imaš že novega GS, recimo v akciji.

In če se vrnem na Tenerejko....je treba dodat še mal opreme (ne vem, a so kovčki že zraven) ker če niso, je to pol še ene 400K, pa ker je nov moped, je dobro zavarovati kasko, kar znese (če maš dobre zveze na zavarovalnici(), tam mal nad 1K.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno

Razlika je le 1.5 K, kar je dobre 10% s tem, da je Tenere nova in brez prevoženih km.in po mojem mnenju nič slabši motor v tej kategoriji.

...kovčkov in zavarovanja nima noben.

Sicer tisti BMW mogoče res ni slab ampak zanj bi jaz dal tam nekje 9 - 10 K, je že drugi lastnik, bo 5 let star in če ga bo možakar res želel prodati bo po moje moral ceno znižati, kot je tudi bzq napisal, drugače mu bo stal v garaži in zgubljal ceno.

Objavljeno

Jack,

če razmišljaš o F800GS-u, novemu, dobiš več motorja in moči za isti dnar: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4923365

sm ga gledal prejšnji teden v MS, ta teden grem sprobat ta velkega brata s kardanom....good look, podoben bo novi GS (armaturka, sprednje luči...) sam bxer ja pa boxer...

V Nemčiji pa dobiš testne za tam nekje 9k€.

Hudič al ! Se prepričujem iz dneva v dan, da mam cajt do marca, pa kljub temu vsak dan iščem in iščem in ne bo miru, dokler ne bo krava v štali...

Objavljeno

Jack,

če razmišljaš o F800GS-u, novemu, dobiš več motorja in moči za isti dnar: http://www.avto.net/....asp?ID=4923365

sm ga gledal prejšnji teden v MS, ta teden grem sprobat ta velkega brata s kardanom....good look, podoben bo novi GS (armaturka, sprednje luči.. .) sam bxer ja pa boxer...

V Nemčiji pa dobiš testne za tam nekje 9k€.

Hudič al ! Se prepričujem iz dneva v dan, da mam cajt do marca, pa kljub temu vsak dan iščem in iščem in ne bo miru, dokler ne bo krava v štali...

"bzq" a ni to eno sranje, ko začne vrtat, pa ne neha :wacko: . Ja, tisti Tiger je tudi cool :hmm: :hmm: :hmm:.

Objavljeno

ta teden grem sprobat ta velkega brata s kardanom....good look, podoben bo novi GS (armaturka, sprednje luči.. .) sam bxer ja pa boxer...

Boxer je trpežna in varčna mašina, me pa zanima kakšna bo tvoja reakcija na tripla.

Objavljeno

Boxer je trpežna in varčna mašina, me pa zanima kakšna bo tvoja reakcija na tripla.

še bl varčen in gre..proti boxerju gre v svetlobna leta..

Objavljeno

Jack,

vozil danes tegale (cca. 80 km):http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6304155, poznam lastnika, dejansko slo motor z 9600 km.

Hejjejej.... se ne more primerjat z 1200 GS; moči in navora dovolj (tudi za dva, saj takrat ne voziš 140, vsaj jaz ne, ko me skozi boksa v rebra), živahen, ergonomija za mojo višino (184 cm)...bad....enostavno prenizek; sedež: za mene preozek in dokaj neudoben...tako da sem že odmislili , da bi vzel novga f800 GS...no way...

Kako pa se pelje Tiger 1200 Explorer http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6373578 pa več v sredo (sem ga danes že rezerviral,,,).

Torej ostanejo še: GS 1200, Tiger ali GSA

btw: sem klical danes lastnika tega http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6407189 pa pravi, da ga prideš konec tedna iskat ??!!! Si se že odločil ????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!