Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

tudi jzt sem opazil da je na netu celo večnost in vedno nižja cena.. Zanimivo se bom drug teden opogumil in ga poklical da vidim kaj bo rekel,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taki motorji se vedno slabše prodajajo, tudi kriza dela svoje.

Kdor ima denar bo kupil novega ali boljšega kdor ga nima se bo takemu luksuzu najprej odpovedal, srednji sloj počasi izginja iz družbe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

imam vprašanje glede nakupa Bmw R1200GS ali BMW R1200GS. Na voljo imam R1200GS triple black vsa oprema letnik 2012 prevoženih 8k z vario komplet kufri za 14k in BMW R1200GS Adventure triple black nov z vso opremo brez kufrov za 17k. Oba motorja sta mi ok in oba sem imel na testni vožnji. Ne morem se odločit za nakup. Kakšen predlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil oba, bi se odločal na osnovi:

- kje se bom vozil (stranpotja, cesta),

- financiranje (gotovina, 3 easy drive),

- kako dolgo bom imel motor

Če narediš preprosto kalkulacijo na dobo 10 letih, zagotovo izgubiš z adventurjem več, dejstvo pa je, da če plačam toliko, moram motor furat, kar pomeni vsaj 8 kkm/letno.

Osebno bi vzel navadnega (predvsem lažji), nekako je bolj priročen tudi za skok na kafe, je pa adventure seveda bolj markanten.

Seveda je glavni kriterij dnar, koliko ga imaš in predvsem pa, koliko si pripravljen dati za te užitke. Če ti je adventure bolj všeč, išče za enak denar rabljenega z kufri, se boš isto vozil. npr. tega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6529611

Tudi sam iščem nekaj podobnega, vendar nekje do 12k€, bom še čakal tja do februarja...cene bodo šle še dol, saj le redki se odločajo za tak nakup, pa še novi GS je na vidiku, pa še kakšne ugodnosti pričakujem..npr. kasko gratis pri 3 easy drive...

Pa dobro izberi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

iščem pomoč pri nakupu rabljenega motorja.

Naj najprej navedem nekaj podatkov:

Sedaj vozim TDM900, z katero sem zelo zadovoljen, rad bi pa imel več moči (obremenjenost z prtljago), ABS, še več udobja na daljših furah....

Letno prevozim cca 10000 km - 90% v duetu z ženo

dokaj hiter voznik, starost 50 let.

Zanimata me Yamaha FJR in BMW R1200GS od l2006 dalje. To sta v zasnovi dokaj različna motorja, oba pa se dobro obneseta za potovanja, sta zanesljiva.... Kaj mi svetujete, mogoče kaj drugega....Finance so nekako omejene (kje pa niso), "višek" denarja naj gre rajši v bencin in potovanja.

hvala za vaše nasvete

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil oba, bi se odločal na osnovi:

- kje se bom vozil (stranpotja, cesta),

- financiranje (gotovina, 3 easy drive),

- kako dolgo bom imel motor

Če narediš preprosto kalkulacijo na dobo 10 letih, zagotovo izgubiš z adventurjem več, dejstvo pa je, da če plačam toliko, moram motor furat, kar pomeni vsaj 8 kkm/letno.

Osebno bi vzel navadnega (predvsem lažji), nekako je bolj priročen tudi za skok na kafe, je pa adventure seveda bolj markanten.

Seveda je glavni kriterij dnar, koliko ga imaš in predvsem pa, koliko si pripravljen dati za te užitke. Če ti je adventure bolj všeč, išče za enak denar rabljenega z kufri, se boš isto vozil. npr. tega: http://www.avto.net/....asp?ID=6529611

Tudi sam iščem nekaj podobnega, vendar nekje do 12k€, bom še čakal tja do februarja...cene bodo šle še dol, saj le redki se odločajo za tak nakup, pa še novi GS je na vidiku, pa še kakšne ugodnosti pričakujem..npr. kasko gratis pri 3 easy drive...

Pa dobro izberi.

Vožnja stranpotja 20% in cesta 80%.

Glede plačila mi je načeloma vseeno - gotovino imam za oba lahko se pa odočim tudi za financiranje.

Motor bi imel 4 leta.

Letno prevozim okoli 8k km.

40% se vozim v dveh/izleti.

Odločam se samo na osnovi rabljenga z kufri ali novega adventurja. Pri Adventurji nekoliko več zgubim, vendar je motor nov. Če bi dobil kakšno boljšo ponudbo za novega ... ima kdo izkušnje z ponudbami? Nekaj jih imam na mizi, zanimajo me pa vaše izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no problem, pa saj imaš keš...ga bojo pa dali za 13,5 k€...spomladi pa še tolk ne bojo dobli...verjami..ga bom kupil za 12,5 k€...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je v redu. Potrebno je zamenjati sedež za višji cca.220 eur (193cm višine), v kratkem nove gume in servis na 10k. Poleg cene še dodat cca.650 eur.

Bemti za to višino se splača razmislit o GSA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja stranpotja 20% in cesta 80%.

Motor bi imel 4 leta.

Letno prevozim okoli 8k km.

40% se vozim v dveh/izleti.

Pa me je nekoč nekdo brez uspeha prepričeval, da je vsa stvar v številkah .Vidim da res.

Jasno mi je: daner je tvoj, vozil se boš ti (čeprav malo), v končni fazi mi lahko zabrusiš, da se me vsa stvar ne tiče, ampak ... za tako majhno letno kilometražo kupovat toliko železja in vkup znešenega ter brez pravega reda sestavljenega ... aja, sedaj so bavarci hudo moderni.

Brez zamere in dober nakup.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če bi le vedel koliko bo cena novega GS 2013? Predvidevamo že lahko samo ...

Po forumih pišejo,da bo cena identična !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/....asp?ID=6439637

Zanima me, če morda kdo pozna tolele hondico. Kaj pravite, koliko je vredna, če je recimo vse kar piše v oglasu res?

Če se ne motim je tole od Samurai-a hondica, tko da bo tist z blagim zdrsom na pannoniaringu držalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/....asp?ID=6439637

Zanima me, če morda kdo pozna tolele hondico. Kaj pravite, koliko je vredna, če je recimo vse kar piše v oglasu res?

Najprej motor poglej, kajti vse slike so narejene od daleč ! ! Od nove cene (poglej račun) odbij 45- 50% to je realna cena za tak NEPOŠKODOVAN tak motor. Nato vprašaj za cene vseh poškodovanih delov + farbanje (po ogledu) + delo za montažo in še to odštej od prejšnje vrednosti in boš dobil pravo realno ceno. Za moje pojme"karamboliran" je precej precenjen ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nov cbr 600 je bil takrat okoli 10.000 če se ne motim, tega pelješ za 4200-4500 pomoje plus motor ima čez 1000eur dodatne opreme tako da cena se mi zdi uredu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sem zaključil svoje iskanje. Prišel, videl, kupil - 650GS. Kakšno leto ali dve bo mir, potem pa dalje. Ta novo 1200-tko pa "moto-mački" fajn potestirajte, da bo pol lažja odločitev.

Sva že dva. Prišel, videl, kupil - 1200 GS. Kakšno leto ali dve bo mir, potem pa dalje. Ta novo 1200-tko ... Pa tako naprej. Skratka pozdrav vsem, najbolj pa jasno tistim "užaljenim" ( no ja ne vem če je prava beseda) iz teme "Zakaj ne bi imel BMW motocikla?" :-)

Po 8000 km v slabem letu in pol na MP3-ju, direkt na GS-a. V soboto sem ga opremil s kufri (hvala hitri.drzni), ob tem prevozil pol kure in se malo navadil na vse skupaj...

Vzel sem ga pri Blažu, ulavfanga... Zakaj GS? Ne vem. Zakaj BMW. Ne vem. Naredil sem izpit in šel pogledat motor. Odpeljal testni krog, pa mi je bil OK. Po 500 km v treh dneh mi je še bolj OK.. Ko se navadim malo bolj, bom probal še kaj sličnega - ampak obvezno z zravnano držo pri vožnji, podobnim vzmetenjem in tako lahkotnostjo vožnje... .

Tretjino km z MP3-jem sem naredil z boljšo polovico zadaj, pričakujem, da bo v nadaljevanju isto (vsaj).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!