Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Ve kdo kaj o tem motorju? http://www.avto.net/....asp?ID=6681667

Je realna cena?

Kulker sem gledu mal slike zgleda da je vse original tak kot more bit.

akrapovič in led smerokazi niso original..

se pravi da more bit vse homologirano in vpisano v homologacijo..

če bi rad mel zares mir in da ti ne bo kdo kaj težil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem glede izpuha ter smerokazov ja, hvala.

Glede okvirja pa kulker sem gledu ostale slike Z-jem pa bi mogl štimat, tut barva vilc pa to.

Tak da pomoje je vredn za pogledat v živo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem prepričan ampak se mi zdi, da imajo ta letnik črne okvirje, svetle so imeli do 07?

Sej spoštujem trud, samo če se človek o nekateri stvari ne zastopi, potem bolje da sploh nič ne napiše. Ker vaš odgovor sploh ni bil odgovor ampak bolj vprašanje.

Res je da so imeli 2007 letniki srebrne dodatke na okvirju, vendar je tudi dejstvo, da so imeli pokrove agregata v rjavi barvi... model na sliki odgovarja 2009letniku.

Vem glede izpuha ter smerokazov ja, hvala.

Glede okvirja pa kulker sem gledu ostale slike Z-jem pa bi mogl štimat, tut barva vilc pa to.

Tak da pomoje je vredn za pogledat v živo :)

Po slikah izgleda soliden. pojdi gledat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva že dva. Prišel, videl, kupil - 1200 GS. Kakšno leto ali dve bo mir, potem pa dalje. Ta novo 1200-tko ... Pa tako naprej. Skratka pozdrav vsem, najbolj pa jasno tistim "užaljenim" ( no ja ne vem če je prava beseda) iz teme "Zakaj ne bi imel BMW motocikla?" :-)

Po 8000 km v slabem letu in pol na MP3-ju, direkt na GS-a. V soboto sem ga opremil s kufri (hvala hitri.drzni), ob tem prevozil pol kure in se malo navadil na vse skupaj...

Vzel sem ga pri Blažu, ulavfanga... Zakaj GS? Ne vem. Zakaj BMW. Ne vem. Naredil sem izpit in šel pogledat motor. Odpeljal testni krog, pa mi je bil OK. Po 500 km v treh dneh mi je še bolj OK.. Ko se navadim malo bolj, bom probal še kaj sličnega - ampak obvezno z zravnano držo pri vožnji, podobnim vzmetenjem in tako lahkotnostjo vožnje... .

Tretjino km z MP3-jem sem naredil z boljšo polovico zadaj, pričakujem, da bo v nadaljevanju isto (vsaj).

ja na vsa tale tvoja vprašanja, na katere si ne znaš odgovorit, ti predlagam, da povprašaš G. Corserja .....

on ti bo zihr na vse tole znau odgovorit .... preverjeno ....

:lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem KTM LC4 640 Adventure.........mogoče kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haj, letos sem opravil izpit za motor in bi si rad za 40 letnico kupil Chopperja. Sedj za začetek premišljujem kupiti rabljen motor, po nekaj 1000 km izkušenj pa potem novega. Sedaj pa me zanima če se splača kupiti kaki motor letnik 1997 - 2000 do max 50000 prevoženih kilometrov. Vozil bi se večinoma sam, verjamem pa, da se bo žena omehčala in se kdaj pa kdaj peljala z mano. Kako kubikažo mi priporočate? Pa kaki motor? Za začetek bi dal max 4000€. Na avto netu se mi dopade Suzuki Intruder 1600 z 12000 prevoženih. Je pa letnik 1998

Zelo pomemben mi je dober glas motorja in da sprednja guma široka, ne pa oska kot na beciklu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi za zalčetek kaj lajega kak Virago, VN 900 itd. kilometi na motorju načeloma niso problem-v primeru, da je bil doro vzdrževanj.-nujno vzemi s seboj kupovat koga, ki se spozna na motorje. ˝čoperske˝ mašine pa so ponavadi itak bolj nenavite, tako da višji kilometri ne pomenijo toliko kot pri npr. SS mašinah. Da za začetek kupiš nekaj starejšega je po moje dobra odločitev. Prvič da sploh vidiš kakšen stil vožnje ti je všeč. drugič ga boš pa zagotovo kdaj vrgel na tla.

Glede širokih gum-vsak ma svoj okus, men OSEBNO so široke (sploh sprednje gume) kičaste. Sem pač bol pripadnik stare šole :). O konkretnih modelih ti bo pa kdo drug znal več povedat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da kilometri niso pomembni je dobro slišati, kaj pa letnik motorja? Kako je vzdrževanje teh in dostopnost rezernih delov itd. Sem pa po naravi taka oseb, ki si kupujem oziroma mi je všeč vedno stvar ki zgleda masivno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letnik je nepomemben. najpomembnejše je vzdrževanje pa recimo kilometri. vzami zraven nekoga ki ve kako bi moral motor zgledat glede na kilometre za katere trdi prodajalec da jih ima. preveri kaj vse je pridajalec naredil glede vzdrževanja pa si tam. kateri komplet gum, zavorne ploščice so katere,.....

pri kupovanju čoperjev pazi - včasih si jih kupujejo čisti amaterji in potem jih slabo ali narobe vzdržujejo. Mislijo da če na leto naredijo 2000 km potem olja ni treba menjat do 6000 km kar pomeni par let. Verigo mažejo ali premalo ali preveč, delajo sumljive predelave,....

Videl sem že čoperje v slabšem stanju kot cestake divjakov.

Koliko si pa velik in kolik kg imaš in ali je to mišica ali si bolj "bauh"? Mislim sprašujem samo zato ker nimaš izkušenj in gledaš tam 1600 in podobne "masivne" motorje :glare: Saj gre, ni problema ampak včasih je za crknit videt kakšnega štorastega palčka na takem motorju ko telovadi pred gostilno :lol1: Jaz imam 174 cm, 80 kg (pol-pol mišica bauh) in kar nekaj km za sabo pa morem s takimi motorji vseeno malo pazit, sploh recimo da ga ne parkiram na visečem terenu naprej :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čoper za prvi motor,pa še masiven......mislim,da ta situacija kar kliče po neumnostih :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haj, letos sem opravil izpit za motor in bi si rad za 40 letnico kupil Chopperja. Sedj za začetek premišljujem kupiti rabljen motor, po nekaj 1000 km izkušenj pa potem novega. Sedaj pa me zanima če se splača kupiti kaki motor letnik 1997 - 2000 do max 50000 prevoženih kilometrov. Vozil bi se večinoma sam, verjamem pa, da se bo žena omehčala in se kdaj pa kdaj peljala z mano. Kako kubikažo mi priporočate? Pa kaki motor? Za začetek bi dal max 4000€. Na avto netu se mi dopade Suzuki Intruder 1600 z 12000 prevoženih. Je pa letnik 1998

Zelo pomemben mi je dober glas motorja in da sprednja guma široka, ne pa oska kot na beciklu

čestitam za opravljen izpit .....

... že v naprej ti tud čestitam za tvojo štrdesetletnico .....

bi pa samo neki pripomnu .....

če želiš zdrav in predvsem živ dočakat petdesetletnico, ti iz srca odsvetujem takoj prvi motor težko kravo .... pa še to chooperja .....

.... nabavi si najprej neki "malega" .... in okretnega .... mogoče 600 cc al kej podobnega .... da se boš sploh imel čas navadit na kakšne nepredvidene situacije pri vožnji ....

PREDVSEM bi ti pa odsvetoval preveč gledat dizajn motorja in "široko al ozko gumo" spredaj ..... jasno, pa zvok motorja in podobno ....

hudooooooo ..... a si boš ti motor kupu za vozit, al za drgat in pi*ke lovit ..... :lol1:

rajši se mal pozanimaj o zavorah, ciklistiki in podobnem .....

.... po kakšnem letu vožnje pa, če bosta motor in predvsem ti še cela, se pa pri "VIKIJU" začni ustavlat na kavici in s kakšnimi starejšimi "mački" pogovarjat o kakšni zamenjavi motorja .....

srečno pri izbiri .... in predvsem pri vožnji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;)

ps.

nikakor pa tudi ne škodi kakšn tečaj varne vožnje na Vranskem..... (pa ne mislt, da je ta šola sam za bedake !!!!!) :hooray:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhec nisem, imam malo čez 100kg. Kar se pa tiče kubikaže so mi prijatelji pravili da 600cc premalo če se voziva dva. 1600cc motor ni pogoj, ta ki ga trenutno gledam je pa lep. Motor rabim za sprostitev ne pa babe lovit. Ker sem privatnik nimam kaj dosti časa zame pa bi to rad spremenil. Hočem malo odklopit. Glas motorja mi je zelo pomemben pa tudi videz. Nisem tudi divjak, da bi rabil motor z veliko končno hitrost. Samo da se usedem , odpeljem, če žena hoče zraven toliko bolje, pa da se sprostim. V zimi ni problema, je bolj malo dela pa grem dvakrat tedensko na nogomet, malo z kolegi na pijačo in to je to. Poleti pa tega ni. Dalj časa delam pa rabim nekaj za sprostit. Zato sprašujem za mnenja in predloge da ne nasrkam in potem vlagam v motor celo premoženje. Cestaki in turjerji odpadejo, ker sem obljubil družini da bom pazil nase. Tudi tečaj varne vožnje mislim obiskati vsako leto pred začetkom sezone, ker ni draga. je pa zelo smiselna. Motror bi kupil komaj za kaka dva meseca in nimam nikakšne sile za nakup, bolj so mi pomembna vaša mnenja in izkušnje ter nasveti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhec nisem, imam malo čez 100kg. Kar se pa tiče kubikaže so mi prijatelji pravili da 600cc premalo če se voziva dva. 1600cc motor ni pogoj, ta ki ga trenutno gledam je pa lep. Motor rabim za sprostitev ne pa babe lovit. Ker sem privatnik nimam kaj dosti časa zame pa bi to rad spremenil. Hočem malo odklopit. Glas motorja mi je zelo pomemben pa tudi videz. Nisem tudi divjak, da bi rabil motor z veliko končno hitrost. Samo da se usedem , odpeljem, če žena hoče zraven toliko bolje, pa da se sprostim. V zimi ni problema, je bolj malo dela pa grem dvakrat tedensko na nogomet, malo z kolegi na pijačo in to je to. Poleti pa tega ni. Dalj časa delam pa rabim nekaj za sprostit. Zato sprašujem za mnenja in predloge da ne nasrkam in potem vlagam v motor celo premoženje. Cestaki in turjerji odpadejo, ker sem obljubil družini da bom pazil nase. Tudi tečaj varne vožnje mislim obiskati vsako leto pred začetkom sezone, ker ni draga. je pa zelo smiselna. Motror bi kupil komaj za kaka dva meseca in nimam nikakšne sile za nakup, bolj so mi pomembna vaša mnenja in izkušnje ter nasveti

.... lepa pričakovanja .... .. :yes:

.... jest bi na tvojem mestu pogledu za kakšno dobr ohranjeno starejšo VFR-ko, s katero boš lahko zelo lepo sam tiščal naokrog če boš hotu, kadar se bo pa mamici ljubl, jo boš pa tud komot kam odpelu .....

........ al pa kšno CBF-ko .... ?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kakšno endurco Tiger 800,BMW 800 ali nekaj takšnega. Pa da ti ne bo kakšen brihten prjatu spet povedal ,da je to premal kubikaže. Jaz imam110kg žena 65 pa je čisto dovolj,motor je zelo vodljiv,lahek,ni drag za vzdrževanje in 4 do 5 l na 100km. Za prvi motor neprimerno bolj primern kot kakšen težek čoper,tega si omisli ko boš imel nekaj km za sabo.Lp

Če pa te zanima kaj bolj specifično o motorjih ki ti jih omenjam pa vpraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda VFR 800 mi je eden najlepših tourejev. Pa niti drga ni. Le obljubil sem da grem na počasnejši motor

"počasnejši motor" ?????

.... no, to je pa bolj slab izgovor ....

motor bo namreč točn tolk hitr, kokr ga boš ožemov .... ;)

.......... tud z "malinovim" motorjem si boš lahko kej naredu, če ne boš pazu .... :eek:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda VFR 800 mi je eden najlepših tourejev. Pa niti drga ni. Le obljubil sem da grem na počasnejši motor

Vsak moped je hiter (lahko preveč) celo 125ccm. Torej obljubljati nekaj družini? Hm..motorizem je bolj nevaren od avtomobilizma, ker pač nismo zaščiteni, ker folk v avtomobilih brezglavo izsiljuje. Torej hočem povedati, da moraš ti biti 100% skoncentriran in predvsem ti paziti sam na sebe. Kar pa se motorja tiče: fantje so ti svetovali nekaj friendlyuser motorjev za začetek. Kar pa imam jaz iskušenj in kar vidim in kar sem spoznal: vzemi kar ti je všeč in kar ti paše, z vsakim se boš naučil voziti, z enimi prej z drugimi kasnej.
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo a niso te tezke "krace" konc koncu bol nevarne. tezje kej resis k je vse veliko pa okorno. jst sm sicer od teh krac samo viragota 250 vozila pa morem rect da je kjub temu da je majhen ena okorna zadeva. po moje ima kmet2 kar prav s ta malim gsom pa tigrckom. ni une agresivne drze vseeno pa je motor vodlji. pa tudi je recimo letom primerna masina. je pa res da ce je bol pomemben imid kot pa sama voznja je pa drugo. glede varnosti je pa tko da je tolko odvisno od nas samih, tolko od opreme, gum itd. drugo je pa cista sreca. ce si ob nepravem casu na nepravem kraju ti nc ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo a niso te tezke "krace" konc koncu bol nevarne. tezje kej resis k je vse veliko pa okorno. jst sm sicer od teh krac samo viragota 250 vozila pa morem rect da je kjub temu da je majhen ena okorna zadeva. po moje ima kmet2 kar prav s ta malim gsom pa tigrckom. ni une agresivne drze vseeno pa je motor vodlji. pa tudi je recimo letom primerna masina. je pa res da ce je bol pomemben imid kot pa sama voznja je pa drugo. glede varnosti je pa tko da je tolko odvisno od nas samih, tolko od opreme, gum itd. drugo je pa cista sreca. ce si ob nepravem casu na nepravem kraju ti nc ne pomaga.

vzameš bonija pa maš mirpred vsemi - pred babo , pred kolegi pa za 100 kil je še dost ...da sploh ne govorim imidžu ... al pa počakaj na drugo leto pa vzemi hondo cb1100 - će ti cena znese ( dej kupi jo da ti bom lahko fouš ker če kupiš bonija ga bomo skoz pili ) ...

z bonijem se boš lahko normalno vozil... če bo žena s tabo bo pa j**a ...moja je šla po 3000km izpit delat ...po 4000 z mano si je pa že motor kupila... tko da taki motorji so dvorezen meč ...

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!