Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Če ti je všeč intruder ga pač kupi; V najslabšem primeru gaj boš prodal z malenkostno izgubo, ampak boš vsaj vedel da ni to motor ki ti sede. če mas motor tko mal za skoristit 2 urci po napornem dnevu je popolnoma vseeno s čim začneš in kaj voziš.

Aja, btw, najboljše je da ga prej greš peljat ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....... vzemi kar ti je všeč in kar ti paše.....

Se strinjam :grim

Jaz sem startal s t.i. tezko kravo in cca tisocdvesto kubiki

pa mi ni nic zal.

Poglej kaj je na trgu in na kakem motorju se vidis pa to

nabavi in pripelji k vikiju pokazat; pa se za kavo bos lahko dal ;-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam :grim

Jaz sem startal s t.i. tezko kravo in cca tisocdvesto kubiki

pa mi ni nic zal.

Poglej kaj je na trgu in na kakem motorju se vidis pa to

nabavi in pripelji k vikiju pokazat; pa se za kavo bos lahko dal ;-)

Ti si to kravo itak že prerastu :P Je pa nekaj res,nekateri so bolj motorično sposobni eni manj,in unim z manj ne bi glih priporočal za prvi motor 260kg in 1200cca.No naj se fant odloči sam ,jaz se umikam iz tega filozofiranja,ker ko sem jaz začel z tapravimi motorji je bil ta prvi Java 350cca težka,nevodljiva,da o bremzah ne govorim,pa sm še vedno živ,pa nobenga foruma ni blo takrat,da bi lohk filozofiral :P:D Lp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam :grim

Jaz sem startal s t.i. tezko kravo in cca tisocdvesto kubiki

pa mi ni nic zal.

Poglej kaj je na trgu in na kakem motorju se vidis pa to

nabavi in pripelji k vikiju pokazat; pa se za kavo bos lahko dal ;-)

no.meni so bli tudi t.i. coperji usec dokler nism une nesrecne masine dobila za furat :P pol je blo pa hocem ss in vsa prigovarjanja o zdravi pameti so blo odvec :P. je pa res da ce mi je jaka ne bi nalimu ja cvek je sama ne bi nikol najdla tako da se splaca predloge poslusat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še par linkov za nadalnje raziskovanje.

http://cycle-ergo.com/ za preverit ergonomijo

drugčače so pa meni veliko bolj ušeč evropski kalsiki

ker japonski čoper se že neki čudno sliši :P pol nej bo vsaj ameriški kup železa :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, pa sem prišel z nogometa pa je šel gleženj. Zdaj pa še tega veselja nebom imel še en čas

No vidš kolk si nerodn že peš :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da neomenjam mojih mopedov,očetovega Triumpha 250 ccm,kolegov Suzuki 600ccm(2.tak.3-cil.),kolegovo Hondo Four 500 itd.je bil moj prvi(pravi) motor Yamaha Virago 750 ccm - Čoper po parih mesecih mi je bil veliko prepočasen po ca 1-letu sem ga leta 1995 prodal za med, izgubil sem "samo"ca 500 DM.nakar sem se umislil Yamahe Black V-maxa 1400ccm delan za USA odprt z 140 PS. V primerjavi z Viragom je bil prava raketa vendar z pametjo sem ga srečno vozil 9 let najbolj me je motilo; slab okvir,zelo nestabilen,precej okvar,slabe zavore,zelo velika poraba goriva tudi 10l na 100 Km.,premajhen tank (15l) itd.itd.S sedanjim zelo zadovoljen naslednji je sigurno K-1300-R z vso možno opremo !

Ps: dobro razmisli kaj boš kupil, kajti močnejši motor je dokaj težko prodati in se moraš z njim kar poročiti,z majšim pa že po parih mesecih neboš zadonvoljen, če imaš le malo benzina v krvi, potem si kupi motor po tehtnem razmisleku in kot sam praviš po pameti ni ti nebo noben motor prehiter.Po tvojem pisanju bi se oziral apsolutno po Nejkedih in NE po čoperjih.Nebi rad nikogar užalil, samo zame je bil moj Čoper kot tudi V-max kup kromiranega neuporabnega železa !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se strinjam z tabo, ampak z nekim pač moram začeti. Nevem pa točno kje začeti. Zato vsaki dan prebiram po forumih. Najbolj pa še me zanima koliko me stane vzdrževanje motorja. Kaj in na koliko km se menja in kaj ni potrebno. Tudi poraba je pomembna. Da se nebom ustavljal na vsaki bencinski črpalki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se strinjam z tabo, ampak z nekim pač moram začeti. Nevem pa točno kje začeti. Zato vsaki dan prebiram po forumih. Najbolj pa še me zanima koliko me stane vzdrževanje motorja. Kaj in na koliko km se menja in kaj ni potrebno. Tudi poraba je pomembna. Da se nebom ustavljal na vsaki bencinski črpalki

Smo ti že povedal!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se strinjam z tabo, ampak z nekim pač moram začeti. Nevem pa točno kje začeti. Zato vsaki dan prebiram po forumih. Najbolj pa še me zanima koliko me stane vzdrževanje motorja. Kaj in na koliko km se menja in kaj ni potrebno. Tudi poraba je pomembna. Da se nebom ustavljal na vsaki bencinski črpalki

Če te skrbi samo tankanje in stroški je najbolje, da si priznaš da motor ni zate.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hejjejej, tudi sam sem sanjal choperja (pa še danes rad pogledam, če se prodaja kakšen dober Harley)....najprej nabiral izkušnje na Yamahi 250 (izposoja pri avtošoli), prvi motor, ki sem ga kupil je bil Guzzi 350 (omejitev) a po letu (kljub omejitvi, sem se vozil celo leto na švarc...) nabavu Californijo, 260kg železja z mehkimi vilcami, vendar markantna, neudobna kot lojtrski voz.....po 600 km sem komaj zlezu dol....pol pa ko sem se pelu z GS om 1200, no way, ni ga, ki bi bil bolj vozen, verjami, pa sem vozil od Triumphov, Varaderov, Guzzijevega Stelvia, kawasakije...tudi naked variante....(sin ima Ducatijevega Mostra)....tudi sam še iščem in ostajam na Bemflu, sam al bo nova 800-tka ali pa 3-4 leta star 1200-tka...(tu nekje do 11k€, a za tak dnar bi dobu lahko kar dva, enga za na kafe (choper) ta drugega pa za Dolomite pa do Dubrovnika...(Honda transalp)

Preden kupi, sprobaj !

Pa dober nakup....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se strinjam z tabo, ampak z nekim pač moram začeti. Nevem pa točno kje začeti. Zato vsaki dan prebiram po forumih. Najbolj pa še me zanima koliko me stane vzdrževanje motorja. Kaj in na koliko km se menja in kaj ni potrebno. Tudi poraba je pomembna. Da se nebom ustavljal na vsaki bencinski črpalki

.... no, če ti je pa to važn, pol si pa Advenčerja kup .....

.... moji prjatli glih trikrat več na bencinskih stojijo kt jest ..... ;)

..... no, pa sej o tej temi ti bo pa itak naš Sneči vedu kej več svetvat .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... no, če ti je pa to važn, pol si pa Advenčerja kup .....

.... moji prjatli glih trikrat več na bencinskih stojijo kt jest ..... ;)

..... no, pa sej o tej temi ti bo pa itak naš Sneči vedu kej več svetvat .....

Jp ti bom kar jz namest Snečija povedu,že v tovarni zahtevaj naj ti na GSA nbamontirajo ketno namest kardana :kva2:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hejjejej, tudi sam sem sanjal choperja (pa še danes rad pogledam, če se prodaja kakšen dober Harley)....najprej nabiral izkušnje na Yamahi 250 (izposoja pri avtošoli), prvi motor, ki sem ga kupil je bil Guzzi 350 (omejitev) a po letu (kljub omejitvi, sem se vozil celo leto na švarc.. .) nabavu Californijo, 260kg železja z mehkimi vilcami, vendar markantna, neudobna kot lojtrski voz.....po 600 km sem komaj zlezu dol....pol pa ko sem se pelu z GS om 1200, no way, ni ga, ki bi bil bolj vozen, verjami, pa sem vozil od Triumphov, Varaderov, Guzzijevega Stelvia, kawasakije...tudi naked variante....(sin ima Ducatijevega Mostra)....tudi sam še iščem in ostajam na Bemflu, sam al bo nova 800-tka ali pa 3-4 leta star 1200-tka...(tu nekje do 11k€, a za tak dnar bi dobu lahko kar dva, enga za na kafe (choper) ta drugega pa za Dolomite pa do Dubrovnika...(Honda transalp)

Preden kupi, sprobaj !

Pa dober nakup....

Dajte no-ne mečite kock, morate res vsakemu vsiljevat tele bemfle, naj si človek kupi kar si želi, če hoče čoperja obstaja tudi lep bmw-jev......oz. GS brez pvc-ja

Gotof si :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pa je res, vsaj kar se voznih lastnosti in udobja tiče...velik MINUS pa je plastika, ki gre tudi meni na živce, ki pa je bivša Californija skoraj ni imela...ko sm klofnu po tanku in ko sm zglancal krom, je bila naravnost čudovita, kljub njenim 13 letom...zato še danes pogledujem po choperjih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haj, letos sem opravil izpit za motor in bi si rad za 40 letnico kupil Chopperja. Sedj za začetek premišljujem kupiti rabljen motor, po nekaj 1000 km izkušenj pa potem novega. Sedaj pa me zanima če se splača kupiti kaki motor letnik 1997 - 2000 do max 50000 prevoženih kilometrov. Vozil bi se večinoma sam, verjamem pa, da se bo žena omehčala in se kdaj pa kdaj peljala z mano. Kako kubikažo mi priporočate? Pa kaki motor? Za začetek bi dal max 4000€. Na avto netu se mi dopade Suzuki Intruder 1600 z 12000 prevoženih. Je pa letnik 1998

Zelo pomemben mi je dober glas motorja in da sprednja guma široka, ne pa oska kot na beciklu

čestitam k opravljenem izpitu

tudi sam sem bil letos na istem kot si ti sedaj kar se pa let tiče si pa še desetletje za mano

preberi si kaj podobnega

http://89.143.249.221/avtomoto/nasveti/za_motoriste/2011/04/motorji_za_zacetnike.aspx

http://www.motosvet.com/varno-na-poti-prvi-koraki.html

http://www.motosvet.com/kako-izbrati-prvi-motocikel.html

jaz sem se odločal med hondo cbf 1000 in pa moto guzzi norge 1200 sledni je sedaj tudi v moji garaži

z višino sedeža 81 cm pri moji višini 179 cm nimam težav z manevriranjem na mestu mogoče se teža 250 kg

motorja zdi veliko ampak ko spelješ se enostavno izgubi in je vožnja lahkotna

po moje je ABS zelo pomemben na motocilu in se za motocikel brez njega nebi odločil

moja želja je bila čimvečji navor v niskem številu obratov kar pomeni tudi manj pretikanj med vožnjo in pri

zmerni vožnji tudi porabo malo nad 5l

tudi manj kubični motorji so zelo hitri toda vse je

v voznikovi glavi

marko

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na podlagi česa si se odločil za čoperja? Namrec stil vožnje pri čoperjih (kruzerjih) je drugačen. Sediš bolj foteljsko, noge naprej, sediš dejansko na riti (pri drugih bolj jahaš motor). Pri sportakih se naslanjaš na roke, pri čoperju bi skoraj rabil naslon (nekateri ga celo imajo), sicer visiš na rokah, da te ne odnese nazaj - ne dobesedno. Čoperji so dokaj težki (200-300kg) in okorni za manevriranje na mestu. Pri vožnji se teža sicer ne občuti, je pa vseeno težje polagat motor v ovinek kot pri drugih. Res pa je, da te čoper ne sili v velike hitrosti, uživaš lahko pri čisto zmerni hitrosti.

Jaz sem delal izpit zelo pozno - po 50 in sem zmeraj sebe videl na čoperju. Po nagovarjanju znancev, da se dosti lepše vozijo nakedi in endure sem celo poskušal s tem a sem se vrnil na čoperja.

Zato moj nasvet: samo zaradi "počasnega" motorja, čoper ni najboljša izbira. Predvsem se moraš vprašati, kako se želiš voziti, kaj te navdušuje - mene recimo lagodna vožnja (50-80kmh) skozi rahlo vijugasto cesto (ride, Ljubelj, Jezersko so že preveč ovinkaste, čeprav jih rad prevozim) - potem poskusi testirati nekaj vrst motorjev - na mestu lahko preveriš položaj sedenja, morda ti kak prijatelj posodi motor za testno vožnjo - začetniki sicer niso najbolj priljubljena kategorija za posojanje, morda kak rent ali testna vožnja v firmah.

Za začetek je vsekakor bolje imeti lažji motor, vsaj zaradi obvladovanja - lažje je popravljati napake, lažje zadržati, da ne pade pa tudi lažje pobrati, ko enkrat pade.

Če že hočeš čoperja potem morda starejše Honda Shadow, Suzuki 800, Kawasaki VN800, morda celo Yamaha Virago (zate verjetno premalo glomazen) ali Dragstar. Jaz sem začel z EN500 in je zadoščal 4 leta. Za vožnjo po predpisih so vsi čoperji dovolj močni, za hitro vožnjo pa so tako primernejši drugi.

Ker motor v osnovi ni racionalna odločitev, je spraševanje, kaj je "bolj pametno kupiti" nekako brezpredmetno (verjetno za enak denar dobiš novo kopalnico). Torej kupiš po srcu in potem zagovarjaš, da je BMW najboljši - Harley pa sploh zakon :grim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čestitam k opravljenem izpitu

tudi sam sem bil letos na istem kot si ti sedaj kar se pa let tiče si pa še desetletje za mano

preberi si kaj podobnega

http://89.143.249.22..._zacetnike.aspx

http://www.motosvet....rvi-koraki.html

http://www.motosvet....-motocikel.html

jaz sem se odločal med hondo cbf 1000 in pa moto guzzi norge 1200 sledni je sedaj tudi v moji garaži

z višino sedeža 81 cm pri moji višini 179 cm nimam težav z manevriranjem na mestu mogoče se teža 250 kg

motorja zdi veliko ampak ko spelješ se enostavno izgubi in je vožnja lahkotna

po moje je ABS zelo pomemben na motocilu in se za motocikel brez njega nebi odločil

moja želja je bila čimvečji navor v niskem številu obratov kar pomeni tudi manj pretikanj med vožnjo in pri

zmerni vožnji tudi porabo malo nad 5l

tudi manj kubični motorji so zelo hitri toda vse je

v voznikovi glavi

marko

dobri "linki" za pregledat pred izbiro .... :worship:

.... čeprav če pa mene vprašaš, sem se pa po detajlnem pregledu tatretga linka odloču za Leslie Porterfield ..... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 5 let starega ima samo 7500km,a je to pomota pa je resnično stanje75000km? Motor je za videt lep in ne pretirano drag in absolutno bo cena nižja če prideš iskat z kešom. Če pa ima res samo 7500km pa sploh dobr nakup,ga boš moral še utekavat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 5 let starega ima samo 7500km,a je to pomota pa je resnično stanje75000km? Motor je za videt lep in ne pretirano drag in absolutno bo cena nižja če prideš iskat z kešom. Če pa ima res samo 7500km pa sploh dobr nakup,ga boš moral še utekavat :P

in drugi lastnik? js bi preprodajalcu tale komad zapel:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!