Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

živijo sem nov na forumu pa me zanima ali bi biu ktm exc 400 supermoto varjanta 2009 letnik (takega namreč nameravam kupiti) primiren za kdaj pa kdaj it na AC za kakšnih 200km?

pa tud kaj menite glede motorja in če je dosti za šravfat ?

več avtoceste več šraufanja..al bi mogu rečt še več??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živijo sem nov na forumu pa me zanima ali bi biu ktm exc 400 supermoto varjanta 2009 letnik (takega namreč nameravam kupiti) primiren za kdaj pa kdaj it na AC za kakšnih 200km?

pa tud kaj menite glede motorja in če je dosti za šravfat ?

EXC je v osnovi hard enduro motor in tako kot večina enovaljnih motorjev (razen kakšne izjeme) ni primeren za konstantno držanje na visokih obratih. Poleg tega supermoto ni ravno nek potovalnik tako, da če ga misliš imeti za "daljša" potovanja si raje omisli kak drug motor. Supermoto se izkaže na zaprtih ovinkih, to ni motor, da ga boš 150-200km žgal po avtocesti, poleg tega pa vse kar je več kot 100-150km je na takem motorju muka in boš samo še čakal, da ga boš končno doma parkiral. Supermoto je prej igrača kot pa motor za delanje kakšnih hudih kilometrov. Če te nakup takega motorja še vedno veseli ti priporočam, da mogoče pogledaš za kakšnim z večjo kubikažo mogoče EXC500, 525 ali 530, odvisno od tvojega budgeta pa ne zato, ker bi imel premalo moči ampak so slednji manj naviti in so v ponavadi v takšni rabi manj nagnjeni okvaram.

Načeloma so to precej vzdržljivi motorji in lahko v hard enduro rabi zdržijo tudi 250-300h delovanja brez kakšnih večjih posegov v agregat. Olje se menja na približno 15-20h odvisno od vožnje, na cesti je to na približno 1500km, v motor gre približno 1,5L olja + filter to je cca 40€ v primeru, da ga boš zamenjal sam. Na vsake 40h je potrebno pregledati oz. nastaviti ventile, postopek ni preveč zahteven in ga lahko opraviš sam ampak moraš vedeti kaj delaš. Če ima motor že okrog 150h bi bilo dobro preventivno pred sezono menjati bat (cca170€), veriga odmičnih (80€), na novo preprešati ojnico (180€), ležaji na glavni gredi (100€), tesnila (80€) +delo (razen, če boš delal sam) ter še kakšno malenkost, ki bi se pokazala potem. To so okvirne cene in lahko variirajo. Nočem te strašit ampak takšni motorji so relativno dragi za vzdrževat po drugi strani pa nudijo veliko veselja :)

Popravljeno . Popravil benny0104
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna kdo Moto Fortuna iz Nove Gorice?

danes sem si k njim ( moto fortuna, dalibor paljić s.p. ) odšel ogledat yamahinega MT-03, katerega oglašujejo na avto netu.

v oglasu navajajo: - 1.lastnik - nepoškodovan - nekaramboliran - vozilo je garažirano blank.gifline_ad.gifblank.gif MOTOR JE KOT NOV, V ORIGINALNEM STANJU, 1. BARVA, NIKDAR KARAMBOLIRAN, BREZHIBEN, REDNO SERVISIRAN, RESNIČNO ZELO LEPO VZDRŽEVAN, 1. LASTNIK

navaja se (tako v oglasu kot tudi po telefonu) da je vozilo brezhibno, nanj pa so nameščene pnevmatike, ki še za na odpad niso, kaj šele da bi z njimi naredil tehnični pregled.

motor ima tudi zvito ročico zavore, katera je vsaj 2mm oddrsana, primerljive sledi najverjetnejšega zdrsa se poznajo tudi na desnem delu ogledala.

ko sem omenil, da sem prišel z namenom pogledat brezhiben in nepoškodovan motor sem bil deležen poduka, da se tovrstne zadeve ne smatrajo za poškodbe. da mi lahko dajo novo ročko in novo ogledalo. hja, res super...

za na masko napacan madež neke smole raje nisem omenil...

povedal sem, da sem bil z oglasom očitno zaveden in da sem se moral pripeljati od daleč mi je prodajalec postregel s ciničnim monologom v stilu, da mu najbrž motorja niti ne bo potrebno na svetlo peljati da bi si ga ogledal, ker me očitno itak ne zanima...

če me ne bi zanimal bi niti ne klical, kaj šele da bi se peljal 150km v eno smer... za prazen nič...

tudi sam sem izustil sarkastičen hvala in srečno, se obrnil in odšel.

zaključke in bistvo glede njih si izluščite sami...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez veze hodit k tem preprodajalcem gledat te sumljive sekrete 99% uvožene za male pare,ker jim je eno in edino na prvem mestu zaslužek in nič drugega...Odnos do strank pa tudi seljački do konca...

Sej podobna zadeva tudi pri motohit krško...poden.

Ko vidim oglase teh preprodajalcev na avtonetu sploh ne klikam,ker nima smisla, je preveč možnosti,da te nategne...

Na žalost zaradi večine takih preprodajalcev "najebejo" tudi procent dobrih ampak nimaš kej takle mamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni da po zakonu ti morejo dati vsaj 1 mesec garancije? pomoje bi mogli preverit malo motor preden ga oni kupijo

kdo še pa danes dela po zakonu, jebejo nas kjer nas lahko. Če bi se meni to zgodilo, bi mu tisto ročko nabil v njegov fris in ga posal v tri pi..

Če pravi, da ti lahko ročka zamenja pa to in ono, zakaj mu pa nisi rekel, da naj ti kr cel motor zamenja, budale se hočejo delati iz še peščice nas poštenih.

Ma je tako, da ko meni enkrat dekl dvigne, pol ni ovire, da ga ne bi spremenil v razsuti motor, take zadeve teh prepotentnih prodajalcev(seveda tu ni nikakršne kontrole) me razpi... u višave.

Ne daj bože, da se meni kaj takega zgodi, pa da pridem na ogled pol pa štala, itak, da je GOTOF.

Drugač pa , če je le možno pravim, da kupim rajši novega, pa četudi malo "slabšega", jebi ga novo je novo, pa še garancijo majo, tako kot npr. novi snecerjev, kar 4 leta garancije.

Seveda pa vsak po svojih zmožnostih, sam folk, ne se jim pustit jebat u mozak, pa če tud je treba kerga na gobec.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam pač 16 let in lahko vozim samo motorje do 11kw če jim tako piše v prometni (ni več odvisno od kubikov in o tem sem se pozanimau pri prijateljih in tudi na policiji) me pa zanima kaksne use motorje (več kot 250cc) bi se dalo tako zapreti na 11kw ?

za zdaj sm izvedu da se da tako samo z ktm exc ji pa še too samo bol novi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo še pa danes dela po zakonu, jebejo nas kjer nas lahko. Če bi se meni to zgodilo, bi mu tisto ročko nabil v njegov fris in ga posal v tri pi..

Če pravi, da ti lahko ročka zamenja pa to in ono, zakaj mu pa nisi rekel, da naj ti kr cel motor zamenja, budale se hočejo delati iz še peščice nas poštenih.

Ma je tako, da ko meni enkrat dekl dvigne, pol ni ovire, da ga ne bi spremenil v razsuti motor, take zadeve teh prepotentnih prodajalcev(seveda tu ni nikakršne kontrole) me razpi... u višave.

Ne daj bože, da se meni kaj takega zgodi, pa da pridem na ogled pol pa štala, itak, da je GOTOF.

Drugač pa , če je le možno pravim, da kupim rajši novega, pa četudi malo "slabšega", jebi ga novo je novo, pa še garancijo majo, tako kot npr. novi snecerjev, kar 4 leta garancije.

Seveda pa vsak po svojih zmožnostih, sam folk, ne se jim pustit jebat u mozak, pa če tud je treba kerga na gobec.

Men si se pa tak miren možak zdel :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men si se pa tak miren možak zdel :P

Ma kmet, saj sem miren, še preveč, sam predstavljaj si, kot ekonompisker, ko začne piskati ugasni ali bejži.

Drugač pa maš kmet prav, sam veš kako te lahko take stvari skatapultirajo.

Panič panike, nč bat, še nisem nikomur nč naredu, sam enkrat, ja enkrat... nikoli se ne ve, posebej v teh cajtih, ko smo vsi malo bolj napedenani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kmet, saj sem miren, še preveč, sam predstavljaj si, kot ekonompisker, ko začne piskati ugasni ali bejži.

Drugač pa maš kmet prav, sam veš kako te lahko take stvari skatapultirajo.

Panič panike, nč bat, še nisem nikomur nč naredu, sam enkrat, ja enkrat... nikoli se ne ve, posebej v teh cajtih, ko smo vsi malo bolj napedenani.

Hecam te vem da si v redu možak :OK:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam pač 16 let in lahko vozim samo motorje do 11kw če jim tako piše v prometni (ni več odvisno od kubikov in o tem sem se pozanimau pri prijateljih in tudi na policiji) me pa zanima kaksne use motorje (več kot 250cc) bi se dalo tako zapreti na 11kw ?

za zdaj sm izvedu da se da tako samo z ktm exc ji pa še too samo bol novi

A imaš mogoče uraden odgovor? Kolikor vem niso nič spreminjali kategorij. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne to ravno ne je pa karnekaj ljudi ki tako pravijo sm pa šeu že na 2 policiski postajo tako da pomojem bo kar držalo

tudi na servisu u kopru so mi tako rekli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne to ravno ne je pa karnekaj ljudi ki tako pravijo sm pa šeu že na 2 policiski postajo tako da pomojem bo kar držalo

tudi na servisu u kopru so mi tako rekli

Kar nekaj ljudi, ni nobeno zagotovilo da je to res. Malo google uporabi, ali pa vprašaj pri avtošoli pa boš videl da A1 pomeni do 125 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa nevem

prvo narediš za moped pri 15tih.

Pol čez 2 leti za 125ccm ( 11kw),..za dve leti (25 oz 35kw)..spet za 2 leti pa za (neomejeno A..21+)...pri 24tih delaš če nimaš izipita za 125 in za 35kw..tebi mora samo pisat v prometni 11kw ..ovači maš lahko odprto..to je cela logika ;)..pa če si hodu na policijo vprašat,servis itd..vsi drugačik govorijo ker nima več nišče pojma dandanes ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo narediš za moped pri 15tih.

Pol čez 2 leti za 125ccm ( 11kw),..za dve leti (25 oz 35kw)..spet za 2 leti pa za (neomejeno A..21+)...pri 24tih delaš če nimaš izipita za 125 in za 35kw..tebi mora samo pisat v prometni 11kw ..ovači maš lahko odprto..to je cela logika ;)..pa če si hodu na policijo vprašat,servis itd..vsi drugačik govorijo ker nima več nišče pojma dandanes ;)

Ni čisto tako.

Za moped lahko delaš ko si star 15 let.

A1 lahko delaš ko si star 16 let. Ni važno če si prej že imel izpit za moped.

A2 lahko delaš pri 18 letih. Če si prej že imel najmanj 2 leti A1 potem lahko delaš samo prakso (brez republiških)

A (neomejeno) lahko delaš pri 24 letih če prej nisi imel A2 kategorije. Če že imaš kategorijo A2, lahko delaš A (neomejeno) 2 leti po pridobitvi A2, s tem da spet samo voziš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav,

Kolega bo letos spet kupil motor (prej je vozil TDM 850) in ga zanima samo ZARES poceni dvokolo (do jurja evrov MAX), katerega ne bo škoda če bo veliiiko časa samo čepel v garaži.

Mora biti poceni za registrirat (malo KW) in ne sme biti skuter. Pogojno je lahko kakšen kros, ampak uporabljal se bo samo za cestno vožnjo.

Kakšni predlogi? Trenutno gleda Jonway Cruiser 250cc, ki so razmeroma novi ekstremno poceni. Ne išče kvaliteto, išče nekaj za vsake tolko, ko se mu sprdne malo pofurat (redko).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale er-5 izgleda še najbolj. Samo a niso er-5 ponavadi od 1000 - 1500€ ?

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!