Fazer03 Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Zdravo! Honda cbf 600n (78km) ; http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7233662 Yamaha fz6 (98km); http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7126591 Honda cb600f hornet (98km); http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7261640 Med tvojim naborom bi se odločičl za Hornet-a; tudi CBF ne izgleda slabo na slikah, Yamaha pa je kar nekaj: mene moti na njej mnogo stvari, še najbolj pa ohišje števca, ki je vsaj po slikah sodeč počeno in zalepljeno (karambol ? ) in pa v opisu pravi, da so gume dobre: zadnja je definitivno fuč. LP in dober nakup.
ludiluka Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Zdravo! Če ima mogoče kdo 10 min. časa...Voznik začetnik, starost 30+, višina 180cm (teža 80kg)...Kupujem motor, "nakeda", 600ccm, in se ne morem odločiti: Cena okrog 3000+- 300 eur cca...letnik 2003-2006 cca..Nagledal sem si spodnje motorje...kaj priporočate (vzdrževanje, vožnja, poraba). Vozil bi se večinoma sam...ne predaleč...da se malo navadim...občasno tudi s sopotnico...Mogoče se bo slišalo čudno, ampak rad bi da ima motor nek "zvok" Ali mora biti obvezno kaki akrapovič gor... Zadnjič sem imel priložnost v živo poslušat yamaho fz6...pa me je kr malo razočarala...(zvok) Honda cbf 600n (78km) ; http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7233662 Yamaha fz6 (98km); http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7126591 Hobda cb600f hornet (98km); http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7261640 Suzuki sv 650 (dvo valjnik- 75km); http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7216513 Hvala in lep pozdrav! Fak no šele zdaj opazil jaz mojo hornetko letnik 2009 prodajam za 3670€ in me skor noben ne pokliče ta hoče met pa 3400€ za letnik 05 meni ni nič več jasno
urkoman Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Jah, nove hornetke so bile v vecih primerih brca v temo... Saj to ves, ko si jo kupoval, sam nebi kupil 600ccm in zaradi 4 konjev padel v visji razred zavarovanja, cestnin...v tem primeru kupis litrco. Nekateri bi rad hornetko zaradi blokade in gledajo starejsi model... Tretjim je lepa okrogla luc...
biker77 Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 kolkr sm slišal tut litrška horneta težko gre v promet.. zdej pa bodi pameten.. pri nakedih se je res težko odločit..no, meni ne sesir 1
Bear Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 pozna kdo kaj od tega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7271397 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7191683 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7031745 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7284519 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7122372 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7197560 drugače pa počasi gledam nekaj za izpit do 35kw (do takrat ga bo vozu moj tastari, kej malega bom seveda tudi sam) motor pa gledava tako, da bi obema odgovarjalo-sam bi bolj ss on bi bolj sport tourer, mogoče tudi naked če mogoče kdo ve za kaj pametnega okoli 600cc supersport razen r6 in cbr600rr
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 pozna kdo kaj od tega: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7271397 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7191683 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7031745 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7284519 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7122372 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7197560 drugače pa počasi gledam nekaj za izpit do 35kw (do takrat ga bo vozu moj tastari, kej malega bom seveda tudi sam) motor pa gledava tako, da bi obema odgovarjalo-sam bi bolj ss on bi bolj sport tourer, mogoče tudi naked če mogoče kdo ve za kaj pametnega okoli 600cc supersport razen r6 in cbr600rr Nič od tega ne moreš vozit z izpitom do 35kW ker je izvorna moč vseh teh motorjev več kot 2 kratnik blokade. 600 SS kar pozabi s tem izpitom.
Bear Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 slednje že vedel+tudi razmerje kw/kg presegajo (so pa zanke okoli tega, kako se da naredit) npr tudi kawa z750 se nebi smel ampak se dobi papirje, kjer je izvorna moč na 35kw no pol bom tko vprašal, kakšna je v realnosti razlika med cbr 600rr in cbr 600f, razen v opazno bolj športni drži pri prvem prvo sem že vozu druge pa mi še ni uspelo
Bear Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 ena izmed njih je uvoz motorja (že blokiranega na 35kw) saj je potem 35kw vpisanih kot izvorna moč drugače se mi pa gre predvsem, da si kupim motor, katera bom vozil tudi ko bom imel izpit za neomejeno, ker če kupim neki kar ma v originalu npr. 50kw bom potem mogu spet kupovat nou motor
zan0088 Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Jaz ne stekam tocn teh 0,2kW/kg...kaj to sploh pomen? Da lahko vozm motorje do 175kg tezke ce so blokirani na 35kW in do 125kg ce so blokirani na 25kW? Al se tukaj gleda glede na izvorno moc motorja in ne na moc po blokadi? Ker ce se gleda izvorno moc bi slo pa vse cez? A ko homologiras blokado majo glede tega kaksne probleme al zarad blokade napisejo 0,2 da je ok?
motorman Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Živjo, tudi mene teži nakup motorja in v mislih imam predvsem suzuki v-strom 650 ( ker zdivjal sem se že dovolj na 125 ccm ), je pa tako da bi moral blokirati na 35 KW ( imam A2 izpit). Gledam sicer motorje letnik 2008+ in v ceni okoli 4000 eur in pa z čim manj kilometri ( čeprav ugotavljam da pod 30000km jih nima nobeden) ter da ima motor tudi kaj dodatne opreme (zaščita motorja, kovček, zaščita za roke). Kaj priporočate? Mogoče kdo ve koliko približno pridejo stroški z blokiranjem motorja ( vem le da ga je potrebno odjaviti, blokirati, holomogiati in ponovno registrirati ) ?
Kmet2 Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Živjo, tudi mene teži nakup motorja in v mislih imam predvsem suzuki v-strom 650 ( ker zdivjal sem se že dovolj na 125 ccm ), je pa tako da bi moral blokirati na 35 KW ( imam A2 izpit). Gledam sicer motorje letnik 2008+ in v ceni okoli 4000 eur in pa z čim manj kilometri ( čeprav ugotavljam da pod 30000km jih nima nobeden) ter da ima motor tudi kaj dodatne opreme (zaščita motorja, kovček, zaščita za roke). Kaj priporočate? Mogoče kdo ve koliko približno pridejo stroški z blokiranjem motorja ( vem le da ga je potrebno odjaviti, blokirati, holomogiati in ponovno registrirati ) ? Za V-strom 30kkm ne pomeni nič,seveda če je dosledno vzdrževan,zato je strah odveč!
aleksandergabriel Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Celoten strošek blokiranja bo okoli 300€. To je blokada, delo in homologacija.
motorman Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Aha, na kaj naj bi bil pa lahko posebno pozoren pri nakupu - da se vidi da je motor dosledno vzdrževan ? ( če je sploh kaj takega, kjer bi moral paziti )
ofc Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 (popravljeno) Razmišljam o...Honda CBF1000 ali BMW F800 GT... Kakšno mnenje? BMW mi zelo lepo izgleda, probal ga še nisem. Je že kdo sprobal novega GTja? Kupil bi ga predvsem za vožnjo v dvoje in malce daljše razdalje. Popravljeno Maj 7, 2013. Popravil ofc
SLVR Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Aha, na kaj naj bi bil pa lahko posebno pozoren pri nakupu - da se vidi da je motor dosledno vzdrževan ? ( če je sploh kaj takega, kjer bi moral paziti ) Če kaj takega sprašuješ, raje seboj vzami kakšnega motorista z izkušnjami pri nakupu/servisih itd. Načeloma je treba biti pozoren na morebitne razpoke v okvirju in napake na laku (kar ponavadi nakazuje, da je bil paden), potem pa je tu še servisna zgodovina (ali vsaj računi za material), da okoli motorja ni mastno, sploh na spojih cilindra, dobro vzdrževana veriga, da ne vilice ne puščajo olja, še bi se dalo kaj najti ... predvsem je važno, da gre motor naravnost!
grega 32 Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 pozdravljeni mene pa vleče nakup novega motorja se pravi iz trgovine pa se nekako ne morem odločiti me hondo cbf1000 ali cbr 600f zanimajo me mnenja lastnikov kako so zadovoljni. hvala
motorman Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Če kaj takega sprašuješ, raje seboj vzami kakšnega motorista z izkušnjami pri nakupu/servisih itd. Načeloma je treba biti pozoren na morebitne razpoke v okvirju in napake na laku (kar ponavadi nakazuje, da je bil paden), potem pa je tu še servisna zgodovina (ali vsaj računi za material), da okoli motorja ni mastno, sploh na spojih cilindra, dobro vzdrževana veriga, da ne vilice ne puščajo olja, še bi se dalo kaj najti ... predvsem je važno, da gre motor naravnost! hvala za nasvete, sicer sem že kupoval motor ( pred leti 125ccm - novega), vendar sedaj bi prvič rabljenega.
biker77 Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 pozdravljeni mene pa vleče nakup novega motorja se pravi iz trgovine pa se nekako ne morem odločiti me hondo cbf1000 ali cbr 600f zanimajo me mnenja lastnikov kako so zadovoljni. hvala hondo pa res lahko probaš..v trzinu se da marsikaj dobit.. in ko probavaš ne pozabit probat še nc700X (letos z DCT) ali še kaj drugega..
Virko Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Jaz pa razmišljam o zamenjavi moje Yamahe R6 na nekaj bolj "potovalnega" V mislih imam Yamaha FZ8 Fazer (od 2010 naprej) in Honda VFR 800 (od 2010 naprej). Cena tukaj ne igra vloge. Predvsem se mi gre za to, da bi bil motor udoben in lahko vodljiv. Kaj priporočate, oziroma kakšne so vaše izkušnje ?
Frips Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Če že, potem raje FZ1:) Osebno mi pri VFRni všeč v-tec... bikez in malakai 2
SLVR Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 (popravljeno) Če že, potem raje FZ1:) Osebno mi pri VFRni všeč v-tec... Kaj manjka V-TEC? Ne vem, nisem še peljal ... zato ne provociram ampak vprašam. Popravljeno Maj 9, 2013. Popravil SLVR
bikez Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Kaj manjka V-TEC? Ne vem, nisem še peljal ... zato ne provociram ampak vprašam. Nadležna turbo luknja v ovinku. Sicer pa je enim všeč. SLVR 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se