Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Odločam se med Z750, FZ6n in Hornet 600 z budgetom nekje med 2500-3500€. Nekaj testov sem že prebral in v večini prednjači pred ostalimi predvsem Honda, kmalu za njo pa Kawasaki. Kakšne izkušnje imate vi?

 

Ker bo to le prehoden motor, je determinanta na ketero gledam tudi ta, koliko bom v dveh, treh letih izgubil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z zgubo kar pozabi...kdo ve kaj bo čez 2-3 leta..oz pri tej ceni 100€ gor ali dol. Vesel boš že, če boš uspel prodat.

Z750 imaš dražje zavarovanje kot pri hornetu....

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Zanima me kaj pomeni za Hondo CB 600 F Hornet letnik 2008, 45.000 km. Je to veliko? Kdaj in kaj je potrebno kaj menjati pri takšnih kilometrih?

Je pa kupljena v SLO in redno servisirana.

 

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, to je več kot obseg zemlje po ekvatorju. Če je to velko, presodi sam. Do lune jih je še 10x toliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Zanima me kaj pomeni za Hondo CB 600 F Hornet letnik 2008, 45.000 km. Je to veliko? Kdaj in kaj je potrebno kaj menjati pri takšnih kilometrih?

Je pa kupljena v SLO in redno servisirana.

 

Hvala za odgovore.

Lej kolega na to vprašanje ti ne more preko foruma odgovort tud Dany jasnovidec,ker nje vemo kako je bil motor vzdrževan,vožen ..itd..

Poznam prijatelje ki imajo na ss motorjih 50 in več pa so ohranjeni in delajo kot urca,res veliko je odvisno od lastnika ,je pa najbolje pri nakupu takšnega motorja imeti sabo lastnika takšnega motorja,ki ti bo povedal več kakor ti vidiš na prvi uč,tu na forumu je specialist za Hornetke Urkoman pa ga mal povpraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? :) hvala za odgovor že v naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? :) hvala za odgovor že v naprej

Sej ti piše v navodilih ,ali delaš na delovne ure ali na prevožene km,načeloma se ne dela na ure pr supermoto ampak na km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? :) hvala za odgovor že v naprej

 

odvisno kako voziš, oz. za kakšno rabo imaš motocikel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kako voziš, oz. za kakšno rabo imaš motocikel :)

Sem bral okrog malo po forumih... Čeprav je blo za enduro, verjetno za supermoto nebi smelo biti veliko drugače, je pa vse iz Manuala.

 

TM 450EXC: na 15h ALI na (PAZI) 100 litrov bencina olje in filtri, na 100h oz. xxx litrih (pozabil kolko točno) generalka. Odvisno od tega, kaj prej dosežeš.

 

Če ti ne uspe narediti toliko ur, oziroma "litrov" :D ... potem enkrat letno, oziroma po vsakem tekmovanju (če tekmuješ). Drugače pa jih tudi veliko dela po svoje :D

 

Vir: http://www.offroadforen.de/vb/showthread.php?3884-4T-EXC-Wartung-alle-1250-km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf na litre bencina kot mersko enoto pa še nisem čul. No razen za prevožene kilometre, tam je bencin in poraba splošna merska enota :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf na litre bencina kot mersko enoto pa še nisem čul. No razen za prevožene kilometre, tam je bencin in poraba splošna merska enota :D

Tudi meni je bilo smešno... Ampak če tak piše v Owner's Manual... potem že :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? :) hvala za odgovor že v naprej

Če je motor navit na maksimum in mora zaradi dirkanja, tekmovalnosti ....biti stalno v polni kondiciji, potem je predpisano, koliko zdržijo vitalni deli.

Kjer ne gre za take extremne razmere so ta obdobja bolj ohlapno določena. Motorji, ki se vrtijo z nižjimi obrati, naj bi zdržali dlje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bral okrog malo po forumih... Čeprav je blo za enduro, verjetno za supermoto nebi smelo biti veliko drugače, je pa vse iz Manuala.

 

TM 450EXC: na 15h ALI na (PAZI) 100 litrov bencina olje in filtri, na 100h oz. xxx litrih (pozabil kolko točno) generalka. Odvisno od tega, kaj prej dosežeš.

 

Če ti ne uspe narediti toliko ur, oziroma "litrov" :D ... potem enkrat letno, oziroma po vsakem tekmovanju (če tekmuješ). Drugače pa jih tudi veliko dela po svoje :D

 

Vir: http://www.offroadforen.de/vb/showthread.php?3884-4T-EXC-Wartung-alle-1250-km

Ti govoriš o hard enduri(tekmovalni) Supermoto je nekaj drugega in če ga nimaš za tekmovanja ima servise na km,naj me popravi kdo če se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SMC in EXC imata iste mašine al? :D Kolko jaz vem je oboje tekmovalno, vendar EXC za teren, SMC pa je supermoto... oboje pa tekmovalni mašini... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se za nakup motorja nov ali maks 3 leta star. Zahteve:

- kardan

- več kot 800ccm oz vsaj 100KM

- ABS

Namenjen potovanju

Gledal že vfr 1200 x, gs....

Predlogi za, proti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se za nakup motorja nov ali maks 3 leta star. Zahteve:

- kardan

- več kot 800ccm oz vsaj 100KM

- ABS

Namenjen potovanju

Gledal že vfr 1200 x, gs....

Predlogi za, proti?

 

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/36365-zakaj-ne-bi-imeli-bmw-motocikla/page-288#entry2007441

 

 

:eek: :eek: :eek:

 

 

ps.

... ja dileme ne more bit ....  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maš na voljo BMW, Hondo, Triumpha (men najljubši), Moto Guzzi..

načeloma so vsi dobri, eni tako, drugi drugače..

z nobenim ne boš falil, ampak jest bi na tvojem mestu dobr razmislu.. (oziroma na mojem mestu ne bi kej dost mislu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj če preveč sprašujem sem še bolj zmeden :)

Glede Triumpha...eni ga hvalijo drugi ga grajajo(pokvarljivost) pa to niso ljudje ki bi "nekje" slišali o tem ampak se kar dosti ukvarjajo z motorizmom(dirkanje, servisiranje....)

Nazadnje bom obdržal CBF-ko pa je najceneje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj če preveč sprašujem sem še bolj zmeden :)

Glede Triumpha...eni ga hvalijo drugi ga grajajo(pokvarljivost) pa to niso ljudje ki bi "nekje" slišali o tem ampak se kar dosti ukvarjajo z motorizmom(dirkanje, servisiranje... .)

Nazadnje bom obdržal CBF-ko pa je najceneje :)

Najceneje je če nimaš nič :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj če preveč sprašujem sem še bolj zmeden :)

Glede Triumpha...eni ga hvalijo drugi ga grajajo(pokvarljivost) pa to niso ljudje ki bi "nekje" slišali o tem ampak se kar dosti ukvarjajo z motorizmom(dirkanje, servisiranje... .)

Nazadnje bom obdržal CBF-ko pa je najceneje :)

 

A CBFka ni namenjena potovanju? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!