MiNa Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Turbo?? Variable Valve Timing and Lift Electronic Control.
Gasperr Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Odločam se med Z750, FZ6n in Hornet 600 z budgetom nekje med 2500-3500€. Nekaj testov sem že prebral in v večini prednjači pred ostalimi predvsem Honda, kmalu za njo pa Kawasaki. Kakšne izkušnje imate vi? Ker bo to le prehoden motor, je determinanta na ketero gledam tudi ta, koliko bom v dveh, treh letih izgubil.
Frips Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 (popravljeno) To z zgubo kar pozabi...kdo ve kaj bo čez 2-3 leta..oz pri tej ceni 100€ gor ali dol. Vesel boš že, če boš uspel prodat. Z750 imaš dražje zavarovanje kot pri hornetu.... Popravljeno Maj 10, 2013. Popravil Frips
Moro Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Pozdravljeni! Zanima me kaj pomeni za Hondo CB 600 F Hornet letnik 2008, 45.000 km. Je to veliko? Kdaj in kaj je potrebno kaj menjati pri takšnih kilometrih? Je pa kupljena v SLO in redno servisirana. Hvala za odgovore.
MisterM Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Uh, to je več kot obseg zemlje po ekvatorju. Če je to velko, presodi sam. Do lune jih je še 10x toliko.
Kmet2 Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Pozdravljeni! Zanima me kaj pomeni za Hondo CB 600 F Hornet letnik 2008, 45.000 km. Je to veliko? Kdaj in kaj je potrebno kaj menjati pri takšnih kilometrih? Je pa kupljena v SLO in redno servisirana. Hvala za odgovore. Lej kolega na to vprašanje ti ne more preko foruma odgovort tud Dany jasnovidec,ker nje vemo kako je bil motor vzdrževan,vožen ..itd.. Poznam prijatelje ki imajo na ss motorjih 50 in več pa so ohranjeni in delajo kot urca,res veliko je odvisno od lastnika ,je pa najbolje pri nakupu takšnega motorja imeti sabo lastnika takšnega motorja,ki ti bo povedal več kakor ti vidiš na prvi uč,tu na forumu je specialist za Hornetke Urkoman pa ga mal povpraš.
strajnarR Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 Ob rednem servisiranju, vzdrževanju in čuvanju mora bit kot nova
ironbeeper Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? hvala za odgovor že v naprej
Kmet2 Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? hvala za odgovor že v naprej Sej ti piše v navodilih ,ali delaš na delovne ure ali na prevožene km,načeloma se ne dela na ure pr supermoto ampak na km.
gift Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? hvala za odgovor že v naprej odvisno kako voziš, oz. za kakšno rabo imaš motocikel
Lipek Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 odvisno kako voziš, oz. za kakšno rabo imaš motocikel Sem bral okrog malo po forumih... Čeprav je blo za enduro, verjetno za supermoto nebi smelo biti veliko drugače, je pa vse iz Manuala. TM 450EXC: na 15h ALI na (PAZI) 100 litrov bencina olje in filtri, na 100h oz. xxx litrih (pozabil kolko točno) generalka. Odvisno od tega, kaj prej dosežeš. Če ti ne uspe narediti toliko ur, oziroma "litrov" ... potem enkrat letno, oziroma po vsakem tekmovanju (če tekmuješ). Drugače pa jih tudi veliko dela po svoje Vir: http://www.offroadforen.de/vb/showthread.php?3884-4T-EXC-Wartung-alle-1250-km
znj Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 Uf na litre bencina kot mersko enoto pa še nisem čul. No razen za prevožene kilometre, tam je bencin in poraba splošna merska enota
Lipek Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 Uf na litre bencina kot mersko enoto pa še nisem čul. No razen za prevožene kilometre, tam je bencin in poraba splošna merska enota Tudi meni je bilo smešno... Ampak če tak piše v Owner's Manual... potem že
vandrovec Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 zanima me ali je pri supermototih potrebno mejati bat, ojnico ter ostalo tako kot pri cross motorju po določenih urah? hvala za odgovor že v naprej Če je motor navit na maksimum in mora zaradi dirkanja, tekmovalnosti ....biti stalno v polni kondiciji, potem je predpisano, koliko zdržijo vitalni deli. Kjer ne gre za take extremne razmere so ta obdobja bolj ohlapno določena. Motorji, ki se vrtijo z nižjimi obrati, naj bi zdržali dlje.
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Sem bral okrog malo po forumih... Čeprav je blo za enduro, verjetno za supermoto nebi smelo biti veliko drugače, je pa vse iz Manuala. TM 450EXC: na 15h ALI na (PAZI) 100 litrov bencina olje in filtri, na 100h oz. xxx litrih (pozabil kolko točno) generalka. Odvisno od tega, kaj prej dosežeš. Če ti ne uspe narediti toliko ur, oziroma "litrov" ... potem enkrat letno, oziroma po vsakem tekmovanju (če tekmuješ). Drugače pa jih tudi veliko dela po svoje Vir: http://www.offroadforen.de/vb/showthread.php?3884-4T-EXC-Wartung-alle-1250-km Ti govoriš o hard enduri(tekmovalni) Supermoto je nekaj drugega in če ga nimaš za tekmovanja ima servise na km,naj me popravi kdo če se motim.
Lipek Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 SMC in EXC imata iste mašine al? Kolko jaz vem je oboje tekmovalno, vendar EXC za teren, SMC pa je supermoto... oboje pa tekmovalni mašini...
mitjag Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Odločam se za nakup motorja nov ali maks 3 leta star. Zahteve: - kardan - več kot 800ccm oz vsaj 100KM - ABS Namenjen potovanju Gledal že vfr 1200 x, gs.... Predlogi za, proti?
pik1 Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Odločam se za nakup motorja nov ali maks 3 leta star. Zahteve: - kardan - več kot 800ccm oz vsaj 100KM - ABS Namenjen potovanju Gledal že vfr 1200 x, gs.... Predlogi za, proti? http://www.motosvet.com/tabla/topic/36365-zakaj-ne-bi-imeli-bmw-motocikla/page-288#entry2007441 :eek: ps. ... ja dileme ne more bit .... Kmet2 1
mitjag Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 http://www.motosvet.com/tabla/topic/36365-zakaj-ne-bi-imeli-bmw-motocikla/page-288#entry2007441 :eek: ps. ... ja dileme ne more bit .... Ne rečem da ni top motor v segmentu ampak mi ne ustreza videz, cena, 2 valjnik z 110... Druge opcije? Snečer 1
biker77 Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 maš na voljo BMW, Hondo, Triumpha (men najljubši), Moto Guzzi.. načeloma so vsi dobri, eni tako, drugi drugače.. z nobenim ne boš falil, ampak jest bi na tvojem mestu dobr razmislu.. (oziroma na mojem mestu ne bi kej dost mislu)
Kmet2 Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Men naprimer je tud ta všeč....http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere-world-crosser.aspx
mitjag Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Ma saj če preveč sprašujem sem še bolj zmeden Glede Triumpha...eni ga hvalijo drugi ga grajajo(pokvarljivost) pa to niso ljudje ki bi "nekje" slišali o tem ampak se kar dosti ukvarjajo z motorizmom(dirkanje, servisiranje....) Nazadnje bom obdržal CBF-ko pa je najceneje
Kmet2 Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Ma saj če preveč sprašujem sem še bolj zmeden Glede Triumpha...eni ga hvalijo drugi ga grajajo(pokvarljivost) pa to niso ljudje ki bi "nekje" slišali o tem ampak se kar dosti ukvarjajo z motorizmom(dirkanje, servisiranje... .) Nazadnje bom obdržal CBF-ko pa je najceneje Najceneje je če nimaš nič Cartman 1
Snečer Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Ma saj če preveč sprašujem sem še bolj zmeden Glede Triumpha...eni ga hvalijo drugi ga grajajo(pokvarljivost) pa to niso ljudje ki bi "nekje" slišali o tem ampak se kar dosti ukvarjajo z motorizmom(dirkanje, servisiranje... .) Nazadnje bom obdržal CBF-ko pa je najceneje A CBFka ni namenjena potovanju?
motozajebant Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Men naprimer je tud ta všeč....http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere-world-crosser.aspx :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se