Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Evo CBF-ka prodana.  Sedaj pa k novemu.

Torej kaj iščem.

Odločil sem se da iščem ali novega ali malo rabljenega z garancijo kar zelo zooži izbor glede na to da iščem za tam maks 11000€

Trenutno gledam:

 

TDM 900 - vsi zelo hvalijo, preverjen dvovaljnik, stara zasnova, majhna poraba...oblika mi ne sede preveč (čeprav se mi zdi da je motor treba izbirat kot partnerja...če želiš na dolgi rok lahko malo zamižiš na eno oko glede "perfektnega zunanjega videza" in daš poudarek na to kar je notr in koliko te košta vzdrževanje takega partnerja(joke). No šalo na stran TDM zagotovo je tukaj top izbira.

 

VFR800X CROSSRUNNER - enako preverjen agregat, meni veliko bolj všečna oblika, VTEC ima svoj čar ampak pije tudi tako. Ker iščem motor za nekaj časa me res zanima ali je poraba res tako grozna kot pišejo tukaj: http://www.motosvet.com/vozili-smo-honda-vfr-800-x-abs-crossrunner.html . Prav tako bi se rad z motorjem odpeljal kdaj tudi bolj daleč :)

 

Triumph TIGER 800 ABS - motor mi je neznanka vendar po testu gledano je nekakšna manjša različica explorerja, ki je sicer zaradi cene zgolj moja želja. Kako je z deli, servisi itd. HELP

 

Še mogoče off topic: gledal sem še NC 700X, ki mi deluje super in je poceni. Kar mu manjka vsi pravijo da so konji s čimer se strinjam saj prehajam iz skoraj 100KM težkega štirivaljnika. Vendar vseeno me zanima ali bi bilo na njem možno prevažati prtljago in sopotnico na kakih dolgih turah če odmislimo da je prehitevanje na tem veliko težje.

 

Hvala vsem za predloge.

Vso stvar premislim ta teden naslednji pa motor zagotovo pade(ne dobesedno :))...Za trgovce: zbiram dobre ponudbe :)))

Popravljeno . Popravil mitjag
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od vsega naštetega je moj nasvet triumph 800,vsestranski motor,varčen,dovolj močen tudi za potovanja v dvoje.glede servisov in delov mal povpraš v dotični temi,se mi zdi ,da se pr Triumphu kar trudijo za stranke. Se mi zdi ,da je v Domžalah in tudi v Kranju se dela na tem,prav tako pa je v pridobivanju licence tudi TC motoshop,ampak kot pravim več ti bodo fantje povedal v temi....http://www.motosvet.com/tabla/topic/36289-triumph-explorer-1200/

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ne kupujes offroad motor, lahko presaltas na preverjeno mrcino CB1300 z oklepom (v primerjavi s CBF1000 je to bombnik, poraba od 5 naprej, odvisno od voznje)

Ce se pa nagibas k terencom, vzami nekaj bolj preverjenega, BMW GS, Triumph Explorer 1200...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ne kupujes offroad motor, lahko presaltas na preverjeno mrcino CB1300 z oklepom (v primerjavi s CBF1000 je to bombnik, poraba od 5 naprej, odvisno od voznje)

Ce se pa nagibas k terencom, vzami nekaj bolj preverjenega, BMW GS, Triumph Explorer 1200...

BMW GS - out of range za budget...kupujem malo rabljen ali nov to pa je še vedno dosti čez 11000

Explorer 1200 - tole bi takoj vzel za 11000 :)

CB1300 - hmm super zverina ampak iščem res bolj potovalno usmerjen motor (ta npr niti nima možnost stranskih trdih kovčkov ki jih imam. Da ne govorim o izgledu s kovčki :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame so potovalno usmerjeni motorji: PanEvropa, FJR 1300, Honda VFR 1200, BMW K 1600 GT...

So pa za moj zep predragi, enkrat mogoce...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlog....vem, da oblika ne zmaga, ampak karakteristike, cena, vozne lastnosti, poraba.. pa so povsem primerljive: Versys 1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlog....vem, da oblika ne zmaga, ampak karakteristike, cena, vozne lastnosti, poraba.. pa so povsem primerljive: Versys 1000.

Gledal vendar nekako mi ni (potem bi raje novo CBF)

 

Počasi se nagibam na Tigra če bo ugodna ponudba, ki ga bom potestiral ta vikend :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kupi malo GSko, za 11. dobiš.

A ti ne vidiš katere motorje je izpostavil v svojem postu :grrr .....to je isto kot bi ti naštel da želiš Golfa,al Fokusa,Audi A3 nekdo ti pa pove zakaj pa ne Fieste :grim ......fant je pogledal in izpostavil določene modele.

 

P.S. Sneči,pa mal spusti kdaj pa kdaj uno temo o bmflih,ne moreš čisto vsakemu vsiljevat motor,ki je tebi všeč :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tiger 800 abs - akcija mal pod 10 jurčkov..

testni explorer 1200 - mal nad 11 jurčkov..

jest ne bi kej dost razmišljal..

če boš pa probal explorerja ga boš pa vzel..

 

crossruner res velik požre..

TDM - a ni to že ene 10 let stara zasnova?

nc 700 X je bolj motor za enega..za dva bi mogu pa kak amortizer zamenjat pa mogoče še kej..iz več na manj je težko it..

 

GS 1200 za 11 jurčkov se dobi..če ga hočeš..

 

u bistvu maš za 11 jurjev že tako izbiro da je res mal zajeban zbrat..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo skoraj odločen za Tigra 800. Dovolj navora, konjev in bolj zabaven motor zagotovo od CBF-ke.

Kar se pa bmw tiče kot sem rekel...top motor in se klanjam ampak mi nekak ni oz če bi že tega pol bi ta velcga...ampak pol dobim že explorerja ki mu eni pripisujejo prednosti pred GS-ko...

 

Tko da skoraj final: Triumph Tiger 800 ABS. Če ne pride kaj vmes in če se rezervnih delov ne čaka predolgo...

 

hvala vsem za pomoč...če bo kak bel tiger okol Kamnika šibal se ve kdo je gor :)

Popravljeno . Popravil mitjag
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo skoraj odločen za Tigra 800. Dovolj navora, konjev in bolj zabaven motor zagotovo od CBF-ke.

Kar se pa bmw tiče kot sem rekel...top motor in se klanjam ampak mi nekak ni oz če bi že tega pol bi ta velcga...ampak pol dobim že explorerja ki mu eni pripisujejo prednosti pred GS-ko...

 

Tko da skoraj final: Triumph Tiger 800 ABS. Če ne pride kaj vmes in če se rezervnih delov ne čaka predolgo...

 

hvala vsem za pomoč...če bo kak bel tiger okol Kamnika šibal se ve kdo je gor :)

V petek in soboto greš lahko na test Triumphov pri Vombergerju, Britof pri Kranju, pa ga še sprobaj kako ti leži.

Glede rezervnih delov: imel sem 11 let Triumpha ( prodal letos ), sedaj pa novega, jasno spet Triumpha.

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo CBF-ka prodana.  Sedaj pa k novemu.

Torej kaj iščem.

Odločil sem se da iščem ali novega ali malo rabljenega z garancijo kar zelo zooži izbor glede na to da iščem za tam maks 11000€

Trenutno gledam:

 

TDM 900 - vsi zelo hvalijo, preverjen dvovaljnik, stara zasnova, majhna poraba...oblika mi ne sede preveč (čeprav se mi zdi da je motor treba izbirat kot partnerja...če želiš na dolgi rok lahko malo zamižiš na eno oko glede "perfektnega zunanjega videza" in daš poudarek na to kar je notr in koliko te košta vzdrževanje takega partnerja(joke). No šalo na stran TDM zagotovo je tukaj top izbira.

 

VFR800X CROSSRUNNER - enako preverjen agregat, meni veliko bolj všečna oblika, VTEC ima svoj čar ampak pije tudi tako. Ker iščem motor za nekaj časa me res zanima ali je poraba res tako grozna kot pišejo tukaj: http://www.motosvet.com/vozili-smo-honda-vfr-800-x-abs-crossrunner.html . Prav tako bi se rad z motorjem odpeljal kdaj tudi bolj daleč :)

 

Triumph TIGER 800 ABS - motor mi je neznanka vendar po testu gledano je nekakšna manjša različica explorerja, ki je sicer zaradi cene zgolj moja želja. Kako je z deli, servisi itd. HELP

 

Še mogoče off topic: gledal sem še NC 700X, ki mi deluje super in je poceni. Kar mu manjka vsi pravijo da so konji s čimer se strinjam saj prehajam iz skoraj 100KM težkega štirivaljnika. Vendar vseeno me zanima ali bi bilo na njem možno prevažati prtljago in sopotnico na kakih dolgih turah če odmislimo da je prehitevanje na tem veliko težje.

 

Hvala vsem za predloge.

Vso stvar premislim ta teden naslednji pa motor zagotovo pade(ne dobesedno :))...Za trgovce: zbiram dobre ponudbe :)))

Honda Varadero.

Nova za 11 jurčkov

Pa super motor!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo skoraj odločen za Tigra 800. Dovolj navora, konjev in bolj zabaven motor zagotovo od CBF-ke.

Kar se pa bmw tiče kot sem rekel...top motor in se klanjam ampak mi nekak ni oz če bi že tega pol bi ta velcga...ampak pol dobim že explorerja ki mu eni pripisujejo prednosti pred GS-ko...

 

Tko da skoraj final: Triumph Tiger 800 ABS. Če ne pride kaj vmes in če se rezervnih delov ne čaka predolgo...

 

hvala vsem za pomoč...če bo kak bel tiger okol Kamnika šibal se ve kdo je gor :)

pametna odločitev :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW GS - out of range za budget...kupujem malo rabljen ali nov to pa je še vedno dosti čez 11000

Explorer 1200 - tole bi takoj vzel za 11000 :)

CB1300 - hmm super zverina ampak iščem res bolj potovalno usmerjen motor (ta npr niti nima možnost stranskih trdih kovčkov ki jih imam. Da ne govorim o izgledu s kovčki :)

kaj pa tole?http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6393106

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si moral... :)

no je razlike kakih 1500€(računam opremo 675 v akciji in morebiti še kak popust na gotovino)...čeprav tukaj tudi piše ampak ne opazim da bi mela ABS :/  in niti ne rabim toliko offroad zato tudi cestni triumph 800.

 

Ma grem gledat v soboto k Vombergu in probam še kako Hondico poleg tigrčka.

 

Če gre še kdo se pa dobimo na pivu :)))

Popravljeno . Popravil mitjag
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka ma že v standard opremi abs. In to unga(ne vem kako se reče) ko bremzata obe kolesi ko pritisneš sam sprednjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 evo

Za pustolovsko potovanje potrebujete spretnost, pogum in vzdržljivost – pa tudi zaupanje v svoj motor. Zaupanje, da bo tako kot vi z veseljem prečkal kamnite rečne prehode in zapeljal na zahtevne terenske poti. Zaupanje, da vam bo nudil udobnost na dolgem brezciljnem potovanju. Zaupanje, da vam zagotavlja vse, kar potrebujete za vožnjo po vijugastih gorskih poteh.

Povsem nova Yamaha Super Ténéré je zasnovana tako, da predstavlja najbolj vznemirljiv pustolovski potovalni motor naslednje generacije. Gre za kombinacijo »dakarske« trpežnosti in zanesljivosti, lahkotnega, enostavnega upravljanja ter izpopolnjene tehnologije, prijazne do voznika.

Podrobnosti:

  • 2 valjni - 4 taktni zmogljiv in zanesljiv agregat
  • Kardanski pogon
  • Inteligenten "Unified Brake System"(povezane prednje in zadnje zavore) + ABS zavorni sistem
  • YCC-T traction control - 3 nastavitve delovanja (kontrola zdrsa pogonskega kolesa 1+2, ter izključen)
  • Yamaha D-mode - nastavitev delovanja motorja (Touring ali Sport)
  • Nastavljiv sedež voznika po višini
  • Mehansko nastavljiv prednji vizir po višini
  • Izredno nizki stroški vzdrževanja
  • Zagotovljene servisne storitve
Popravljeno . Popravil jozexj6
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitja,

sem podobno razmišljl kot ti, iskal GS-a (3 leta fural ta velkega Bemfla) pa nekje za 11 kE ni blo kaj pametnega (imam še enga rezerviranega za jesen) potem pa, kot strela....na testno vožnjo v MS (španik) probal cestno varianto (mi je bil malce prenizek, pa špica felne motor mora met (le v moji glavi), pa sem se odločil za XC-ja...ga kupil pred mesecem dni (testni iz Nemčije z opremo za 1500€), 800Xc, vsak dan sem bolj vesel in bolj uživam v vožnji....čeprav še nekako pomislim na GS-a (pač navada) ali pač na Explorera (sem ga tudi vozil, pa mi deluje prebikasto );

 

Odločitev o menjavi bo padla po daljši furi do Splita....

 

Vse  kar si napisal o Tigru, pa seveda drži....sprobaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tenerejki se malo posvetuj s tistimi ki jih vozijo...kake pohvale se nisem zasledil, v primerjavi s TDMko, se bojda skrije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkušenj nimam,gre pa za italijansko firmo ki dela kros,enduro in motard motorje. Nekoč je bila poznana kot Vertemati,bratili so se z Husabergom.

Motorji z oznako"V"so strupene (tekmovalne) mašine z vrhunskimi karakteristikami,kar pa tudi pomeni ,da vzdževanje lahko požre navadnega človeka.

Če pa imaš cekine,se pri teh specijalkah še vedno lahko zatakne pri dobavi rezervnih delov.

 

 

Sepravi ta supermoto je kr poštena zadeva ampak je drago za vzdrževat in ni glih za usakdanjo uporabo najbrž če mama prau ne?

 

kose pa sm gledau pa usi pravijo da jih je zelo težko dobit samo motor je res hud pomoje kot Husaber če so bli povezani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tenerejki se malo posvetuj s tistimi ki jih vozijo...kake pohvale se nisem zasledil, v primerjavi s TDMko, se bojda skrije...

Ne vem kaj slišiš,toda Super Tenere je vsaj razred boljši motor kot tdm ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thx vsem ampak če se bo peljala v soboto tko kot pišejo pol me je prodajalec že kupil (beri: got an offer I can't refuse :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!