Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Xt660 yamaha je uredu ceprau ni glih supermoto mas pol hondo fmx 650 ki je tudi bol svoh mas pa zato cenejse vzdrzevanje in use skup. Ce pa hoces pravi supermoto mas tuki ktm smc 625, lc4 660 ista masina ko smc 625 sam malenkostne razlike tudi precej uredu zadeva cne pa so se husqvarna smr 510 al pa smr 450 mas na a.net pa aprilia sxv 550/450 to pa je ze kr precej sraufanja ker so precej naviti. Ce pa imas denar pa si ktmja smc 690 uzami najbolsa izbira :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Star sem 20 let in trenutno delam izpit za A2, zanima pa me nakup supermoto motorja. Ker sem s kategorijo A2 seveda omejen na 35kw, se ne znam odločiti kateri motor bi bil prava izbira.

Razmišljal sem tudi o nakupu močnejšega motorja in blokadi na 35 kw, toda me zmede to kar je napisano z odebeljenimi črkami ( Z vozniškim dovoljenjem kategorije A2 boste lahko vozili motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW. PRI TEH VOZILIH RAZMERJE MED MOČJO MOTORJA IN MASO VOZILA NE SME PRESEGATI 0,2 kW/kg in ne sme izvirati iz vozila z dvakrat večjo močjo.)

Podobno vprašanje sem zasledil že v enem izmed prejšnjih komentarjev, toda odgovora nisem, zato pišem. Vem, da motor, ki ga želiš zablokirati ne sme presegati 70kw. Ne vem pa ali se to razmerje 0,2 kw/kg gleda glede na razmerje (osnovna moč/teža) ali na razmerje (moč 35 kw/ teža)???če mogoče kdo ve,bom hvaležen odgovora :)

Drugo kar me zanima pa je, katere supermoto motorje(ni važno ali je do 35kw ali več) bi predlagali?kajti sam nisem vozil še nobenega in ne poznam prednosti in napak posameznih modelov.

 

Lp, A

 

To bo bolj na splošno, ker ne poznam tvojih zahtev glede vožnje, stila in drugih želja. Omejen si s kategorijo, torej glej ta segment. Najlažje bo, če boš odprl kakšen motokatalog, kjer si lahko ogledaš ponudbo oziroma kaj sploh obstaja. Če imaš željo po kakšni bolj specialni mašini za supermoto, potem se ve, kakšne barve so te mašine. V primeru bolj "ljudskega" motorja, pa bo treba pogledati kakšno XT, DR, Pegaso in podobno. Malo več želja napiši, pa ti bo kdo lahko bolj pomagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala vsem za odgovor.
Sam sem gledal bolj v smeri husqvarne smr 510 ali 450(za 450 sem bral da je malo bolj brutalna), aprilia sxv ali ktm smc 625,mogoče celo ktm exc s slick gumami...sam pa bi motor uporabljal tudi za vsakdanjo vožnjo do faksa in nazaj,kakšna pijača in podobno.Kar pa najbrž te vrste sm-ov niso ravno najbolj primerne?Glede vzdrževanja ni problema,bom že nabrou denar :D bolj me zanima način vožnje,se mi splača kupovat tako brutalen motor, če ga bom večino časa uporabljal za vsakdanjo vožnjo(seveda imam namen ob vikendih čimvečkrat se malo zdivjat)? 

in pa je husqvarno smr sploh možno zablokirati? ima 130 kg in tako pride razmerje 0.27kw/kg, imam prav? ali pa naprimer aprilio ali ktma? pri vseh pride razmerje večje od 0,2kw/kg :/

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala vsem za odgovor.

Sam sem gledal bolj v smeri husqvarne smr 510 ali 450(za 450 sem bral da je malo bolj brutalna), aprilia sxv ali ktm smc 625,mogoče celo ktm exc s slick gumami...sam pa bi motor uporabljal tudi za vsakdanjo vožnjo do faksa in nazaj,kakšna pijača in podobno.Kar pa najbrž te vrste sm-ov niso ravno najbolj primerne?Glede vzdrževanja ni problema,bom že nabrou denar :D bolj me zanima način vožnje,se mi splača kupovat tako brutalen motor, če ga bom večino časa uporabljal za vsakdanjo vožnjo(seveda imam namen ob vikendih čimvečkrat se malo zdivjat)?

in pa je husqvarno smr sploh možno zablokirati? ima 130 kg in tako pride razmerje 0.27kw/kg, imam prav? ali pa naprimer aprilio ali ktma? pri vseh pride razmerje večje od 0,2kw/kg :/

lp

Smc 625 in husqy 510 so ti komot za usakdanjo uporabo smr 450 in pa aprilie so bolj za kot pravis divjat pa pisto. Poglej tudi kakega tm-a al pa husaberga ceprau na a.netu ni velike izbire ce pa imas denar tudi hondo hm 450 tudi precej huda zadeva.

Glede blokade pa pejdi pod temo za blokado na 35kw in bos najdu link kjer pise kar se da use blokirat.

Sej nrabis bit cisto po zakonu ker js mislim da te blokade ce se bos hotu zdivjat nbos meu blokade v motorju in bos itak v prekrsku tako da ja.:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce das mail na pm imam en pojma nimam kolk star seznam A2 motorjev tle ga ne prilepi lepo

Popravljeno . Popravil zan0088
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Sem nov na tem vašem forumu in rabim vaše izkušen nasvete. Imam Izpit za A2. Sem rekreativen potovalen voznik ki vozi z dušo in srcem, lepo na easy  :OK:  Sem velik 190cm ter 90kg

Od nekdaj imam željo že o chopperju oz cruzerju in so mi všeč te yamahe drag star ter tudi V-star (XVS 950).

Imam pa en problem, kajti doma sem "malo" od asfaltne poti, okoli 3,5 km makedama in me zanima tudi v primeru počasne vožnje po makedamu domov, ali mi bo to delalo velike probleme z takšnemu motorju. 

 

Vem da bi lahko bil pametnejši pa si izbral kakšno potovalno enduro, samo mi ni to to in mi izgled ni všeč...

 

Hvala za vaše komentarje in nasvete

 

 

Just drive easy   :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ni nobene panike. Razen tega da ga boš večkrat spucal  :grim . Na dolgi rok znaš imeti malo popikanega od kakih kamenčkov, drugače pa samo gaassss  :smoke: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Sem nov na tem vašem forumu in rabim vaše izkušen nasvete. Imam Izpit za A2. Sem rekreativen potovalen voznik ki vozi z dušo in srcem, lepo na easy  :OK:  Sem velik 190cm ter 90kg

Od nekdaj imam željo že o chopperju oz cruzerju in so mi všeč te yamahe drag star ter tudi V-star (XVS 950).

Imam pa en problem, kajti doma sem "malo" od asfaltne poti, okoli 3,5 km makedama in me zanima tudi v primeru počasne vožnje po makedamu domov, ali mi bo to delalo velike probleme z takšnemu motorju. 

 

Vem da bi lahko bil pametnejši pa si izbral kakšno potovalno enduro, samo mi ni to to in mi izgled ni všeč...

 

Hvala za vaše komentarje in nasvete

 

 

Just drive easy   :OK:

 

 Včasih ni bilo endurotov, so bli bolj cruiser-ji, pa več makadama kot asvalta...Ti si le nabavi takšnega da bo za tvojo dušo.

 

    Just drive easy   :OK:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa glede kubiktaže... Sicer lahko za manjši denar in verjetno manjšimi stroški vzdrževanja dobim drag star 650, sam me je strah da bi bila preslaba za dve osebi?..

Želim pa seveda poleg surovega navora dobro grmenje iz izpuhov. Kolikor gledam tudi veliko 650 naredi po 30 40 50.000 km, sam ne znam ocenit ali je to dovolj moči ter če velika razlika moči ter stroškov... ? :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa glede kubiktaže... Sicer lahko za manjši denar in verjetno manjšimi stroški vzdrževanja dobim drag star 650, sam me je strah da bi bila preslaba za dve osebi?..

Želim pa seveda poleg surovega navora dobro grmenje iz izpuhov. Kolikor gledam tudi veliko 650 naredi po 30 40 50.000 km, sam ne znam ocenit ali je to dovolj moči ter če velika razlika moči ter stroškov... ? :ninja:

Glede na tvoje cm-je in kg-je, bi jaz mogoče res razmislil o 1100-tki. Odvisno seveda kolikokrat se bosta peljala v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zapomni si nekaj, prvič ko se bosta peljala, morš tolk gont, da bo še tebe strah, pol bo pa tut 650-tka dobra  :grim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vidim ima ta motor 34 kW (očitno blokiran). Kar se tiče moči je pri čoperjih običajno ni dosti, pa je tudi ne pogrešaš. Morda moment pri prehitevanju. Bolj pomembna je drža - položaj sedenja. Tu je težava pri manjših motorjih, ki so nekoliko krajši in si bolj skrčen na njih. Vsekakor je potrebno preizkusiti. Kar se pa tiče začetnikov pa je edina težava v teži in okornosti pri majhnih hitrostih in manevriranju na parkiriščih. Sicer pa je ta z 260 kilami suhe teže (cca 280 s polnim rezervoarjem in oljem) še kar spodoben za svojo kategorijo. Makadam ni tako problematičen, če ni hudih ovinkov ali strmine, pač malce bolj previdno.

Kar se pa tiče manjših, da se spodobno voziti že s 500 kubiki (Virago 535, Dragstar 650, ...) Končne hitrosti niso dosti nižje (tudi ni toliko bistvena, če nisi na avtocesti) za prehitevanje pa tako:

če misliš, da je potrebno vsako vozilo pred tabo prehiteti takoj, potem vzameš primeren motor. Pri slabšem pa nekoliko počakaš, menjaš navzdol in prehitiš - saj tudi ne vozimo vsi avtomobilov s trilitrskimi motorji pa vseeno kdaj prehitimo kak počasen avto pred sabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali pa tale mi pade v oči, razlika sam v kubiktaži, mal v konjih ter ta ima jermen za pogon. 1100 pa kardan. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7380363&show=1

Sedaj ka je boljše? kardan, jermen ali ketna pri tako težkih motorjih? Vzdrževanje česa je cenejše, ter kaj bolj dolgo drži... Sicer prej sem imel verige skozenj npr na YZ250 ter vem da zobčenika ter ketna so me koštali bliz 200eur... :S Nimam nobenih izkušenj z jermeni, kardani vem da bi naj bili neuničljivi, samo redno zdrževanje pa mazanje pa menjava kakšnega ležajčka ostalo je pa "vekomaj"... 

Mi lahko pove nekdo jermenov ter njihova obraba, cena novega?

 

Hvala za doslej povedane komentarje, mi pridejo v veliko korist :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem možakarja, ki obvlada italjansko. Če je kdo tu na forumu naj me kontaktira na ZS. Gre se za poizvedbo o določenemu  motorju v Italiji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem možakarja, ki obvlada italjansko. Če je kdo tu na forumu naj me kontaktira na ZS. Gre se za poizvedbo o določenemu motorju v Italiji :)

Lahk ti js pomagam ce hoces :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali pa tale mi pade v oči, razlika sam v kubiktaži, mal v konjih ter ta ima jermen za pogon. 1100 pa kardan. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7380363&show=1

Sedaj ka je boljše? kardan, jermen ali ketna pri tako težkih motorjih? Vzdrževanje česa je cenejše, ter kaj bolj dolgo drži... Sicer prej sem imel verige skozenj npr na YZ250 ter vem da zobčenika ter ketna so me koštali bliz 200eur... :S Nimam nobenih izkušenj z jermeni, kardani vem da bi naj bili neuničljivi, samo redno zdrževanje pa mazanje pa menjava kakšnega ležajčka ostalo je pa "vekomaj"... 

Mi lahko pove nekdo jermenov ter njihova obraba, cena novega?

 

Hvala za doslej povedane komentarje, mi pridejo v veliko korist :grim

 

Malo preveč se obremenjuješ. vse ima svoje majhne prednosti in slabosti. Če kaj ne bi bilo vredu ne bi stavili na motorje. Za potovat v dvoje vse kar je nad 600 ccm je več ku zadosti. S Hondo CBF 600, otovorjen z več kot 50kg prtljage in v dveh prevozil Dolomite brez problemov. Padel tudi Stelvio 2.757 n.m.v..

Poglej, da kar kupuješ ti "sede" in je z motorjem vse vredu ... 

 

pa srečno :)

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če se kdo spozna na Suzukijev RV125 VanVan?

Kakšne so mašine? Koliko km zdržijo? So za kej? Kako je s popravili? Ima kakšne hibe?

Namreč naletel sem na enega in je sicer 90 kubičen, ima 13.000 km, mislim da je ta star model  1972-1982, saj ima še vedno kurblo in majhno prednje kolo, cena 1500. Kaj pravite?

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

 

iščem en motorček za začetnika z a2 izpitom, naletim na ta oglas http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7402110 ,  pa me zanima kakšno mnenje glede tega oz tut če ga ker pozna in  a se splača tak motorčk kupit ki je samo stal, ker zgleda da so se samo na dvorišču znjim pelal.

 

drugače pa izbiram ali med tako ninjo ali kakšnega nakeda 600 z blokado.  gledam v tem rangu okol 3000 E, pa sem skoz v dilemi al bolj starejši pa močnejši al kej novejšga pa svohejšga ?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

iščem en motorček za začetnika z a2 izpitom, naletim na ta oglas http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7402110 , pa me zanima kakšno mnenje glede tega oz tut če ga ker pozna in a se splača tak motorčk kupit ki je samo stal, ker zgleda da so se samo na dvorišču znjim pelal.

drugače pa izbiram ali med tako ninjo ali kakšnega nakeda 600 z blokado. gledam v tem rangu okol 3000 E, pa sem skoz v dilemi al bolj starejši pa močnejši al kej novejšga pa svohejšga ?

lp

je skoda kupujes tole ninjo 250 si kupis npr. Ern6 al pa xj yamaho in jo blokiras in bos biu z motorjem dosti bolj zadovoljen. Cne pa mas use supermoto motorje ki se ih da blokirat. Moje osebno mnenje je da se bol splaca kupit mocnejsi motor in ga zablokirat. Popravljeno . Popravil rok418
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil v podobni dilemi, sicer za precej menja denarja in je bila opcija ER-5 ali kaj drugega. Ne vem kot kaj rabiš motor, jaz imam še avto za vzdrževat in sebe nafutrat tako da sem se potem odločil za motor ki me bo koštau majamanj za vzdrževat.

Za enega je mislim da 250 ninja, samo je malce egositičen motor tako da če misliš ženske okoli prevežat morda boljše ER-6 ali kaj podobnega.

Jaz sem kupil predhodno zadevo od ninje 250 pa mi za enrkrat čisto dovolj za to kar rabim.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

 

iščem en motorček za začetnika z a2 izpitom, naletim na ta oglas http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7402110 ,  pa me zanima kakšno mnenje glede tega oz tut če ga ker pozna in  a se splača tak motorčk kupit ki je samo stal, ker zgleda da so se samo na dvorišču znjim pelal.

 

drugače pa izbiram ali med tako ninjo ali kakšnega nakeda 600 z blokado.  gledam v tem rangu okol 3000 E, pa sem skoz v dilemi al bolj starejši pa močnejši al kej novejšga pa svohejšga ?

 

lp

 

Povsem odvisno od tebe kako misliš vozit in če ti bo motor za vožnjo ali razkazovanje pred kolegi. Če si čisti začetnik je po mojem mnenju vseeno boljše vzeti malo švohnejši motor, ker veliko bolj odpušča napake kot kakšen močnejši. Vsakogar kdaj prime in malo bolj navije gas, pri tem motorju tudi, če to narediš ni take panike kot če bi imel kakšnega 600ccm, tam bo takoj konkretna hitrost in panika pred ovinkom pa adijo v maline, tukaj se ti to zgodi malo težje oz. moraš biti talent, da ti to uspe :) Sigurno ti bo čez sezono ali dve premalo, če se želiš preganjati z motorjem, biti "svoboden". 250 je vredu motor ampak moraš biti siguren ko greš prehitevati, ne moreš povsod skočiti mimo kadar ti zapaše kot z močnejšim motorjem. Za dva za silo gre, gre tudi z 125ccm, dvomim, da to kdo priporoča ampak če je kriza je možno, niti približno se ne more primerjati s čim močnejšim. Če gledaš kaj na stroške jih tukaj v bistvu ni...

Tega motorja z linka ne poznam in mi ni jasno kako je možno samo toliko km, jaz ga iz principa ne bi kupila, ker tega ne verjamem hehe :)

Moja mi služi že tretjo sezono in je ne menjam, ker mi nič ne manjka pri njej. Vozim se sama, ne divjam, veliko bolj kot ravnine mi ugajajo zaprti ovinki tako, da me končna hitrost niti malo ne moti pa še udoben je:)

Popravljeno . Popravil nxyz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!