domi46 Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 Noben ni vreden tega denarja, plus razen gsx-a noben v orginal barvi. Poglej še za tem : http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7462501 sm že klicov hvala k kdu kakšenga pozna da menja hondo cbr600rr, suzukig gsxr600 al pa yamaho r6 za avto??
rok418 Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7418686 pozna kdo tale motor??
rok418 Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 rabim nasvet na hitro. kupujem krosa in bi ga meu za domačo uporabo ne za dirke kaj mi svetujete ali je bolše 2t al 4t? osebno mi je onoje všeč ampak je pr 4t vzdrzevanje precej drazje zato se nevem pravilno odločit in prosim vas da mi pomagate. hvala
David Kozar Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Lp:) Mene zanima kakšnen športen motocikel bi bil primeren za mene,ker neven če nisem malo prevelik,pa da bi smešno zgledal na športnem motorju,velik sem pa 184 cm.. Hvala za odgovore:)
igorkr Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Lp:) Mene zanima kakšnen športen motocikel bi bil primeren za mene,ker neven če nisem malo prevelik,pa da bi smešno zgledal na športnem motorju,velik sem pa 184 cm.. Hvala za odgovore:) Bistvo ni kako boš zgledal, temveč kako se boš počutil. Se vendar ne voziš motor zaradi drugih. Na vseh boš prej nekomot kot komot. Kolena boš slej ko prej začel čutit. Če pa je želja po športaku tudi po tem ko si katerega že peljal, ti kr korajžno.
David Kozar Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Bistvo ni kako boš zgledal, temveč kako se boš počutil. Se vendar ne voziš motor zaradi drugih. Na vseh boš prej nekomot kot komot. Kolena boš slej ko prej začel čutit. Če pa je želja po športaku tudi po tem ko si katerega že peljal, ti kr korajžno. Se opravičujem ja,mislim sem kak bo z odobjem:P Hvala za nasvet
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Lp:) Mene zanima kakšnen športen motocikel bi bil primeren za mene,ker neven če nisem malo prevelik,pa da bi smešno zgledal na športnem motorju,velik sem pa 184 cm.. Hvala za odgovore:) Glej predvsem starejše letnike, so bistveno večji. Suzuki npr K1-K3 če gledaš klaso 600.
Lipek Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Iščem enduro mašino 250-450cc, moč/masa naj ma primerno za A2, zaželjeno da je še prostor za sopotnika (sopotniCO ), met mora tudi vse luči, smernike in ogledala (najraje zložljiva). Naj bo lahek in enostaven za vzdrževat, če je 4t ali 2t mi je vseeno. Vozil se bom večinoma po brezpotjih, drugače pa je naj sposoben tudi vožnje po 100-150km po cesti. Trenutno me najbolj mika Yamaha WR250F, vendar niam pojma ali se da gor namontirat fusrasterje za sopotnika (original jih nima)... WR250R je potem dualsport varianta ki jih ima, ampak ma kar kilogramov dodatne teže in slabše komponente. Predvsem vzmetene me skrbi zaradi skakanja itd ker bi tu pa tam šel še mogoče pogledat kako progo. Tekmoval ne bom. Ma kdo kake predloge oziroma pozna koga ki kaj prodaja?
David Kozar Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Glej predvsem starejše letnike, so bistveno večji. Suzuki npr K1-K3 če gledaš klaso 600. Ok hvala:)
Endurosatan Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 pozdrav vsem na forumu rabil bi nasvet glede nakupa enduro motorja(vozil bi se vec po asfaltu 90% ziher),ker trenutno begam sem ter tja med tema dvema zelim si ,da bi bil motor udoben tudi za daljse ture tam do 300 km glede moci pa ni toliko vazno ,ker nisem neki dirkac prosim za nasvet od zdajsnjih in prejsnjih lastnikov teh dveh zverin hvala http://www.kmc.si/si/yamaha-xt660z-t-n-r-i25059.shtml http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%20650/2013/DL650A.aspx#Specs
Borutt Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Sem bil lastnik V-Stroma 650 letnik 2005 in sem lastnik Yamahe 660 Tenere letnik 2012. To sta dva zelo različna motorja. Jabolka in hruške. Suzuki je "cesten" motor z vsaj približno enduro obliko, ima cestne gume (to je seveda po želji), dobro vetrno zaščito, je udoben za potovati, ciklistika je bolj cestna in je kar suveren med ovinki, pogonski agregat je zelo kultiviran in deluje svilnato, brez sunkov in nenadno podivjanih konjev, malo pije in se sploh ne upira vožnji z nizkimi vrtljaji, skratka, je zelo prožen in brez tresljajev ter je dvovaljnik. Yamaha ima enduro izgled, gume po izbiri, vetrna zaščita je slabša (zračni vrtinci okoli čelade), ima daljši hod vzmetenja in bolj enduro ciklistiko, pogonski agregat je enovaljni, torej mrtvilo na res nizkih vrtljajih in tresenje, poraba je nizka, konjev je manj, vendar se da preživeti. Kar se tiče udobnosti, Suzuki ima nižji sedež in manj enduraški položaj, torej je krmilo nižje, kar meni osebno ni bilo najbolj všeč (z dodatki se da marsikaj urediti), Yamaha ima višji sedež, višje ima krmilo, je resnično bolj enduraški položaj, kateri meni bolj ustreza. Če bi bilo mogoče sestavljati motor, bi vzel Yamaho z agregatom Suzukija. Za vožnjo po cesti in nekaj terena bi mi to najbolj ustrezalo. Ker si napisal, da bi se vozil večino po asfaltu, bi ti predlagal motor z dvema valjema (V-Strom, Transalp, dalje odvisno od denarja in želja), ker je samo delovanje agregata bolj svilnato in z manj tresljaji. Stvar odločitve in seveda želja ter navsezadnje odvisno od financ ministra. Če lahko, poskusi vsakega peljati. Kmet2 1
Endurosatan Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Sem bil lastnik V-Stroma 650 letnik 2005 in sem lastnik Yamahe 660 Tenere letnik 2012. To sta dva zelo različna motorja. Jabolka in hruške. Suzuki je "cesten" motor z vsaj približno enduro obliko, ima cestne gume (to je seveda po želji), dobro vetrno zaščito, je udoben za potovati, ciklistika je bolj cestna in je kar suveren med ovinki, pogonski agregat je zelo kultiviran in deluje svilnato, brez sunkov in nenadno podivjanih konjev, malo pije in se sploh ne upira vožnji z nizkimi vrtljaji, skratka, je zelo prožen in brez tresljajev ter je dvovaljnik. Yamaha ima enduro izgled, gume po izbiri, vetrna zaščita je slabša (zračni vrtinci okoli čelade), ima daljši hod vzmetenja in bolj enduro ciklistiko, pogonski agregat je enovaljni, torej mrtvilo na res nizkih vrtljajih in tresenje, poraba je nizka, konjev je manj, vendar se da preživeti. Kar se tiče udobnosti, Suzuki ima nižji sedež in manj enduraški položaj, torej je krmilo nižje, kar meni osebno ni bilo najbolj všeč (z dodatki se da marsikaj urediti), Yamaha ima višji sedež, višje ima krmilo, je resnično bolj enduraški položaj, kateri meni bolj ustreza. Če bi bilo mogoče sestavljati motor, bi vzel Yamaho z agregatom Suzukija. Za vožnjo po cesti in nekaj terena bi mi to najbolj ustrezalo. Ker si napisal, da bi se vozil večino po asfaltu, bi ti predlagal motor z dvema valjema (V-Strom, Transalp, dalje odvisno od denarja in želja), ker je samo delovanje agregata bolj svilnato in z manj tresljaji. Stvar odločitve in seveda želja ter navsezadnje odvisno od financ ministra. Če lahko, poskusi vsakega peljati. uh lepa hvala za odgovor bom sprobal pa da vidimo kak bo kaj odlocitev,ki jo seveda sporocim
kusar Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Živjo, Zanima me kaj bi mi priporočali za nakup. Imam cca 3k+ za zapravt Do sedaj sem imel Ducati monstra 600 vendar sem ga zaradi podhranjenosti prodal. Iščem neko naked varianto, za kakšen ovinkec položit . Kandidati so, Ducati S4, Honda hornet 900,Honda Hornet 600(2007(ta nova)), Kawasaki Z1000. Visok sem pa 193 tako, da bi bilo dobro če bi bil motr malo večji Lp, Uros
Kmet2 Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Živjo, Zanima me kaj bi mi priporočali za nakup. Imam cca 3k+ za zapravt Do sedaj sem imel Ducati monstra 600 vendar sem ga zaradi podhranjenosti prodal. Iščem neko naked varianto, za kakšen ovinkec položit . Kandidati so, Ducati S4, Honda hornet 900,Honda Hornet 600(2007(ta nova)), Kawasaki Z1000. Visok sem pa 193 tako, da bi bilo dobro če bi bil motr malo večji Lp, Uros Pri tvoji višini bodo vsi motorji ,ki si jih dal v ožji izbor pod tabo zgledali kot minimoto no se pa da .) vozit vseeno.
kusar Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Sej ni tako grozno, sem imel ducatija M600, ki je manjši od vseh teh, pa me ni motilo Je pa res da sem izmed teh probal le hondo hornet 900, in je kar idealne velikosti , vendar bi rad zvedel, katerega bi motoristi, ki so ze vozili take motorje priporočali.
NX650 Objavljeno Julij 9, 2013 Opozori Objavljeno Julij 9, 2013 Živjo, Zanima me kaj bi mi priporočali za nakup. Imam cca 3k+ za zapravt Do sedaj sem imel Ducati monstra 600 vendar sem ga zaradi podhranjenosti prodal. Iščem neko naked varianto, za kakšen ovinkec položit . Kandidati so, Ducati S4, Honda hornet 900,Honda Hornet 600(2007(ta nova)), Kawasaki Z1000. Visok sem pa 193 tako, da bi bilo dobro če bi bil motr malo večji Lp, Uros Hja kot pravi kmet2, majhni bodo zgledali ti motorji pod tabo :yes: jaz sem manjši (186), pa tudi ni velika pod mano, hornet 900 . Kar se hornet 900 tiče mi je motor ok, nič problemov z njo, moči ima solidno, dokaj lahkotna skozi ovinke.. ko sem dal gor dunlop mi trese krmilo (ko spustiš.. med 80 in 60 km/h), z michelin in metzeler tega efekta ni... pri tem motorju je bolj pomembno da je vsaj letnik 2005, to pa zato ker starejši letniki niso imeli nastavljivih prednjih vilic( pretoke in vzmeti)... za zadnji amortizer nisem siguren.. pri meni je tudi nastavljiv (pretok in vzmet) zato je pri starejših bolj mehko vse skupaj.. ( občutek v vožnji..kot bi zvijalo okvir) te nastavljive so pa kar čvrste in ne opazim tega..
Jackqb Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Živjo. Jst se pa zanimam za motocikel Aprilia RSV4 in ker v motohišah ne ponujajo testnih voženj me zanima če je kdo na tem forumu ki ima v lasti ta motor in bi bil pripravljen za kakšno skupno testno vožnjo. Sam vozim Suzukija GSXR 750 k6. Če je kak heroj me lahko kontaktira na p.m. Plus po končani turci častim kosilo L.p.
znj Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Pozdravljeni. Zanima me, če kdo pozna kakšnega "sršenarja" torej voznika Honda Hornet 600 in sicer letnik 2000 do 2002, ki ve, da se je lepo delalo z njo. Na avto.net sem že pogledal pa ni nič konkretnega oziroma če kdo pozna naj mi sporoči. Najlepša hvala.
stuhec Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Iscem 2 cilindra, do 100 konjev, cca 3 t eur, in barva da se sovpada z rdece crnim kombi
smasher Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Izbire kolikor hočes, tut mojo metalno rdečo kosilnico ti prodam za tak dnar :-D SLVR 1
rok418 Objavljeno Julij 30, 2013 Opozori Objavljeno Julij 30, 2013 Iscem 2 cilindra, do 100 konjev, cca 3 t eur, in barva da se sovpada z rdece crnim kombi Aprilia shiver
slovan Objavljeno Avgust 14, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 Iscem 2 cilindra, do 100 konjev, cca 3 t eur, in barva da se sovpada z rdece crnim kombi Motor
ofc Objavljeno Avgust 14, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2013 Pozna kdo tole Multistrado? Ni letnik 2005 že imel 92 konjev? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7417171
ofc Objavljeno Avgust 16, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2013 Mogoče tole fazerko kdo pozna oz.jo je šel gledat? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7547935
ofc Objavljeno Avgust 18, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2013 kaj pa tole? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7534704&show=2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se