Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

V bistvu sem mu že vse povedal s svojim odgovorom in sicer, da naj mu motorja ne kupuje "ulica" iz motosveta :)

 

Saj vidiš, kaj je "revež" takoj vprašal "ali ima cbf 600 dovolj konjev?"...

 

Zakaj ne moreš Fazera blokirat na 35kw, saj jih ima 70izvorno (eni celo 57kW), teža pa okoli 205kg. Drugo pa je, če je to tehnično nemogoče.

 

Saj je nekdo že gori naštel skoraj vse modele.

 

Velika večina Fazerjev 600 ima 72 kW, kar pomeni da se ga ne da legalno vozit z A2. :closedeyes:

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Objavljeno

blokado bi potem tak dal vun.. kak pa se vam zdi honda cbf 600?? Ma zadosti kw ??

 

Za začetnika je tudi 35 kW povsem dovolj. Ko nabereš nekaj kilometrov in nekaj časa na cesti, pa sam vidiš kaj dejansko potrebuješ.

 

Aja, mimogrede še dobronameren nasvet. Poskusi pisati slovnično. Saj ni da te ne razumem, vendar se tako vzdržuje neka higiena na foromu :OK:

Objavljeno

exc pomoje najbolša varjanta 

 

 

fazer 600 je premočna ker ima več kot 70 kw 

za a2 mas er-6n in f kawasaki

sv 650 suzuki

gsxf suzuki 

ktm duke 690 

aprilia dorsoduro,mana in shiver

ducati monster 625

še dosti ih je 

ja o exc sem že jas razmišljal, saj je nekaj hard endur ki ima vpisano smešno število pri moči... ampak trenutno na a-netu ni nič pametnega oziroma v mojem cenovnem ranku :) drugače sanje zame:

 

yamaha wr250f

ktm exc250-300 (vseeno če 2t ali 4t)

husqvarna wr250-300 ali pa te.. 

kawi klx ...

v glavnem do 450, nič več... vse ostalo je že slon v mojih očeh :D

Objavljeno

ja o exc sem že jas razmišljal, saj je nekaj hard endur ki ima vpisano smešno število pri moči... ampak trenutno na a-netu ni nič pametnega oziroma v mojem cenovnem ranku :) drugače sanje zame:

yamaha wr250f

ktm exc250-300 (vseeno če 2t ali 4t)

husqvarna wr250-300 ali pa te..

kawi klx ...

v glavnem do 450, nič več... vse ostalo je že slon v mojih očeh :D

Yamaha wr 250 in kawasaki so pomoje presvoh tko da bo kr husa al pa ktm bolsa izbira :)

Zdej pa se mores sam odlocit kaj ti usec in koliko denarja mas

Objavljeno

Yamaha wr 250 in kawasaki so pomoje presvoh tko da bo kr husa al pa ktm bolsa izbira :)

Zdej pa se mores sam odlocit kaj ti usec in koliko denarja mas

husqvarne po 2010 majo najbolše komponente (oh, husky wr250/300) ;), ktm sem slišal da je vzmetenje med najboljšimi, samo jas nimam tolko denarja :D do 2500... wr250f (veliko bral in je baje najboljši all-rounder), kak exc450 ali wr450f (bojim se da je 450 overpowered zame ker sem do zdaj mel pač DT125), exc250f ali tudi 2t bi pomoje blo čisto dovolj, tekmoval itak ne bom :P pozna kdo koga ki bo prodajal? :D

Objavljeno

V bistvu sem mu že vse povedal s svojim odgovorom in sicer, da naj mu motorja ne kupuje "ulica" iz motosveta :)

 

Saj vidiš, kaj je "revež" takoj vprašal "ali ima cbf 600 dovolj konjev?"...

 

Zakaj ne moreš Fazera blokirat na 35kw, saj jih ima 70izvorno (eni celo 57kW), teža pa okoli 205kg. Drugo pa je, če je to tehnično nemogoče.

 

Saj je nekdo že gori naštel skoraj vse modele.

Tehnicno je mogoce blokirat vsako fazerco tut 72kW in od 2004 nazaj ko so mele 70kW, tut, se mi pa ne zdi da je presvoh sploh ce se govori o motorju za zacetnika, za po ovinkih je blokiran zaenkrat zadost odziven, ga na autobanu pa zmanka zarad blokade, to pa je res, ni pa se vedno ne tako hudo svoh kot naj bi bil teoreticno pa kot sem pricakoval.
Objavljeno

V bistvu sem mu že vse povedal s svojim odgovorom in sicer, da naj mu motorja ne kupuje "ulica" iz motosveta :)

 

Saj vidiš, kaj je "revež" takoj vprašal "ali ima cbf 600 dovolj konjev?"...

 

Zakaj ne moreš Fazera blokirat na 35kw, saj jih ima 70izvorno (eni celo 57kW), teža pa okoli 205kg. Drugo pa je, če je to tehnično nemogoče.

 

Saj je nekdo že gori naštel skoraj vse modele.

 

Mogoče veš zakaj ne moreš vozit yamahe xt660x z a2 izpitom?

Objavljeno (popravljeno)

zan0088 ti imaš yamaho blokirano? Kaj ni tako, da potem nisi zaradi tistih dveh kw-jev legaln? Jaz bi dosti raje imel fazerco namesto cbfjke...

Popravljeno . Popravil ninjaxx
Objavljeno

Ne. Ko je prisel fz-S2 so starega fz-s.ja tovarnisko blokiral na 57kW. To je bilo leta 2007 ali 2008 moj je letnik 08 tako da sem legalen niti blokade nisem se ven jemal. Se pa da ga potem tud iz 57kW na 72kW spravt. Slucajno se je izslo da sem ga lahko kupu kr ugodno pa da je bil tud tehnicno OK in sem ga vzel drugace bi bil pa verjetno 'nelegalen' z 72 kilovatnim. Vprasanje je a bi se policaj zatikal pa v homologaciji iskal izvorno moc ce mu pise v prometni da je 35kW - v glavnem mislim da kompliciral nebi in bi se ze kaj dalo lepo zmenit. Sej zdej k mam legalno fazerco me sigurno noben policajski klinac ne bo ustavu to je itak dejstvo ;)

Objavljeno

Na avtonetu sem zasledil tudi takšne, ki imajo izvorno moč 53kw... Torej to blokiram na 35kw in sem legaln? Drugače vidim, da jih večina na forumu vozi nelegalno... So že sploh komu težili zaradi tega, oz. kdo koga pozna, ki so mu??

Objavljeno (popravljeno)

husqvarne po 2010 majo najbolše komponente (oh, husky wr250/300) ;), ktm sem slišal da je vzmetenje med najboljšimi, samo jas nimam tolko denarja :D do 2500... wr250f (veliko bral in je baje najboljši all-rounder), kak exc450 ali wr450f (bojim se da je 450 overpowered zame ker sem do zdaj mel pač DT125), exc250f ali tudi 2t bi pomoje blo čisto dovolj, tekmoval itak ne bom :P pozna kdo koga ki bo prodajal? :D

Wr300 2t mogoce sam po cesti se nbos kej dosti vozu sej mas tudi excja 3002t

Js mislim da 450 ni premocno in se ga bos kr hitro navadu in je dosti bol zabaven od 250 npr in itak je za po cesti bolse 450 kot 250 , po šumi pa nbos niti 250 in niti 450 izkoristu do konca tko da kupi kar ti je ušeč in tisto kar si lahko privoščiš in je :)

Popravljeno . Popravil rok418
Objavljeno (popravljeno)

Na avtonetu sem zasledil tudi takšne, ki imajo izvorno moč 53kw... Torej to blokiram na 35kw in sem legaln? Drugače vidim, da jih večina na forumu vozi nelegalno... So že sploh komu težili zaradi tega, oz. kdo koga pozna, ki so mu??

Ne nisi legalen ker ne obstajajo. Kilovati pa konji so medseboj povezane številke, ko oddajaš lahko vpišeš samo eo ot teh, drugo ti pa samo izračuna. Tisti, kateremu piše, da ima 53kW se je zajebal in je napisal številko 72 pod konje in tako dobil 53kW. Če bi hotel pisati v konjih bi jih moral napisati 97, 98, da bi mu izračunalo 72kW. Tako da ti fazerji, katerim piše da so 53kW so praktično 72kW, če razumeš kaj sm hotu povedat :P Primer

Popravljeno . Popravil zan0088
Objavljeno

husqvarne po 2010 majo najbolše komponente (oh, husky wr250/300) ;), ktm sem slišal da je vzmetenje med najboljšimi, samo jas nimam tolko denarja :D do 2500... wr250f (veliko bral in je baje najboljši all-rounder), kak exc450 ali wr450f (bojim se da je 450 overpowered zame ker sem do zdaj mel pač DT125), exc250f ali tudi 2t bi pomoje blo čisto dovolj, tekmoval itak ne bom :P pozna kdo koga ki bo prodajal? :D

 

Ti jaz prodam Yamaho WR250R. Ne bo "šraufanja", ker ni F.

Objavljeno

Že ko je govora o kategoriji A2, ima kdo Yamaho MT-03 ?

Objavljeno

Kaj te zanima ta motor? Če, bolje da obdržiš svojega, ni slab ampak končna hitrost... :closedeyes:

Objavljeno (popravljeno)

mika me navor.... pegaso strada, er-6.. (tko da ne preveč konjeu ampak čim več navora pa da ni nek čoprček) sej jst sm itak tak bol izi rajdr važno da gre do 140 če je treba in da se da ugodno kruzat 80-100km/h.

Še skor po enem letu brcam v 7. prestavo ki je ni :D

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Ne nisi legalen ker ne obstajajo. Kilovati pa konji so medseboj povezane številke, ko oddajaš lahko vpišeš samo eo ot teh, drugo ti pa samo izračuna. Tisti, kateremu piše, da ima 53kW se je zajebal in je napisal številko 72 pod konje in tako dobil 53kW. Če bi hotel pisati v konjih bi jih moral napisati 97, 98, da bi mu izračunalo 72kW. Tako da ti fazerji, katerim piše da so 53kW so praktično 72kW, če razumeš kaj sm hotu povedat :P Primer

Klobasa z bučkami ? Si prepričan ?

 

@ninja xx : Oktobra 2006 je Yamaha za modelno leto 2007 storila naslednje :

klasični FZ6 so postali S2 (Stage 2), na trg pa so dali še S1 za pohlevnejšo mestno vožnjo (kakor Honda : CBF600 kot mild Hornet).

FZ6 / S - S1 ima TOVARNIŠKO specifikacijo 57-58 kW oz. cca. 78 KS / 11.500rpm. To je vpisano v homologacijskem kartončku in v prometni. Nadomestila ga je nova XJ6 Diversion.

Torej, če obstaja homologirana blokada na 35 kW, jo lahko vgradiš in voziš z A2.

Preveri le razmerje moč/teža, ki je še dovoljeno - vaga cca. 186 do 191 kg na suho. Težo prav tako kot kW preveri v prometni in homokartonu mopeda, katerega konkretno obdeluješ.

Ne pozabi, da te sprejemljiva blokada z izjavo (npr. Alphatechnik) ter vpis staneta še nekaj denarja, menda 100 do 200 flik.

Lepo pelji !

Objavljeno

Ti jaz prodam Yamaho WR250R. Ne bo "šraufanja", ker ni F.

wr250r in 250f sta dve popolnoma drugačni zadevi, bojim se da R ni dovolj trpežna (okvir, vzmetenje, mašina je itak bomba) in pretežka je za kaj resnejšega... Kolikor jaz vem...
Objavljeno

Klobasa z bučkami ? Si prepričan ?

 

@ninja xx : Oktobra 2006 je Yamaha za modelno leto 2007 storila naslednje :

klasični FZ6 so postali S2 (Stage 2), na trg pa so dali še S1 za pohlevnejšo mestno vožnjo (kakor Honda : CBF600 kot mild Hornet).

FZ6 / S - S1 ima TOVARNIŠKO specifikacijo 57-58 kW oz. cca. 78 KS / 11.500rpm. To je vpisano v homologacijskem kartončku in v prometni. Nadomestila ga je nova XJ6 Diversion.

Torej, če obstaja homologirana blokada na 35 kW, jo lahko vgradiš in voziš z A2.

Preveri le razmerje moč/teža, ki je še dovoljeno - vaga cca. 186 do 191 kg na suho. Težo prav tako kot kW preveri v prometni in homokartonu mopeda, katerega konkretno obdeluješ.

Ne pozabi, da te sprejemljiva blokada z izjavo (npr. Alphatechnik) ter vpis staneta še nekaj denarja, menda 100 do 200 flik.

Lepo pelji !

Sem preprican, in imas prav jaz imam tega 57kW fazerja ampak zgoraj v postu je pa govoril o 53kW kar pa ne obstaja ampak je tiskarski škrat če se človek zajebe na avto netu ko med konje vpiše 72KM mu vrže drugo številko 53kW, mislil pa je napisati 72kW in ne KM v tem je fora tistega posta.

Blokada od alphatechnika obstaja in me je stala 200€, 30€ vgradnja, 60€ homologacija se pravi skoraj 300€.

Za razmerje moč/masa se uporablja masa, ki je vpisana v prometni pa je vseeno in ne vem kaksna je mokra ali suha, pise pa, da je 207kg: to pomeni za razmerje - 35kW/207kg=0,169 kW/kg kar pa tudi piše v prometni.

Objavljeno

evo danes smo šli pogledat tisto ninjo 636. motor lepo ohranjen, noter pa original blokada z vsemi papirji in v homogaciji in prometni vpisano pod moč 25 kW in razmerje po predpisih. torej je zadeva legalna  :grim

 

pa smo jo vzeli  :smoke:

Objavljeno

evo danes smo šli pogledat tisto ninjo 636. motor lepo ohranjen, noter pa original blokada z vsemi papirji in v homogaciji in prometni vpisano pod moč 25 kW in razmerje po predpisih. torej je zadeva legalna :grim

pa smo jo vzeli :smoke:

Dok vas en nbo ustavu hehe :D

Objavljeno

Dok vas en nbo ustavu hehe :D

Sam zakaj bi bil problem ?

Objavljeno

ninja kolko js vem ma večjo izvorno moč kot 50kw tk da je že tukaj nelegalno use  ker je blokirana na 25kw 

Objavljeno

ninja kolko js vem ma večjo izvorno moč kot 50kw tk da je že tukaj nelegalno use  ker je blokirana na 25kw 

 

če je motor a)tovarniško zablokiran b)uvožen iz tujine je ta moč (v tem primeru 25kw) pri nas navedena pod izvorno moč, in ti noben ne more nič. Luknja v zakonu, ki se jo da izkoristit :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!