aljazek07 Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 Sej do 70kw ima lahko izvorno moč.
rok418 Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 če je motor a)tovarniško zablokiran b)uvožen iz tujine je ta moč (v tem primeru 25kw) pri nas navedena pod izvorno moč, in ti noben ne more nič. Luknja v zakonu, ki se jo da izkoristit To vem sam nevem kamo ma ta ninja napisano v homologaciji. Itak pa zakon tako zakompliciran a poven pomankljivosti. Brez veze bi naredili enostavno najvec 35kw in bi usak vozu kar si zeli
zan0088 Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 (popravljeno) zakaj se ne da brisat odgovorov? Popravljeno Avgust 23, 2013. Popravil zan0088
Borutt Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 (4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. S kategorijo A2 lahko vozite motorna kolesa moči do 35 KW, katera neblokirana nimajo še enkrat večjo moč. Odpadejo blokirana motorna kolesa na 35 KW, katera imajo neblokirana moč 80, 90 ali 100 KW.
aljazek07 Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 Jes to razmerje najbolj ne razumem.
zan0088 Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 To razmerje se izračuna samo tako da dejansko moč deliš z maso motorja. Za moj primer 35kW:207kg=0,169kw/kg. Vse te tri stevilke so tut v prometni.
Lipek Objavljeno Avgust 23, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2013 In to je najvecja oslarija kar so jo lahko izumile te glavce tam...
Borutt Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Mogoče je pa ta "oslarija" izumljena zaradi prepotentnih mladičev s 1000 kubiki in celim hlevom belih vrancev, kateri polnijo črno kroniko. Veliko lažje je nekoga pravilno naučiti vožnje s primernim vozilom, kar tudi so mašine do 35 KW, kot pa z neko nervozno športivo. Še vedno opažam, da je mladost norost in, da nekatere simptomi nikoli ne zapustijo. Cesta ni in nikoli ne bo dirkališče. Pravilno je, da se pridobiva A kategorijo postopoma. Le tako lahko nekdo kolikor toliko varno krmari sebi primerno vozilo po cesti. Se pa strinjam, da je postopek pridobitve A kategorije nekoliko skregan s pametjo, tako izvedbeno kot finančno. Whitee in TOMCAT 2
smasher Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Glede oslarij, nimajo kaj dosti veze s starostjo, če pogledam kiri so uni 'frajerji' ki se kažejo nd celovški cesti so bolj okoli 30, tako da nekaterim ne pomagajo kaj dosti te omejitve. Sam nevem kaj se zdej bunijo s temi 35kw, nej bojo veseli, kdj bi se šele pritoževali da nimajo kdj vozit če bi biu še stari zakon ko je bila omejitev 25kw
aleksandergabriel Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Po starem zakonu si lahko karkoli blokiral na 25 kW, če je le obstajala blokada. Naj ponovim karkoli. Po tem zakonu to ni mogoče in vsi ki si bi želeli imeti ss motor morajo iskati luknje ali pa čakati še dve leti.
smasher Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Hočeš rečt da če imaš zdej staro blokado na 25kw je ne veljauna in je ne upoštevajo?
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Hočeš rečt da če imaš zdej staro blokado na 25kw je ne veljauna in je ne upoštevajo? blokada je veljavna, ampak z izpitom A2 takega motorja ne smeš vozit.
cikadina Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 fantje star zakon je bil konec koncev za imetnike izpitov A2 še manj ugoden in ne obratno. sedaj imaš lahko za 10kw močnejši motor kot prej. Razmerje med težo in močjo je bilo tudi prej in ni to nobena nova pogruntavščina (konec koncev je specifična moč veliko večji pokazatelj "moči motorja", saj je velika razlika ali 35kw premika 220kg težek motor ali pa 150kg težkega). Nova je zgolj omejitev glede izvorne moči, ki pa če pogledamo je po svoje logična. S tem se avtomatsko izloči "ta hude mašine", ki itak pravilnoma so imele blokado samo na papirju. Tako da jokate in stokate zelo neupravičeno. zan0088 1
aleksandergabriel Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Cikadina, razlika je predvsem v tem da je izbira motorjev krepko okrnjena. Drugače se pa strinjam z teboj da je dobra stvar da se izloči "ta hude mašine". Je pa jokanje in stokanje naš nacionalni šport ... Pa da ne bom čisto off. Ker se večinoma vozim z boljšo polovico, ko se pa ne, mi pa zmanjkuje asvaltnih podlag kateri še nisem prevozil velikokrat, zato nameravam v prihodnosti zamenjati tip motorja in iti nazaj na velike endure. Gledam 800 in več kubične modele, pa me zanima če sem kak model poleg kasneje naštetih pozabil. Nočem po kakšen moedl izključiti iz osnovne izbire zato ker bi pozabil. Se pravi v izbiro padejo BMV GS (800 in 1200), Triumph Tiger(800 in 1200), V-strom 1000, KLV 1000, Moto guzzi stelvio, Aprilia Caponord, KTM Adventure (990 in 1200), Yamaha Super Tenere, Honda Varadero in Crosturer. Sem še kaj pozabil?
Borutt Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Vidim, da nekateri ne najdejo motorja za A2 kategorijo. Verjetno so ti motorji premalo močni in nič postavljaški ter s tem nezanimivi za razkazovanje svojega bogastva med nogami. Z leti se tudi miselnost spremeni (pri nekaterih nikoli) in začne voznik ceniti tudi kaj drugega kot konje. Tukaj je še lahkotnost, vodljivost, udobnost, racionalnost, ... Sploh pa nekateri ne vedo, da se tehnike vožnje ne uči na ultra močnem motorju, ampak na shiranem kljusetu. Šele pri pomanjkanju moči začne voznik s pomočjo pravilne tehnike boljše in hitreje voziti. Tukaj je mišljena varnost in ne divjanje ali dirkanje v cestnem prometu. Če ima nekdo močan motor, potem mu ni treba znati voziti in zvoziti ovinke, ker z močjo motorja vse izgubljeno nadoknadi na ravnini. Pa je v takem primeru tehnika najmanjši problem, ker se bo tak "dirkač" prej ko slej zložil zaradi pobesnelih konjev. Mogoče bodo ljubitelji konjev ugotovili, da vozilo premika navor in ne konji. Navor je sunek v hrbet in pospešek. TakeALookAround, krucymucy, pavlovich in 3 others 6
Snečer Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 A več jih imaš? :-) pol je tvoj post ne razumljiv.
Borutt Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Tukaj je tema za ugotavljanje kako in kakšen motor bi kdo nabavil in ne neko "prepucavanje". So ljudje, ki potrebujejo neko pametno razlago in morebiti pomoč. Dajmo se vsaj približno držati rdeče niti. Kmet2, nofla in tintin 3
Snečer Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Ja pol pa že enkrat povej kaj voziš in mu s tem svetuj. S takšnimi nasveti, ki jih daješ, moraš voziti zelo razumno zadevo.
Lipek Objavljeno Avgust 24, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2013 Osebno ne rabim več kot 25kw... fora je da če nabavim recimo da KTM EXC450... zadeve ne smem voziti niti s 25kw, ker je prelahka... to je fora, in še preveliko izvorno moč ima
Kmet2 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Cikadina, razlika je predvsem v tem da je izbira motorjev krepko okrnjena. Drugače se pa strinjam z teboj da je dobra stvar da se izloči "ta hude mašine". Je pa jokanje in stokanje naš nacionalni šport ... Pa da ne bom čisto off. Ker se večinoma vozim z boljšo polovico, ko se pa ne, mi pa zmanjkuje asvaltnih podlag kateri še nisem prevozil velikokrat, zato nameravam v prihodnosti zamenjati tip motorja in iti nazaj na velike endure. Gledam 800 in več kubične modele, pa me zanima če sem kak model poleg kasneje naštetih pozabil. Nočem po kakšen moedl izključiti iz osnovne izbire zato ker bi pozabil. Se pravi v izbiro padejo BMV GS (800 in 1200), Triumph Tiger(800 in 1200), V-strom 1000, KLV 1000, Moto guzzi stelvio, Aprilia Caponord, KTM Adventure (990 in 1200), Yamaha Super Tenere, Honda Varadero in Crosturer. Sem še kaj pozabil? KTM 990 lohk prideš pogledat k men bom prodal!
Vito23 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Vidim, da nekateri ne najdejo motorja za A2 kategorijo. Verjetno so ti motorji premalo močni in nič postavljaški ter s tem nezanimivi za razkazovanje svojega bogastva med nogami. Z leti se tudi miselnost spremeni (pri nekaterih nikoli) in začne voznik ceniti tudi kaj drugega kot konje. Tukaj je še lahkotnost, vodljivost, udobnost, racionalnost, ... Sploh pa nekateri ne vedo, da se tehnike vožnje ne uči na ultra močnem motorju, ampak na shiranem kljusetu. Šele pri pomanjkanju moči začne voznik s pomočjo pravilne tehnike boljše in hitreje voziti. Tukaj je mišljena varnost in ne divjanje ali dirkanje v cestnem prometu. Če ima nekdo močan motor, potem mu ni treba znati voziti in zvoziti ovinke, ker z močjo motorja vse izgubljeno nadoknadi na ravnini. Pa je v takem primeru tehnika najmanjši problem, ker se bo tak "dirkač" prej ko slej zložil zaradi pobesnelih konjev. Mogoče bodo ljubitelji konjev ugotovili, da vozilo premika navor in ne konji. Navor je sunek v hrbet in pospešek.Res je vse lepo in prov. Ampak jest pa še to pravim če imas vse porihtano v glavi in desnici se nimas kej bati. Sam imam prvi motor z vec kot 1000kubikov in 85 konjov in 250kg pa ni nobenega problema če vozis pametno. Ne rečem da me kdaj zanese pa dam prevec gas ampak se potem hitro umirim...no tko je saj pri meni.
Borutt Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Niso problem konji, temveč dodatni osel. krucymucy, tintin, nofla in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se