Darko3g Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Res je vse lepo in prov. Ampak jest pa še to pravim če imas vse porihtano v glavi in desnici se nimas kej bati. Sam imam prvi motor z vec kot 1000kubikov in 85 konjov in 250kg pa ni nobenega problema če vozis pametno. Ne rečem da me kdaj zanese pa dam prevec gas ampak se potem hitro umirim...no tko je saj pri meni. Ne ni res, kajti večji motor je tudi težji in bolj neroden za začetnika. Od premikanja na mestu, do parkiranja in nenadnih sprememb smeri, ki jih bistveno enostavneje opraviš z manjšim, lažjim, manj močnim motorjem. Pa še eventualne napake so manj nevarne (od prevelikega nagiba na parkirišču, do nenadnega trzaja ročke za plin ali morebitnega zdrsa prednjega ali zadnjega kolesa. Saj se naučiš tudi z večjim, ampak proces učenja je počasnejši. Tudi pri športu se začneš učiti z enostavnejšimi rekviziti in postopoma preideš na zahtevnejše.
smasher Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Spet se bom umešau s stvarjo ki sm že reku, ni nujno da je težji motor težje obvladat pri niski hitrosti. Ok, ko stojiš na mestu ga čutiš bolj na nogi, samo dostikrat ima večji motor boljšo ciklistiko in je lepše uraunotežen. Z TW 125 ali er5 nism mogu tako mirno peljat osmice na poligonu kot z cbf600. (s trenutnim motorjem pa definitiuno nebi šou na poligon ki je obračalni krog katastrofa)
Miha94 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 (popravljeno) Zdravo, zanima me mnenja za motor in sicer za kategorijo A2. Gledal bol naked varjante. Rad bi da motor solidno potegne pa da se dobro pelje čez ovinke. Prej sem vozil mitota125, tko da nebi glih rad da bi šlo slabi. Gledam bol cenejše in posledično starejše motorje. Zdej kakšno mnenje glede teh modelov motorjev:http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7575675http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7541384 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7572610 Sploh bandit mi potegne. Kakeršnikoli drugi predlogi za motor? In kakšne so neke realne cene za take motorje glede na njihovo starost? A za te motorje obstaja blokada za na 35kW? In ali so potem legalni glede na 0,2 Kw/kg(kakšne so kej teže teh naked motorjev(kje v teži je tista meja))? LP Popravljeno Avgust 25, 2013. Popravil Miha94
stuhec Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Jzcti bom lahk kaj vec povedal za cca 1 teden Naredil do zdaj 30 km s SV
Pervy Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Zdravo, zanima me mnenja za motor in sicer za kategorijo A2. Gledal bol naked varjante. Rad bi da motor solidno potegne pa da se dobro pelje čez ovinke. Prej sem vozil mitota125, tko da nebi glih rad da bi šlo slabi. Gledam bol cenejše in posledično starejše motorje. Zdej kakšno mnenje glede teh modelov motorjev: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7575675 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7541384 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7572610 Sploh bandit mi potegne. Kakeršnikoli drugi predlogi za motor? In kakšne so neke realne cene za take motorje glede na njihovo starost? A za te motorje obstaja blokada za na 35kW? In ali so potem legalni glede na 0,2 Kw/kg(kakšne so kej teže teh naked motorjev(kje v teži je tista meja))? LP če že gledaš take motorje potem definitivno poglej kawo ZR7, na avtonetu se sedaj ena celo prodaja z blokado. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7550638 vseeno se krepko pozna tistih 150 cmm več kot pri banditu ali 100 več od SV-ja, cena se pa sigurno lahko zbije pod 2 jurja. hyosunga pozabi, z enimi je bilo dosti težav in ne veš če je to ta ali tista serija ki so delale.
Miha94 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Pol se bol splača našparat mal € več pa kupt kawlna? Unga bandita ne priporočaš? Kaj pa to, k je 56kW blokiran na 25kW, se prau da ubistvu je izvorna več kot 2×, a to kej preveč komplicirajo al ne? Pa pol je tud pretežak ker ma najbrš več kot le 125kil za tist koeficient 0,2.
Whitee Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Pri Hyosungu moraš biti zelo pazljiv pri tem letniku, saj je večina motorjev tega letnika bilo zelo šlampasto narejenih, zato so res redki tisti ta pravi. Bolje, da gledaš tiste od 2007 naprej, je bilo dosti manj težav. LP
aljazek07 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Sej za A2 ima lahko izvorno moč 70kw, tisto je bilo mogoče po starem do 25kw. Drugač pa motor je lahko težji, prelahek ne sme bit.
Miha94 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Sej za A2 ima lahko izvorno moč 70kw, tisto je bilo mogoče po starem do 25kw. Drugač pa motor je lahko težji, prelahek ne sme bit. Ja samo k ni tako, da nesme presegat 2kratne blokirane moči? se pravi 25kW×2 =50kW cikadina 1
aljazek07 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Ja, to je mogoče bilo po starem. Ti imaš lahko največ 35kw za A2, 2x 35=70.
Miha94 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Ja to vem, samo v primeru da je motor že blokiran na 25kW izvorno ima pa 56kW. Pa me zanima koliko kej koplicirajo glede tega. Al morš pol namest 25kW blokade dat 35kW notri.
aljazek07 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Ne, to ga je že po moje blokiral takrat ko je bil pač stari zakon.
Vito23 Objavljeno Avgust 25, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2013 Ne ni res, kajti večji motor je tudi težji in bolj neroden za začetnika. Od premikanja na mestu, do parkiranja in nenadnih sprememb smeri, ki jih bistveno enostavneje opraviš z manjšim, lažjim, manj močnim motorjem. Pa še eventualne napake so manj nevarne (od prevelikega nagiba na parkirišču, do nenadnega trzaja ročke za plin ali morebitnega zdrsa prednjega ali zadnjega kolesa. Saj se naučiš tudi z večjim, ampak proces učenja je počasnejši. Tudi pri športu se začneš učiti z enostavnejšimi rekviziti in postopoma preideš na zahtevnejše. Seveda si ne bo ena punca kupla 250kg motor to je jasno pa ne recm da tega ni, ker so zenske ki vozijo take motorje. V mojem primeru pa mi ni problema opravljati z takim motorjem pac nisem med manjsimi...
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Ja to vem, samo v primeru da je motor že blokiran na 25kW izvorno ima pa 56kW. Pa me zanima koliko kej koplicirajo glede tega. Al morš pol namest 25kW blokade dat 35kW notri. če hočeš vozit z izpitom a2 ja. Verjemi, da v trenutku, ko imaš nesrečo (kriv ali ne) in more zavarovalnica kaj odkartat, začnejo komplicirat za popolnoma vsako malenkost, ki jo najdejo. V tem primeru to pomeni, da si vozil brez izpita. In boš lepo vse stroške, odškodnine itd plačal iz svojega žepa. Ne, to ga je že po moje blokiral takrat ko je bil pač stari zakon. Dajte že enkrat razumet: blokiraš lahko katerikoli motor na kakršno koli moč-to je ena stvar. Če pa hočeš, da lahko ta motor voziš z izpitom A2 izvorna moč ne sme presegati 2x blokade. Če imaš blokado 25kw = 50kw, če imaš 35kw= 70kw. Nima nič veze kdaj si blokiral. Edina luknja da se tega izogneš je da kupiš motor, ki je že tovarniško zablokiran ali z blokado uvožen iz tujine, v tem primeru je v homologaciji blokada navedena kot izvorna moč in ne kot predelava (tja to vpišejo pri nas) zato gre zadeva tudi zakonsko čez. aleksandergabriel, cikadina in Kmet2 3
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Zdravo, zanima me mnenja za motor in sicer za kategorijo A2. Gledal bol naked varjante. Rad bi da motor solidno potegne pa da se dobro pelje čez ovinke. Prej sem vozil mitota125, tko da nebi glih rad da bi šlo slabi. Gledam bol cenejše in posledično starejše motorje. Zdej kakšno mnenje glede teh modelov motorjev: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7575675 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7541384 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7572610 Sploh bandit mi potegne. Kakeršnikoli drugi predlogi za motor? In kakšne so neke realne cene za take motorje glede na njihovo starost? A za te motorje obstaja blokada za na 35kW? In ali so potem legalni glede na 0,2 Kw/kg(kakšne so kej teže teh naked motorjev(kje v teži je tista meja))? LP Meni je bil SV izredno simpatičen za vozit, izredno lahkoten in okreten, brez blokade tudi nič podhranjen. Bi pa jaz na tvojem mestu raje pogledala za katerim drugim, kot tistim na linku, z A2 izpitom boš itak moral dat noter drugo blokado 35kw, tako da dobiš za 200-300 več motor, ki ni ves polomljen, z udrtim tankom itd. Bandit je nekaj generacij starejši in ga ne bi gledala, za Hyosunga so ti pa že povedal. suzuki 1
Whitee Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Aja pa še nekaj sem pozabil povedati za Hyosunga. Namreč modeli do 2007 so imeli mašino in okvir srebrne barve, 2007 do 2009 so imeli mašino srebrno in okvir črn, 2009-... pa imajo oboje v črni barvi. Tako da tudi tisti, ki je na netu 2009 letnik v resnici ni takšen letnik, kvečjemu registriran leta 2009.
Miha94 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 @svobodnaptica01 Hvala, točno to sem imel v mislih glede blokad. Glede teh udrtin al pa kaka praskica me niti ne moti toliko, če je le cena motorja potem temu primerna. Nekaj bi že sam popravljal, samo da ni kakšna vilca al pa okvir zvit. Tole me zanima glede uvoza pa homoligacije motorja. Se pravi, če jaz iz tujine uvozim motor v Slovenijo, v Sloveniji dam vgradit blokado v motor in šele nato naredim homoligacijo in ga registriram mi kaže pod izvorna moč 35kW? ali moram že blokiranega uvoziti oz. blokirati v Italiji, če bi ga iz tam pripeljal? Nisem glih vešč glede uvažanja.
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 @svobodnaptica01 Hvala, točno to sem imel v mislih glede blokad. Glede teh udrtin al pa kaka praskica me niti ne moti toliko, če je le cena motorja potem temu primerna. Nekaj bi že sam popravljal, samo da ni kakšna vilca al pa okvir zvit. Tole me zanima glede uvoza pa homoligacije motorja. Se pravi, če jaz iz tujine uvozim motor v Slovenijo, v Sloveniji dam vgradit blokado v motor in šele nato naredim homoligacijo in ga registriram mi kaže pod izvorna moč 35kW? ali moram že blokiranega uvoziti oz. blokirati v Italiji, če bi ga iz tam pripeljal? Nisem glih vešč glede uvažanja. more biti blokiran in blokada v prometni že v tujini
motozajebant Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 e doktori moji ko odkrijete toplo vodo, mi sporočite, da se pridem stuširat... Miha94, če bi mogel izbirati med temi tremi motocikli, bi vzel SVja.... lp,mz
strajnarR Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Miha94, če bi mogel izbirati med temi tremi motocikli, bi vzel SVja.... motozajebant 1
TakeALookAround Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Sam res, tistmu k ne zna zracunat kok ma razmerje moc/teza sploh nebi dovolil karkoli vozt. :grrr :evilgrin: Kmet2 1
smasher Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 evo če koga zanima našel zanimiv/napol reklamni članek http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/za_motoriste/2012/09/motorji_za_nizje_kategorije.aspx pavlovich, Kmet2, DAMI34 in 2 others 5
cikadina Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 (popravljeno) evo če koga zanima našel zanimiv/napol reklamni članek http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/za_motoriste/2012/09/motorji_za_nizje_kategorije.aspx smasher to si odlično najdu na hitrco sm štela pa je brez skuterjev pa hard endur tukaj mislim da ene 35 motorjev za A2, plus nekaj je sedaj že novih tako da recimo da jih je najmanj 40 na voljo. toliko o vsesplošnem jokcanju, da ni izbire. očitno je največji problem da se ne da blokirat fazerice, ninje 636, z750 pa še kakšne r6 Popravljeno Avgust 26, 2013. Popravil cikadina
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se