Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo.

Vrjetno bom napaden naj uporabim iskalnik, vendar naj vas razsvetlim: sem ga, in ne samo tu, ker nisem dobil odgovora sedaj sprašujem.

 

Iščem supermoto motorno kolo, zaželjeno do 35kw, če je več (do 70kw) tudi prav, samo se mi res ne da ubadat z blokiranjem in homologiranjem.

Motor bo več ali manj za po mestu, čez vikende kakšna daljša voznja, tut nekej avtoceste, mogoče tudi grobnik.

Pregledal sem en kup motorjev KTM, Honda, Yamaha, Husqvarna, Husaberg, Aprilia, BMW, Ducati. Pač vse kar se da.
Prišel do neke ugotovitve da je treba Supermotote sam "šraufat". (tu se marsikdo ne bo strinjal).

Menjat olje in filter na vsake 2000km mi ne predstavlja problema, večji problem mi predstavljo redni pregledi ventilov, nastavljanje le teh, itd... samo zato ker zivim v bloku, nimam garaze in kupa orodja.

Drugače sem tehnični človek in mi to ne bi predstavljalo nekega problema, kvečjemu bi mi bilo v vselje ker rad "šraufam".

Vendar bi bilo za prvič fino, da bi mi nekdo pomagal oz. pokazal kako se to naredi.

Lahko bi na vsake toliko, recimo enkrat na mesec se odpeljal do starih staršev, ker imata hišo in garazo ter to opravil tam, če le motor dopušča 1 mesec vožnje brez štelanja in šraufanja.

Kakšni so te servisni intervali ne vem, ker na vsakemu forumu vsak drugače pravi in drugače dela.

 

Če sem iskren, bi najrajše imel Aprilia Dorsoduro 750, Ducati Hypermotard 796, KTM 690 SMC ali BMW G650 Xmoto (predelan v Xchallenge(sprednja maska, blatnik)).

Ker finance tega ne dopuščajo se odločam med rabljenimi starejšimi KTM in Husqvarno, najraje za tovarniške supermoto modele in ne predelanih endurc.

Trenutno sta na A netu dve Husqvarni SM450R, priročnih 34kw, sam sta mau sumljivi obe 8k km, skoraj enaki... ( ID=7635725, ID=7594124 )

In dve Husqvarni SM610, 10k in 22k km, nažalost mau več k 35kw tko da bi moral blokirati, če blokada sploh obstaja. ( ID=7581799, ID=7570112 )

Pri sm450r me bega druga ročka na levi strani, ki ni sklopka. In nisem ziher ali ima sedež ključavnico ali se ga samo odstrani.

Če prav vidim po slikah, se ga samo odstrani tako da ne vem kako naj ga puščam pred faksom/sluzbo brez da bi mi zginil sedež (marsikdo bo rekel da mi zica ne bi ukradli, samo to je slovenija kjer je vse mogoče).

Verjetno sem pozabil en kup vprašanj katera sem hotel še napisat, samo se jih zdele ne spomnem, če pa se, bom pa editiral.

 

Torej na hitro; kater supermoto za commutanje, servisni intervali, na kaj vse je treba bit pozoren in kaj je treba delat pri supermototih, katerega priporočate, vprašanja glede sm450r.

 

Hvala

Lep pozdrav
 

Popravljeno . Popravil Lenkas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa xt660x ? mašina naj bi bila vzdržliva tako da naj nebi rabil veliko šraufanja (ker ima pegaso ma enako mašino pa je bol potovalno usmerjen), sicer ne vem kakšen cenovni rang gledaš ampak so med cenejšimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi xt660x sm gledal, dolgo sem bil odločen da jo bom kupil, vendar sem bral da je pretezka in podhranjena z močjo. Sam pa iščem lahek in močan motor, da se lahko z njim igram.

Je pa vrjetno mašina bolj prijazna glede servisiranja, ker ima ajnšpric in ne karburatorja kot ostali, ki potrebujejo zato več servisiranja.

Popravljeno . Popravil Lenkas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki je bil tudi dolgo časa zelo dobrodošel za nakup, dokler nisem nekje prebral, da naj bi bili pri nas "prepovedani" zaradi emisij. Razen tistih, kateri so bili registrirani pred tem zakonom ali v drugi EU državi.

Naj me nekdo popravi, če to ni res. Tudi če ni tako, se zelo redko pojavi na A.net, do zdej sm v parih letih samo dva zasledil.

Popravljeno . Popravil Lenkas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes lahko uvoziš katerikoli motor iz držav članic EU ampak pazi ker boš plačal DMV in to kar precej jaz sem zdej uvozil euro1 motor in sem dal 420 €za davek če je pa motor euro3 te pride okrog 100€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

Vrjetno bom napaden naj uporabim iskalnik, vendar naj vas razsvetlim: sem ga, in ne samo tu, ker nisem dobil odgovora sedaj sprašujem.

 

...

Supermoto je za dolge vožnje dosti nesmiseln. Ne samo zato ker je neudoben ampak tudi ker ga moraš za normalno dinamično vožnjo, če greš proti morju in se voziš tam do 140, skos vrtet v obrate in to hitro začne presedat. Za nekega normalnega uporabnika (sploh če kupuješ prvi motor) je boljši kakšen kawasaki er6, sv650, aprilia shiver... Naprimer te omenjeni so dobri motorji, ker ne zahtevajo veliko vzdrževanja, ne pijejo veliko, so relativno udobni in za voznika dost nezahtevni. Sicer pa če je to prvi motor,  boš najbrž karkoli boš pač kupil, po eni ali dveh sezonah prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ludiluka Bi uvažal, vendar je preveč dela in stroškov.

@logarr Po prebranem se nekateri ne bi strinjali s teboj. Nazalost mi od nastetih noben ne sede, trenutno vozim cbf600n, luškan motorček samo bi raje kaj lažjega in bolj živahnega.

Prodal pa definitivno ker se počasi bliža izpit za neomejeno, vendar vseeno hočem probati supermotota ker je to želja že od nekdaj in mogoče je to motor, ki mi bo ustrezal in bom ostal na tem.

Popravljeno . Popravil Lenkas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedaj voziš cbf600n s kakšnim izpitom? a2?

ČE bi si lahko privoščil cbf600n nebi šel na supermoto, osebno mnenje

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno se vsi nebi strinjali, če bi se bi vsi iste motorje vozili. No men se zdi da si vse naštudiral, med husqvarno 610 in 450 je jasna razlika, eno je supermoto specialka drugo pa mal težji manj brutalen ter bolj vzdržljiv motor. Tko da ti bolj priporočam tole temo: http://www.motosvet.com/tabla/topic/34559-oglasi-iz-interneta/page-47

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@smasher Da. Zakaj naj ne bi šel na supermoto in zakaj si ne bi mogel privoščiti cbf600n? Cene so približno enake supermototom katere gledam.

@logarr Nisem vsega naštudiral, zato sem tudi tukaj vprašal, da dobim še kakšno mnenje o supermotojih, servisnih intervalih, itd.

Nisem pa iskal predlogov o katerih drugih motorjih, ker je bilo moje vprašanje zastavljeno za supermotote.

Spremembe si želim in supermoto bo, kateri? ne vem, zato sem vprašal tu, da dobim kakšno mnenje katerega se najbolj splača in na kaj moram biti pozoren.

Popravljeno . Popravil Lenkas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a, jst sm razumel kot da si zdej lastnik cbf600n, pa se mi je zdela cbf600 čisto dobra za kroge ki si jih omenil, in dosti bolj mirna verjento kot eno cilindraš.. samo to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnik nisem, vendar vozim cbf600n, je dobra vendar kot sem napisal zelim spremembo, drugače bi kupil svojo cbf600n.

In kaj misliš z "mirna", iščem supermoto ravno zaradi zabave in zivahnosti motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaka hornetka bi bila nabrž ravno prav. Kak letnik 2007+ so bolj dodelane glede vzmetenja. 98HP in 105+ novejši modeli se meni zdijo dovolj živahni.

Narediš si pa kaj takega:honda-hornet-600-matrix-img01.jpg

Ma prav bombonček a preveč atraktivna zame. Če bi mel 18 let pa bi še spal na njej. :)

Ni supermoto ampak super pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

 

dopolnil sem 17,5 let in sem se odločil narediti izpit za motor do 35kW oz do 0,2kW na kg (A2 kategorija). Veliko kilometrov sem prevozil s skuterjem in vem, da so med skuterji najkvalitetnješe znamke Gilera, Piaggio, Yamaha, Aprillia itd. Zdaj pa me predvsem zanima kateri motorji v tem rangu so najkvalitetnejši in okoli kakšnih cen se 'sučejo'. Predvsem so mi interesantni motorji v stilu Naked Bike. Prosim za kakršnokoli pomoč in pa mogoče še kakšnen osnoven nasvet kaj gledati in iskati :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hornetko itaq. :) sicer pa je tega kolikor hočeš. Aprilio bi mel? poglej za kako shiver, redno jih videvam pa so kar lepe.

Aprilia_SL_Shiver_750_1024_x_768_6.jpg

Sicer pa nevem če se jo da blokirat na ustrezne kW...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

 

dopolnil sem 17,5 let in sem se odločil narediti izpit za motor do 35kW oz do 0,2kW na kg (A2 kategorija). Veliko kilometrov sem prevozil s skuterjem in vem, da so med skuterji najkvalitetnješe znamke Gilera, Piaggio, Yamaha, Aprillia itd. Zdaj pa me predvsem zanima kateri motorji v tem rangu so najkvalitetnejši in okoli kakšnih cen se 'sučejo'. Predvsem so mi interesantni motorji v stilu Naked Bike. Prosim za kakršnokoli pomoč in pa mogoče še kakšnen osnoven nasvet kaj gledati in iskati :)

 

Če se ti da dosti brat imaš tukaj kar zajeten seznam vseh moznih motornih vozil voznih z A2 kat., vkljucno z blokiranimi [link]

Tudi slovenci smo si izborili manjsi seznamcic ki si ga lahko ogledas [tule]

 

@hornyet,  shiver se da blokirat na 35kw, nazivna moc je 70kw, vgradnja pa stane ~140€

 

Ce se lotevas A2 bi js priporocal gs500, ga ne morem prehvalit, bol podrobno sem se razpisal [tule]

Naceloma pa mislim da ne mores dosti zgresit z

 

Kawaski KLE 500 / Ninja 250/300 / er6 / er5   (na voljo je tudi z800, tovarnisko omejen na 35kw, ampak ne vem kolko se ti financno splaca kupovat 2013 model za nekaj, kar bos po par sezonah menjal)

Aprillia Dorsoduro /Shiver

Ducati nudi za to kat. mislim da samo monstra, honda ima cb500f, cbr500

 

Skratka na voljo je še pa še - cene se sucejo verjetno orkog tega kolko si pripravljen za motor dat - rabljeni 500 kubicni motorji nebi smeli bit predragi, novi 2012/2013 so za moje pojme grdo precenjeni, za to kar nudijo.

 

Ta Shiverka pa ima preveč kW :(

 

 

Ne vem ce bo drzalo, kot js razumem obstajata 2 modela , 72kw in 70kw

Popravljeno . Popravil Aynach
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma za A2 res seži po gs500 in ga izkoristi do konca, pridobi izkušnje in če kdaj čmokneš ti ne bo zelo hudo. Pol ko se razbremeni omejitev pa kar ti najbolj paše. Mater kake smeti so s temi A0,A1,A2.... ko sem jaz delal pri 16 je bila do 125cc pol pri 18 pa vozi ferrarija na dveh kolesih če hočeš, pa nekih omejitev kao skuter only ni bilo. :)

Meni je po 19 letih hude abstinenčne krize po motorju le uspelo. Izbral sem hornetko in sem zadovoljen z izbiro. Priznam pa, da je po tako dolgem času 70kW rahlo zastrašujočih sprva. Zdaj bi pa pasalo ene 110 al pa malo več navora ampak tudi tako je več kolikor rabim v 80% vožnje. Sumim da bi jo imel rad tudi če bi imela "le" 35kW kar pa sploh ni malo... moja davna nsr125r l93 je imela 29HP in je bilo za 16 letnika gledano s sedanjimi očni nezaslišano, a res zabavno čeprav sem tudi takrat po ene 5 mesecih vožnje se spraševal kako bi jo spravil da gre "vsaj" 200km/h...  

 

 

Ok ni hornetka :D ma je vseeno čedna ta suzika:

1997SuzukiGS500E-001.jpg

 

Glede na to da je letnik 1997 ji ne fali prav neč.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kolko je prbližno vrednost ktm smc 625 z akrapoviči 21000km ki ne dela ker ma pokvarjen magnet

kolko bi bli stroški popravila oz kaj je lahko še narobe poleg magneta???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker letnik 2005?06?jaz nebi dal vec kot ene 2400. Odvisno ce ni se kaj drugega zanič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!