trojan69 Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Kaj mislite o motorju,ki je sluzil avtosoli? Na kaj je potrebno biti pozoren pri takem motorju? jst bi se mu izogibal. Vozilo ga je ogromno ljudi, neizkušenih voznikov večinoma na kratke razdalje, tudi prevrnu se je kdaj. Če ga pa dobiš res pocen potem pa kar cikadina 1
MiLeMyStOr Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Evo prilagam še sliko nezgode. Po mojem mnenju,škoda ni tako huda ali pač?
SLVR Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 (popravljeno) Tole plastiko že pihneš na oranžno, ne bo panike, tudi nalepko se mogoče kje najde original. Odšraufaš itak 123. Bolj je problem, če je opraskana tudi tačka za sopotnika oziroma nosilec tačke, za pogledat bo tudi tačko za šaltat in nihajka - v primeru, da ga je res zvrnil tako nazaj na rep. Je pa vse to samo lepotno, tudi okvir se ne bi pokrivil kar tako pri takem padcu ... če je agregat OK ti bo motor dobro služil. Popravljeno Oktober 21, 2013. Popravil SLVR cikadina in MiLeMyStOr 2
MiLeMyStOr Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Tole plastiko že pihneš na oranžno, ne bo panike, tudi nalepko se mogoče kje najde original. Odšraufaš itak 123. Bolj je problem, če je opraskana tudi tačka za sopotnika oziroma nosilec tačke, za pogledat bo tudi tačko za šaltat in nihajka - v primeru, da ga je res zvrnil tako nazaj na rep. Je pa vse to samo lepotno, tudi okvir se ne bi pokrivil kar tako pri takem padcu ... če je agregat OK ti bo motor dobro služil. Ok zdej je pa odločitev pala. Jutri grem pogledat, in če je vse tk ko more bit (sm lepotni popravki), ga najbrž vzamem =) Tačka za sopotika je tud opraskana jap, kj hudga?
Bremzer Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Ok zdej je pa odločitev pala. Jutri grem pogledat, in če je vse tk ko more bit (sm lepotni popravki), ga najbrž vzamem =) Tačka za sopotika je tud opraskana jap, kj hudga? Ne se zaletavat časa imaš do spomladi in bojo vsi 1 leto starejši in cenejši ! Pa še tole,če boš hotel upoštevat mojstra mehanika z dolgoletnimi izkušnjami v mehaniki kot tudi z raznimi motorji NE kupuj Italiana vse drugo raje, razen kake Jawe in Korejca ! Najceneje bi se vozil in je kot prvi motor zelo primeren kak ER-6 jaz sem lani prodal ženinega ER-6-N z prevoženimi 12K kil. za 3,4 K € narejen servis,nikoli paden in z novimi gumami Metzeler prvič menjane,kaj takega najdi nikakor pa ne Italjana niti novega ti nebi priporočal dokler nedobiš malo izkušenj in vsaj ca 2X padeš,dobri motoristi smo to vse dali skoz ! Lp Peter
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Jutri ga grem pogledat pa da vidim kakšno bo stanje. Za zamenjat naj bi bil akumulator in semeringi. Je pa motor bil za a2 kategorijo, tako da je tukaj malo prednosti pred tistimi ki so za a ali a1. Koliko okvirno pa sploh stane npr menjava sklopke? Za tisto če je bil paden me sploh ne moti, samo da je porihtano tako kot je treba.
macak333 Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Jaz zmeraj probam motor tako, da ga stisnem in pri 100km/h spustim roke z balance. Če gre motor naravnost, potem za moje pojme motor ni trpel poškodb na okvirju. Kok natančno je zdej to ne vem, ampak trenutno še nisem kupil mačka v žaklju. Aja pa še to ne se zaletet v prvi motor, ki ga greš gledat. Brez zamere, samo tak občutek sem dobil . @whiteghost odvisno kaj zamenjaš celotno sklopko (lamele, vmesne člene, fedre) ali pa samo lamele. Če slednje potem okoli 100€ z aftermarket deli (Japonc seveda, Italjani so mende mal dražji ).
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 (popravljeno) Naprimer celotna sklopka? Konkretno se gre za Hyosung gt250 :grim Problem je, da jih letos sploh ni na prodaj, zato bi bil res vesel, da ta ne bo toliko uničen. Popravljeno Oktober 21, 2013. Popravil whiteghost
smasher Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Kaj to un ki se prodaja na strni od jogija?
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 (popravljeno) Ja. Poznaš? Sem pa v vsakem primeru pripravljen nanj zmetati okoli 200€. Popravljeno Oktober 21, 2013. Popravil whiteghost
Tomyboy Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Stari moj, bejž stran od tega motorja Smo ga imeli pri hiši in sem bil najbolj vesel takrat ko smo ga prodali Ni bilo ene vožnje da se nebi kaj pokvarilo ali padlo stran. Velikokrat smo ga tudi morali domov pripeljat z avtom. Polomljeni zobniki v menjalniku, med vožnjo odpadla sprednja zavorna čeljust, ker so vijaki odpadli, vilice puščale na semeringih, tudi ko si dal nove je pa drugje začelo tečt,zalivanje motorja, počeni zvari na okvirju, da ne omenjam takih vibracij da ti ogledala stran padejo... na tvojem mestu bi pridno delal čez zimo in še malo privarčeval, spomladi pa kupil aprilio pegaso, yamaho mt03, yamaho ybr250, hondo CBF250... Ker verjemi da boš bolj zadovoljen. Vozil se boš brez skrbi
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Zanimivo. Ali je potem bila avtošola lastnik?
Tomyboy Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Ne ni bila avtošola lastnik. Motor je imel 30.000km in lepo je bil ohranjen. Lahko ti povem da je mama z njim v enem letu prevozila samo 1500km, ker je bil večino časa motor razstavljen ker je bilo treba stalo nekaj popravljat. Sploh pa zgubiš zaupanje v stroj in se ne upaš peljat z njim nekam dlje. Namesto njega smo kupili aprilio pegaso strada in smo zelo zadovoljni. Tudi če je ugodna nabavna cena, te bodo veliko stala popravila in še vse veselje ti bo vzelo. Mislim da se ybr250 da dobit že za 1500€ ali manj, mogoče ne zgleda tako robustno kot hyosung, a je zvest in zanesljiv delovni konj
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Se pravi ste ga potem vi prodali tja? Najbrž bom potem kar ostal na svojem, 1500€ je v tem trenutku za mene veliko preveč, sploh pa ne vem če bi bil zadovoljen z ybr250, saj ima samo okoli 20 konjev.
Tomyboy Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Ne vem katerega gledaš in verjetno ni isti. Naš je bil rdeč z zadnjim blažilnikom od honde CBR600. Hyosung gt250 potegne do 130, mogoče do 140km/h če ima dober dan. Poceni nakup ni vedno dober nakup. Se splača še napraskat kakšen € in kupit v redu motor.
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 (popravljeno) Uf, jaz pa sem mislil, da govoriva o točno tem motorju. Na svojem Hyosungu sem že skoraj tri leta in tako vsaj približno vem katere so tiste najpogostejše napake. Je pa res, da je vedno loterija, sploh pri tako starem motorju in tudi cenim tvoj nasvet. Malo sem vseeno olajšan, da le ne gre za isti motor Jaz pa sem si že v glavi govoril stavke, ki jih bom povedal prodajalcu, češ, da so vse trfitve, ki mi jih je navedel napačne... Aja pa še nekaj. Se da motor vseeno vsaj malo zapeljati, če semeringi puščajo? Popravljeno Oktober 21, 2013. Popravil whiteghost
smasher Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 poglej kakšne ZZR250, sm vidu enga za 900€ na netu. eno sezono skor zihr zdrži.
Tomyboy Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Olje iz vilic zna stečt na zavorni disk in čeljust. Pred vožnjo ju preglej da nista mastna in pri nižji hitrosti preizkusi delovanje zavor. Višjim hitrostim bi se izogibal, ker zaradi nezmožnostjo dušenja nihanja vzmeti postane motocikel nestabilen in neobvladljiv.
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Saj ne drugega, samo da vidim, da zavore delujejo in motor ne trese, ko spustim balanco.
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 poglej kakšne ZZR250, sm vidu enga za 900€ na netu. eno sezono skor zihr zdrži. Sam ko ni glih lep, pa brez zamere. Tudi če je letnik 2004, se meni zdi, kot da bi bil iz leta 1980.
smasher Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Sam ko ni glih lep, pa brez zamere. Tudi če je letnik 2004, se meni zdi, kot da bi bil iz leta 1980. Se strinjam, jst sm ttu iskau nejkda, pa sm predn sm kupu motor zdaunloudau service manual, in poglej po ebay zakoličino delov. Jst sm pol ZZRja uzeu kr je še v tanovi ninji 250 vsaj še 30% izmenljivih, tako da od 1980 do 2005 se najde precej delov ki pašejo, samo treba pazit na izvedbe. Hyosung GT250, je zelo lep samo ne vem kako je kej z servisnim materjalom.
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Material se dobi dokaj poceni, je pa res, da v Sloveniji kaj drugega kot kakšnega univerzalnega kosa ne dobiš, tako, da je potrebno kar lepo na ebay pogledat, kjer pa cene sploh niso tako velike. Je pa tudi pri Hyosungu tako, da dosti delov paše od 650 na 250, sploh 125 in 250 sta skoraj identična, razen nekatere malenkosti. Poročam jutri.
Tomyboy Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Na Saplexu se dobi vse dele in tudi cene so kar normalne.
Whitee Objavljeno Oktober 21, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2013 Točno, sem čisto pozabil. Bo sigurno kdaj prav prišlo, če ne pri drugem pa pri sedanjem
Whitee Objavljeno Oktober 22, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2013 Evo, motor šel pogledat, glede na to, da je bil od avtošole je motor dobro ohranjen, ima samo nekaj podrsano na tanku in desni ročki. Tako kot je rekel prodajalec spušča semering na levi vilici. Motor ni vžgal, je samo verglal, ker je star več kot eno leto. Tako da v naslednjih dneh pride mehanik in ga usposobi da vžge, potem pa me pokliče, da grem na testno vožnjo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se