Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Dober si da se spuščaš v tak nakup. Sam se nebi nikoli... Moje mnenje raje malo nasparaj pa kupi kaj kar ni cunga lunga. Ker tole ti zna pojest veliko zivcev in posledicno tudi denarja. No mozno pa ne da bos imel sreco, ampak kar si do sedaj napisal v to dvomim.

Objavljeno

V kvaliteto Hyosunga ne dvomim, ok že res da ima neke svoje fore in težave, ampak kater motor jih pa nima? Problem je da letos sploh ni nobenega 250 na a.net. 

Imam 125, letnik 2003. Mogoče bi morali ravno tukaj biti problemi, ker so jih tega leta šele začeli delat, ampak jih enostavno ni.

 

Bom pa v vsakem primeru zelo prrviden s tem ki se prodaja.

Objavljeno

Mojster...beži od Husota. Da je navadno sranje vemo tisti, ki smo kupovali GT 650 leta 2004 in 2005. Od njih smo imeli zelo malo vožnje, pa veliko šraufanja.

 

Danes...motorja te znamke ne vzamem, pa če mi ga šenkajo.

Objavljeno

@Whiteghost:

 

Praviš, da imaš to znamko doma in da si zadovoljen? No ja, sreča, vprašanje bo, kako bo z naslednjim nakupom.

Tedybear ti je lepo napisal, pa tudi ostali, tako, da 2x premisli.

 

Tvoj problem je to: RAD BI IMEL, pa magari opraskanega, samo da imaš. Tu je tvoj problem in morda se zaradi tega ne boš pravilno odločil. Prihajajo mrzli dnevi, tako da našparaj še malo, pa kupi kakšno pametno zadevo z katero si ne boš kupil problemov, temveč boš užival v vožnji.

Objavljeno

Ampak pozabljate, da so bili strašni problemi samo z gt650. Pri 125/250 ni bilo takih problemov. Zato je tudi motor na tako slabem glasu v Sloveniji, pa še to so imeli 650 samo določeni letniki težave. Če pogledate malo v tujino za cenami Hyosungov vas bo mogoče šok, ko boste videli, da ga izpod 1000€ skorajda ne dobiš, pa ni važno koliko je letnik.

Seveda bi rad imel nov in močnejši motor, ampak to ne pomeni, da se bom zaletel. Tega sem pač šel pogledat, ker je trenutno edini, ki se prodaja. Poleg tega pa tako ali tako nimam denarja za kaj več, motor največ do 1000€, pa še to je preveč, ker pozimi še moram narediti izpit za avto, potem je še bencin...

Če res ne bo nič pametnega gor prišlo čez zimo, bom pač še eno leto vztrajal na 125.

Objavljeno

Kawasaki ER 5 je zelo podoben temu Hyosungu 250 pa tudi za 1000€ ga že dobiš na a-netu.

Če si zadovoljen z Hyosungom 125 se pa verjetno ne splača menjati za 250...ne vem, po moje?

Objavljeno

Pomoje rae vstrajaj na 125. Potem bo itak avto:!;)

Objavljeno

Pomoje rae vstrajaj na 125. Potem bo itak avto:! ;)

Tudi jst se podpišem pod to.

Poglej kolko denarja to bo ostalo od avta, če se te dnar bol izogiba (kot mene) ti bo od stroškov od avta bol tolk ostalod a boš z veseljem tankal 125 tko :D

Jst sm meu tut velke plane za motor samo so doma nasprotovali, oz naj najprej avto kupim da bom meu "zihr prevozno sredstvo", motor pa za hobi (oz najraje če ga nimam).

Od nakupa avta do nakupa motorja so minila 4 leta, pa še to je motor vsaj 2x bol švoh od tega kar sm nameravau kupit.

Objavljeno

ER-5 že, samo kaj ko je za 1000€ letnik okoli 1998. Me pa skos bega dejstvo ali naj prihodnje leto več vržem za avto ali pa za motor, čisto odvisno od dneva, tako da še niti sam ne vem kaj točno hočem

Objavljeno

ER-5 so kar vzdržljivi motorčki, Pa pomoje lahko najdeš kakšnega res lepo ohranjenega kljub letom. Jst bi na tvojem mestu rajš kupu mal večjo zadevo, ker iz 125 na 250 ni lih nek preskok. Aja drugač je pa Hyusung čist solidn motor, sam nekatere serije 650 cometov so ga srale (zabijal ventile).

Objavljeno

V bistvu imam neko skrito željo preizkusiti 250cc, ker vem, da potem skoraj sigurno ne bom več imel tako šibkega motorja, že zaradi izpita, zato je to še nekako zadnja možnost. Bom malo še res pogledal za temi Kawasakiji.

Pa vsaj nekdo, ki ne opljuva čisto Hyosunga :P

Objavljeno

to je bol izi, kupu neki močnejšega z staro blokado na 25KW in bo kot da bi vozil dobro 250tko, slaba 250tka pa je zlo podobna 125tki :D

Objavljeno

Gledam mal ER-5, ampak so cene še vedno dokaj visoke glede na letnik in prevožene km. Da bi mi ga kateri izmed tistih, ki so n a.net dal za okoli 900€ bi se pa že resnično izplačalo.

Objavljeno

Evo, motor šel pogledat, glede na to, da je bil od avtošole je motor dobro ohranjen, ima samo nekaj podrsano na tanku in desni ročki. Tako kot je rekel prodajalec spušča semering na levi vilici. Motor ni vžgal, je samo verglal, ker je star več kot eno leto. Tako da v naslednjih dneh pride mehanik in ga usposobi da vžge, potem pa me pokliče, da grem na testno vožnjo.

  

V kvaliteto Hyosunga ne dvomim, ok že res da ima neke svoje fore in težave, ampak kater motor jih pa nima? Problem je da letos sploh ni nobenega 250 na a.net. 

Imam 125, letnik 2003. Mogoče bi morali ravno tukaj biti problemi, ker so jih tega leta šele začeli delat, ampak jih enostavno ni.

 

Bom pa v vsakem primeru zelo prrviden s tem ki se prodaja.

  

V bistvu imam neko skrito željo preizkusiti 250cc, ker vem, da potem skoraj sigurno ne bom več imel tako šibkega motorja, že zaradi izpita, zato je to še nekako zadnja možnost. Bom malo še res pogledal za temi Kawasakiji.

Pa vsaj nekdo, ki ne opljuva čisto Hyosunga :P

Joj care, a ti prav isces probleme? Hjosung supporter, glej, lajf ni enostaven, in ce imas tesen budget je trezna izbira se tolko bol pomembna. taprvo kar mors odmislit so neki principi.

Ker pa vstrajas na hjosungu, se spuscas u avanturo z motorjem ki je imel definitivno tezek lajf, lastniki so ga imeli za delo, kot orodje, ne kot ljubljencka. Stvar je vec kot eno leto stala, zdaj pa ne uzge? in mehanik ga bo "usposobil" da kresne....Morda se motim, se mi pa zdi da je tle ful nskih spremenljivk, in skritih stroskov.

Ce bi bil moped lastniski, vozen in vzdrzevan, ne bi nic rekel, pac zelis si hjosunga, kupi ga. Po vsem kar si napisal pa se mi zdi da rijes z glavo skoz zid.

in ker si ze zavihal nos nad starinami letnik 1998. moja hondica je 1997,in ima prevozenih najmanj 105 000Km. nimam niti najmanjsega dvoma da bo sluzila se stiri pet sezon, tja preko 150 000.

Objavljeno

No saj to me je nekako zanimalo od enega uporabnika, ki ima tako star motor. Se pravi tudi če jih ma 50000 prevoženih ni še nič narobe, če je le koli toliko vzdrževan?

Najbrž bom pa res pozabil tistega Hyosunga. Bom pa malo bolj pozoren na ER-5, mogoče se tudi odpravim katerega pogledati, sedaj ko so počitnice.

Objavljeno (popravljeno)

No saj to me je nekako zanimalo od enega uporabnika, ki ima tako star motor. Se pravi tudi če jih ma 50000 prevoženih ni še nič narobe, če je le koli toliko vzdrževan?

Najbrž bom pa res pozabil tistega Hyosunga. Bom pa malo bolj pozoren na ER-5, mogoče se tudi odpravim katerega pogledati, sedaj ko so počitnice.

Ko sem ga kupoval sem jih kar nekaj poskusil.

Bodi pozorem na vozne lastnosti, pospeševanje in zaviranje, da ga ne zateguje.

Šele četrti motor je bil normalno vozen - ni pa bil posebno lepo ohranjen - ampak zelo lepo se je peljal.

Tako sem izbral manj ohranjen in lepo vozen. Pa srečno roko.

 

Aja, pa zelo vzdržljiv motor, nobenih popravil. Ob prodaji je imel okoli 55000 kilometrov, delal pa kot nov.

Tako sem mu zaupal, da je bil v Albaniji in Makedoniji.

 

Scarabeo

Popravljeno . Popravil Scarabeo 500
Objavljeno

Pozabi, Kitajcev pa sploh ne gedam :P Ne resno, čisto sem odpisal tistega iz Velenja. Mogoče kupim kakega er-5 pol čez zimo, tudi Suzuki gs500 ni napačen, samo teh sploh ni. Aja pa kakega zzr250 bi moral videti v živo, mogoče bi mi celo fajn postal :D

Objavljeno

Da nadaljujem nedokončano zgodbo. Danes sem šel ponovno gledat Hyosunga. Motor sedaj vžge. Zavore delujejo, zadnja preveč, sprednja premalo :P Nasplošno se pelje lepo, nič ne škrta, prestavlja se čisto normalno, bi si skoraj upal trditi, da se bolje pelje kot moj. Ko spustim balanco tudi nič ne zavija, se lepo pelje naravnost. Edino ročka za sklopko je dosti mlahava, ima tudi malo manj hoda, kot bi morala imeti, sumim mogoče zajlo Sedaj pa prihaja razbijanje po glavi in premišljevanje... Če mi ga da za dobrih 400€ je to super cena, še vedno lahko čez zimo motor dam k mehaniku in mi on vse temeljito pregleda, odpre mašino, sklopko...

Objavljeno

Bremze se da na teh motorjih dokaj preprosto obnovit. Ročke so poceni oz. se samo postruži nova puša pri vijaku, hod sklopke se pa nastavi v par minutah. Odpirat mašino (ok razen zarad pregleda/nastavitve ventilov) je brezveze dokler vse dela OK. Prav tako je z sklopko-brezveze šarit po njej dokler ne drsi.

Objavljeno

Zadnja bremza res prime skoraj premočno, kot pri 600ccm+ motorju, pri sprednji pa najbrž treba menjat ploščice, zavorno tekočino... 

Objavljeno

Pa če maš cajt čez zimo ga ja ne boš peljau mehaniku, to je odličn čas da si doge zimske večere popestriš z spoznavanjem novega dvokolesnega prijatelja, tako da imaš spomladi še nekaj iskušenj več o šraufanju.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!