Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Enduro bo se vozil tud z zlomljenim zapestjem. Trust me ;) Sam za naked nism preprican :)

Sicer pa ni glih kredibilen razlog za menjavo ... Jst ne vem zakaj, ampak marsikomu je tezko napisat: navelical sem se, ni mi vec vsec, ne odgovarja mi drza ...

Sicer pa pogledat pa probat

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo! A je kdo šel gledat ta motor oz. ima kakšne informacije o njem?

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7704072

HVALA!

Bodi previden, ta lokacija je poznana iz oglasov, ni pa nujno da je motor slab.

Popravljeno . Popravil sti04
Objavljeno

Bodi previden, ta lokacija je poznana iz oglasov, ni pa nujno da je motor slab.

Kaj misliš s tem glede lokacije?

Po slikah sodeč je motor OK, ampak to so slike... moti me to, da je že več kot 600 ogledov oglasa, pa se motor še kar prodaja kljub realni ceni.

Objavljeno

Ta je pametno naredil, da je poslikal svojega bmfla iz vseh kotov že poleti, ker je vedel, da je takrat svetloba lepša kot sedaj....

Moram se tega spomnit, ko bom prodajal svoj motor....ko pač bo to...enkrat spet...

Objavljeno (popravljeno)

Barvna kombinacija mi je pa mljask.

...k tvoji jakni bi kar pasal (barvno), se mi zdi? :yes:

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

...k tvoji jakni bi kar pasal (barvno), se mi zdi? :yes:

:yes:

Objavljeno

Dober dan!

Zdaj imam yamaha xt 125.
Drugo leto bom delal izpit za a2 in me zanima  kaj mi priporočate?
Naj bo supermoto, ter čes čas bom še kupil cross felne za na makedam.

Z čim majnšo porabo ter majnši stroški zdrževanja.

Nikjer pa nisem še zasledil kako je kaj z 250 ccm, npr. yamaha wr250?

 

Lp.

Objavljeno

ter naj bo starejši, zaradi stanja denarja, tam do 2500 ali kaj takega.

Objavljeno

Dober dan!

Zdaj imam yamaha xt 125.

Drugo leto bom delal izpit za a2 in me zanima  kaj mi priporočate?

Naj bo supermoto, ter čes čas bom še kupil cross felne za na makedam.

Z čim majnšo porabo ter majnši stroški zdrževanja.

Nikjer pa nisem še zasledil kako je kaj z 250 ccm, npr. yamaha wr250?

 

Lp.

Če pride v poštev vem za en dober motor z zelo malo garantiranimi kilometri je Yamaha 400 ali 450 ccm z ca 7K kil  za več informacij pokliči očeta od pokojnega kajti sina je pred ca 2-mi leti kap. Za več info pokliči očeta je starejši možak ca 80 let in se vse zmeniš mislim,da je cena 2,5K € verjetno bi ti dal tudi kaj od opreme, to se vse z njim zmeni se pa nahaja motor v Škrjančah pri Nm  tel od očeta (g. Vidmar) je ; 040/301937

Objavljeno

Dober dan!

Zdaj imam yamaha xt 125.

Drugo leto bom delal izpit za a2 in me zanima kaj mi priporočate?

Naj bo supermoto, ter čes čas bom še kupil cross felne za na makedam.

Z čim majnšo porabo ter majnši stroški zdrževanja.

Nikjer pa nisem še zasledil kako je kaj z 250 ccm, npr. yamaha wr250?

Lp.

Yamaha xt660

Super motor z malo porabo in majhnimi stroski.

Pa se zelo ugodno ga dobis in ga lahko blokiras pod 35kw

Nebo pa za po makadamu pa niti ni cisti supermoto ampak ce nimas denarja nemores met nek brutalen supermoto ker je z takimi motorji veliko stroskou

Objavljeno (popravljeno)

kaj ti fali pri yamahi xt660 in potem si lahko izbereš ali kupiš verzijo X in daš potem offroad feltne ali kupiš verzijo R pa dodaš pol cestne feltne?

 

ps: ha ha isto minuto napisano da nej gleda xt660

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno (popravljeno)

xt660 je preveč težak, ima nekjer 177kg ter s cross felni nevem če bi glih bilo dobro za kako endruo vožnjo. Nekateri drug motor?

Popravljeno . Popravil GregaMatko
Objavljeno

Dober dan!

Zdaj imam yamaha xt 125.

Drugo leto bom delal izpit za a2 in me zanima  kaj mi priporočate?

Naj bo supermoto, ter čes čas bom še kupil cross felne za na makedam.

Z čim majnšo porabo ter majnši stroški zdrževanja.

Nikjer pa nisem še zasledil kako je kaj z 250 ccm, npr. yamaha wr250?

 

Lp.

 

xt ma nizke stroške vzdrževanja; xt je solidna za makadam. poraba pri velikih (beri: 500 in več) enocilindraših je tle-tle;

mal preber internet ...

250, wr, sxc, ipd. ... so bazirani na tekmovalnih motorjih = velik stroškov in precej vzdrževanja, servisi na določene ure, itd.

 

ter naj bo starejši, zaradi stanja denarja, tam do 2500 ali kaj takega.

 

mal preber internet; poglej ponudbe na a-net ali poljubnem spletnem portalu kjer prodajajo dvokolesna vozila; odloči se na podlagi konkretnih odgovorov v zvezi z določeno znamko in tipom vozila in jasno - preizkusa.

 

xt660 je preveč težak, ima nekjer 177kg ter s cross felni nevem če bi glih bilo dobro za kako endruo vožnjo. Nekateri drug motor?

 

za mal makadama tud varadero s skor 100 kilami več ni pretežka. ne vem kaj zate pomeni enduro vožnja, ker je nisi definiral.

Objavljeno

Hvala vam, drugače pa kot enduro vožnjo sem mislil makedam kake gozdne poti ipd.

Objavljeno (popravljeno)

Edit: mal sm gledu za tole wr250 ... ma kr normalne servisne intervale ... sicer pa na ksnem tujem forumu mal poglej kar se zanesljivosti un vzdrzevanja tice.

Edit2: za gozdne poti/steze je sigurno zgoraj omenjena zlo primerna kandidatka.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Mogoce kak ktm lc4 640 nebi bla slaba izbira glede na to za kaj bos ti motor potreboval

Objavljeno

Stari lc4 so baje kr kvarljivi motorji na sploh pa servisi so spet pogosti

Objavljeno

Stari lc4 so baje kr kvarljivi motorji na sploh pa servisi so spet pogosti

Baje ... bom napisal kako je s tem cez cas ...

Servisi so cist normalni. Na 5000 km menjava olja (s tem da ga ma samo 2 litra), na 5000 preverjanje ventilov (klasika za nastavit, nc podlaganja), tko da men se ne zdi glih baubau. Je pa res, da ce ne delas teh stvari sam, te na servisu hitr olupjo. Provzaprav te tud pr japoncku lohk ;)

Objavljeno

Yamaha WR250R (pazi, NE F, F je tekmovalna enduro mašina, R je dualsport, torej nekaj vmes)... ampak za 250 je kar težka (niam pojma od kod ta teža!) pa vzmetenje sem bral da ni glih... servisni intervali so po par tisoč km (misim da 8k za menjavo olja?) S par predelavami pa preživi tudi kak sprehod na kros progo dokler ne pretiravaš... Za gozdne poti pomoje stokrat boljša kot XT če mene vprašaš... Pa tudi na teži se da zgubit če malo boljše stvari gor namečeš, ponavadi so lažje. Recimo na izpuhu se da par kg prišparat, lažji akumulator... itd.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala vam,
Ja WR bi biu, kar dober motor za mene, zanima me če sločajno kdo zasledil, ker jaz nisem, kako je kaj poraba no motorju?

Tank ima 7,6l

Škoda da se ta motor težko najde v Sloveniji.
Najraje bi imel Supermoto verzijo in nato kupil zdraven felne,

Kako pa je kaj s menjavanje felnov iz supermoto na cross, na kaj vse morem bit pozoren oz. kaj bom moral še zdraven kupit?

 

Lp.

Popravljeno . Popravil GregaMatko
Objavljeno

Dvomim, da se ti splača menjavat... Če hočeš res vredu zrihtat menjat moraš feltne, vzmetenje, prednje zavore,... Kar pa znese kar nekaj denarja. No, mogoče pa na WR250X oz. R res lahko samo feltne menjaš...

Objavljeno

Za eno se odloči pri tem motorju... supermoto na tem ti pride samo v poštev če se boš izključno po cesti vozil potem pa je X model tvoj motor... felne se dokupijo ponavadi k hard enduram ko ga predeluješ in obratno... S to zadevo se ti ni treba bat da bi blo karkoli narobe če se boš po cesti vozil ker je mišlen kot vsestranska zadeva. Komot greš na kako daljšo turo. Na R model vržeš samo neke dualsport gume gor (nekaj v smeri continental twinduro in podobno, da niso glih enduro štoplarce) pa maš tak po cesti kot za kak makedam in lažje gozdne poti. Sej se da pomojem marsikaj z R modelom delat, poglej posnetke na netu :) jaz ga nisem vzel zaradi teže pa ker se večinoma (80-90%) vozim po hostah itd. Pa tudi kako progo bom obiskal naslednjo sezono, sem potem vzel raje 450cc hard enduro (večja kubikaža zaradi povezovanja po cesti, da se ne mantra preveč). 

 

Moraš se za nek kompromis odločit, ni svinje ki daje mleko in leže jajca ;):D Kaj vse se z WR250F da delat se z WR250R ne bo dalo, je pa res da se R lepše in dlje da vozit po cesti kot F, pa zadnje stopalke ma pa še kovček lahko gor daš. 

Objavljeno

Hotel sem imet cross gume zarad blata, ter mogoče kakega snega. Zato bi samo felne mejnal.
Vozil pa bi se oboje, po cesti in po makedamu.

 

 WR250F in WR250R sta oba enduro motorja, WR250X pa je supermoto?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!