Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Če te prav razumem, bi ti imel WR250X in bi dokupil še feltne od WR250R, da bi gor montiral cross gume?

 

Največ, kar boš lahko gor montiral so 18" hard enduro gume (cross gume so 19", Yamaha ima pa zadaj 18"), pa še s temi se ne boš smel po cesti vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen če daš homologirat... Potem raje nabavi nekaj poceni za unicevat po terenu in nek supermoto za na cesto... Glede na to kolko bi plačal za set feln+gume+homologacija... Še vedno pravim da se ti najbolj splača vvzet enduro verzijo... Jaz sem mel DT125R in mel dunlop geomax enduro gume gor... Ture po 50, 60km,niso,bile problem edino gume sem menjal 1x letno pač ker sem tudi po cesti peljal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prometni tako niso omenjene gume, a ne?
Tako da policist nebo vedo, če so orginalne.

Homologacijo pol niti nebi delal.

Nabavil bi čim bolj pocesni felne  in gor cross gume, za bolj zimske čase.
Drugače pa bi rad imel WR250X verzijo ker je supermoto tudi ZAKON :D .
Cross gume hočem zato ker imam kolege s enduro motrji In bi čas pred snegom in mogoče kaj po snego izkoristili za enduro vožnje.


Kot sem že rekel se ta motor teško dobi, sem do zdaj 3 zasledil na avto . net, bomo vidli kako še bo.
Res hvala za nasvet.
Lp,

Popravljeno . Popravil GregaMatko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prometni tako niso omenjene gume, a ne?

Tako da policist nebo vedo, če so orginalne.

Homologacijo pol niti nebi delal.

Nabavil bi čim bolj pocesni felne  in gor cross gume, za bolj zimske čase.

Drugače pa bi rad imel WR250X verzijo ker je supermoto tudi ZAKON :D .

Cross gume hočem zato ker imam kolege s enduro motrji In bi čas pred snegom in mogoče kaj po snego izkoristili za enduro vožnje.

Kot sem že rekel se ta motor teško dobi, sem do zdaj 3 zasledil na avto . net, bomo vidli kako še bo.

Res hvala za nasvet.

Lp,

Sorry, ampak mal fantaziras. supermoto niso samo druga kolesa, je tud drug zadnji amortizer, drugi prednji fedri, prednje zavore in verizni set.... ce nimas dirkaskih SM ambicij, si Po moje za omejen budget kupis enduro. Po cesti so dovol suvereni, in na terenu so OK. Crossiral z nobenim za 2 jurja pac ne bos, resnih bocnih drsenj pa tud ne bos izvajal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

honda crf250l super endurca, na testih preseneča, cena nove: okrog 4000eur takda se rabljeni dobijo pomoje okoli 2.500-3000, vendar nevem če je že kak na avto netu.

 Obstaja pa tud supermoto verzija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porkodio!

Odločil sem se da tako ne gre več naprej in da moja duša potrebuje notranje izgorevanje na dveh kolesih, zato sem se odločil da si moram pod nujno kupit motor! Nazadnje ko sem prodal svoj motor sem si spravil denar ter si rekel da bo za neki drugega, vendar sedaj po enem letu ugotavljam da bom vseeno rabil nekakšno enosledno prevozno sredstvo lih tko, za v službo pa malce naokoli in kakšna lepa nedelja.

Zato sem se odločil da bi kupil nekaj majhnega, lahkega, za po okolici.

 

Cestni ter naked motorji odpadejo, saj ni to moj stil (prej sem imel Kawa z750)

 

Velike težke endure so mi fajn, vendar pretežke/nerodne za vsakodnevno lokalno premikanje ter neprimerne za kakšne "zajebancije".

Sem imel Kawasaki KLE 500 katerega sem se zelo navadil in tudi dokaj obvladal kljub njegovi teži. vendar mi je na koncu bil prešvoh, 

 

Od nekdaj sem se oziral za motocross motorji ter vedno sem si po tihem nekako želel imeti enega.

Vendar realnost je popolnoma drugačna in če sem odkrit sam s sabo se nebom nikoli vozil po gozdu ter izvajal dolge skoke ali hodil na tekmovanja ipd. preprosto zato ker v okolici nimam primernega/pametnega terena in ker sam nisem nevem kakšen hud mehanik da bi potem sam šraufal motor vsakih 20-50 ur, kar se mi res zdi muka.

 

Sem že nekaj časa v dilemi in preprosto ne pogruntam kakšen tip motorja hočem/potrebujem. Za v službo, vsakodnevno lokalno vožnjo, lahko, nezahtevno vzdrževanje, zabavno, živo ter z sklopko in menjalnikom! Tko da noben skuter ne pride v poštev!  :nono:

Pa glej hudiča ko je pred par dnevi mimo mene švignil prelep zvok enega cilindra in v glavi mi je zasijalo.... Supermoto!

Sedaj že par dni raziskujem po internetu pa bi rad še mnenje od koga drugega.

Jasno mi je da motorji kot so yamaha wr125/dt125, honda crf, ktm exc, husky 125/250/450, aprilia sxv ipd. so navite mašine in jih je potrebno redno vdrževat, šraufat na toliko in toliko ur.

Morda pride v poštev:

Suzuki DRZ 400 (sem slišal da so zlata vredne mašine, skoraj neuničjive?)

Yamaha TTR 600 (zgleda vredu, razen deluje mi malce "poceni")

Kakšen KTM z LC4 mašino? (nevem kako je z njimi.... vzdrževanje/servisi)

Kaj pa Husqvarna TE/SM 610? Je res da ima na vsakih 5000km servis?

 

 

Mnenja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prometni tako niso omenjene gume, a ne?

Tako da policist nebo vedo, če so orginalne.

Homologacijo pol niti nebi delal.

Nabavil bi čim bolj pocesni felne  in gor cross gume, za bolj zimske čase.

Drugače pa bi rad imel WR250X verzijo ker je supermoto tudi ZAKON :D .

Cross gume hočem zato ker imam kolege s enduro motrji In bi čas pred snegom in mogoče kaj po snego izkoristili za enduro vožnje.

Kot sem že rekel se ta motor teško dobi, sem do zdaj 3 zasledil na avto . net, bomo vidli kako še bo.

Res hvala za nasvet.

Lp,

Nesmiselno je tole vse skupaj! Pa v homologaciji so napisane dovoljene dimenzije pnevmatik in niti tehničnega ne narediš če nimaš homologiranega seta in policaj seveda lahko tudi tole preveri... Kupi enduro verzijo pa daj gor nekaj v smeri Dunlop D606 (primer samo, da boš vedel približno kakšen profil) pa maš mašino za po cesti pa tudi po terenu boš lahko kar izkoristil motor. Nikakor pa ne boš mogel hiteti za prijatelji ki so na kroskah in hard endurah (razen če so totalno levi na motorju in vejo samo na njem pozirat in so v hosti več na tleh kot na motorju :D )! Če nameniš voziti po hosti več kot 85% časa na motorju in redno obiskovat proge kupi hard enduro (ampak ga potem vzdržuj kot je treba, to je pa drago!!!) Če nameniš voziti pod 70% po terenu kupi WR250R (ali kaj podobnega). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porkodio!

Odločil sem se da tako ne gre več naprej in da moja duša potrebuje notranje izgorevanje na dveh kolesih, zato sem se odločil da si moram pod nujno kupit motor! Nazadnje ko sem prodal svoj motor sem si spravil denar ter si rekel da bo za neki drugega, vendar sedaj po enem letu ugotavljam da bom vseeno rabil nekakšno enosledno prevozno sredstvo lih tko, za v službo pa malce naokoli in kakšna lepa nedelja.

Zato sem se odločil da bi kupil nekaj majhnega, lahkega, za po okolici.

 

Cestni ter naked motorji odpadejo, saj ni to moj stil (prej sem imel Kawa z750)

 

Velike težke endure so mi fajn, vendar pretežke/nerodne za vsakodnevno lokalno premikanje ter neprimerne za kakšne "zajebancije".

Sem imel Kawasaki KLE 500 katerega sem se zelo navadil in tudi dokaj obvladal kljub njegovi teži. vendar mi je na koncu bil prešvoh, 

 

Od nekdaj sem se oziral za motocross motorji ter vedno sem si po tihem nekako želel imeti enega.

Vendar realnost je popolnoma drugačna in če sem odkrit sam s sabo se nebom nikoli vozil po gozdu ter izvajal dolge skoke ali hodil na tekmovanja ipd. preprosto zato ker v okolici nimam primernega/pametnega terena in ker sam nisem nevem kakšen hud mehanik da bi potem sam šraufal motor vsakih 20-50 ur, kar se mi res zdi muka.

 

Sem že nekaj časa v dilemi in preprosto ne pogruntam kakšen tip motorja hočem/potrebujem. Za v službo, vsakodnevno lokalno vožnjo, lahko, nezahtevno vzdrževanje, zabavno, živo ter z sklopko in menjalnikom! Tko da noben skuter ne pride v poštev!  :nono:

Pa glej hudiča ko je pred par dnevi mimo mene švignil prelep zvok enega cilindra in v glavi mi je zasijalo.... Supermoto!

Sedaj že par dni raziskujem po internetu pa bi rad še mnenje od koga drugega.

Jasno mi je da motorji kot so yamaha wr125/dt125, honda crf, ktm exc, husky 125/250/450, aprilia sxv ipd. so navite mašine in jih je potrebno redno vdrževat, šraufat na toliko in toliko ur.

Morda pride v poštev:

Suzuki DRZ 400 (sem slišal da so zlata vredne mašine, skoraj neuničjive?)

Yamaha TTR 600 (zgleda vredu, razen deluje mi malce "poceni")

Kakšen KTM z LC4 mašino? (nevem kako je z njimi.... vzdrževanje/servisi)

Kaj pa Husqvarna TE/SM 610? Je res da ima na vsakih 5000km servis?

 

 

Mnenja?

Prvo povej kolikšen je tvoj budget je veliko lažje kaj predlagat :) Včasih si ljudje dajo taki budget in hočejo met nekaj za v službo+nekaj za po terenu uničevat (za dušo :P ) da bi si lahko privoščili kar oboje ... Pa DT 125 in WR 125 nista hard enduro, recimo moja DT je mela servisne intervale na 6000km (za 2T enduro precej km). Bati pa držijo tudi po 40000km (lastne izkušnje) če skrbiš za sprotno vzdrževanje in maš dobro naštelano oljno pumpo (raje bolj mastno in malo manj moči kot pa da riba... ziher je ziher :D ) Drugače pa komot kupiš kako supermoto zadevco, s tem se dajo norije izvajat, pa precej okretne zadeve so :) kak DRZ 400 bi bil dober, ampak če ne boš vozil po hostah zakaj bi mel enduro? Husky SM610 je zelo fajna izbira potem. Že zaradi gum. Tudi Yamaha WR250X bi ti priporočal da pogledaš ali pa XT6**X . Če pa hočeš 2T je DT125X ZELO fajni moped :D

Popravljeno . Popravil Lipek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede ba to kar si napisal mi je na misel prisel ktm 950sm. Ne vem pa kaksen imas budget.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo povej kolikšen je tvoj budget je veliko lažje kaj predlagat :) Včasih si ljudje dajo taki budget in hočejo met nekaj za v službo+nekaj za po terenu uničevat (za dušo :P ) da bi si lahko privoščili kar oboje ... Pa DT 125 in WR 125 nista hard enduro, recimo moja DT je mela servisne intervale na 6000km (za 2T enduro precej km). Bati pa držijo tudi po 40000km (lastne izkušnje) če skrbiš za sprotno vzdrževanje in maš dobro naštelano oljno pumpo (raje bolj mastno in malo manj moči kot pa da riba... ziher je ziher :D ) Drugače pa komot kupiš kako supermoto zadevco, s tem se dajo norije izvajat, pa precej okretne zadeve so :) kak DRZ 400 bi bil dober, ampak če ne boš vozil po hostah zakaj bi mel enduro? Husky SM610 je zelo fajna izbira potem. Že zaradi gum. Tudi Yamaha WR250X bi ti priporočal da pogledaš ali pa XT6**X 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Budget....  nekje do 4.000 vrh glave. Raje manj seveda  :P

125 mislim da mi bodo premajhne, glede moči.

Gledam neki Suzuki DRZ 400 v supermoto: link

Sem pa prebral da zna bit za nekatere prešvoh in potem delajo razne predelave in kaj jst vem kaj.

Zato pa se nekateri odlocijo za Husko 610 ki je baje isto kot DRz 400 kar se tiče vzdrževanja sam ima več moči/navora.

 

V glavnem supermoto s katerim nebi porabil ogromno časa in denarja za vzdrževanje in servise.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa vzemi nekaj kar je okrog 600cc. Maš tole husko, ktm, kaka 450 mogoče? Drz je verjetno res bolj umirjena zadeva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nameravam bit v gozdo, 25-50% ostalo pa po cesti. Sem iz prekmurja, nimamo kaj dosti bregov, po progah pa se tako ne nameravam vozit. Pravim da bi kupil WR250X verzijo, ker je supermoto, cross gume pa samo zato da bi se lahko po mokrem makedamo ali blatu peljau, brez da bi me zadna kola drsela. Za tehničnega bi menjal gume za cestnega. S cross gumami pa se nebi kaj dosti po cesti vozil, kjer bi me lahko srećali policaji( v prekmurjo lahko kar dosti prevoziš brez da bi šal, kaj dosti po cesti), če pa me že srečajo v gozdu pa sem že najebal da se vozim tam.

 

Drugače pa tudi kaki DRZ 400 ali husa 610 bi prišel v poštev, kot je omenil prejšni član.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poceni motor z nič vzdrževanja in z zmogljivostjo navite cross mašine ne obstaja. WR250X se ti ne splača predelovat v cross motor, ker je predrago in ker imaš tudi po predelavi en podpovrečno zmogljiv motor za resne terene. Kupi si WR250X in to je to. Za po snegu (srečno) si pa najprej od enega prijatelja sposodi enduro (predidevam, da imajo hard), da boš sploh videl kam boš prišel.

 

Tukaj, na zadnjih straneh, imaš napisanih najmanj 7 (nisem šel štet) odgovorov na tvoje vprašanje.

 

Lahko pa kupiš nekaj, kar ima že dva kompleta koles in vsega kar spada poleg (vzmetenje, zavore,...). V prometni imajo skoraj vsi po cca. 15 kW. Če se ti bo dalo vsakič menjavo delat pa svaka ti čast :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi enduro priji v prlekijo k meni pa ti pokažem da se da lepo turo narejiti :D vzemi ali wr250r ali pa drz400... Oba fajna motora, oba primerna za 50/50 vožnje... Ne boš pa našel motorja ki je povsod super. DRZ in WR250R sta oba zelo dober kompromis. Iz enduro na supermoto konstantno šraufat pa je nesmiselno. Daš kvalitetne dualsport gume gor in grabi po cesti, policaji ne težijo in dokler ne greš takoj po dežju v gozd vozit lovijo tudi po terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res hvala vsem.
Zanima me še, če kupim cross felne, bom moral tudi kupiti prave diske, da po pasalo not med zavorne ploščice in še kaj drugo?(Vzmetenje nebi kupoval, če paše na orginalno vzmetenje nebi  rabil, ker se mi samo gre za to, da me nebo zadnjo kolo vleklo)

KTM SMC,LC4 in husa 610 pa so bolj močnejši, a z več servisi?

 

Drugače pa sem zadovoljen z yanaha xt 125x, rabil bi samo večjo končno in malo več moči.(Ima zelo nisko porabo ter stroški vzdrževanja)

Popravljeno . Popravil GregaMatko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aselak - sem gledal tudi ktm 990 sm ampak mi je že preveč masiven.

V mislih sem imel tudi Yamahino XT 660 katero sem imel priliko tudi vozit ampak spet... malce težka pa malce "podhranjena".

 

Kakorkoli, zanima me koliko bi približno na leto stalo mojo denarnico za podobne supermoto če bi delal okrog 5000 km na leto? oz. je sploh možno dobiti supermoto z ne preveč zahtevnimi servisi in vzdrzevanji pa četudi bo zaradi tega "manj vlekel" oz bil "švoh", ni panike.

 

Kaj jaz vem... nekako se nagibam med Suzo 400 in Huskyjem 610... pri Suzuki 400 se bojim da mi bo res premalo... pri Huski 610 me pa resnično zanima kako je s temi servisi?

Našel sem eno zelo lepo, nevem pa kako je s temi motorji saj je možakar očitno menjal že vse možne pizdarije od bata do sklopke. mogoče kdo pozna? link

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res hvala vsem.

Zanima me še, če kupim cross felne, bom moral tudi kupiti prave diske, da po pasalo not med zavorne ploščice in še kaj drugo?(Vzmetenje nebi kupoval, če paše na orginalno vzmetenje nebi  rabil, ker se mi samo gre za to, da me nebo zadnjo kolo vleklo)

KTM SMC,LC4 in husa 610 pa so bolj močnejši, a z več servisi?

 

Drugače pa sem zadovoljen z yanaha xt 125x, rabil bi samo večjo končno in malo več moči.(Ima zelo nisko porabo ter stroški vzdrževanja)

 

E, jebiga zdej...

 

Naj bo po tvoje. Kupi WR250X, potem kupi še feltne od WR250R. In komplet vzmetenje. In prenose. Pa na sprednji disk in drugo čeljust ne pozabi. Srečno pri iskanju delov. Kolikor boš po neumnosti zabil v to predelavo, bi si lahko kupil en konkreten motor...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aselak - sem gledal tudi ktm 990 sm ampak mi je že preveč masiven.

V mislih sem imel tudi Yamahino XT 660 katero sem imel priliko tudi vozit ampak spet... malce težka pa malce "podhranjena".

 

Kakorkoli, zanima me koliko bi približno na leto stalo mojo denarnico za podobne supermoto če bi delal okrog 5000 km na leto? oz. je sploh možno dobiti supermoto z ne preveč zahtevnimi servisi in vzdrzevanji pa četudi bo zaradi tega "manj vlekel" oz bil "švoh", ni panike.

 

Kaj jaz vem... nekako se nagibam med Suzo 400 in Huskyjem 610... pri Suzuki 400 se bojim da mi bo res premalo... pri Huski 610 me pa resnično zanima kako je s temi servisi?

Našel sem eno zelo lepo, nevem pa kako je s temi motorji saj je možakar očitno menjal že vse možne pizdarije od bata do sklopke. mogoče kdo pozna? link

 

O, lejga! :) A si se znebil Z-ja? :)

 

Tale Husqvarna je kar huda. Navadi se na šraufanje, če se odločiš za kaj takega ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnene ja da so ala husa 610 in lc4 presvoh motorji, ter prevec vibracij. Edino kar jim stejem v plus je lahkotnost pri voznji saj je občutek kot bi se peljal s kolesom. Lc8 sm je res precej tezji, ampak je tudi manj vzdrzevanja, motor vlece precej bolje, manj se zvija, je pa res daj je za kaksne posebne vragolije kar malce pretežak, če primerjam z lc4 640sm. XT660 pa sploh ne pride v postev ker je se bolj svoh od lc4. Moralbi naredit en supermoto kompromis med lc4 in lc8. Mogoce kaksen 800ccm agregat z v2 in 150kg suhe teze..to bi bilo zabavno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni problema. Ti kar sprašuj, ampak se ti govori eno in isto že tri strani... :)

 

Če menjaš samo kolesa in disk ni to to. Je nekaj napol narejeno. Predstavljaj si tako, da daš na cestno kolo terenske gume in se greš downhill :) Dol najbrž prideš, ampak na kak način, je pa druga... Ok, mal pretiravam. Ampak upam da imaš predstavo, kaj vse potegne za seboj predelava iz cestnega v terenski motor. Ni računice.

 

Tega na linku pa pokliči in ga vprašaj kaj je vse menjano oz. predelano. Še najbolj bi se ti splačalo kupit nekaj na tak način. Da ne greš ti kupovat in predelovat vseh delov, ampak že kupiš motor z dvema kompletoma.

 

Aja, pa XT125X se ne more primerjat s stroški vzdrževanja z višjim razredom motorjev. 125-ka je res šparovček glede vsega. Včasih mi je žal, da sem mojo prodal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!