hajoktejn Objavljeno November 23, 2013 Opozori Objavljeno November 23, 2013 (popravljeno) Moje mnene ja da so ala husa 610 in lc4 presvoh motorji, ter prevec vibracij. če hočeš supermotard pač spremeniš prenose za po gmajni pa mcadamu sta pa oba (pre)močna vibracije pa tko: dve uri zdržim gor tud po cesti s hitrostmi tja do 120 km/h brez najmanjšega napora; kej več nisem probal, ker ni časa. Je pa tko da če voziš dinamično (najsibo teren al pa SM) ga itak nikol ne držiš na konstantnih obratih da bi te imele čas motit vibracije. Popravljeno November 23, 2013. Popravil hajoktejn
GregaMatko Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Ta moto http://www.avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7790966 Ima samo felne s diski, zobniki po so od enduro-ta.
Cartman Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 care, ma kaj se bojis da z enduro kolesi ne bos mogu fajn vozit po asfaltu? Ne razumem te fiksacije na menjavanje koles za supermoto. Kaj mislis da bo pol motor kar letel? Da se z enduro kolesi ne da it dost hitro, pa bos to predelal in dobil raketo? Ne vem ce je to tako simpl. Tale KTM zgleda fajn, ce ne bi bil 12 let star.
sebar Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Budget.... nekje do 4.000 vrh glave. Raje manj seveda 125 mislim da mi bodo premajhne, glede moči. Gledam neki Suzuki DRZ 400 v supermoto: link Sem pa prebral da zna bit za nekatere prešvoh in potem delajo razne predelave in kaj jst vem kaj. Zato pa se nekateri odlocijo za Husko 610 ki je baje isto kot DRz 400 kar se tiče vzdrževanja sam ima več moči/navora. V glavnem supermoto s katerim nebi porabil ogromno časa in denarja za vzdrževanje in servise..... Ne spreglej versysa Prava igrača za pravi denar
hajoktejn Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 (popravljeno) Ta moto http://www.avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7790966 Ima samo felne s diski, zobniki po so od enduro-ta. če je vzdrževan, pa odvisno kolk km ma, pa v kakšnem stanju je, to so vprašanja; če vse to štima je fajn motor za ta dnar; vzmetenje je vrhunsko, prenosi so dost okej za vožnjo po cesti in izven nje, pa še fejst zabaven motor je Popravljeno November 24, 2013. Popravil hajoktejn
GregaMatko Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 torej bi še bil http://www.avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7665594 ta boljša izibra
vandrovec Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 torej bi še bil http://www.avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7665594 ta boljša izibra ...ne vem, ker mi ne odpira tvojih linkov.
Žan96 Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 (popravljeno) Tega prodaja uporabnik mihael640lc4 Popravljeno November 24, 2013. Popravil Žan96
Kmet2 Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Če še nikoli nisi imel LC4 se prej malo pozanimaj pri uporabnikih saj moraš imeti za to mašinco malo več posluha in občutka kot za LC8!
GregaMatko Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 ...ne vem, ker mi ne odpira tvojih linkov. med . in net zbriši presledek
SLVR Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Nimam pojma zakaj vsi tako vestno spreminjate te linke v nekaj neprepoznavnega. Če se prilima samo URL ni nobene panike glede tistega vrinjenega besedila za oglaševanje. cikadina 1
hajoktejn Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 http://tinyurl.com/ tole je men najlažji način lepljenja linkov
SLVR Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Lažje ti je link skopirat, ga prilepit v tinyurl.com, ga spet skopirat in pol končno prilepit na forum ... samo 2x več dela, vsaka čast! Ko bi priporočil vsaj bit.ly, ki omogoča sledenje klikov, predvsem pa ima vmesnik izpred leta 2000. :closedeyes: Pa da gremo nazaj na temo ... je kak interesent za mojo Shiverco? Neki puhti stanje na bančnem računu, haha. Bo treba mogoče celo pred planom prodat.
Bremzer Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Lažje ti je link skopirat, ga prilepit v tinyurl.com, ga spet skopirat in pol končno prilepit na forum ... samo 2x več dela, vsaka čast! Ko bi priporočil vsaj bit.ly, ki omogoča sledenje klikov, predvsem pa ima vmesnik izpred leta 2000. :closedeyes: Pa da gremo nazaj na temo ... je kak interesent za mojo Shiverco? Neki puhti stanje na bančnem računu, haha. Bo treba mogoče celo pred planom prodat. Tudi,če jo boš prodal, se bo bolj malo na računu poznalo ! ! :grim
GregaMatko Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Kako pa so kaj exc? npr. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7874334
Žan96 Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 Exc ma zelo visoke stroške vzdrževanja. Menjava olja, bata,... skratka vzdrževanje na nivoju kros motorja. Na tvojm mestu bi kupu suzuki drz400.
SLVR Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 Tudi,če jo boš prodal, se bo bolj malo na računu poznalo ! ! :grim Ma lej, za kavo bo, eni ne rabmo dost ... -_- :lol: Kmet2 1
hajoktejn Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 Kako pa so kaj exc? npr. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7874334 Najprej si razjasni za kaj bos motor primarno uporabljal. Ne obstaja ultimativen motor ki je odlicen na vseh podlagah, v vseh pogojih, hkrati pa se nezahteven za vzdrzevanje. O exc, sxc, wr, itd., smo pisal ze ... CRF250L je pravzaprav po tem kar sem prebral blizu tem okvirjem. Ce pa mislis vozit primarno po asfaltu in daljse fure delat se bos pa pac moral sprijaznit s tem da bos na terenu pocasen. Fajn bi blo da se omejis na dva, mogoce tri kandidate in mal razisces zanesljivost, ipd., na netu. Over&out
strajnarR Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 Ma lej, za kavo bo, eni ne rabmo dost ... -_- :lol: Jst ti dam za odojka, pa še za kavo po vrhu a? SLVR 1
Lipek Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 Najprej si razjasni za kaj bos motor primarno uporabljal. Ne obstaja ultimativen motor ki je odlicen na vseh podlagah, v vseh pogojih, hkrati pa se nezahteven za vzdrzevanje. O exc, sxc, wr, itd., smo pisal ze ... CRF250L je pravzaprav po tem kar sem prebral blizu tem okvirjem. Ce pa mislis vozit primarno po asfaltu in daljse fure delat se bos pa pac moral sprijaznit s tem da bos na terenu pocasen. Fajn bi blo da se omejis na dva, mogoce tri kandidate in mal razisces zanesljivost, ipd., na netu. Over&out Ej že par strani mu govorimo kako in kaj pa še vedno ni dojel tega, in mu vsi skoraj čist isto pišemo... Brez zamere ampak je tak... še enkrat mu povem: 1. Ni motorja da boš delal na njem vse kar si želiš, tudi če boš imel supermoto set zraven homologiran in vse porihtano, se ti bo dalo menjavat to nonstop? 2. Glede izbire motorja: Če boš po terenu vozil vsaj 30% in do 80% časa na motorju, kupi neko srednjo enduro verzijo (DRZ 400, WR250R, CRF250L, KLX250S, to so vse dualsport motorji, dobri po cesti in udobni za kake ture, pa tudi kakega obiska v gozd se ne bojijo). Če boš vozil nad 80% po terenu razmišljaj o kakem bolj športnem enduro motorju (KTM EXC250-525), WR250/450F, KLX450F, TE250-510), pozor: pri teh motorjih so kar fajni stroški vzdrževanja in 450 4t in 250 2t so močni kot sam satan! 3. Gume: komot daš na WR250R in podobno hard enduro gume ki so homologirane za cesto (imel sem jih na DT125R, ki je nekaj podobnega kot omenjeni) ampak potem moraš vozit po terenu vsaj 70% to se splača če povezuješ gozd po cesti in tu in tam greš na kaki majhen izlet ki ga povezuješ tu in tam po terenu, sicer je nesmiselno, če voziš pod tem daš neke dualsport gume gor kot sem ti že napisal. AMPAK, komot turiraš s kakim DRZ-jem in tudi s kako WR250R in podobno po cesti in obiščeš kak makedam, potem lahko daš tudi kako cestno-enduro gumo gor (imajo več profila, nimajo takih štopljev, majo pa vseeno profil za zanesljivo vožnjo po makedamu pa tudi kaki suhi gozd se da obiskat). To vse se da. Če boš imel supermoto pa si omejen izključno na cesto (pa ajd, tudi makedam se da obiskat). Sam sem razmišljal o supermoto ampak mi je fleksibilnost endur veliko bolj pri srcu. Moraš se sam odločit kaj hočeš od motorja. Bolj je športno naravnan bolj je mišljen za tisto (primer, KTM EXC ne bo nikoli tak dober po cesti kot KTM SMC ker je vzmetenje, zavore in še par drugih stvari čisto drugačnih. Enako velja za obratno, SMC lahko gor daš katerekoli enduro felne in gume gor ampak če ne predelaš vzmetenja, zavor itd še vedno ni to to). In govorimo o istem motorju le ena črka je drugačna, je pa motor če podrobno pogledaš čist druga zver. Več pa ti ne moremo svetovat ker smo ti že vse povedali na prejšnjih par straneh hajoktejn 1
Žan96 Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 (popravljeno) Pa še omembe vredno je da EXC nima ključa Popravljeno November 25, 2013. Popravil Žan96
Lipek Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 Pa še omembe vredno je da EXC nima ključa Zakaj pa je to pomembno? On išče motor s katerim bo konkurenčen kolegom na kroskah pozimi, ga spremenil v par minutah v supermoto ko se ne bo šel peljat po terenu, in mel servisne intervale na najmanj 5000km... Pa še poceni bi moralo vse skupaj bit Stevie 1
Žan96 Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 Že najbl banaln primer: na črpalki bi šou plačat in hopa en ti ga loh odpele. Pa ne rečt da se ne more zgodit k poznam primer k se je točn to zgodl. Recmo še da se kdj v šolo pelje, v trgovino kar koli. Pa če se ne motm išče motor z nizkimi stroški. EXC ma visoke stroške vzdrževanja
GregaMatko Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 (popravljeno) Glede prijateljev, nisem mislil da bom konkurenčen njim. mislil sem samo, da se bom lahko za njimi kaj vozil. ( ne nameravam obisakt kake proge) Supermoto sem želel, ker ga zdaj imam in mi je odličen. Enduro-ta pa nisem še kaj dosti vozil ter sporabal. Samo zato sem hotel gume menjavat, ker sem jih dosti na avto.netu zasledil, da so imeli samo druge felne, diske in verižni set. Na mokrem terenu me je samo to motilo, da je zadnja guma šla po strani. DRZ ter WR250R sta mi zdaj favorita, bom videl kaj bom imel na izbiri ko bom kupoval motor. http://tinyurl.com/n9mluzp Ta motor pa tudi nebom spregledal, ker je dobro ohranjen, obnovljen ter poceni. Res hvala vsem za vaš čas in vaše živce. Lp. Popravljeno November 25, 2013. Popravil GregaMatko
Lipek Objavljeno November 25, 2013 Opozori Objavljeno November 25, 2013 tega ktma ne smeš voziti če ma v prometni 36kw...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se