Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Moje mnene ja da so ala husa 610 in lc4 presvoh motorji, ter prevec vibracij.

 

če hočeš supermotard pač spremeniš prenose :) za po gmajni pa mcadamu sta pa oba (pre)močna ;)

vibracije pa tko: dve uri zdržim gor tud po cesti s hitrostmi tja do 120 km/h brez najmanjšega napora; kej več nisem probal, ker ni časa. Je pa tko da če voziš dinamično (najsibo teren al pa SM) ga itak nikol ne držiš na konstantnih obratih da bi te imele čas motit vibracije.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

care, ma kaj se bojis da z enduro kolesi ne bos mogu fajn vozit po asfaltu? Ne razumem te fiksacije na menjavanje koles za supermoto. Kaj mislis da bo pol motor kar letel? Da se z enduro kolesi ne da it dost hitro, pa bos to predelal in dobil raketo? Ne vem ce je to tako simpl.

Tale KTM zgleda fajn, ce ne bi bil 12 let star.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Budget....  nekje do 4.000 vrh glave. Raje manj seveda  :P

125 mislim da mi bodo premajhne, glede moči.

Gledam neki Suzuki DRZ 400 v supermoto: link

Sem pa prebral da zna bit za nekatere prešvoh in potem delajo razne predelave in kaj jst vem kaj.

Zato pa se nekateri odlocijo za Husko 610 ki je baje isto kot DRz 400 kar se tiče vzdrževanja sam ima več moči/navora.

 

V glavnem supermoto s katerim nebi porabil ogromno časa in denarja za vzdrževanje in servise.....

Ne spreglej versysa :) Prava igrača za pravi denar :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta moto http://www.avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7790966

 

Ima samo felne s  diski, zobniki po so od enduro-ta.

 

če je vzdrževan, pa odvisno kolk km ma, pa v kakšnem stanju je, to so vprašanja; če vse to štima je fajn motor za ta dnar; vzmetenje je vrhunsko, prenosi so dost okej za vožnjo po cesti in izven nje, pa še fejst zabaven motor je :D

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še nikoli nisi imel LC4 se prej malo pozanimaj pri uporabnikih saj moraš imeti za to mašinco malo več posluha in občutka kot za LC8!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lažje ti je link skopirat, ga prilepit v tinyurl.com, ga spet skopirat in pol končno prilepit na forum ... samo 2x več dela, vsaka čast!  :OK:

Ko bi priporočil vsaj bit.ly, ki omogoča sledenje klikov, predvsem pa ima vmesnik izpred leta 2000.  :closedeyes:

 

 

Pa da gremo nazaj na temo ... je kak interesent za mojo Shiverco? Neki puhti stanje na bančnem računu, haha. :ninja: Bo treba mogoče celo pred planom prodat.  :blush:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lažje ti je link skopirat, ga prilepit v tinyurl.com, ga spet skopirat in pol končno prilepit na forum ... samo 2x več dela, vsaka čast!  :OK:

Ko bi priporočil vsaj bit.ly, ki omogoča sledenje klikov, predvsem pa ima vmesnik izpred leta 2000.  :closedeyes:

 

 

Pa da gremo nazaj na temo ... je kak interesent za mojo Shiverco? Neki puhti stanje na bančnem računu, haha. :ninja: Bo treba mogoče celo pred planom prodat.  :blush:  

Tudi,če jo boš prodal, se bo bolj malo na računu poznalo ! ! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Exc ma zelo visoke stroške vzdrževanja. Menjava olja, bata,... skratka vzdrževanje na nivoju kros motorja. Na tvojm mestu bi kupu suzuki drz400.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej si razjasni za kaj bos motor primarno uporabljal. Ne obstaja ultimativen motor ki je odlicen na vseh podlagah, v vseh pogojih, hkrati pa se nezahteven za vzdrzevanje. O exc, sxc, wr, itd., smo pisal ze ... CRF250L je pravzaprav po tem kar sem prebral blizu tem okvirjem. Ce pa mislis vozit primarno po asfaltu in daljse fure delat se bos pa pac moral sprijaznit s tem da bos na terenu pocasen. Fajn bi blo da se omejis na dva, mogoce tri kandidate in mal razisces zanesljivost, ipd., na netu.

Over&out

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej si razjasni za kaj bos motor primarno uporabljal. Ne obstaja ultimativen motor ki je odlicen na vseh podlagah, v vseh pogojih, hkrati pa se nezahteven za vzdrzevanje. O exc, sxc, wr, itd., smo pisal ze ... CRF250L je pravzaprav po tem kar sem prebral blizu tem okvirjem. Ce pa mislis vozit primarno po asfaltu in daljse fure delat se bos pa pac moral sprijaznit s tem da bos na terenu pocasen. Fajn bi blo da se omejis na dva, mogoce tri kandidate in mal razisces zanesljivost, ipd., na netu.

Over&out

Ej že par strani mu govorimo kako in kaj pa še vedno ni dojel tega, in mu vsi skoraj čist isto pišemo... Brez zamere ampak je tak... še enkrat mu povem:

 

1. Ni motorja da boš delal na njem vse kar si želiš, tudi če boš imel supermoto set zraven homologiran in vse porihtano, se ti bo dalo menjavat to nonstop?

2. Glede izbire motorja: Če boš po terenu vozil vsaj 30% in do 80% časa na motorju, kupi neko srednjo enduro verzijo (DRZ 400, WR250R, CRF250L, KLX250S, to so vse dualsport motorji, dobri po cesti in udobni za kake ture, pa tudi kakega obiska v gozd se ne bojijo). Če boš vozil nad 80% po terenu razmišljaj o kakem bolj športnem enduro motorju (KTM EXC250-525), WR250/450F, KLX450F, TE250-510), pozor: pri teh motorjih so kar fajni stroški vzdrževanja in 450 4t in 250 2t so močni kot sam satan!

3. Gume: komot daš na WR250R in podobno hard enduro gume ki so homologirane za cesto (imel sem jih na DT125R, ki je nekaj podobnega kot omenjeni) ampak potem moraš vozit po terenu vsaj 70% to se splača če povezuješ gozd po cesti in tu in tam greš na kaki majhen izlet ki ga povezuješ tu in tam po terenu, sicer je nesmiselno, če voziš pod tem daš neke dualsport gume gor kot sem ti že napisal. AMPAK, komot turiraš s kakim DRZ-jem in tudi s kako WR250R in podobno po cesti in obiščeš kak makedam, potem lahko daš tudi kako cestno-enduro gumo gor (imajo več profila, nimajo takih štopljev, majo pa vseeno profil za zanesljivo vožnjo po makedamu pa tudi kaki suhi gozd se da obiskat). To vse se da.

 

Če boš imel supermoto pa si omejen izključno na cesto (pa ajd, tudi makedam se da obiskat). Sam sem razmišljal o supermoto ampak mi je fleksibilnost endur veliko bolj pri srcu. Moraš se sam odločit kaj hočeš od motorja. Bolj je športno naravnan bolj je mišljen za tisto (primer, KTM EXC ne bo nikoli tak dober po cesti kot KTM SMC ker je vzmetenje, zavore in še par drugih stvari čisto drugačnih. Enako velja za obratno, SMC lahko gor daš katerekoli enduro felne in gume gor ampak če ne predelaš vzmetenja, zavor itd še vedno ni to to). In govorimo o istem motorju le ena črka je drugačna, je pa motor če podrobno pogledaš čist druga zver.

 

Več pa ti ne moremo svetovat ker smo ti že vse povedali na prejšnjih par straneh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še omembe vredno je da EXC nima ključa

Zakaj pa je to pomembno? On išče motor s katerim bo konkurenčen kolegom na kroskah pozimi, ga spremenil v par minutah v supermoto ko se ne bo šel peljat po terenu, in mel servisne intervale na najmanj 5000km... Pa še poceni bi moralo vse skupaj bit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že najbl banaln primer: na črpalki bi šou plačat in hopa en ti ga loh odpele. Pa ne rečt da se ne more zgodit k poznam primer k se je točn to zgodl. Recmo še da se kdj v šolo pelje, v trgovino kar koli. Pa če se ne motm išče motor z nizkimi stroški. EXC ma visoke stroške vzdrževanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede prijateljev, nisem mislil da bom konkurenčen njim. mislil  sem samo, da se bom lahko za njimi kaj vozil. ( ne nameravam obisakt kake proge)

 

Supermoto sem želel, ker ga zdaj imam in mi je odličen. Enduro-ta pa nisem še kaj dosti vozil ter sporabal.

 

Samo zato sem hotel gume menjavat, ker sem jih dosti na avto.netu zasledil, da so imeli samo druge felne, diske in verižni set.

 

Na mokrem terenu me je samo to motilo, da je zadnja guma šla po strani.

 

 

DRZ ter WR250R sta mi zdaj favorita, bom videl kaj bom imel na izbiri ko bom kupoval motor.

 

http://tinyurl.com/n9mluzp

 

Ta motor pa tudi nebom spregledal, ker je dobro ohranjen, obnovljen ter poceni.

 

Res hvala vsem za vaš čas in vaše živce.

Lp.

Popravljeno . Popravil GregaMatko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!