Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Za to kar bi mel ti motor ti bolj svetujem F650GS ali 800,to pa zaradi boljše vetrne zaščite ,komforta pri vožnji in prtljagi na potovanjih...itd....agregat je isti!

Pa tudi če se voziš v tandemu ti bo partnerka bolj hvaležna vrjemi.

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2004 3000e?? Realno ni vreden vec kot 2300...poznam pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uzami bmw r1150r. Komot za dva,navora ima kokr hoces in lahek je za vozit pa ceprov ma 240kg :) men je odličen za prvi motor :) poraba je tako od 250 do 300km s povnim tankom...odvisno kako vozis :)

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem se odločil ponovno za nakup motorja,pred tremi leti sem vozil bandita6oo,do sedaj pa 4-kolesnika-4x4.Sedaj pa bi ponovno rad presedlal na 2 kolesi in sicer sem se zagrel za Hondo VFR-800.letnik tam 04-06 nekje do 4k€,tisti ki so trenutno na a-netu sem večina lastnike klical,padel pa mi je tale v oko :smoke:http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7640975,če mogoče kdo pozna lastnika,je z motorjen vse ok...to ven da je uvožen iz It v glavnem vsaka info prav pride.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Evo, še eden nov na forum, s nič kaj novim vprašanjem: "kaj kupit".

 

Bližam se tridesetim, in sedaj me je prijelo da kupim motor, od prej nimam nikakršnih izkušenj na dveh kolesih. Časa imam do pomladi ko naredim izpit ter kupim opremo.

 

Ne iščem nekaj za divjat, ampak bolj umirjeno uživaško vožnjo z opcijo občasnega potovanja v dvoje.

Namen ga imam uporabljat poleti za kakšenkrat it na delo z njim, relacija 80 km v eno smer (30km magistralke + 50km AC) to izklučno sam, pa potem mogoče še kake manjše ture poleti v dvoje (cca do 300km) ampak to sigurno manj kot 90% časa.

 

rad bi, da ima solidno veterno zaščito (zaradi ACja), pa čim manjši stroški vzdrževanja ter čim večja zanesljivost.

 

gledam do 3000€.

 

kaj pravite?

 

hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katera koli verzija 600 ali več kubikov z oklepom ali pol oklepom, honda cb 600, yamaha xj6, er 6f ... Ali cestne endure, pegaso, versys, kak bmw...

Malce poglej kaj ti je všeč, večina teh 600totk ki imajo med 60 in 80 konji niso tako navite kar trpežne tako da poglej kaj ti je ušeč in potem nardiš presek želja in financ :-D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Evo, še eden nov na forum, s nič kaj novim vprašanjem: "kaj kupit".

 

Bližam se tridesetim, in sedaj me je prijelo da kupim motor, od prej nimam nikakršnih izkušenj na dveh kolesih. Časa imam do pomladi ko naredim izpit ter kupim opremo.

 

Ne iščem nekaj za divjat, ampak bolj umirjeno uživaško vožnjo z opcijo občasnega potovanja v dvoje.

Namen ga imam uporabljat poleti za kakšenkrat it na delo z njim, relacija 80 km v eno smer (30km magistralke + 50km AC) to izklučno sam, pa potem mogoče še kake manjše ture poleti v dvoje (cca do 300km) ampak to sigurno manj kot 90% časa.

 

rad bi, da ima solidno veterno zaščito (zaradi ACja), pa čim manjši stroški vzdrževanja ter čim večja zanesljivost.

 

gledam do 3000€.

 

kaj pravite?

 

hvala, LP

 

Sicer me bojo spljuvali da je prešvoh ampak poglej si hondo deauville :)

imgHonda%20Deauville3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spljuval ravno nebi, vseeno pa bi toplo priporocal se kakega ponija ob strani- ob teh 55ih karseda hitro zacutis neko nujo po malo vecji odzivnosti motorja - novejsi modeli imajo kar precejsno suho tezo, tam do 2004 je se ok, 2006 pa so spet nekaj natovorli gor. So pa kovcki dodaten plus.

 

Za solo voznjo do sluzbe in nazaj bi blo verjetno dovol, tistih 10% v dvoje zna bit problematicno.

Osebno ga vozil se nisem tako da je to vse kar lahko sklepam iz podatkov, bo vrjetno kdo ki je vozil znal bolse povedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strat, marsikaj si še pozabil napisati. Nekako se da iz zapisa izluščiti, da bodo motoristični kilometri po asfaltni podlagi. Bo veliko lažje, če boš napisal kakšno željo glede oblike (enduro, cesten, turističen, ...), kakšna višina in položaj ti ustrezata, barva (hahaha), ... Da takoj komentiram tisto Hondo na sliki; je enostavna za vožnjo, vendar meni ne ustreza položaj in sem na njej precej polomljen z bolečim hrbtom. Je pa tudi res, kakor komu.

Motorjev za nekoga, ki se ravnokar odpravlja prvič na vožnjo z motorjem, je veliko. Lahko ti samo napišem, da so motorji z večjo kubaturo in manj konji bolj prijazni in prijetni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Evo, še eden nov na forum, s nič kaj novim vprašanjem: "kaj kupit".

 

Hočeš iskreno?!

 

Prvo kot prvo, motor ti mora biti vizualno všeč, te pritegniti, potem pa vse ostalo.....

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Evo, še eden nov na forum, s nič kaj novim vprašanjem: "kaj kupit".

 

Bližam se tridesetim, in sedaj me je prijelo da kupim motor, od prej nimam nikakršnih izkušenj na dveh kolesih. Časa imam do pomladi ko naredim izpit ter kupim opremo.

 

Ne iščem nekaj za divjat, ampak bolj umirjeno uživaško vožnjo z opcijo občasnega potovanja v dvoje.

Namen ga imam uporabljat poleti za kakšenkrat it na delo z njim, relacija 80 km v eno smer (30km magistralke + 50km AC) to izklučno sam, pa potem mogoče še kake manjše ture poleti v dvoje (cca do 300km) ampak to sigurno manj kot 90% časa.

 

rad bi, da ima solidno veterno zaščito (zaradi ACja), pa čim manjši stroški vzdrževanja ter čim večja zanesljivost.

 

gledam do 3000€.

 

kaj pravite?

 

hvala, LP

 

jaz bi tivreku, maksi skuter. 

 

Občasno se usedem na burgmana 650. Ni motor, ampak...je super! po moje so vsi maksi skuterji tako super. Po avtocesti komot varno prehitevaš. Brez menjalnika je super enostavno in ne strwesno vozit. V dvoje so ta veliki (500-600ccm) dovol močni. Najdaljšo furo sm u dvoje naredu cca 400Km.

 

plusi so velik prtljažnik, strašno enostavna, sproščujoča vožnja, dobra vetrna zaščita, nizki obratovalni stroški.

minusi? Ni motor.  Ampak če nimaš predsodkov....si zmagal. 

 

 

 

Hočeš iskreno?!

 

Prvo kot prvo, motor ti mora biti vizualno všeč, te pritegniti, potem pa vse ostalo.....

 

 

Sej to drži. Ampak...po navadi, imamo en budget, in pol je treba narest enačbo hočem/rabim/lahko. pa šele pol uzameš kar ti je všeč. In včasih, je manj, v resnici več. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel v mislih tudi budget in v mejah tega kar ti pač najbolj zapne za oko.....

 

Se pa strinjam s tvojim zadnjim stavkom popolnoma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem do sedaj za odgovore.

 

V bistvu je bilo tako da me je že poleti neka mrzlica prijela za moto in sem takrat kar nekaj tednov spremljal ta forum, tako da imam v bistvu potihem že nekako par favoritov, vendar me je čas za to sezono povozil, pa sem rekle da grem počasi v to do naslednje

 

Maxi skuterji odpadejo:) če bo motor, naj bo motor ali pa nič:)

 

sicer so mi najbol "jebački" nacket motorji (hornetka), vendar se mi zdi (po prebranem) premalo veterne zaščite. In ja, teren predvsem asfalt (upam da mi ga nikoli ne zmanjka)

 

nekako mi je padli v oči naslednji motorji:

 

-Honda CBF 600 (1000), dobil sem vtis da je dobra izbira, hvaležen, zanesljiv (mi pa ni vizuelno lih nevem kaj, ampak mislim da bi jo v moji garaži malo drugače gledal:)

 

-Honda deauville - čeprav sem večkrat prebral da so premalo močne, se mi dopade da za normalen denar predstavlja vsaj vizuelno približek BMWjevih potovalnikov:) Po moje mi je dovolj če gre samo 150km/h, vendar če hočem na magistralki prehitevat bi vseeno imel rad malenkost moči

 

-Yamaha Fazer, mi je še najbljižje zaradi tega ker jih je veliko rabljenih, pa za določeno vsoto se dobi najnovejšega ter z najmanj kilometri od vseh teh ki jih naštevam. Ne dopade se mi pa preveč športna drža ter malo se bojim ker se mi zdi dokaj navita.

 

-Yamaha XJ6 DIVERSION, ta mi je simpatičen, baje dokaj narejen za začetnike, če ga kdo prodaja se kar priporočam:)

 

potem pa še kaki cestni "enduroti" npr. Yamaha tmd, suzuki v strom, mogoče BMW GS...

 

a so moja dosedanja opažanja pravilna? celotna predstava je narejena iz prebranega na internetu

kaj pa Suzuki oziroma kak drugi Japonec, ima kdo kako neposredno konkurentko CBFki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem do sedaj za odgovore.

 

V bistvu je bilo tako da me je že poleti neka mrzlica prijela za moto in sem takrat kar nekaj tednov spremljal ta forum, tako da imam v bistvu potihem že nekako par favoritov, vendar me je čas za to sezono povozil, pa sem rekle da grem počasi v to do naslednje

 

Maxi skuterji odpadejo:) če bo motor, naj bo motor ali pa nič :)

 

sicer so mi najbol "jebački" nacket motorji (hornetka), vendar se mi zdi (po prebranem) premalo veterne zaščite. In ja, teren predvsem asfalt (upam da mi ga nikoli ne zmanjka)

 

nekako mi je padli v oči naslednji motorji:

 

-Honda CBF 600 (1000), dobil sem vtis da je dobra izbira, hvaležen, zanesljiv (mi pa ni vizuelno lih nevem kaj, ampak mislim da bi jo v moji garaži malo drugače gledal:)

 

-Honda deauville - čeprav sem večkrat prebral da so premalo močne, se mi dopade da za normalen denar predstavlja vsaj vizuelno približek BMWjevih potovalnikov:) Po moje mi je dovolj če gre samo 150km/h, vendar če hočem na magistralki prehitevat bi vseeno imel rad malenkost moči

 

-Yamaha Fazer, mi je še najbljižje zaradi tega ker jih je veliko rabljenih, pa za določeno vsoto se dobi najnovejšega ter z najmanj kilometri od vseh teh ki jih naštevam. Ne dopade se mi pa preveč športna drža ter malo se bojim ker se mi zdi dokaj navita.

 

-Yamaha XJ6 DIVERSION, ta mi je simpatičen, baje dokaj narejen za začetnike, če ga kdo prodaja se kar priporočam:)

 

potem pa še kaki cestni "enduroti" npr. Yamaha tmd, suzuki v strom, mogoče BMW GS...

 

a so moja dosedanja opažanja pravilna? celotna predstava je narejena iz prebranega na internetu

kaj pa Suzuki oziroma kak drugi Japonec, ima kdo kako neposredno konkurentko CBFki?

 

 

jebački motor =Horneta  :lol1:

Tolk kot si me ti zdej nasmejal, me pa že zlo dolg časa ni nobeden :hooray: :hooray: :hooray:

 

Če maš zadevo za na cesto,  kar nekaj avtoceste in nisi ravno 185cm+ glej kaki Fazer, XJ Diversion, CBF, Er-6f, SV.

 

Preden se lotiš nakupa, pojdi v avtošolo, odpelji nekaj ur, da si ti bo vsaj približno sanjalo o čem se gre, potem pa pojdi v salon/do prijatelja in se vsaj vsedi na motor-boš dobil občutek kaka drža je na kakšnem motorju.

Kar se pa moči tiče, Fazerka tudi slučajno ni premočna. Če maš namen občasno še bejbo naložit zraven boš itak  že naslednjo sezono med  prehitevanjem živce izgubljal ob vsem kar ima manj kot 100 konj. Preverjeno.

 

Pri Suzukiju bi bil najboljši približek CBF pomoje SV-S verzija.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Če maš namen občasno še bejbo naložit zraven boš itak  že naslednjo sezono med  prehitevanjem živce izgubljal ob vsem kar ima manj kot 100 konj. Preverjeno...

 

 

 

A ti bejbo voziš okoli ?  :kva1:

 

Moja kobilica ima manj kot 50 konjev, pa ni problemov pri prehitevanju. Je pa tudi nekaj res; nekateri svojo majhnost nadoknadijo z veliko mašino  :grrr . Jaz se iz povprečja vlečem s tehniko  :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti bejbo voziš okoli ?  :kva1:

 

Moja kobilica ima manj kot 50 konjev, pa ni problemov pri prehitevanju. Je pa tudi nekaj res; nekateri svojo majhnost nadoknadijo z veliko mašino  :grrr . Jaz se iz povprečja vlečem s tehniko  :grim .

 

 

pa saj drži....ampak na magistrali prehitet bus je vprašljivo. v dvoje pa si že pred polovico manevra strašno želiš še vsaj 50....

 

jebački motor =Horneta  :lol1:

 

Pri Suzukiju bi bil najboljši približek CBF pomoje SV-S verzija.

 

2005 horneta, z okroglo lučo in USD vilcami...a ni prou COOL za videt? tak, ta prav motor. Kar za pobesnele skutersko načičkane  fazerje, Zje in novo horneto ne mormo rečt.

 

Jez bi pa reku Bando, oziroma gsxf650

 

 

 

Maxi skuterji odpadejo:) če bo motor, naj bo motor ali pa nič :)

 

sicer so mi najbol "jebački" nacket motorji (hornetka), vendar se mi zdi (po prebranem) premalo veterne zaščite. In ja, teren predvsem asfalt (upam da mi ga nikoli ne zmanjka)

 

nekako mi je padli v oči naslednji motorji:

 

-Honda CBF 600 (1000), dobil sem vtis da je dobra izbira, hvaležen, zanesljiv (mi pa ni vizuelno lih nevem kaj, ampak mislim da bi jo v moji garaži malo drugače gledal:)

 

 

 

-Yamaha XJ6 DIVERSION, ta mi je simpatičen, baje dokaj narejen za začetnike, če ga kdo prodaja se kar priporočam:)

 

potem pa še kaki cestni "enduroti" npr. Yamaha tmd, suzuki v strom, mogoče BMW GS...

 

a so moja dosedanja opažanja pravilna? celotna predstava je narejena iz prebranega na internetu

kaj pa Suzuki oziroma kak drugi Japonec, ima kdo kako neposredno konkurentko CBFki?

 

Pragmatičen in realn izbor. Morda pomisli še na Bandota z poloklepom

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti bejbo voziš okoli ?  :kva1:

 

Moja kobilica ima manj kot 50 konjev, pa ni problemov pri prehitevanju. Je pa tudi nekaj res; nekateri svojo majhnost nadoknadijo z veliko mašino  :grrr . Jaz se iz povprečja vlečem s tehniko  :grim .

Ja, u bistvu tri. Fouš? :P

 

Če prehitevaš po avtocesti pol res ni problemov, če hočeš pa prehitet tam kjer bi ti hotel, potem je pa jeba. Ti je Cartman lepo napisal.

Z R6 tud z 120 kg dedcem zadaj gre v klanec prehitevat bus, s koreto od BMWja (F800R) pa z pol lažjo sopotnico komaj pravočasno mimo po ravnem, motor praktično do blokade, premakne se ne pa nikamor. Lekcija je bila: za v dvoje tudi povoham ne ničesar, kar ima manj kot 100 konjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj drži....ampak na magistrali prehitet bus je vprašljivo. v dvoje pa si že pred polovico manevra strašno želiš še vsaj 50....

 

 

2005 horneta, z okroglo lučo in USD vilcami...a ni prou COOL za videt? tak, ta prav motor. Kar za pobesnele skutersko načičkane  fazerje, Zje in novo horneto ne mormo rečt.

 

Jez bi pa reku Bando, oziroma gsxf650

 

 

 

Pragmatičen in realn izbor. Morda pomisli še na Bandota z poloklepom

Mah jest sem bolj plastik pi***, in me običajno nič, kar ni oblečeno v čiste aerodinamične linije gane, da bi pogledala dvakrat.  U bistvu še nisem vidla nakeda, da bi mi bil lep. SS pa Ducati, MV Agusta... za pop* lepe kreacije.

 

Saj res, na tamalega Bandita sem pa kar malo pozabila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah jest sem bolj plastik pi***, in me običajno nič, kar ni oblečeno v čiste aerodinamične linije gane, da bi pogledala dvakrat.  U bistvu še nisem vidla nakeda, da bi mi bil lep. SS pa Ducati, MV Agusta... za pop* lepe kreacije.

 

Saj res, na tamalega Bandita sem pa kar malo pozabila...

 

 

Tis fooknjena, pa sej to veš :D

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem do sedaj za odgovore.

 

V bistvu je bilo tako da me je že poleti neka mrzlica prijela za moto in sem takrat kar nekaj tednov spremljal ta forum, tako da imam v bistvu potihem že nekako par favoritov, vendar me je čas za to sezono povozil, pa sem rekle da grem počasi v to do naslednje

 

Maxi skuterji odpadejo:) če bo motor, naj bo motor ali pa nič :)

 

sicer so mi najbol "jebački" nacket motorji (hornetka), vendar se mi zdi (po prebranem) premalo veterne zaščite. In ja, teren predvsem asfalt (upam da mi ga nikoli ne zmanjka)

 

nekako mi je padli v oči naslednji motorji:

 

-Honda CBF 600 (1000), dobil sem vtis da je dobra izbira, hvaležen, zanesljiv (mi pa ni vizuelno lih nevem kaj, ampak mislim da bi jo v moji garaži malo drugače gledal:)

 

-Honda deauville - čeprav sem večkrat prebral da so premalo močne, se mi dopade da za normalen denar predstavlja vsaj vizuelno približek BMWjevih potovalnikov:) Po moje mi je dovolj če gre samo 150km/h, vendar če hočem na magistralki prehitevat bi vseeno imel rad malenkost moči

 

-Yamaha Fazer, mi je še najbljižje zaradi tega ker jih je veliko rabljenih, pa za določeno vsoto se dobi najnovejšega ter z najmanj kilometri od vseh teh ki jih naštevam. Ne dopade se mi pa preveč športna drža ter malo se bojim ker se mi zdi dokaj navita.

 

-Yamaha XJ6 DIVERSION, ta mi je simpatičen, baje dokaj narejen za začetnike, če ga kdo prodaja se kar priporočam:)

 

potem pa še kaki cestni "enduroti" npr. Yamaha tmd, suzuki v strom, mogoče BMW GS...

 

a so moja dosedanja opažanja pravilna? celotna predstava je narejena iz prebranega na internetu

kaj pa Suzuki oziroma kak drugi Japonec, ima kdo kako neposredno konkurentko CBFki?

športna drža je da maš rit višje od svojih zapestji :D

vsi konjiči se itak vprežejo relativno pozno (blizu blokade), pa tudi tako prvih par mesecev se ti zdi da kako je močno, pol se ti bo pa zdelo, da bi pa rabu še kak konjiček več (predvsem za dušo :P )

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuki se morm oglast.Jaz mam 110 kg žena 70 in na f700gs z 75konjiči prav lepo shajam po jadranki ,pa nisva šla enkrat to je že drugi takšen motor pr hiši.

 

P.S. pa nisem glih penzioner na cesti :grrrje pa res da je lažje z KTM 1200 :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!