Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Ja, u bistvu tri. Fouš? :P

 

Če prehitevaš po avtocesti pol res ni problemov, če hočeš pa prehitet tam kjer bi ti hotel, potem je pa jeba. Ti je Cartman lepo napisal.

Z R6 tud z 120 kg dedcem zadaj gre v klanec prehitevat bus, s koreto od BMWja (F800R) pa z pol lažjo sopotnico komaj pravočasno mimo po ravnem, motor praktično do blokade, premakne se ne pa nikamor. Lekcija je bila: za v dvoje tudi povoham ne ničesar, kar ima manj kot 100 konjev.

Moraš z glavo vozit in ne prehitevati,kjer se ti zljubi. Poleg cestnih pravil.

Avto imaš tudi podobnih performans? Espace f1?

Da lahko kjerkoli prehitevaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuki se morm oglast.Jaz mam 110 kg žena 70 in na f700gs z 75konjiči prav lepo shajam po jadranki ,pa nisva šla enkrat to je že drugi takšen motor pr hiši.

 

P.S. pa nisem glih penzioner na cesti :grrrje pa res da je lažje z KTM 1200 :grim

pa ne moreš pisat kil od žene, no!!! :bum::P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moraš z glavo vozit in ne prehitevati,kjer se ti zljubi. Poleg cestnih pravil.

Avto imaš tudi podobnih performans? Espace f1?

Da lahko kjerkoli prehitevaš?

 

Lej, ko vidiš tisto rumeno tablo nevarni cestni odsek je teba čimhitreje prehitet vse premične ovire, ki se jajcajo pred tabo :P  Če motor tega ni sposoben, potem je vseeno, če se peljem z avtom v koloni in poslušam radijo.

Nimam avta, mam 2 motorja. Motor je za gušt, avto pa za cijazenje od točke A do B, tko da težko primerjaš. Če bi mela motor za to tadrugo, bi kupila skuter.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se tudi v avtu prav lepo peljem, brez cijazenja. Saj ko se pelješ za gušt se ne voziš ob prometnih špicah in po ultra natrpanih cestah...

 

Tistih rumenih tabel pa z motorjem ne vidim pogosto, Slovenijo je dobro prečiti po avtocesti zaradi katastrofalnih cest.

 

Po moje ni korektno, da "novinca" navajaš na motosvet standarde, ki so podlaga, da ga bo snelo, dokler pa ne bo kupil BMWja, se mu bodo vsi smejali.

 

Minimum 1000ccm, 100PS res spodnja meja za eno osebo, 7 prestav, vendar takšnih da ni potrebno šaltat in da gre v 7. tudi v rikverc, vzmetenje povsem aktivno, zavore pa takšne, da potuješ skozi čas nazaj, ko zabremzaš.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se tudi v avtu prav lepo peljem, brez cijazenja. Saj ko se pelješ za gušt se ne voziš ob prometnih špicah in po ultra natrpanih cestah...

 

Tistih rumenih tabel pa z motorjem ne vidim pogosto, Slovenijo je dobro prečiti po avtocesti zaradi katastrofalnih cest.

 

Po moje ni korektno, da "novinca" navajaš na motosvet standarde, ki so podlaga, da ga bo snelo, dokler pa ne bo kupil BMWja, se mu bodo vsi smejali.

 

Minimum 1000ccm, 100PS res spodnja meja za eno osebo, 7 prestav, vendar takšnih da ni potrebno šaltat in da gre v 7. tudi v rikverc, vzmetenje povsem aktivno, zavore pa takšne, da potuješ skozi čas nazaj, ko zabremzaš.

 

vse to .. pa še prikazovalnik prestav, trekšn, kuik šifter in paur komander si pozabu naštet .. pa še kj bi se našlo

 

:krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti bejbo voziš okoli ?  :kva1:

 

Moja kobilica ima manj kot 50 konjev, pa ni problemov pri prehitevanju. Je pa tudi nekaj res; nekateri svojo majhnost nadoknadijo z veliko mašino  :grrr . Jaz se iz povprečja vlečem s tehniko  :grim .

Karkoli je misliu borut, ali se gre o motorju ali ne, se podpišem zravn :D

 

pa ne moreš pisat kil od žene, no!!! :bum::P

Cika a tebe skrbi da bi kdaj kdo napisu kile na forum ? :D

 

Glede izbire motorja sm napisau kr sm mislu ena 600tka, in 50 do 80 konjeu ( jst bi jeo meu samo kot piše v zgornjem citatu mam majhnega pa zato kolkor si upam v ovinkih poskušam z drznostjo ta velke dohitet :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se tudi v avtu prav lepo peljem, brez cijazenja. Saj ko se pelješ za gušt se ne voziš ob prometnih špicah in po ultra natrpanih cestah...

 

Tistih rumenih tabel pa z motorjem ne vidim pogosto, Slovenijo je dobro prečiti po avtocesti zaradi katastrofalnih cest.

 

Po moje ni korektno, da "novinca" navajaš na motosvet standarde, ki so podlaga, da ga bo snelo, dokler pa ne bo kupil BMWja, se mu bodo vsi smejali.

 

Minimum 1000ccm, 100PS res spodnja meja za eno osebo, 7 prestav, vendar takšnih da ni potrebno šaltat in da gre v 7. tudi v rikverc, vzmetenje povsem aktivno, zavore pa takšne, da potuješ skozi čas nazaj, ko zabremzaš.

Če se ne motim sem mu napisala tole: Če maš zadevo za na cesto,  kar nekaj avtoceste in nisi ravno 185cm+ glej kaki Fazer, XJ Diversion, CBF, Er-6f, SV.

Če te na čimerkoli od tem ali na motorju ki ima 100 konjev pomete, sori, ni imel moped zraven popolnoma nič. Prevrnil bi se tudi na avtomatiku.

Nihče ni rekel, da se ne da tudi na manj, ampak ne menja zastonj večina takih, ki vozijo s sopotnico v nekaj sezonah za močnejši motocikel. Glede na to da se danes z motorjem praktično poročiš, če ga nočeš prodat pod ceno, je boljš vzet nekaj malo močnejšega za dlje časa. V najslabšem primeru, če ugotoviš da je 100 konjev groza in strah in da se ne da s tem vozit, daš noter blokado (IMHO, bi ti ob tem nekdo moral odvzet izpit, a jebiga, ni vse po moje).

 

Kar se pa standardov tiče, vsak si postavi svoje. Enmu je važno da ima dobre zavore in vzmetenje, enmu da je plac za ženo pa tri kufre, tretjemu da je poraba 4L.

Jaz za na cesto pač hočem odlične zavore, kvalitetno vzmetenje in okvir, dobro vetrno zaščito, kompaktne dimenzije  in vsaj 100 konjev.  Za na pisto je pa spisek želja malo daljši :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te na čimerkoli od tem ali na motorju ki ima 100 konjev pomete, sori, ni imel moped zraven popolnoma nič. Prevrnil bi se tudi na avtomatiku.

To pa streljaš v prazno, nismo vsi gp prvaki in meni je po dveh sezonah še vedno dovolj mižernih 44 konjev, slabe zavore pa mehke prednje vilce.

Pred kratkim sem tudi dobil na probo versysa in se mi je tistih itak bogih 70 konjev al kolko jih ima zdelo absolutno preveč nevarno zame.

 

Delit take nasvete je v mojih očeh skrajno neodgovorno. Vsak naj zase pogrunta kaj je premalo in kaj preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa streljaš v prazno, nismo vsi gp prvaki in meni je po dveh sezonah še vedno dovolj mižernih 44 konjev, slabe zavore pa mehke prednje vilce.

Pred kratkim sem tudi dobil na probo versysa in se mi je tistih itak bogih 70 konjev al kolko jih ima zdelo absolutno preveč nevarno zame.

 

Delit take nasvete je v mojih očeh skrajno neodgovorno. Vsak naj zase pogrunta kaj je premalo in kaj preveč

Niti ne strelja v prazno, ti je kar dobro povedala.. z več se da peljat umirjeno oz. počasi oz. kako se pač počutiš varno.. ko boš pa rabil v sili te bodo konjiči rešili, če jih pa ni pač... ne gre.. Da bi se pa vozil v koloni in nemočen opazoval in nič mogel prehitet.. (tovornjaki.. avtobusi.. kolona) me pa mine do vsega.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah .. sj tako vprašanje, "Kakšn motor bi jaz imel", je res malo smešno. Kako svetovati nekomu, ki poda par svojih podatkov in potem neznanci ocenjujemo kaj si on želi in kaj potrebuje.

 

En bi imel eno .. en drugo, en oboje, eden nič od tega .. itd itd...

 

kaj nj še povem .. edin to ... KAWAAAAAAA PAWAAAAAAAAAAAAA :P

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah na koncu bo fazer kupu, k jih najvec na razoplago.

drgac cbf je kjub ne 100 konjev tudi za dva dovolj.

v

glede vetrne zascite pa posteno povedano je pomembna sele od 150 naprej.

ma pa maus prav, ko prvic kupujes itak ne ves kaj bi. ponavadi je tko da more bit japonc (drugo je itak za ... ), pa da ni premocno in ne presvoh in po smo itak na vedno enih in istih izbirah.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni fajn, ko lahko nekomu svetuješ, kaj naj kupi? :)

To je skoraj tako dobro, kot da bi sam kupoval....  Lahko mu svetuješ tisto, kar bi sam imel, recimo še malo za zraven. Jaz bi npr. imel Guzzija.

 

Če bo priden, mu bo mogoče Miklavž kaj prinesel... al pa božiček (al pa dedek mraz, če je commie :) )

 

Uf, kdaj bo že konc te zime?... brrrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa streljaš v prazno, nismo vsi gp prvaki in meni je po dveh sezonah še vedno dovolj mižernih 44 konjev, slabe zavore pa mehke prednje vilce.

Pred kratkim sem tudi dobil na probo versysa in se mi je tistih itak bogih 70 konjev al kolko jih ima zdelo absolutno preveč nevarno zame.

 

Delit take nasvete je v mojih očeh skrajno neodgovorno. Vsak naj zase pogrunta kaj je premalo in kaj preveč

če ti je versis preveč, razmisli o svoji moto karieri. :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Evo, še eden nov na forum, s nič kaj novim vprašanjem: "kaj kupit".

 

Bližam se tridesetim, in sedaj me je prijelo da kupim motor, od prej nimam nikakršnih izkušenj na dveh kolesih. Časa imam do pomladi ko naredim izpit ter kupim opremo.

 

Ne iščem nekaj za divjat, ampak bolj umirjeno uživaško vožnjo z opcijo občasnega potovanja v dvoje.

Namen ga imam uporabljat poleti za kakšenkrat it na delo z njim, relacija 80 km v eno smer (30km magistralke + 50km AC) to izklučno sam, pa potem mogoče še kake manjše ture poleti v dvoje (cca do 300km) ampak to sigurno manj kot 90% časa.

 

rad bi, da ima solidno veterno zaščito (zaradi ACja), pa čim manjši stroški vzdrževanja ter čim večja zanesljivost.

 

gledam do 3000€.

 

kaj pravite?

 

hvala, LP

XJ6S ali F cca 4000€ se že dobijo, mala poraba, hvaležen motor, linearno pospeševanje, mirna vožnja...jaz sem ga imel in sva z mojo prefurala 30kkm, 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne uč ga krive vere :grrr

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne strelja v prazno, ti je kar dobro povedala.. z več se da peljat umirjeno oz. počasi oz. kako se pač počutiš varno.. ko boš pa rabil v sili te bodo konjiči rešili, če jih pa ni pač... ne gre.. Da bi se pa vozil v koloni in nemočen opazoval in nič mogel prehitet.. (tovornjaki.. avtobusi.. kolona) me pa mine do vsega.

 

Nekateri res pretiravate s temi konji.A js pa marikdo drug na 125-ki pa lahko prehiti tovornjak, pa ne opazujem nemočno in čakam, da se mi umakne s poti? Tudi če sta dva se da pomoje z 50 konji super peljati. Ne vem, ali je res treba da prehitiš vozilo pred seboj z 5X višjo hitrostjo, kot jo ima to vozilo pred tabo?

Popravljeno . Popravil whiteghost
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko si mlad in na 125ki ni problema, se vse da, samo it nazaj na 15konjev je pa muka. Tudi ko hočeš mim koga je treba motor vrtet v obrate, na močnejših motorjih z več navora tega ni treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To vse razumem, ampak me je zmotilo to, da je rekel, da se moraš z vsem kar je pod 100 konjev cijazit v koloni za avtomobili in tovornjaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!